N.E.C. Thuisshirt

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door Juul »

Legendario schreef:Tja, de reacties in Sevilla waren ook niet al te positief.
Vertel! (in het NL graag)

Het is ook maar het beste dat NEC komend jaar in de JL speelt. Met zo'n legendarisch lelijk tenue moet je vooral zo min mogelijk in de publiciteit komen. Als ze toch bezig zijn bij NEC met een grote schoonmaak dat moet degene die het contract aangegaan is met deze wansmaakmakers er als eerste uitgegooid worden.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door mschr »

Wat is er lillek aan het NEC-tenue? Het is strak, zonder al te veel franje en poespas. Zo hoort een tenue te zijn.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31802
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:Wat is er lillek aan het NEC-tenue? Het is strak, zonder al te veel franje en poespas. Zo hoort een tenue te zijn.
:withstupid: er zijn in het verleden wel eens ergere gedrochten van shirts geweest
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door LT »

mschr schreef:Wat is er lillek aan het NEC-tenue? Het is strak, zonder al te veel franje en poespas. Zo hoort een tenue te zijn.
Het design is niet af (ongeacht de NEC-gerelateerde kenmerken) en qua pasvorm een hansopje.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door mschr »

LT schreef: Het design is niet af (ongeacht de NEC-gerelateerde kenmerken)
NIks aan toevoegen, zou ik zeggen. Het is af.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door Pol »

mschr schreef:
LT schreef: Het design is niet af (ongeacht de NEC-gerelateerde kenmerken)
NIks aan toevoegen, zou ik zeggen. Het is af.
Als je bedoelt dat er geen adelaars of skylines meer op moeten: eens.

Maar dat betekent nog niet dat het design mooi is. De kraag past niet goed in het design, zit er een beetje los op en wordt niet ondersteund door andere kenmerken (randje bij mouwen of v-hals bv). Tevens ben ik allerminst overtuigd van de snit, bij beide spelers op de foto valt het shirt niet goed. En de kleur groen had inderdaad donkerder gemogen.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door LT »

Pol schreef:
mschr schreef:
LT schreef: Het design is niet af (ongeacht de NEC-gerelateerde kenmerken)
NIks aan toevoegen, zou ik zeggen. Het is af.
Als je bedoelt dat er geen adelaars of skylines meer op moeten: eens.

Maar dat betekent nog niet dat het design mooi is. De kraag past niet goed in het design, zit er een beetje los op en wordt niet ondersteund door andere kenmerken (randje bij mouwen of v-hals bv). Tevens ben ik allerminst overtuigd van de snit, bij beide spelers op de foto valt het shirt niet goed. En de kleur groen had inderdaad donkerder gemogen.
Exact. Dat bedoel ik inderdaad. Geen NEC-achtige kenmerken, maar wel een shirt áfmaken. Dit is net alsof er nog een paar stiksels vergeten zijn.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door mschr »

Pol schreef: Maar dat betekent nog niet dat het design mooi is. De kraag past niet goed in het design, zit er een beetje los op en wordt niet ondersteund door andere kenmerken (randje bij mouwen of v-hals bv).
Randje bij mouw of hals is niet mooi. Back to basics is mooi.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door Pol »

mschr schreef:
Pol schreef: Maar dat betekent nog niet dat het design mooi is. De kraag past niet goed in het design, zit er een beetje los op en wordt niet ondersteund door andere kenmerken (randje bij mouwen of v-hals bv).
Randje bij mouw of hals is niet mooi. Back to basics is mooi.
Als je met basics bedoelt het eerste prototype van de junior designer, dan heb je wat je wilt. :tu:

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door Jackiegoal »

Ik denk ook dat de snit wel in mijn voordeel zal zijn :tu:
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
Dogfather
Berichten: 819
Lid geworden op: do 01 dec 2011, 17:09
Locatie: Nijmegen-Zuid
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door Dogfather »

mschr schreef:Wat is er lillek aan het NEC-tenue? Het is strak, zonder al te veel franje en poespas. Zo hoort een tenue te zijn.
Wat er lelijk aan is? Los van het feit hoe het er uit ziet (niet namelijk) stoort het mij het meeste dat er een hele verkiezing wordt gehouden met veel poespas. Er wordt vervolgens een shirt gekozen en vervolgens zegt NEC doodleuk 'sorry, maar we kunnen dat shirt niet maken'. Ik irriteer mij mateloos aan hoe er met die verkiezingen en shirts wordt omgegaan. Iedereen pikt het maar gewoon. Het is dat NEC de club van Nijmegen is en ik er op een steenworp vanaf woon, maar met het beleid van de club inzake shirt en logo ed identificeer ik mij totaal niet als supporter. NEC profileert zichzelf als volksclubs, maar supporters hebben 0,0 in te brengen. Dat is wel weer duidelijk geworden na deze wanvertoning. Echt belachelijk.
Makkers, staakt uw wild geraas

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door Juul »

mschr schreef:Wat is er lillek aan het NEC-tenue?
Dat kraagje is vreselijk fout. De kleur zwart ontbreekt bijna, terwijl zwart juist rust brengt op het shirt. Rood en groen kunnen alleen mooi afsteken bij de aanwezigheid van veel zwart.
Het is nu een fluorescerend narrenpak met een kleurkeuze rood en groen dat vloekt en pijn doet aan de ogen. Kan me voorstellen dat Scholten-Awater ook niet blij verrast is.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3719
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door Super-Simr »

Ik zeg het Adidas tenue wat de Duitsers dragen tegen Brazilië, maar dan het witte (strepen en nummers) vervangen voor groen.... Wat zouden wij dan een prachtig tenue hebben!!!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door Pol »

Dogfather schreef:
mschr schreef:Wat is er lillek aan het NEC-tenue? Het is strak, zonder al te veel franje en poespas. Zo hoort een tenue te zijn.
Wat er lelijk aan is? Los van het feit hoe het er uit ziet (niet namelijk) stoort het mij het meeste dat er een hele verkiezing wordt gehouden met veel poespas. Er wordt vervolgens een shirt gekozen en vervolgens zegt NEC doodleuk 'sorry, maar we kunnen dat shirt niet maken'. Ik irriteer mij mateloos aan hoe er met die verkiezingen en shirts wordt omgegaan. Iedereen pikt het maar gewoon. Het is dat NEC de club van Nijmegen is en ik er op een steenworp vanaf woon, maar met het beleid van de club inzake shirt en logo ed identificeer ik mij totaal niet als supporter. NEC profileert zichzelf als volksclubs, maar supporters hebben 0,0 in te brengen. Dat is wel weer duidelijk geworden na deze wanvertoning. Echt belachelijk.
Goddank. Als supporters het shirt gaan ontwerpen dan komt er een adelaar op de schouder of zo.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door TT »

Heb het shirt alleen nog op foto's gezien....de kleur groen is nou niet echt wat ik graag in een NEC-shirt zie.
En terzijde: waarom staat dit topic onder 'supporters, sfeer en stadion'? Zocht me een ongeluk... :biggrin:

jbnmgn

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door jbnmgn »

Shirtontwerp
N.E.C. en Warrior vinden het belangrijk dat het wedstrijdshirt zoveel mogelijk aan de wensen van supporters voldoet. Afgelopen seizoen hebben supporters tijdens de Fandag hun favoriete shirt kunnen kiezen. Doordat de sponsorovereenkomst in februari is ondertekend, konden helaas niet alle aspecten van het gekozen shirt worden geproduceerd.

Voor het seizoen '15/'16 kunnen we in een veel eerder stadium samen met Warrior de ontwerpsuggesties en mogelijkheden doorspreken, waardoor het ook echt het shirt van en door de supporters wordt.

Shirtsponsoring
N.E.C. is nog in onderhandeling met betrekking tot reclame op het shirt. Daarom spelen wij in ieder geval morgenavond zonder shirtreclame op de voor- en achterzijde. Mouwsponsor Personato staat wel op het shirt.

Nieuwsgierig naar het shirt?
Kom dan morgen om 16.00 uur naar 'De Eendracht'. Binnenkort wordt bekend wanneer de shirts en teamwear verkrijgbaar zijn via www.voetbalshop.nl/nec.

Nou als je het mij vraagt was het toch niet zo moeilijk om op voorhand de skyline van Nijmegen te handhaven om vervolgens een nieuwe ontwerpwedstrijd uit te schrijven voor volgend seizoen als we weer eredivisie spelen.
Maar nee, ze gaan NEC in een KAAL shirt laten spelen. Stoer hoor!!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door Kanchelskis »

jbnmgn schreef:Shirtontwerp
N.E.C. en Warrior vinden het belangrijk dat het wedstrijdshirt zoveel mogelijk aan de wensen van supporters voldoet. Afgelopen seizoen hebben supporters tijdens de Fandag hun favoriete shirt kunnen kiezen. Doordat de sponsorovereenkomst in februari is ondertekend, konden helaas niet alle aspecten van het gekozen shirt worden geproduceerd.

Voor het seizoen '15/'16 kunnen we in een veel eerder stadium samen met Warrior de ontwerpsuggesties en mogelijkheden doorspreken, waardoor het ook echt het shirt van en door de supporters wordt.

Shirtsponsoring
N.E.C. is nog in onderhandeling met betrekking tot reclame op het shirt. Daarom spelen wij in ieder geval morgenavond zonder shirtreclame op de voor- en achterzijde. Mouwsponsor Personato staat wel op het shirt.

Nieuwsgierig naar het shirt?
Kom dan morgen om 16.00 uur naar 'De Eendracht'. Binnenkort wordt bekend wanneer de shirts en teamwear verkrijgbaar zijn via http://www.voetbalshop.nl/nec.

Nou als je het mij vraagt was het toch niet zo moeilijk om op voorhand de skyline van Nijmegen te handhaven om vervolgens een nieuwe ontwerpwedstrijd uit te schrijven voor volgend seizoen als we weer eredivisie spelen.
Maar nee, ze gaan NEC in een KAAL shirt laten spelen. Stoer hoor!!
Daar kwamen ze nu achter..?

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door Kanchelskis »

Afbeelding

Ik twijfel nog over de kleur groen, maar als ik het shirt zo zie vind ik het toch een mooi shirt!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door mschr »

Het is perfect!

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door Mavage »

Wat een afschuwelijke pasvorm. Is bij Warrior het besef nog niet gekomen dat een gemiddelde atleet baat heeft bij enige taillering? Of houden ze er specifiek rekening mee dat de bal onder het shirt gedragen moet kunnen worden? Leuk voor de (dikkere) fans hoor, maar dit lijkt nergens op. Zo kun de tegenstander als het een beetje wil wanneer hij een meter achterloopt nog altijd een serieuze poging wagen om shirtje te trekken.
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4444
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door Ron Delgado »

De groene kleur lijkt me te licht, maar dat kan ook speltechnische redenen hebben. Wetenschappers hebben vastgesteld dat je een medespeler met een felgekleurd shirt eerder opmerkt. Misschien moeten we dat dan maar slikken met het oog op het grote doel: DE TITEL!
Get up! Stay on the scene.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door Kanchelskis »

Mavage schreef:Wat een afschuwelijke pasvorm. Is bij Warrior het besef nog niet gekomen dat een gemiddelde atleet baat heeft bij enige taillering? Of houden ze er specifiek rekening mee dat de bal onder het shirt gedragen moet kunnen worden? Leuk voor de (dikkere) fans hoor, maar dit lijkt nergens op. Zo kun de tegenstander als het een beetje wil wanneer hij een meter achterloopt nog altijd een serieuze poging wagen om shirtje te trekken.
Volgens mij is met de pasvorm niet heel veel mis. Lijkt prima aan te sluiten. Het is de beweging die het ruimer doet ogen. Ik stoor me juist aan die te strakke shirts, zoals bij sommige elftallen op het WK. Als die een beetje opkruipen lopen al die voetballers met een naveltruitje aan :td: . En dan niet te beginnen over de kingsize broek die ze er onderaan trekken.

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door Mavage »

Kanchelskis schreef:
Mavage schreef:Wat een afschuwelijke pasvorm. Is bij Warrior het besef nog niet gekomen dat een gemiddelde atleet baat heeft bij enige taillering? Of houden ze er specifiek rekening mee dat de bal onder het shirt gedragen moet kunnen worden? Leuk voor de (dikkere) fans hoor, maar dit lijkt nergens op. Zo kun de tegenstander als het een beetje wil wanneer hij een meter achterloopt nog altijd een serieuze poging wagen om shirtje te trekken.
Volgens mij is met de pasvorm niet heel veel mis. Lijkt prima aan te sluiten. Het is de beweging die het ruimer doet ogen. Ik stoor me juist aan die te strakke shirts, zoals bij sommige elftallen op het WK. Als die een beetje opkruipen lopen al die voetballers met een naveltruitje aan :td: . En dan niet te beginnen over de kingsize broek die ze er onderaan trekken.
Kijk deze foto nog maar eens goed: de zwarte zijkant, die precies tussen de voor- en achterkant zit, valt ver achter het midden van de zij, een teken dat het shirt onder de borst veel te wijd zit. Ik ben met je eens dat een shirt niet hoeft op te kruipen, maar deze krappe muumuu is me wel weer een ander uiterste.
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:Het is perfect!
:withstupid:

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11728
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: N.E.C. Thuisshirt

Bericht door DJTEEF! »

Het groen lijkt me wat aan de lichte kant, maar verder vind ik het een prima shirt. Adelaars, skylines, boordjes met teksten: het hoeft van mij niet zo.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten