Fanshop en Merchandising

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door BIESKE »

Eniesee schreef:
MeneerDeJong schreef:Zijn de oude er nog en voor hoe duur?
Op de open dag kun je ze vaak kopen.



p.s. Ik wil een shirt van afgelopen seizoen met 23 erop ! dus als iemand eerder in de rij staat .................... :tong:
En jij dacht dat er een rij voor zou staan..... :tong: Ik dacht dat jij allang zo´n shirt thuis had....gekregen van je grote held natuurlijk.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Arjan van Hout »

BIESKE schreef:
Eniesee schreef:
MeneerDeJong schreef:Zijn de oude er nog en voor hoe duur?
Op de open dag kun je ze vaak kopen.



p.s. Ik wil een shirt van afgelopen seizoen met 23 erop ! dus als iemand eerder in de rij staat .................... :tong:
En jij dacht dat er een rij voor zou staan..... :tong: Ik dacht dat jij allang zo´n shirt thuis had....gekregen van je grote held natuurlijk.
ik ben niet zo'n schooier :tong:

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Jack_Sparrow »

Ik kreeg net een mailtje van NEC:
Wijziging data ophalen N.E.C. Nike-shirts

Beste N.E.C. Supporter,

Allereerst onze hartelijke dank voor uw bestelling van het nieuwe N.E.C. wedstrijdshirt. U profiteert hierdoor van de € 10,- korting op de normale verkoopprijs bij het afhalen van het shirt/ de shirts voor 5 augustus aanstaande!

Wat betreft uitlevering hebben wij een belangrijke wijziging.

Vanaf woensdag 25 juli kunt u het N.E.C. Thuis shirt in de volwassen maat M, L, XL en XXL ophalen:

Deze shirts zijn eveneens op te halen op woensdag 25, donderdag 26, vrijdag 27 juli.

Vanaf woensdag 1 augustus zijn de volgende shirts op te halen:

N.E.C. Thuis shirt volwassen maat S

N.E.C. Thuis shirt kindermaten

N.E.C. Uitshirts alle volwassen maten

N.E.C. Uitshirts alle kindermaten

Deze shirts kunt u bij de Fanshop van het McDOS Goffertstadion uitsluitend ophalen op woensdag 1, donderdag 2, en vrijdag 3 augustus.


De Fanshop is iedere woensdag, donderdag en vrijdag geopend van 13:00 uur tot 17:30 uur. Mocht u onverhoopt op een van deze dagen niet kunnen, laat dat dan a.u.b. even weten opmarketing@twinlife.nl dan komen wij ongetwijfeld samen met u tot een passende oplossing.

Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en we hopen dat u het shirt het komende seizoen met gepaste trots zal dragen!

Heeft u verder vragen of opmerkingen mailt u dan ook naar marketing@twinlife.nl

Met vriendelijke groet,

N.E.C. BV
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door LT »

Goedzo, krijg je er ook weer een forumreactie bij! :tu:

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door RwgT »

LT schreef:Goedzo, krijg je er ook weer een forumreactie bij! :tu:
:schater:
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4400
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Nummer 11 »

Net shirt opgehaald bij het stadion. Het blijft toch echt sneu dat er op die tasjes staat "Since 1990".
Ik snap ook niet hoe zoiets kan. Dat jaartal staat gewoon in het logo.
Hoe kan het dan dat er op die tasjes een ander jaartal staat. Is dat opzettelijk aangepast ofzo?
Erg raar. Geeft toch een beetje aan hoe erg de merchandising bij NEC nog in de kinderschoenen staat.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door burp »

Nummer 11 schreef:Net shirt opgehaald bij het stadion. Het blijft toch echt sneu dat er op die tasjes staat "Since 1990".
Ik snap ook niet hoe zoiets kan. Dat jaartal staat gewoon in het logo.
Hoe kan het dan dat er op die tasjes een ander jaartal staat. Is dat opzettelijk aangepast ofzo?
Erg raar. Geeft toch een beetje aan hoe erg de merchandising bij NEC nog in de kinderschoenen staat.
knullig is het zeker maar wat moesten ze dan doen? De hele voorraad weggooien en nieuwe laten maken kost ook extra centen. Heb dan liever dat ze ze gewoon gebruiken en het geld nuttig besteden.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4400
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Nummer 11 »

burp schreef:
Nummer 11 schreef:Net shirt opgehaald bij het stadion. Het blijft toch echt sneu dat er op die tasjes staat "Since 1990".
Ik snap ook niet hoe zoiets kan. Dat jaartal staat gewoon in het logo.
Hoe kan het dan dat er op die tasjes een ander jaartal staat. Is dat opzettelijk aangepast ofzo?
Erg raar. Geeft toch een beetje aan hoe erg de merchandising bij NEC nog in de kinderschoenen staat.
knullig is het zeker maar wat moesten ze dan doen? De hele voorraad weggooien en nieuwe laten maken kost ook extra centen. Heb dan liever dat ze ze gewoon gebruiken en het geld nuttig besteden.
Nee tuurlijk moeten ze deze nu gewoon gebruiken. Dat is logisch. Maar het is toch niet normaal dat je belangrijkste beeldmerk niet correct wordt weergegeven.

Jeffrey
Berichten: 129
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 07:55
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Jeffrey »

:withstupid: Ach heel de merchandising is toch een lachtertje bij NEC. Ik en andere supporters hebben zo vaak aangegeven hoe we het graag zouden willen zien maar ze doen er toch geen reet mee. Ook Twin-Life begrijpt het niet. Lekker uitbesteden is de magische woord bij NEC. :bigcry:

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door OAFFERE »

ik vind de shirts mooi maar belachelijk dat er een gedrukt logo op zit en niet het echte logo zoals het hoort en ik vind op de mouw jiba wel erg slecht er op geplakt

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Arjan van Hout »

Ik heb wel een paar leuke ideeen, heb een mooi boekje van aachen met merchandising meegenomen. Mag NEC van mij wel eens inkijken !

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door OAFFERE »

Eniesee schreef:Ik heb wel een paar leuke ideeen, heb een mooi boekje van aachen met merchandising meegenomen. Mag NEC van mij wel eens inkijken !
dat is een heel goed idee. want hier veranderd nooit iets.doe dan ook efkes de boeken bij munchen barcelona manchester halen

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Tiel »

OAFFERE schreef:
Eniesee schreef:Ik heb wel een paar leuke ideeen, heb een mooi boekje van aachen met merchandising meegenomen. Mag NEC van mij wel eens inkijken !
dat is een heel goed idee. want hier veranderd nooit iets.doe dan ook efkes de boeken bij munchen barcelona manchester halen

Een mooi boekje kan nooit met die lelijke kleuren.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
chica
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:04
Locatie: BRG & DL
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door chica »

Tiel schreef:
OAFFERE schreef:
Eniesee schreef:Ik heb wel een paar leuke ideeen, heb een mooi boekje van aachen met merchandising meegenomen. Mag NEC van mij wel eens inkijken !
dat is een heel goed idee. want hier veranderd nooit iets.doe dan ook efkes de boeken bij munchen barcelona manchester halen

Een mooi boekje kan nooit met die lelijke kleuren.
https://www.alemannia-shop.de/commercep ... No=DEFAULT
Eg wel, iig ook zal spul veur de dernkes... ;)
"Voetbal is als een neus... Haal alles eruit wat erin zit"... by teammate Kim :-)

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4400
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Nummer 11 »

Net het uitshirt gehaald, erg mooi shirt.
Apart is dat de sponsoring van stof is op het uitshirt en glad op het thuisshirt.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Bleum »

Je zult maar baas zijn van Nike en op de open dag wandelen van NEC. Bij de stand met de officiele merchandise van NEC worden de nieuwe shirts van Nike verkocht, maar ook een enorme hoeveelheid Lotto artikelen. Die Lotto dingen leg je toch gewoon in die andere kraam waar het "restwerk" wordt verkocht en in de officiele kraam verkoop je toch alleen maar Nike spullen? En niet alleen de nieuwe shirts, maar ook ander Nike spul, maar zeker geen shirts van Lotto die vorig jaar zijn blijven liggen.

ps.. dat auto-tenuetje dat ze nu hebben is echt schandalig. Juliana 31 heeft beter materiaal, dan dit kartonnetje. Heel treurig.
Laatst gewijzigd door Bleum op zo 05 aug 2007, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Jack_Sparrow »

Bleum schreef:Je zult maar baas zijn van Nike en op de open dag wandelen van NEC. Bij de stand met de officiele merchandise van NEC worden de nieuwe shirts van Nike verkocht, maar ook een enorme hoeveelheid Lotto artikelen. Die Lotto dingen leg je toch gewoon in die andere kraam waar het "restwerk" wordt verkocht en in de officiele kraam verkoop je toch alleen maar Nike spullen? En niet alleen de nieuwe shirts, maar ook ander Nike spul, maar zeker geen shirts van Lotto die vorig jaar zijn blijven liggen.
Dat is idd erg jammer, ik heb bij de spullen van vorig seizoen even een winterjas gekocht
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Frans »

En ik een mooi 'stressballetje' om in de auto te hangen. Assortiment wordt steeds beter en leuker vind ik!
NECTheBest

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Bleum »

Frans schreef:En ik een mooi 'stressballetje' om in de auto te hangen. Assortiment wordt steeds beter en leuker vind ik!
Dit kun je niet menen... Ze hebben meer, maar beter en leuker is het zeker niet. Alleen die auto-tenuetjes zijn al schandalig. En dan die simpele creatiefloze sjaal met wij staan voor NEC erop. En al het andere is alleen maar met nec nijmegen of het logo erop. Doodsaai.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Harold Bastiaans »

Bleum schreef:. En dan die simpele creatiefloze sjaal met wij staan voor NEC erop.
Die zijn volgens mij gratis bij een seizoenskaart, je mot een gegeven paard niet in de bek kijken Bleum....
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Bleum »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Bleum schreef:. En dan die simpele creatiefloze sjaal met wij staan voor NEC erop.
Die zijn volgens mij gratis bij een seizoenskaart, je mot een gegeven paard niet in de bek kijken Bleum....
Gratis... is gewoon in plaats gekomen van de bon van 15 euro die je eerst kreeg. Maar gratis of niet, je kan er best iets beters van maken dan zo'n simpel ding, is toch ook een vistekaartje van de club.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Harold Bastiaans »

ik vind dat wel mooi, niks mis mee....
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door Arjan van Hout »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:ik vind dat wel mooi, niks mis mee....
maar ja jouw rol wordt steeds duidelijker :tong:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door burp »

had iets in gedachte over fanzooi en iets met een papagaaien ding erop, maar goed dat is blijkbaar tegenwoordig ook al geen issue meer :roll:

maus
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:04
Contacteer:

Re: Fanshop en Merchandising

Bericht door maus »

Sorry hoor ,maar ik moet Bleum hierin gelijk geven,merchandising is echt drama. Kijk eens bij bijv.NAC en Fc Utrecht. In dat shopje van ons ligt niks aparts en hij is mega klein.Bijv.Twinlife waar blijft dat tostiijzer met NEC logo.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DRS en 19 gasten