Ah, oké....dat wist ik niet.Johnny schreef: ↑wo 09 okt 2024, 13:524XL Robey is 2XL Adidas dus gangbaar.TT schreef: ↑wo 09 okt 2024, 13:29Het zal wellicht te maken hebben met het feit dat je minimaal een bepaald aantal per maat moet afnemen? Kan me voorstellen dat 4XL en 5XL nou niet echt de grote aantallen zullen zijn die besteld worden. Geen idee hoor, maar zou kunnen.
Fanshop en Merchandising
Re: Fanshop en Merchandising
Het was niet eens als grapje bedoelt. Wanneer er met termen als 'waardeloos' en 'amateurs' wordt gesmeten op het moment dat de maat XXXXL en XXXXXL worden aangehaald (van een fucking warmloop shirt), terwijl de marketing afdeling van NEC - waar merchandising onder valt - de afgelopen jaren fantastisch werk levert, vind ik dat een hele terechte vraag.
Je hebt trouwens meer dan 3000 berichten in 3 jaar en je vraagt of ik niets beters te doen heb?
Er is een verschil tussen inhoudelijke berichten en berichten die niets toevoegen.illestyl schreef: ↑vr 11 okt 2024, 19:54Het was niet eens als grapje bedoelt. Wanneer er met termen als 'waardeloos' en 'amateurs' wordt gesmeten op het moment dat de maat XXXXL en XXXXXL worden aangehaald (van een fucking warmloop shirt), terwijl de marketing afdeling van NEC - waar merchandising onder valt - de afgelopen jaren fantastisch werk levert, vind ik dat een hele terechte vraag.
Je hebt trouwens meer dan 3000 berichten in 3 jaar en je vraagt of ik niets beters te doen heb?
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Ik denk dat je al blij mag zijn dat de maat 3xl wordt aangeboden. Grotere maten dan dat worden veel te weinig verkocht om deze rendabel te maken.illestyl schreef: ↑vr 11 okt 2024, 19:54Het was niet eens als grapje bedoelt. Wanneer er met termen als 'waardeloos' en 'amateurs' wordt gesmeten op het moment dat de maat XXXXL en XXXXXL worden aangehaald (van een fucking warmloop shirt), terwijl de marketing afdeling van NEC - waar merchandising onder valt - de afgelopen jaren fantastisch werk levert, vind ik dat een hele terechte vraag.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Uhw. Jouw berichten voegen vaker niets toe dan die van Ille, eerlijk gezegd.Johnny schreef: ↑za 12 okt 2024, 00:18Er is een verschil tussen inhoudelijke berichten en berichten die niets toevoegen.illestyl schreef: ↑vr 11 okt 2024, 19:54Het was niet eens als grapje bedoelt. Wanneer er met termen als 'waardeloos' en 'amateurs' wordt gesmeten op het moment dat de maat XXXXL en XXXXXL worden aangehaald (van een fucking warmloop shirt), terwijl de marketing afdeling van NEC - waar merchandising onder valt - de afgelopen jaren fantastisch werk levert, vind ik dat een hele terechte vraag.
Daarom kun je wel een pre-order doen toch? Maak dat wat er besteld is. Zit je niet met een overschot.jetipo schreef: ↑za 12 okt 2024, 07:33Ik denk dat je al blij mag zijn dat de maat 3xl wordt aangeboden. Grotere maten dan dat worden veel te weinig verkocht om deze rendabel te maken.illestyl schreef: ↑vr 11 okt 2024, 19:54Het was niet eens als grapje bedoelt. Wanneer er met termen als 'waardeloos' en 'amateurs' wordt gesmeten op het moment dat de maat XXXXL en XXXXXL worden aangehaald (van een fucking warmloop shirt), terwijl de marketing afdeling van NEC - waar merchandising onder valt - de afgelopen jaren fantastisch werk levert, vind ik dat een hele terechte vraag.
Maar Robey valt klein uit. Normaal gesproken heb ik maat M van kleding, nu XL bij shirts van NEC. Dan had je XL ook M kunnen noemen en met XXS en XS kunnen werken. Hadden we hier geen discussie gehad over grote maten
3XL kan ik niet bestellen ook niet pre-order?E.B schreef: ↑za 12 okt 2024, 08:06Daarom kun je wel een pre-order doen toch? Maak dat wat er besteld is. Zit je niet met een overschot.jetipo schreef: ↑za 12 okt 2024, 07:33Ik denk dat je al blij mag zijn dat de maat 3xl wordt aangeboden. Grotere maten dan dat worden veel te weinig verkocht om deze rendabel te maken.illestyl schreef: ↑vr 11 okt 2024, 19:54Het was niet eens als grapje bedoelt. Wanneer er met termen als 'waardeloos' en 'amateurs' wordt gesmeten op het moment dat de maat XXXXL en XXXXXL worden aangehaald (van een fucking warmloop shirt), terwijl de marketing afdeling van NEC - waar merchandising onder valt - de afgelopen jaren fantastisch werk levert, vind ik dat een hele terechte vraag.
Maar Robey valt klein uit. Normaal gesproken heb ik maat M van kleding, nu XL bij shirts van NEC. Dan had je XL ook M kunnen noemen en met XXS en XS kunnen werken. Hadden we hier geen discussie gehad over grote maten
Ah daarom zie ik geregeld fans als een soort worst in een shirt gepropt.E.B schreef: ↑za 12 okt 2024, 08:06Daarom kun je wel een pre-order doen toch? Maak dat wat er besteld is. Zit je niet met een overschot.jetipo schreef: ↑za 12 okt 2024, 07:33Ik denk dat je al blij mag zijn dat de maat 3xl wordt aangeboden. Grotere maten dan dat worden veel te weinig verkocht om deze rendabel te maken.illestyl schreef: ↑vr 11 okt 2024, 19:54Het was niet eens als grapje bedoelt. Wanneer er met termen als 'waardeloos' en 'amateurs' wordt gesmeten op het moment dat de maat XXXXL en XXXXXL worden aangehaald (van een fucking warmloop shirt), terwijl de marketing afdeling van NEC - waar merchandising onder valt - de afgelopen jaren fantastisch werk levert, vind ik dat een hele terechte vraag.
Maatje L genomen want normaal M ofzo.
Waarom heeft Verdonk eigenlijk als enige speler zijn eigen hoekje in de webfanshop?
https://necfanshop.nl/collections/verdonk
Die sjaal
Ja Die blijven stug volhouden aan hun eigen maat.burp schreef: ↑za 12 okt 2024, 11:16Ah daarom zie ik geregeld fans als een soort worst in een shirt gepropt.E.B schreef: ↑za 12 okt 2024, 08:06Daarom kun je wel een pre-order doen toch? Maak dat wat er besteld is. Zit je niet met een overschot.jetipo schreef: ↑za 12 okt 2024, 07:33Ik denk dat je al blij mag zijn dat de maat 3xl wordt aangeboden. Grotere maten dan dat worden veel te weinig verkocht om deze rendabel te maken.illestyl schreef: ↑vr 11 okt 2024, 19:54Het was niet eens als grapje bedoelt. Wanneer er met termen als 'waardeloos' en 'amateurs' wordt gesmeten op het moment dat de maat XXXXL en XXXXXL worden aangehaald (van een fucking warmloop shirt), terwijl de marketing afdeling van NEC - waar merchandising onder valt - de afgelopen jaren fantastisch werk levert, vind ik dat een hele terechte vraag.
Maatje L genomen want normaal M ofzo.
Nee, vind ik vreemd. Je kan best grotere maten meenemen in de pre-order zou je denken.
Voor zijn Indonesische fanschare.burp schreef: ↑za 12 okt 2024, 11:16Waarom heeft Verdonk eigenlijk als enige speler zijn eigen hoekje in de webfanshop?
Die sjaal
- Bottendaal
- Contacteer:
Geniaal!E.B schreef: ↑za 12 okt 2024, 11:50Voor zijn Indonesische fanschare.burp schreef: ↑za 12 okt 2024, 11:16Waarom heeft Verdonk eigenlijk als enige speler zijn eigen hoekje in de webfanshop?
Die sjaal
Zouden de Japanners weldra volgen?
Pfff. Dat worden dan 4 nieuwe sjaals voor de collectie..... Werd ook wel weer tijd, Bartje was volgens mij de laatste spelerssjaal.Bottendaal schreef: ↑za 12 okt 2024, 12:11Geniaal!E.B schreef: ↑za 12 okt 2024, 11:50Voor zijn Indonesische fanschare.burp schreef: ↑za 12 okt 2024, 11:16Waarom heeft Verdonk eigenlijk als enige speler zijn eigen hoekje in de webfanshop?
Die sjaal
Zouden de Japanners weldra volgen?
Wat een kansloze opmerking, dus jij vindt dat dik zijn eigen schuld is, dan ben jij wel erg zielig
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Al de suikers die links en rechts als dope in de winkel ligt krikken het aantal obisitas patienten flink op.
Alles komt goed !!
Niet iedereen kan er wat aan doen. Maar de samenleving leeft gewoon ongezond.vak Oost schreef: ↑di 15 okt 2024, 09:24Al de suikers die links en rechts als dope in de winkel ligt krikken het aantal obisitas patienten flink op.
Dikkerdjes moeten gewoon wegovy inspuiten. Een kind kan de was doen.
-
- Contacteer:
Ik geef mijzelf wel de schuld van het dik zijn, en daardoor doe ik dat bij andere ook.
Ik weet wel dat 1 procent er niks aan kan doen. Maar die marge vind ik accepteerbaar.
4XL Robey is 2XL Adidas, heeft dus niets met dikte te maken, als je langer bent dan 1.90m ga je al snel naar 2XL.NMGNALLWAYS schreef: ↑di 15 okt 2024, 11:01
Ik geef mijzelf wel de schuld van het dik zijn, en daardoor doe ik dat bij andere ook.
Ik weet wel dat 1 procent er niks aan kan doen. Maar die marge vind ik accepteerbaar.
- Bottendaal
- Contacteer:
Als je graag een jurkje draagt ja.Johnny schreef: ↑di 15 okt 2024, 16:064XL Robey is 2XL Adidas, heeft dus niets met dikte te maken, als je langer bent dan 1.90m ga je al snel naar 2XL.NMGNALLWAYS schreef: ↑di 15 okt 2024, 11:01
Ik ben langer dan 1,90m en draag M of L. Geloof niet dat ik ooit een XL heb gehad, laat staan XXL.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Als je 1,90m bent en je draagt van dit merk maat M dan zou ik echt heel snel wat gaan eten want dit ga je niet lang volhouden.Bottendaal schreef: ↑di 15 okt 2024, 20:39Als je graag een jurkje draagt ja.Johnny schreef: ↑di 15 okt 2024, 16:064XL Robey is 2XL Adidas, heeft dus niets met dikte te maken, als je langer bent dan 1.90m ga je al snel naar 2XL.NMGNALLWAYS schreef: ↑di 15 okt 2024, 11:01
Ik ben langer dan 1,90m en draag M of L. Geloof niet dat ik ooit een XL heb gehad, laat staan XXL.
Hoe bedoel je vindt?
Het maakt mij verder niets uit, ik vond het alleen ongepast om dergelijke bewoordingen te gebruiken richting onze merchandise afdeling voor een probleem waar je niet machteloos in bent.
Hij wil graag zijn navelpiercing showen! Mag dat ook al niet meer?! Racist!Sandertjuh85 schreef: ↑di 15 okt 2024, 22:06Als je 1,90m bent en je draagt van dit merk maat M dan zou ik echt heel snel wat gaan eten want dit ga je niet lang volhouden.Bottendaal schreef: ↑di 15 okt 2024, 20:39Als je graag een jurkje draagt ja.Johnny schreef: ↑di 15 okt 2024, 16:064XL Robey is 2XL Adidas, heeft dus niets met dikte te maken, als je langer bent dan 1.90m ga je al snel naar 2XL.NMGNALLWAYS schreef: ↑di 15 okt 2024, 11:01
- Bottendaal
- Contacteer:
Voor Robey zou ik dus XL (M) of 2XL (L) nodig hebben, als jouw maatconverter klopt. Die zijn gewoon beschikbaar.Sandertjuh85 schreef: ↑di 15 okt 2024, 22:06Als je 1,90m bent en je draagt van dit merk maat M dan zou ik echt heel snel wat gaan eten want dit ga je niet lang volhouden.Bottendaal schreef: ↑di 15 okt 2024, 20:39Als je graag een jurkje draagt ja.Johnny schreef: ↑di 15 okt 2024, 16:064XL Robey is 2XL Adidas, heeft dus niets met dikte te maken, als je langer bent dan 1.90m ga je al snel naar 2XL.NMGNALLWAYS schreef: ↑di 15 okt 2024, 11:01
Dus heeft het wel met dik te maken als je een niet verkrijgbare maat wil, waar deze hele discussie over ging.
Met een vette pens ga je geen navelpiercing vinden.illestyl schreef: ↑di 15 okt 2024, 22:16Hij wil graag zijn navelpiercing showen! Mag dat ook al niet meer?! Racist!Sandertjuh85 schreef: ↑di 15 okt 2024, 22:06Als je 1,90m bent en je draagt van dit merk maat M dan zou ik echt heel snel wat gaan eten want dit ga je niet lang volhouden.Bottendaal schreef: ↑di 15 okt 2024, 20:39Als je graag een jurkje draagt ja.Johnny schreef: ↑di 15 okt 2024, 16:064XL Robey is 2XL Adidas, heeft dus niets met dikte te maken, als je langer bent dan 1.90m ga je al snel naar 2XL.NMGNALLWAYS schreef: ↑di 15 okt 2024, 11:01
illestyl schreef: ↑di 15 okt 2024, 22:16Hij wil graag zijn navelpiercing showen! Mag dat ook al niet meer?! Racist!Sandertjuh85 schreef: ↑di 15 okt 2024, 22:06Als je 1,90m bent en je draagt van dit merk maat M dan zou ik echt heel snel wat gaan eten want dit ga je niet lang volhouden.Bottendaal schreef: ↑di 15 okt 2024, 20:39Als je graag een jurkje draagt ja.Johnny schreef: ↑di 15 okt 2024, 16:064XL Robey is 2XL Adidas, heeft dus niets met dikte te maken, als je langer bent dan 1.90m ga je al snel naar 2XL.NMGNALLWAYS schreef: ↑di 15 okt 2024, 11:01
Ik ben 172cm klein, maat M is naar een paar keer wassen wel echt het de ondergrens voor mijn lengte.