Fanshop en Merchandising

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Tiel »

Nummer 9 schreef:
wo 23 jun 2021, 10:18
Tiel schreef:
wo 23 jun 2021, 10:05
Nummer 9 schreef:
wo 23 jun 2021, 10:03
Tiel schreef:
wo 23 jun 2021, 09:58
Nummer 9 schreef:
wo 23 jun 2021, 09:53
Tiel schreef:
wo 23 jun 2021, 09:45


Het shirt blijft toch gewoon hetzelfde. Helemaal niet logisch, het is nu goedkoper. Je kunt nu een TV kopen voor 900 die vorig jaar 1600 was. Of het nieuwe (nagenoeg identieke) model van dit jaar voor 1600. Kies maar.

Mensen die een nieuw shirt willen kopen het toch wel. Of het nu in Juli of September is.
Nee er veranderen elk jaar weer zaken aan het shirt, ook al zijn ze klein. Mensen willen liever het Eredivisieshirt dan het KKD shirt. Die vergelijking met een tv is natuurlijk onzin. Maar goed jij bent ook niet iemand die klaagt dat je bestelling een maand later komt dan afgesproken neem ik aan, aangezien het vijf euro goedkoper was?
ALs mensen liever het Eredivisie shirt willen kopen ze dat in september, ik persoonlijk zou bv veel meer waarde hechten aan een shirt waarin we gepromoveerd zijn. Het is heel vreemd om te denken dat ze het dan helemaal niet meer kopen.

Jij denkt echt dat het om 5 euro gaat? Dat is pas een onzin vergelijking.
Jij komt met een de vergelijking. Dus moet je alles maar pikken van je leverancier, ook al is die 3 keer te laat, maar wel voordeliger. Ik zou niet meer bij zo’n toko bestellen. Dan liever iets minder voordelig met een partij waar je wel van op aankunt.

Aangezien het shirt volgens jou niet verandert, is het makkelijk om het vroeg te produceren en dus de order al vroeg in te dienen bij de Chinese fabriek, zodat er wel een container is. Overigens wordt kleding normaal gesproken al vroeg ontworpen en gemaakt. Het is niet zoals bij elektronica waar het allemaal veel korter op de deadline zit vanwege de diversiteit aan onderdelen.
Geef even aan waar ik dat zeg.
We hebben een contract tot 2023, dat NEC hier niet teveel tegen in gaat zegt mij dat het geen slecht contract is. Nogmaals kosten baten afweging en supporters die willen kopen toch wel of het nu juli augustus of september is.
En daar zit het verschil tussen ons. Jij blijft liever bij een bedrijf omdat het voordeliger is, ik heb liever een bedrijf dat zijn afspraken nakomt en niet elke keer met een ander excuus komt. Ondanks het voordeliger is, mag ik zeggen dat het gewoon amateurisme is.
Kosten baten nogal belangrijk bij onze club. Kosten baten heeft weinig met amateurisme te maken.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 971
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Noviomagi »

Nummer 9 schreef:
wo 23 jun 2021, 10:18
Tiel schreef:
wo 23 jun 2021, 10:05
Nummer 9 schreef:
wo 23 jun 2021, 10:03
Tiel schreef:
wo 23 jun 2021, 09:58
Nummer 9 schreef:
wo 23 jun 2021, 09:53
Tiel schreef:
wo 23 jun 2021, 09:45


Het shirt blijft toch gewoon hetzelfde. Helemaal niet logisch, het is nu goedkoper. Je kunt nu een TV kopen voor 900 die vorig jaar 1600 was. Of het nieuwe (nagenoeg identieke) model van dit jaar voor 1600. Kies maar.

Mensen die een nieuw shirt willen kopen het toch wel. Of het nu in Juli of September is.
Nee er veranderen elk jaar weer zaken aan het shirt, ook al zijn ze klein. Mensen willen liever het Eredivisieshirt dan het KKD shirt. Die vergelijking met een tv is natuurlijk onzin. Maar goed jij bent ook niet iemand die klaagt dat je bestelling een maand later komt dan afgesproken neem ik aan, aangezien het vijf euro goedkoper was?
ALs mensen liever het Eredivisie shirt willen kopen ze dat in september, ik persoonlijk zou bv veel meer waarde hechten aan een shirt waarin we gepromoveerd zijn. Het is heel vreemd om te denken dat ze het dan helemaal niet meer kopen.

Jij denkt echt dat het om 5 euro gaat? Dat is pas een onzin vergelijking.
Jij komt met een de vergelijking. Dus moet je alles maar pikken van je leverancier, ook al is die 3 keer te laat, maar wel voordeliger. Ik zou niet meer bij zo’n toko bestellen. Dan liever iets minder voordelig met een partij waar je wel van op aankunt.

Aangezien het shirt volgens jou niet verandert, is het makkelijk om het vroeg te produceren en dus de order al vroeg in te dienen bij de Chinese fabriek, zodat er wel een container is. Overigens wordt kleding normaal gesproken al vroeg ontworpen en gemaakt. Het is niet zoals bij elektronica waar het allemaal veel korter op de deadline zit vanwege de diversiteit aan onderdelen.
Geef even aan waar ik dat zeg.
We hebben een contract tot 2023, dat NEC hier niet teveel tegen in gaat zegt mij dat het geen slecht contract is. Nogmaals kosten baten afweging en supporters die willen kopen toch wel of het nu juli augustus of september is.
En daar zit het verschil tussen ons. Jij blijft liever bij een bedrijf omdat het voordeliger is, ik heb liever een bedrijf dat zijn afspraken nakomt en niet elke keer met een ander excuus komt. Ondanks het voordeliger is, mag ik zeggen dat het gewoon amateurisme is.
Het is knullig inderdaad. Alleen weten we niet hoe het proces is verlopen. Ik zou het alleen opmerkelijk vinden als andere clubs wél de shirts geleverd krijgen. Dan is er ergens iets mis gegaan. Anderzijds kiezen bepaalde clubs misschien uit een standaard collectie. Dat is bij NEC de laatste 2 jaren in ieder geval niet. Maar leveringsproblemen (verschepen) zijn er al sinds maart/april en in de loop van de maanden alleen maar erger geworden. De prijzen vliegen de pan uit voor containers en er zijn bijna geen afvaarten. En sinds vorige week zijn er weer hele regio's in lockdown in China.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14453
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Bottendaal »

Ik denk echt wel dat het scheelt hoor, of die shirts er nu zijn of in september. Tuurlijk zijn er trouwe shirtkopers, maar nu hebben we momentum. Mensen komen naar de open dag, nemen een shirtje mee. Als we zometeen de eerste 3 wedstrijden 1 punt halen, hoeft niemand van de optimisten (die nu massaal een scc hebben gekocht) meer een shirtje.
Men is nú trots en we hebben nú momentum, daar moet je nú van profiteren. Het kan half september alweer voorbij zijn.
(Of zouden die 5000 extra scc’s ook wel verkocht zijn als we 1punt uit de eerste 3 wedstrijden pakken??)

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door JBNMGN »

Bottendaal schreef:
wo 23 jun 2021, 11:27
Ik denk echt wel dat het scheelt hoor, of die shirts er nu zijn of in september. Tuurlijk zijn er trouwe shirtkopers, maar nu hebben we momentum. Mensen komen naar de open dag, nemen een shirtje mee. Als we zometeen de eerste 3 wedstrijden 1 punt halen, hoeft niemand van de optimisten (die nu massaal een scc hebben gekocht) meer een shirtje.
Men is nú trots en we hebben nú momentum, daar moet je nú van profiteren. Het kan half september alweer voorbij zijn.
(Of zouden die 5000 extra scc’s ook wel verkocht zijn als we 1punt uit de eerste 3 wedstrijden pakken??)
Helemaal mee eens. De hondstrouwe supporters verlengen aktijd wel, no mather what.
En die kopen het nieuwe shirt ook wel in september. De rest lift mee op het succes en kopen het pas als ze zien dat NEC het goed doet.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 971
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Noviomagi »

Het ontwerp kan toch al wel bekend gemaakt worden? Hoe ze eruit komen te zien?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Gijscoman »

Noviomagi schreef:
di 20 jul 2021, 12:08
Het ontwerp kan toch al wel bekend gemaakt worden? Hoe ze eruit komen te zien?
Zie Facebook. Zouden die geblindeerde wagens daadwerkelijk een knipoog zijn naar het geblindeerde busje met Van der Vaart?

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Nummer 9 »

Dat groene uitshirt ziet er strak uit!
いつでも戦える

Vak F
Berichten: 95
Lid geworden op: za 19 jun 2021, 11:06
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Vak F »


Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 971
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Noviomagi »

Nummer 9 schreef:
do 22 jul 2021, 15:38
Dat groene uitshirt ziet er strak uit!
Is het groen? Het lijkt wel een soort antraciet. En zitten er aan de zijkant alleen rode lijnen of ook groene? Dat is niet goed te zien. Het uitshirt had wat spannender gekund, maar misstaat zeker niet.

Ik vind de accenten mooi van beide shirts, het filmpje is ook goed gemaakt!

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Nummer 9 »

Noviomagi schreef:
do 22 jul 2021, 15:48
Nummer 9 schreef:
do 22 jul 2021, 15:38
Dat groene uitshirt ziet er strak uit!
Is het groen? Het lijkt wel een soort antraciet. En zitten er aan de zijkant alleen rode lijnen of ook groene? Dat is niet goed te zien. Het uitshirt had wat spannender gekund, maar misstaat zeker niet.

Ik vind de accenten mooi van beide shirts, het filmpje is ook goed gemaakt!
Donkergroen met rode en zwarte accenten aan de zijkant volgens mij. Het thuisshirt mag van mij wel een keer een donkerdere tint rood hebben.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 971
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Noviomagi »

Nummer 9 schreef:
do 22 jul 2021, 15:49
Noviomagi schreef:
do 22 jul 2021, 15:48
Nummer 9 schreef:
do 22 jul 2021, 15:38
Dat groene uitshirt ziet er strak uit!
Is het groen? Het lijkt wel een soort antraciet. En zitten er aan de zijkant alleen rode lijnen of ook groene? Dat is niet goed te zien. Het uitshirt had wat spannender gekund, maar misstaat zeker niet.

Ik vind de accenten mooi van beide shirts, het filmpje is ook goed gemaakt!
Donkergroen met rode en zwarte accenten aan de zijkant volgens mij. Het thuisshirt mag van mij wel een keer een donkerdere tint rood hebben.
Haha, ik moet het denk ik op een ander scherm gaan kijken. Het oogt op mijn scherm antraciet. Kan het maar moeilijk zien :biggrin:

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Nummer 9 »

Noviomagi schreef:
do 22 jul 2021, 15:52
Nummer 9 schreef:
do 22 jul 2021, 15:49
Noviomagi schreef:
do 22 jul 2021, 15:48
Nummer 9 schreef:
do 22 jul 2021, 15:38
Dat groene uitshirt ziet er strak uit!
Is het groen? Het lijkt wel een soort antraciet. En zitten er aan de zijkant alleen rode lijnen of ook groene? Dat is niet goed te zien. Het uitshirt had wat spannender gekund, maar misstaat zeker niet.

Ik vind de accenten mooi van beide shirts, het filmpje is ook goed gemaakt!
Donkergroen met rode en zwarte accenten aan de zijkant volgens mij. Het thuisshirt mag van mij wel een keer een donkerdere tint rood hebben.
Haha, ik moet het denk ik op een ander scherm gaan kijken. Het oogt op mijn scherm antraciet. Kan het maar moeilijk zien :biggrin:
Haha op de foto’s in de fanshop zie je het beter.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 971
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Noviomagi »

Nummer 9 schreef:
do 22 jul 2021, 15:54
Noviomagi schreef:
do 22 jul 2021, 15:52
Nummer 9 schreef:
do 22 jul 2021, 15:49
Noviomagi schreef:
do 22 jul 2021, 15:48
Nummer 9 schreef:
do 22 jul 2021, 15:38
Dat groene uitshirt ziet er strak uit!
Is het groen? Het lijkt wel een soort antraciet. En zitten er aan de zijkant alleen rode lijnen of ook groene? Dat is niet goed te zien. Het uitshirt had wat spannender gekund, maar misstaat zeker niet.

Ik vind de accenten mooi van beide shirts, het filmpje is ook goed gemaakt!
Donkergroen met rode en zwarte accenten aan de zijkant volgens mij. Het thuisshirt mag van mij wel een keer een donkerdere tint rood hebben.
Haha, ik moet het denk ik op een ander scherm gaan kijken. Het oogt op mijn scherm antraciet. Kan het maar moeilijk zien :biggrin:
Haha op de foto’s in de fanshop zie je het beter.
"Het uitshirt van N.E.C. is dit seizoen donkergroen van kleur met rode en zwarte details."

Het staat er gewoon bij, oeps.. :crazy:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Tiel »

Prima filmpje zo zonder stront :biggrin: :wink:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2389
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door TheRealTricolores »

Nummer 9 schreef:
do 22 jul 2021, 15:49
Noviomagi schreef:
do 22 jul 2021, 15:48
Nummer 9 schreef:
do 22 jul 2021, 15:38
Dat groene uitshirt ziet er strak uit!
Is het groen? Het lijkt wel een soort antraciet. En zitten er aan de zijkant alleen rode lijnen of ook groene? Dat is niet goed te zien. Het uitshirt had wat spannender gekund, maar misstaat zeker niet.

Ik vind de accenten mooi van beide shirts, het filmpje is ook goed gemaakt!
Donkergroen met rode en zwarte accenten aan de zijkant volgens mij. Het thuisshirt mag van mij wel een keer een donkerdere tint rood hebben.
Donkerder rood dat roep ik al jaren. Maar bij NEC hebben ze sowieso geen verstand van design. Dat thuisshirt ziet uit als gratis bij de Lidl, en beide pasvormen zien eruit als een hansopje.

Uitshirt kun je toch ook wel wat beters bedenken?

Ik snap het echt niet hoor. Toch niet zo moeilijk om een fatsoenlijk tenue te ontwerpen?
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2389
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door TheRealTricolores »

Tiel schreef:
do 22 jul 2021, 16:21
Prima filmpje zo zonder stront :biggrin: :wink:
Prima filmpje idd, en dan komen die afgrijselijke tenues tevoorschijn. :jestera:
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Polleke »

Ik vond het uittenue eerst lelijk. Maar als je er langer naar kijkt vind ik em mooier worden.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Demtsjenko »

Wat een ontzettend lelijk jaren ‘90 pumakraagje…

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door noviomagum »

Polleke schreef:
do 22 jul 2021, 16:55
Ik vond het uittenue eerst lelijk. Maar als je er langer naar kijkt vind ik em mooier worden.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Noviomagi
Berichten: 971
Lid geworden op: vr 07 mei 2021, 11:09
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Noviomagi »

noviomagum schreef:
do 22 jul 2021, 17:05
Polleke schreef:
do 22 jul 2021, 16:55
Ik vond het uittenue eerst lelijk. Maar als je er langer naar kijkt vind ik em mooier worden.
:withstupid:
:withstupid: Lelijk is voor wat ik als eerste dacht wat zwaar aangezet, maar ik vond hem weinig spannend. Ik begin hem steeds mooier te vinden. Ben benieuwd naar hoe hij eruit ziet in ander licht. Daglicht bijvoorbeeld.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Nijmegen0413 »

Prima shirtjes, maar vooral een schitterend presentatie filmpje.
Even dacht ik dat er een nieuw spits was..

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2630
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Dirk Eijlander »

Demtsjenko schreef:
do 22 jul 2021, 16:56
Wat een ontzettend lelijk jaren ‘90 pumakraagje…
Eens, maar past in principe perfect bij het ontzettend lelijk jaren '90 voetbalshirt en het ontzettend lelijk jaren' 90 rood. #balkenshirt :ban:
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

jallah
Berichten: 2548
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door jallah »

Dirk Eijlander schreef:
do 22 jul 2021, 17:21
Demtsjenko schreef:
do 22 jul 2021, 16:56
Wat een ontzettend lelijk jaren ‘90 pumakraagje…
Eens, maar past in principe perfect bij het ontzettend lelijk jaren '90 voetbalshirt en het ontzettend lelijk jaren' 90 rood. #balkenshirt :ban:
klopt.. het is echt oer lelijk.. uitshirt daarentegen.. :hail:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Tiel »

Ik heb nog NOOIT een lelijk NEC shirt gezien.
Ik ben pro balkenshirt maar niet omdat ik het narrenshirt lelijk vond.
En mensen die het een Lidl shirt vinden moeten maar bedenken dat wij qua voetbal ook de Lidl zijn als Ajax de AH is.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Nummer 9 »

Tiel schreef:
do 22 jul 2021, 18:25
Ik heb nog NOOIT een lelijk NEC shirt gezien.
Ik ben pro balkenshirt maar niet omdat ik het narrenshirt lelijk vond.
En mensen die het een Lidl shirt vinden moeten maar bedenken dat wij qua voetbal ook de Lidl zijn als Ajax de AH is.
Ik regelmatig hoor. Toppunt was wel het 'narrenshirt' met het geel blauwe Jiba-logo. Zelden zo'n gedrocht gezien.
いつでも戦える

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten