Dan snap je blijkbaar niet zoveel van mode.Polleke schreef: ↑wo 11 jun 2025, 00:38Ja, dat vind ik gek.bertje schreef: ↑di 10 jun 2025, 23:27Tsja, vind je het gek dat modemerken zich daar meer op richten?Polleke schreef: ↑di 10 jun 2025, 23:04Je kan lullen wat je wilt.... mijn statement over maten is niet alleen gericht op NEC maar in het algemeen. Overal, in elke winkel waar je komt, tref je alleen S, M, XL of (als je gelukkig bent) XXL aan. Grote maten zijn gewoon snel uitverkocht. En in de sport zijn grote maten niet eens echt de grote maten.De Kletskop schreef: ↑ma 09 jun 2025, 21:06JBNMGN schreef: ↑za 07 jun 2025, 23:19Dan moet jij eens leren lezenMastino Napoletano schreef: ↑wo 04 jun 2025, 21:01
Dat lijkt me sterk. Dan had je dat hier heus wel eens gemeld de afgelopen jaren.![]()
![]()
![]()
Fanshop en Merchandising
Re: Fanshop en Merchandising
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
- De Kletskop
- Contacteer:
Polleke schreef: ↑wo 11 jun 2025, 00:38Ja, dat vind ik gek.bertje schreef: ↑di 10 jun 2025, 23:27Tsja, vind je het gek dat modemerken zich daar meer op richten?Polleke schreef: ↑di 10 jun 2025, 23:04Je kan lullen wat je wilt.... mijn statement over maten is niet alleen gericht op NEC maar in het algemeen. Overal, in elke winkel waar je komt, tref je alleen S, M, XL of (als je gelukkig bent) XXL aan. Grote maten zijn gewoon snel uitverkocht. En in de sport zijn grote maten niet eens echt de grote maten.De Kletskop schreef: ↑ma 09 jun 2025, 21:06JBNMGN schreef: ↑za 07 jun 2025, 23:19Dan moet jij eens leren lezenMastino Napoletano schreef: ↑wo 04 jun 2025, 21:01
Dat lijkt me sterk. Dan had je dat hier heus wel eens gemeld de afgelopen jaren.![]()
![]()
![]()

Nieuwe 25/26 keepersshirt is er en bekend gezien de foto's. Groen met rood/zwarte strepen.
Helaas nog niet het 125 jarig thuisshirt.....
Helaas nog niet het 125 jarig thuisshirt.....
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Geen mooi 125-jaar logo maar het gewone "kotsende papegaaien logo" dus. Tenminste, neem aan dat ze zoiets in alle shirts door zouden voeren. Jammer.
Ik denk dat NEC dat express gedaan heeft om nog niets los te laten over het 125 jarige shirt en logo. Zo dom zijn ze bij marketing ook niet.
Alleen het nieuwe keepersshirt is nu getoond.

Maar het is dus wel een leuk shirt met die rode en zwarte streepjes op groen
Logo is even afwachten.
Je kan me knettergek tonen.... Ik ben redelijk dik... ik zal er niet om liegen, mijn lichaam is na mijn 35ste verjaardag echt ff goed de verkeerde kant op gegaan (ik hou van wijn). Ik ben niet een van die gasten die met lekker weer met mijn blote buik op de tribune zal staan, omdat je simpelweg een grotere lens nodig hebt.De Kletskop schreef: ↑wo 11 jun 2025, 09:43Polleke schreef: ↑wo 11 jun 2025, 00:38Ja, dat vind ik gek.bertje schreef: ↑di 10 jun 2025, 23:27Tsja, vind je het gek dat modemerken zich daar meer op richten?Polleke schreef: ↑di 10 jun 2025, 23:04Je kan lullen wat je wilt.... mijn statement over maten is niet alleen gericht op NEC maar in het algemeen. Overal, in elke winkel waar je komt, tref je alleen S, M, XL of (als je gelukkig bent) XXL aan. Grote maten zijn gewoon snel uitverkocht. En in de sport zijn grote maten niet eens echt de grote maten.![]()
Kan er moeilijk over gaan doen... het is mijn ding, heb er inmiddels ook gewoon vrede mee. Maar ook het ding van vele andere supporters. Ik wil zeer graag een NEC shirtje kopen wat me gewoon past. En dat lukt me niet, trainingspak ook niet, inloopshirt ook niet, uitshirt ook niet. Waar ik normaal in een winkel erg happy ben met 3xl, lukt dat me niet met een NEC shirt.. want dan voel ik me ineens een M ofzo.
- De Kletskop
- Contacteer:
Hmm horizontale strepen, dat maakt dik.burp schreef: ↑wo 11 jun 2025, 22:07
Logo is even afwachten.
Ja, helaasDe Kletskop schreef: ↑do 12 jun 2025, 07:51Hmm horizontale strepen, dat maakt dik.burp schreef: ↑wo 11 jun 2025, 22:07
Logo is even afwachten.

Dat snap ik. Maar ik snap niet dat je van NEC verwacht dat ze een wedstrijd shirt waar een afgetrainde atleet zich prettig in moet voelen een pasvorm gaat aanmeten voor een niet fitte supporter.Polleke schreef: ↑do 12 jun 2025, 02:28Je kan me knettergek tonen.... Ik ben redelijk dik... ik zal er niet om liegen, mijn lichaam is na mijn 35ste verjaardag echt ff goed de verkeerde kant op gegaan (ik hou van wijn). Ik ben niet een van die gasten die met lekker weer met mijn blote buik op de tribune zal staan, omdat je simpelweg een grotere lens nodig hebt.De Kletskop schreef: ↑wo 11 jun 2025, 09:43Polleke schreef: ↑wo 11 jun 2025, 00:38Ja, dat vind ik gek.bertje schreef: ↑di 10 jun 2025, 23:27Tsja, vind je het gek dat modemerken zich daar meer op richten?Polleke schreef: ↑di 10 jun 2025, 23:04Je kan lullen wat je wilt.... mijn statement over maten is niet alleen gericht op NEC maar in het algemeen. Overal, in elke winkel waar je komt, tref je alleen S, M, XL of (als je gelukkig bent) XXL aan. Grote maten zijn gewoon snel uitverkocht. En in de sport zijn grote maten niet eens echt de grote maten.![]()
Kan er moeilijk over gaan doen... het is mijn ding, heb er inmiddels ook gewoon vrede mee. Maar ook het ding van vele andere supporters. Ik wil zeer graag een NEC shirtje kopen wat me gewoon past. En dat lukt me niet, trainingspak ook niet, inloopshirt ook niet, uitshirt ook niet. Waar ik normaal in een winkel erg happy ben met 3xl, lukt dat me niet met een NEC shirt.. want dan voel ik me ineens een M ofzo.
En dat zeg ik terwijl ik zelf ook alles behalve de slankste ben hoor, ik ben ook een Bourgondiër die fit probeert te blijven (in mijn geval meer speciaalbier

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Gaaf. Nostalgische Daisy vibes uit 1982.burp schreef: ↑wo 11 jun 2025, 22:07
Logo is even afwachten.

Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
De naam zegt het al Fanshop dat is voor de supporter en niet voor de sporter/spelerbertje schreef: ↑do 12 jun 2025, 10:12Dat snap ik. Maar ik snap niet dat je van NEC verwacht dat ze een wedstrijd shirt waar een afgetrainde atleet zich prettig in moet voelen een pasvorm gaat aanmeten voor een niet fitte supporter.Polleke schreef: ↑do 12 jun 2025, 02:28Je kan me knettergek tonen.... Ik ben redelijk dik... ik zal er niet om liegen, mijn lichaam is na mijn 35ste verjaardag echt ff goed de verkeerde kant op gegaan (ik hou van wijn). Ik ben niet een van die gasten die met lekker weer met mijn blote buik op de tribune zal staan, omdat je simpelweg een grotere lens nodig hebt.De Kletskop schreef: ↑wo 11 jun 2025, 09:43Polleke schreef: ↑wo 11 jun 2025, 00:38Ja, dat vind ik gek.bertje schreef: ↑di 10 jun 2025, 23:27Tsja, vind je het gek dat modemerken zich daar meer op richten?Polleke schreef: ↑di 10 jun 2025, 23:04
Je kan lullen wat je wilt.... mijn statement over maten is niet alleen gericht op NEC maar in het algemeen. Overal, in elke winkel waar je komt, tref je alleen S, M, XL of (als je gelukkig bent) XXL aan. Grote maten zijn gewoon snel uitverkocht. En in de sport zijn grote maten niet eens echt de grote maten.![]()
En dat zeg ik terwijl ik zelf ook alles behalve de slankste ben hoor, ik ben ook een Bourgondiër die fit probeert te blijven (in mijn geval meer speciaalbier). Maar als je wil dat de bier-/wijnbuik niet zichtbaar is of comfortabeler zit moet je het misschien aangrijpen om de levensstijl toch iets aan te passen als je zo graag in een NEC shirt wil lopen.
De shop is voor de supporter om artikelen te kopen ja, maar het artikel zegt al waar het voor is: "wedstrijdshirt".Tyson schreef: ↑do 12 jun 2025, 11:53De naam zegt het al Fanshop dat is voor de supporter en niet voor de sporter/spelerbertje schreef: ↑do 12 jun 2025, 10:12Dat snap ik. Maar ik snap niet dat je van NEC verwacht dat ze een wedstrijd shirt waar een afgetrainde atleet zich prettig in moet voelen een pasvorm gaat aanmeten voor een niet fitte supporter.Polleke schreef: ↑do 12 jun 2025, 02:28Je kan me knettergek tonen.... Ik ben redelijk dik... ik zal er niet om liegen, mijn lichaam is na mijn 35ste verjaardag echt ff goed de verkeerde kant op gegaan (ik hou van wijn). Ik ben niet een van die gasten die met lekker weer met mijn blote buik op de tribune zal staan, omdat je simpelweg een grotere lens nodig hebt.
En dat zeg ik terwijl ik zelf ook alles behalve de slankste ben hoor, ik ben ook een Bourgondiër die fit probeert te blijven (in mijn geval meer speciaalbier). Maar als je wil dat de bier-/wijnbuik niet zichtbaar is of comfortabeler zit moet je het misschien aangrijpen om de levensstijl toch iets aan te passen als je zo graag in een NEC shirt wil lopen.
Dit is het shirt zoals je hem ziet is nu ook te koop in de Fanshopburp schreef: ↑wo 11 jun 2025, 22:07
Logo is even afwachten.
Hup inslaan 2XL t/m 5XL boys, er is nog voldoende voorraad!Tyson schreef: ↑do 12 jun 2025, 12:14Dit is het shirt zoals je hem ziet is nu ook te koop in de Fanshopburp schreef: ↑wo 11 jun 2025, 22:07
Logo is even afwachten.

burp schreef: ↑do 12 jun 2025, 12:33Hup inslaan 2XL t/m 5XL boys, er is nog voldoende voorraad!Tyson schreef: ↑do 12 jun 2025, 12:14Dit is het shirt zoals je hem ziet is nu ook te koop in de Fanshopburp schreef: ↑wo 11 jun 2025, 22:07
Logo is even afwachten.![]()

Nee, maakt je dikburp schreef: ↑do 12 jun 2025, 12:33Hup inslaan 2XL t/m 5XL boys, er is nog voldoende voorraad!Tyson schreef: ↑do 12 jun 2025, 12:14Dit is het shirt zoals je hem ziet is nu ook te koop in de Fanshopburp schreef: ↑wo 11 jun 2025, 22:07
Logo is even afwachten.![]()

- Legendario
- Contacteer:
Hier, een prachtig shirt tot 6XL. Wel door arme Chinese kindjes in elkaar genaaid, dus niet uit de regio en met hele moeilijke namen.Polleke schreef: ↑do 12 jun 2025, 02:28Je kan me knettergek tonen.... Ik ben redelijk dik... ik zal er niet om liegen, mijn lichaam is na mijn 35ste verjaardag echt ff goed de verkeerde kant op gegaan (ik hou van wijn). Ik ben niet een van die gasten die met lekker weer met mijn blote buik op de tribune zal staan, omdat je simpelweg een grotere lens nodig hebt.De Kletskop schreef: ↑wo 11 jun 2025, 09:43Polleke schreef: ↑wo 11 jun 2025, 00:38Ja, dat vind ik gek.bertje schreef: ↑di 10 jun 2025, 23:27Tsja, vind je het gek dat modemerken zich daar meer op richten?Polleke schreef: ↑di 10 jun 2025, 23:04Je kan lullen wat je wilt.... mijn statement over maten is niet alleen gericht op NEC maar in het algemeen. Overal, in elke winkel waar je komt, tref je alleen S, M, XL of (als je gelukkig bent) XXL aan. Grote maten zijn gewoon snel uitverkocht. En in de sport zijn grote maten niet eens echt de grote maten.![]()
Maar dat mag je hier niet zeggen.
- jackkreta
- Contacteer:
Legendario schreef: ↑do 12 jun 2025, 15:26Hier, een prachtig shirt tot 6XL. Wel door arme Chinese kindjes in elkaar genaaid, dus niet uit de regio en met hele moeilijke namen.Polleke schreef: ↑do 12 jun 2025, 02:28Je kan me knettergek tonen.... Ik ben redelijk dik... ik zal er niet om liegen, mijn lichaam is na mijn 35ste verjaardag echt ff goed de verkeerde kant op gegaan (ik hou van wijn). Ik ben niet een van die gasten die met lekker weer met mijn blote buik op de tribune zal staan, omdat je simpelweg een grotere lens nodig hebt.De Kletskop schreef: ↑wo 11 jun 2025, 09:43Polleke schreef: ↑wo 11 jun 2025, 00:38Ja, dat vind ik gek.bertje schreef: ↑di 10 jun 2025, 23:27Tsja, vind je het gek dat modemerken zich daar meer op richten?Polleke schreef: ↑di 10 jun 2025, 23:04
Je kan lullen wat je wilt.... mijn statement over maten is niet alleen gericht op NEC maar in het algemeen. Overal, in elke winkel waar je komt, tref je alleen S, M, XL of (als je gelukkig bent) XXL aan. Grote maten zijn gewoon snel uitverkocht. En in de sport zijn grote maten niet eens echt de grote maten.![]()

Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Ondanks de nostalgische waarde vind ik m toch redelijk afzichtelijk maar goed, smaken verschillenJeffry74 schreef: ↑do 12 jun 2025, 11:30Gaaf. Nostalgische Daisy vibes uit 1982.burp schreef: ↑wo 11 jun 2025, 22:07
Logo is even afwachten.
![]()
Wel netjes dat de prijs van de nieuwe shirts schijnbaar niet verhoogd worden voor aankomend seizoen
- Super-Simr
- Contacteer:
Omdat alles duurder wordt (inflatie).
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
Ik vind gewoon dat NEC kleding moet verkopen die elke supporter aankan. Leuke shirts voor de kids, shirts voor de fitte fysiek en shirts voor de wat oudere of niet zo fitte supporters. Hoe moeilijk kan het zijn.bertje schreef: ↑do 12 jun 2025, 10:12Dat snap ik. Maar ik snap niet dat je van NEC verwacht dat ze een wedstrijd shirt waar een afgetrainde atleet zich prettig in moet voelen een pasvorm gaat aanmeten voor een niet fitte supporter.Polleke schreef: ↑do 12 jun 2025, 02:28Je kan me knettergek tonen.... Ik ben redelijk dik... ik zal er niet om liegen, mijn lichaam is na mijn 35ste verjaardag echt ff goed de verkeerde kant op gegaan (ik hou van wijn). Ik ben niet een van die gasten die met lekker weer met mijn blote buik op de tribune zal staan, omdat je simpelweg een grotere lens nodig hebt.De Kletskop schreef: ↑wo 11 jun 2025, 09:43Polleke schreef: ↑wo 11 jun 2025, 00:38Ja, dat vind ik gek.bertje schreef: ↑di 10 jun 2025, 23:27Tsja, vind je het gek dat modemerken zich daar meer op richten?Polleke schreef: ↑di 10 jun 2025, 23:04