Wie doet het die mensen dan aan?Polleke schreef: ↑di 24 dec 2024, 23:51Wat een bullshit.... Ik kan je met zekerheid zeggen dat 99% van de dikken het niet zichzelf aandoen. Maar los evan, sportmaten zijn altijd zoveel kleiner als 'normale maten'. Maar zelfs als je deze discussie even los laat: als bepaalde maten constant snel uitverkocht zijn, dan ben je commercieel niet goed bezig om die niet veel groter te bestellen. Dat is commercie. Koop wat je klanten willen, niet waar je voor staat.Bottendaal schreef: ↑di 24 dec 2024, 22:58Ja, 99% van de te dikken doen het zichzelf aan ja. Of worden die onder dwang vetgemest als een gans?JBNMGN schreef: ↑di 24 dec 2024, 22:54Die doen het zichzelf aan?Bottendaal schreef: ↑di 24 dec 2024, 22:25Heel Nederland heeft er last van?JBNMGN schreef: ↑di 24 dec 2024, 13:37Wat een achterlijke beredenering, overgewicht is een probleem waar niet alleen NEC supporters last van hebben maar heel Nederland heeft er last van.
Wat jij beschrijft is dat NEC dikke supporters moet weigeren om hun sportieve imago op te krikken.
Volgens mij spoor jij niet en weet je al helemaal niet waar je over lult
Gelukkig is het de helft, en die doen het zichzelf aan. Weinig medelijden mee.
Wat ben jij een simpele zullen zeg!
Maar weet je, bekijk het maar. Fijne feestdagen.
Jij ook een fijne kerst. En jezelf niet te vol drukken de komende dagen he…
Fanshop en Merchandising
- Bottendaal
- Contacteer:
Re: Fanshop en Merchandising
Het is 90% tot 95%, niet 99%.Polleke schreef: ↑di 24 dec 2024, 23:51Wat een bullshit.... Ik kan je met zekerheid zeggen dat 99% van de dikken het niet zichzelf aandoen. Maar los evan, sportmaten zijn altijd zoveel kleiner als 'normale maten'. Maar zelfs als je deze discussie even los laat: als bepaalde maten constant snel uitverkocht zijn, dan ben je commercieel niet goed bezig om die niet veel groter te bestellen. Dat is commercie. Koop wat je klanten willen, niet waar je voor staat.Bottendaal schreef: ↑di 24 dec 2024, 22:58Ja, 99% van de te dikken doen het zichzelf aan ja. Of worden die onder dwang vetgemest als een gans?JBNMGN schreef: ↑di 24 dec 2024, 22:54Die doen het zichzelf aan?Bottendaal schreef: ↑di 24 dec 2024, 22:25Heel Nederland heeft er last van?JBNMGN schreef: ↑di 24 dec 2024, 13:37Wat een achterlijke beredenering, overgewicht is een probleem waar niet alleen NEC supporters last van hebben maar heel Nederland heeft er last van.
Wat jij beschrijft is dat NEC dikke supporters moet weigeren om hun sportieve imago op te krikken.
- Bottendaal
- Contacteer:
Jullie denken serieus dat bijna niemand er iets aan kan doen dat ze te dik zijn?DJTEEF! schreef: ↑wo 25 dec 2024, 02:06Het is 90% tot 95%, niet 99%.Polleke schreef: ↑di 24 dec 2024, 23:51Wat een bullshit.... Ik kan je met zekerheid zeggen dat 99% van de dikken het niet zichzelf aandoen. Maar los evan, sportmaten zijn altijd zoveel kleiner als 'normale maten'. Maar zelfs als je deze discussie even los laat: als bepaalde maten constant snel uitverkocht zijn, dan ben je commercieel niet goed bezig om die niet veel groter te bestellen. Dat is commercie. Koop wat je klanten willen, niet waar je voor staat.Bottendaal schreef: ↑di 24 dec 2024, 22:58Ja, 99% van de te dikken doen het zichzelf aan ja. Of worden die onder dwang vetgemest als een gans?JBNMGN schreef: ↑di 24 dec 2024, 22:54Die doen het zichzelf aan?Bottendaal schreef: ↑di 24 dec 2024, 22:25Heel Nederland heeft er last van?JBNMGN schreef: ↑di 24 dec 2024, 13:37
Wat een achterlijke beredenering, overgewicht is een probleem waar niet alleen NEC supporters last van hebben maar heel Nederland heeft er last van.

Ik had niet goed gelezen: 90% tot 95% van de mensen met obesitas kan er zelf wel iets aan doen.Bottendaal schreef: ↑wo 25 dec 2024, 15:08Jullie denken serieus dat bijna niemand er iets aan kan doen dat ze te dik zijn?DJTEEF! schreef: ↑wo 25 dec 2024, 02:06Het is 90% tot 95%, niet 99%.Polleke schreef: ↑di 24 dec 2024, 23:51Wat een bullshit.... Ik kan je met zekerheid zeggen dat 99% van de dikken het niet zichzelf aandoen. Maar los evan, sportmaten zijn altijd zoveel kleiner als 'normale maten'. Maar zelfs als je deze discussie even los laat: als bepaalde maten constant snel uitverkocht zijn, dan ben je commercieel niet goed bezig om die niet veel groter te bestellen. Dat is commercie. Koop wat je klanten willen, niet waar je voor staat.Bottendaal schreef: ↑di 24 dec 2024, 22:58Ja, 99% van de te dikken doen het zichzelf aan ja. Of worden die onder dwang vetgemest als een gans?JBNMGN schreef: ↑di 24 dec 2024, 22:54Die doen het zichzelf aan?Bottendaal schreef: ↑di 24 dec 2024, 22:25
Heel Nederland heeft er last van?
Jij ook een fijne kerst. En jezelf niet te vol drukken de komende dagen he…![]()
- Bottendaal
- Contacteer:
Oh, gelukkig.DJTEEF! schreef: ↑wo 25 dec 2024, 15:53Ik had niet goed gelezen: 90% tot 95% van de mensen met obesitas kan er zelf wel iets aan doen.Bottendaal schreef: ↑wo 25 dec 2024, 15:08Jullie denken serieus dat bijna niemand er iets aan kan doen dat ze te dik zijn?DJTEEF! schreef: ↑wo 25 dec 2024, 02:06Het is 90% tot 95%, niet 99%.Polleke schreef: ↑di 24 dec 2024, 23:51Wat een bullshit.... Ik kan je met zekerheid zeggen dat 99% van de dikken het niet zichzelf aandoen. Maar los evan, sportmaten zijn altijd zoveel kleiner als 'normale maten'. Maar zelfs als je deze discussie even los laat: als bepaalde maten constant snel uitverkocht zijn, dan ben je commercieel niet goed bezig om die niet veel groter te bestellen. Dat is commercie. Koop wat je klanten willen, niet waar je voor staat.Bottendaal schreef: ↑di 24 dec 2024, 22:58Ja, 99% van de te dikken doen het zichzelf aan ja. Of worden die onder dwang vetgemest als een gans?
Jij ook een fijne kerst. En jezelf niet te vol drukken de komende dagen he…![]()
Mee eens.
Ja inderdaad. Ben benieuwd.Gijscoman schreef: ↑di 24 dec 2024, 18:53Dan moet je blij worden van dat wat Wilco in het interview zegt over NEC Maatschappelijk.burp schreef: ↑di 24 dec 2024, 18:43JBNMGN schreef: ↑di 24 dec 2024, 18:03Gijscoman schreef: ↑di 24 dec 2024, 14:03Bij ons in Groningen is men keihard. Als je niet een beetje voldoet aan het juiste imago, gooien ze je gewoon van de tribune naar beneden.E.B schreef: ↑di 24 dec 2024, 13:59Bij Groningen hebben ze met Robey geen 5XL dus dus daar stimuleren ze al om komende dagen met kerst het bij een Quinoasalade te houden en 1 oliebol met O&N.JBNMGN schreef: ↑di 24 dec 2024, 13:37
Wat een achterlijke beredenering, overgewicht is een probleem waar niet alleen NEC supporters last van hebben maar heel Nederland heeft er last van.
Volgens mij spoor jij niet en weet je al helemaal niet waar je over lult![]()
![]()
Maar toch begrijp jij mij maar half.
Het is inderdaad een breed maatschappelijk probleem en juist als je actief bent in de sport, dan biedt dat de mogelijkheid om hier gericht op te sturen.
Iets met een 'samen met NEC bewegen' zou nog een aardige aanvulling zijn.
N.E.C. Fanshop outlet
Na het succes van de vorige merchandise-outlet organiseert N.E.C. ook dit seizoen een outlet voor supporters. Op dinsdag 21 en woensdag 22 januari scoor je oude N.E.C.-items tegen scherpe prijzen. De outlet is in Bikkels in het Goffertstadion.
Vanaf 11.00 uur openen we de deuren voor seizoenkaarthouders + en ++, vanaf 12.00 uur zijn ook alle andere supporters welkom. Let op: kom je vanaf 11.00 uur, dan wordt er gecontroleerd of je daadwerkelijk een SCC +/++ hebt.
Dus mensen die al ruim 60 jaar supporter zijn en die door omstandigheden de seizoenkaart + is in getrokken kunnen achter aan sluiten net als die duizenden andere supporters die een "gewone" seizoenkaart hebben.
SCHANDALIG!
Op deze manier ( en ook door andere dingen die gebeurd zijn) voel ik mij jammer genoeg steeds minder betrokken bij mijn club
Na het succes van de vorige merchandise-outlet organiseert N.E.C. ook dit seizoen een outlet voor supporters. Op dinsdag 21 en woensdag 22 januari scoor je oude N.E.C.-items tegen scherpe prijzen. De outlet is in Bikkels in het Goffertstadion.
Vanaf 11.00 uur openen we de deuren voor seizoenkaarthouders + en ++, vanaf 12.00 uur zijn ook alle andere supporters welkom. Let op: kom je vanaf 11.00 uur, dan wordt er gecontroleerd of je daadwerkelijk een SCC +/++ hebt.
Dus mensen die al ruim 60 jaar supporter zijn en die door omstandigheden de seizoenkaart + is in getrokken kunnen achter aan sluiten net als die duizenden andere supporters die een "gewone" seizoenkaart hebben.
SCHANDALIG!
Op deze manier ( en ook door andere dingen die gebeurd zijn) voel ik mij jammer genoeg steeds minder betrokken bij mijn club
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Vooral raar om dit op 2 werkdagen te doen. Er moeten mensen gewoon werken.JBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:47N.E.C. Fanshop outlet
SCHANDALIG!
Ook dat ja. Hersenloos bedenksel van amateursE.B schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:48Vooral raar om dit op 2 werkdagen te doen. Er moeten mensen gewoon werken.JBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:47N.E.C. Fanshop outlet
SCHANDALIG!
- Me..Goal
- Contacteer:
Of ze hebben gewoon bijna niks meer, zeker in de gangbare maten, en dit voorkomt dat er massa's mensen op af komen.JBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:04Ook dat ja. Hersenloos bedenksel van amateursE.B schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:48Vooral raar om dit op 2 werkdagen te doen. Er moeten mensen gewoon werken.JBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:47N.E.C. Fanshop outlet
SCHANDALIG!
Ik hoop maar dat ze op het forum meelezen met de berichten hier, kunnen ze zeker wat van op steken...
I love it when a plan comes together. 

Wat mij het meeste steekt is dat ze het gore lef hebben een groepje mensen die wel in staat zijn elke uitwedstrijd mee te gaan niet alleen voor trekken bij de kaartverkoop maar nu ook al bij dit soort activiteiten, wat is de volgende uitsluiting van de "gewone " supporter.Me..Goal schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:23Of ze hebben gewoon bijna niks meer, zeker in de gangbare maten, en dit voorkomt dat er massa's mensen op af komen.JBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:04Ook dat ja. Hersenloos bedenksel van amateursE.B schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:48Vooral raar om dit op 2 werkdagen te doen. Er moeten mensen gewoon werken.JBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:47N.E.C. Fanshop outlet
SCHANDALIG!
Ik hoop maar dat ze op het forum meelezen met de berichten hier, kunnen ze zeker wat van op steken...
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Ik denk niet dat ik er heen ga. Maar het voortrekken van seizoenskaart + houders is in dit geval wel heel vreemd.JBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:52Wat mij het meeste steekt is dat ze het gore lef hebben een groepje mensen die wel in staat zijn elke uitwedstrijd mee te gaan niet alleen voor trekken bij de kaartverkoop maar nu ook al bij dit soort activiteiten, wat is de volgende uitsluiting van de "gewone " supporter.Me..Goal schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:23Of ze hebben gewoon bijna niks meer, zeker in de gangbare maten, en dit voorkomt dat er massa's mensen op af komen.JBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:04Ook dat ja. Hersenloos bedenksel van amateursE.B schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:48Vooral raar om dit op 2 werkdagen te doen. Er moeten mensen gewoon werken.JBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:47N.E.C. Fanshop outlet
SCHANDALIG!
Huil, huilJBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:52Wat mij het meeste steekt is dat ze het gore lef hebben een groepje mensen die wel in staat zijn elke uitwedstrijd mee te gaan niet alleen voor trekken bij de kaartverkoop maar nu ook al bij dit soort activiteiten, wat is de volgende uitsluiting van de "gewone " supporter.Me..Goal schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:23Of ze hebben gewoon bijna niks meer, zeker in de gangbare maten, en dit voorkomt dat er massa's mensen op af komen.JBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:04Ook dat ja. Hersenloos bedenksel van amateursE.B schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:48Vooral raar om dit op 2 werkdagen te doen. Er moeten mensen gewoon werken.JBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:47N.E.C. Fanshop outlet
SCHANDALIG!

Terrecht dat die eerder mogen.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Ik zou niet weten waarom we bij deze merchandise-outlet eerder mogen dan andere seizoenskaarthouders. Dat we bij uitwedstrijden een streepje voor hebben is tot daar en toe en valt wat voor te zeggen. Maar we zijn niet meer dan andere seizoenskaarthouders.Johnny schreef: ↑di 14 jan 2025, 09:48Huil, huilJBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:52Wat mij het meeste steekt is dat ze het gore lef hebben een groepje mensen die wel in staat zijn elke uitwedstrijd mee te gaan niet alleen voor trekken bij de kaartverkoop maar nu ook al bij dit soort activiteiten, wat is de volgende uitsluiting van de "gewone " supporter.Me..Goal schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:23Of ze hebben gewoon bijna niks meer, zeker in de gangbare maten, en dit voorkomt dat er massa's mensen op af komen.JBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:04Ook dat ja. Hersenloos bedenksel van amateursE.B schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:48Vooral raar om dit op 2 werkdagen te doen. Er moeten mensen gewoon werken.JBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:47N.E.C. Fanshop outlet
SCHANDALIG!
Ik hoop maar dat ze op het forum meelezen met de berichten hier, kunnen ze zeker wat van op steken...![]()
Riep je dat ook over het schandalig handelen van HKN etc bij de verdeling van de kaarten tijdens de bekerfinale? De voorrang die ze kregen, speciaal vak en speciale parkeerplek direct voor stadion?E.B schreef: ↑di 14 jan 2025, 10:06Ik zou niet weten waarom we bij deze merchandise-outlet eerder mogen dan andere seizoenskaarthouders. Dat we bij uitwedstrijden een streepje voor hebben is tot daar en toe en valt wat voor te zeggen. Maar we zijn niet meer dan andere seizoenskaarthouders.Johnny schreef: ↑di 14 jan 2025, 09:48Huil, huilJBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:52Wat mij het meeste steekt is dat ze het gore lef hebben een groepje mensen die wel in staat zijn elke uitwedstrijd mee te gaan niet alleen voor trekken bij de kaartverkoop maar nu ook al bij dit soort activiteiten, wat is de volgende uitsluiting van de "gewone " supporter.![]()
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Ja.Johnny schreef: ↑di 14 jan 2025, 10:26Riep je dat ook over het schandalig handelen van HKN etc bij de verdeling van de kaarten tijdens de bekerfinale? De voorrang die ze kregen, speciaal vak en speciale parkeerplek direct voor stadion?E.B schreef: ↑di 14 jan 2025, 10:06Ik zou niet weten waarom we bij deze merchandise-outlet eerder mogen dan andere seizoenskaarthouders. Dat we bij uitwedstrijden een streepje voor hebben is tot daar en toe en valt wat voor te zeggen. Maar we zijn niet meer dan andere seizoenskaarthouders.Johnny schreef: ↑di 14 jan 2025, 09:48Huil, huilJBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:52Wat mij het meeste steekt is dat ze het gore lef hebben een groepje mensen die wel in staat zijn elke uitwedstrijd mee te gaan niet alleen voor trekken bij de kaartverkoop maar nu ook al bij dit soort activiteiten, wat is de volgende uitsluiting van de "gewone " supporter.![]()
Op grond waarvan. Voorrang bij uitwedstrijden ok, maar dit slaat nergens op.Johnny schreef: ↑di 14 jan 2025, 09:48Huil, huilJBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:52Wat mij het meeste steekt is dat ze het gore lef hebben een groepje mensen die wel in staat zijn elke uitwedstrijd mee te gaan niet alleen voor trekken bij de kaartverkoop maar nu ook al bij dit soort activiteiten, wat is de volgende uitsluiting van de "gewone " supporter.Me..Goal schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:23Of ze hebben gewoon bijna niks meer, zeker in de gangbare maten, en dit voorkomt dat er massa's mensen op af komen.JBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:04Ook dat ja. Hersenloos bedenksel van amateursE.B schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:48Vooral raar om dit op 2 werkdagen te doen. Er moeten mensen gewoon werken.JBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 17:47N.E.C. Fanshop outlet
SCHANDALIG!
Ik hoop maar dat ze op het forum meelezen met de berichten hier, kunnen ze zeker wat van op steken...![]()
het is ook een verkoop bij het eigen stadion.JBNMGN schreef: ↑di 14 jan 2025, 10:42Op grond waarvan. Voorrang bij uitwedstrijden ok, maar dit slaat nergens op.Johnny schreef: ↑di 14 jan 2025, 09:48Huil, huilJBNMGN schreef: ↑ma 13 jan 2025, 18:52Wat mij het meeste steekt is dat ze het gore lef hebben een groepje mensen die wel in staat zijn elke uitwedstrijd mee te gaan niet alleen voor trekken bij de kaartverkoop maar nu ook al bij dit soort activiteiten, wat is de volgende uitsluiting van de "gewone " supporter.![]()
Slaat inderdaad nergens op dit.
Maar goed, waarschijnlijk minder mensen om boos te zijn dat ze net anderhalf item in een courante maat hebben en vooral nog veel kerstruien oud model over hebben.
NEC zou om meerdere redenen veel terughoudender moeten zijn met het toekennen van allerlei voordelen aan seizoenskaarthouders. Ten een eerste omdat het hebben van een seizoenskaart momenteel niet per se een keuze is. Ze zijn gewoon niet/of zeer lastig te krijgen. Ten tweede omdat niet iedereen een seizoenskaart kan betalen.
Mij interesseert die merchandise niets, maar toch klopt het principe niet.
★★
Niet helemaal mee eens. Degene met een SCC hebben die voor de overgrote meerderheid al minimaal een aantal jaren. Die zonder hebben dus of nooit een kaart gehad of afgelopen jaren niet verlengd. Merendeel van de SCC houders is dus wel een trouwe bezoeker. Die mag je best belonen.H-Zenkamp schreef: ↑di 14 jan 2025, 19:21NEC zou om meerdere redenen veel terughoudender moeten zijn met het toekennen van allerlei voordelen aan seizoenskaarthouders. Ten een eerste omdat het hebben van een seizoenskaart momenteel niet per se een keuze is. Ze zijn gewoon niet/of zeer lastig te krijgen. Ten tweede omdat niet iedereen een seizoenskaart kan betalen.
Haha ja inderdaad. Ik heb sinds corona me ook puur teveel laten gaan, sindsdien eigenlijk altijd 10 kilo te zwaar geweest. Sinds oktober wat beter op mijn eten gaan letten en geen tot minder alcohol drinken, binnen 2 maanden was daar weer 6 kilo van af. Uiteindelijk is het gewoon allemaal discipline en doorzettingsvermogen, op misschien een heel uitzonderlijk geval na die een stofwisselingsziekte oid heeft. En zelfs dan ben ik er nog van overtuigd als je heel bewust en gedisciplineerd ermee bezig bent het binnen de perken kan blijven.Bottendaal schreef: ↑di 24 dec 2024, 22:25Heel Nederland heeft er last van?JBNMGN schreef: ↑di 24 dec 2024, 13:37Wat een achterlijke beredenering, overgewicht is een probleem waar niet alleen NEC supporters last van hebben maar heel Nederland heeft er last van.
Enige die je misschien écht niets kan kwalijk nemen zijn de mensen met een super laag inkomen, dan loont het gewoon om fastfood te kopen ipv verse producten. Ridicuul dat de overheid daar niets aan doet, preventief beleid zou je dat kunnen noemen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Nou, een mcdonalds is al gauw 30 tot 40 euro voor 4 personen. Is gewoon supermarkt gezond koken minder prijzig hoor. Argument van lager inkomen gaat niet helemaal op. Maar fastfood is niet zonder meer 'goedkoop'.

Er zijn ook genoeg apps of pagina's waar je gezonde recepten kunt vinden voor 1,50 a 3,00 euro per persoon. Maar ja, dan moet je het wel zien zitten om een gerecht met ingrediënten als witte kool te eten. Zelfs bij de Appie hebben ze dit, je gooit de producten zo in je mandje. Makkelijker kan bijna niet.
Met fastfood doel ik dan ook op diepvriespizza's en friet en snacks uit de supermarkt. Voor een bakje aardbeien kan je met gemak 2-3 diepvriespizza's halen, dan snap ik dat een bijstandsmoeder met 2 kinderen voor de pizza's gaat.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.