Liederen-Topic

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door Biarmicus »

Kanker vind ik ook geen fijn woord.

Laat die Rijnjankers dat maar roepen, wij moeten daar niet aan mee doen.

Gebruikersavatar
wkop
Berichten: 85
Lid geworden op: za 12 mar 2011, 12:21
Locatie: nimweguh
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door wkop »

Biarmicus schreef:k*nker vind ik ook geen fijn woord.

Laat die Rijnjankers dat maar roepen, wij moeten daar niet aan mee doen.
daarom had ik m aangepast met

fuck of zielig arnhem
we laten het horen met heel ons stem
de nr 1 van gelderland
nec die is ok

(vind het zelf ook geen fijn woord)

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door Mark Ariaans »

wkop schreef: maak je er toch een woorje bij die wel mag ik weet zelgf ook dat dat woord niet gezongen wordt op stadion maar denk dat er meerdere zijn die da wordje wel eens uitspreken over de arneppers
Dat interesseert me niet, dit is het stadion niet. Beetje beschaafd houden graag, bedenk maar een paar positieve pro-NEC liedjes in plaats van dit anti-vistas gedoe. Zoals gezegd, als deze trend aanhoudt dan is dit topic zo dicht.

Gebruikersavatar
wkop
Berichten: 85
Lid geworden op: za 12 mar 2011, 12:21
Locatie: nimweguh
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door wkop »

Mark Ariaans schreef:
wkop schreef: maak je er toch een woorje bij die wel mag ik weet zelgf ook dat dat woord niet gezongen wordt op stadion maar denk dat er meerdere zijn die da wordje wel eens uitspreken over de arneppers
Dat interesseert me niet, dit is het stadion niet. Beetje beschaafd houden graag, bedenk maar een paar positieve pro-NEC liedjes in plaats van dit anti-vistas gedoe. Zoals gezegd, als deze trend aanhoudt dan is dit topic zo dicht.

noiu weet niet waar je het bij haald die anti vistas liedjes want dit is de enige die er op deze topic opstaat thats all

en me andere nummers waren p[ro nec en niks tegen andere lubs dus weet niet wat je bedoelt da ik alleen negative dingen bedenk ;) en ik ben toch flink aan denken en schrijven hierzo en dan kom je met 1 anti vistas nummer met verkeerd woord is niet goed snap ik ..dan pas ik m aan en is het nog niet goed (het is maar 1 nummer) en heel vistas is homo en wie niet springt is voor vistas is da nie anti vistas dan :crazy2:

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door Michael »

Mark Ariaans schreef: gaat er subiet een slotje op het topic.
Kun je dat sowieso niet doen? :tu:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door Mark Ariaans »

Als het zo doorgaat wel, tot dusverre voegt dit topic bitter weinig toe. Dus als dat zo blijft dan kan dit ook gewoon ingeschoven worden in het sfeervak topic.

Misschien wel leuk om eens op een rijtje te zetten wat we momenteel precies aan repertoir hebben in het stadion, zowel algemeen als voor individuele spelers/staf?

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door Michael »

Ach nee man, de enige die deze discussie serieus neemt is wkop...

Gebruikersavatar
wkop
Berichten: 85
Lid geworden op: za 12 mar 2011, 12:21
Locatie: nimweguh
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door wkop »

Michael schreef:Ach nee man, de enige die deze discussie serieus neemt is wkop...
nee maar zeg gewoon wat ik vind :) ik heb 1 anti vistas nummer erop gezet dat mag niet maar er worden er wel een aantal uit volle borst gezongen op stadion :lol: en ze hebben gelijk dat dat K woordje niet kan daarom ook weg gehaald :wink:

verder niks weet van mezelf dat ik geen slechtpersoon ben en de vele mensen die mij kennen weten dat ook.

en ik vind dat deze topic wel wat brengt :D

oja mark wil je alleen de bestaande nummers op rijtje of ook wat hier bedacht word en mooi bevonden wordt?

NewNecGeneration
Berichten: 23
Lid geworden op: do 24 mar 2011, 14:51
Locatie: Boxmeer
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door NewNecGeneration »

Kennen jullie die melodie waarop koevermans van psv toegezongen word? Ole ole, ole ole, danny koevermans (trommelgeslag) danny koevermans! Nu gaat t niet om de speler ma ffe om de melodie. daarop kan je bijv zetten. ole ole, ole ole, forza NEC, forza NEC. Heel simpel ma verhoogt de sfeer wel!
All we want is a little of the goodlife.

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door mad dog »

zucht.
einde van deze poging.....

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door Michael »

Kan deze discussie in ieder geval uit de laatste 20?

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door NiMMA_024 »

Mark Ariaans schreef:
wkop schreef: maak je er toch een woorje bij die wel mag ik weet zelgf ook dat dat woord niet gezongen wordt op stadion maar denk dat er meerdere zijn die da wordje wel eens uitspreken over de arneppers
Dat interesseert me niet, dit is het stadion niet. Beetje beschaafd houden graag, bedenk maar een paar positieve pro-NEC liedjes in plaats van dit anti-vistas gedoe. Zoals gezegd, als deze trend aanhoudt dan is dit topic zo dicht.
of het nou wel of niet het stadion is, met kanker schelden is not done! ook niet tegen een arnepper. gewoon niet doen. klaar.
en het topic dicht? als dit het niveau word v.h. topic, dan graag een slotje erop.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door valkhof »

heel het stadion zingt kanker vites, ik persoonlijk maak me er niet druk om, maar kan me voorstellen dat andere dat weldoen

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door Biarmicus »

valkhof schreef:heel het stadion zingt k*nker vites, ik persoonlijk maak me er niet druk om, maar kan me voorstellen dat andere dat weldoen
Ik heb het woord kanker niet gehoord afgelopen zondag in ons vak.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door valkhof »

Biarmicus schreef:
valkhof schreef:heel het stadion zingt k*nker vites, ik persoonlijk maak me er niet druk om, maar kan me voorstellen dat andere dat weldoen
Ik heb het woord k*nker niet gehoord afgelopen zondag in ons vak.
maar het rolt/rolde regelamtig van de tribunes.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3876
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door BasNijmegen »

valkhof schreef:heel het stadion zingt k*nker vites, ik persoonlijk maak me er niet druk om, maar kan me voorstellen dat andere dat weldoen
Nooit gehoord (misschien 'n individu). En in uitvak afgelopen weekend ook niet.
Dat anderen het doen, betekend niet dat NEC dit ook moet doen. Zou juist trots zijn, als wij dit woord uit het stadion kunnen verbannen.

WestHamersUnited
Berichten: 593
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 17:25
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door WestHamersUnited »

Nooit gehoord? Tot de derby een aantal seizoenen geleden definitief inkakte galmde het kanker vites massaal en langdurig van de tribunes in de Goffert. Ik ben in mijn directe omgeving keihard geraakt door deze ziekte (moeder), maar ik vind het zo'n selectieve verontwaardiging. Je kunt in een Nederlands stadion alles doen of zeggen, als je de woorden kanker of jood maar niet gebruikt. Toen mijn moeder nog leefde heeft ze mij geleerd dat schelden geen pijn doet.

WestHamersUnited
Berichten: 593
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 17:25
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door WestHamersUnited »

kanker, tering, typhus, pleuris, aids, cholera, pest, pokken, pestpokken. Dit bedoel ik met selectieve verontwaardiging,
elke ziekte kan je roepen, maar het woord kanker wordt gecensureerd.

Gebruikersavatar
wkop
Berichten: 85
Lid geworden op: za 12 mar 2011, 12:21
Locatie: nimweguh
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door wkop »

WestHamersUnited schreef:Nooit gehoord? Tot de derby een aantal seizoenen geleden definitief inkakte galmde het k*nker vites massaal en langdurig van de tribunes in de Goffert. Ik ben in mijn directe omgeving keihard geraakt door deze ziekte (moeder), maar ik vind het zo'n selectieve verontwaardiging. Je kunt in een Nederlands stadion alles doen of zeggen, als je de woorden k*nker of jood maar niet gebruikt. Toen mijn moeder nog leefde heeft ze mij geleerd dat schelden geen pijn doet.
ik ben ook mijn 2 opas eraan verloren me oma en een oom en zelfs me lieve hondje vroeger en schelden kan pijn doen maar idd voorheen galmde dat cker over heel de tribune heen maar daar gaa tniet om idd op het topic horen de worden er niet thuis maar beetje anti vistas mag soms wel op nette manier ook op het forum :sjaal:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door Mark Ariaans »

WestHamersUnited schreef:k*nker, tering, typhus, pleuris, aids, cholera, pest, pokken, pestpokken. Dit bedoel ik met selectieve verontwaardiging,
elke ziekte kan je roepen, maar het woord k*nker wordt gecensureerd.
Leuk voor de borrelpraat, maar mijn punt is dat het soort tekst dat hier eerder als liedjes-suggestie werd neergezet op de eerste plaats niet thuishoort op een forum en op de tweede plaats niks toevoegt. al die anti-vitesse of anti-Ajax liedjes, bedenk in plaats daarvan maar iets pro-NEC. Dat was het punt.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door valkhof »

talloze keren is het met name vooraf aan de derby of tegen de graafschap gezongen, massaal zelfs.
ik vind het ook erg selectieve verontwaardiging.
maar idd dat was het punt niet, pro liedjes zijn idd beter ipv steeds dat anti

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door Bleum »

Mark Ariaans schreef:
WestHamersUnited schreef:k*nker, tering, typhus, pleuris, aids, cholera, pest, pokken, pestpokken. Dit bedoel ik met selectieve verontwaardiging,
elke ziekte kan je roepen, maar het woord k*nker wordt gecensureerd.
Leuk voor de borrelpraat, maar mijn punt is dat het soort tekst dat hier eerder als liedjes-suggestie werd neergezet op de eerste plaats niet thuishoort op een forum en op de tweede plaats niks toevoegt. al die anti-vitesse of anti-Ajax liedjes, bedenk in plaats daarvan maar iets pro-NEC. Dat was het punt.
:withstupid: Daarnaast ken ik maar weinig mensen die nog dood gaan aan die andere genoemde ziektes.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
wkop
Berichten: 85
Lid geworden op: za 12 mar 2011, 12:21
Locatie: nimweguh
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door wkop »

Mark Ariaans schreef:
WestHamersUnited schreef:k*nker, tering, typhus, pleuris, aids, cholera, pest, pokken, pestpokken. Dit bedoel ik met selectieve verontwaardiging,
elke ziekte kan je roepen, maar het woord k*nker wordt gecensureerd.
Leuk voor de borrelpraat, maar mijn punt is dat het soort tekst dat hier eerder als liedjes-suggestie werd neergezet op de eerste plaats niet thuishoort op een forum en op de tweede plaats niks toevoegt. al die anti-vitesse of anti-Ajax liedjes, bedenk in plaats daarvan maar iets pro-NEC. Dat was het punt.
dat snap ik ook en datpunt is ook terecht maar, we hebben toch ook nec nummers bedacht voor nec zelf die op vader jacob is grappig en klinkt mooi als je met vele man laat galmen en ynwa kan ook mooi zijn als vele het zingen toch? :sjaal: :tu:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door Mark Ariaans »

Voor zover ik weet is er nog nooit een nummer op een forum geboren. Dat gebeurt 'spontaan' op de tribune, of wordt overgenomen van een andere club, of ontstaat een keer in de kroeg in een groep supporters. Dus hier suggesties plaatsen voor liedjes lijkt mij persoonlijk op voorhand nogal een kansloze zaak. Maar goed, ik laat me graag verrassen. Voorwaarde blijft wel dat het geplaatste materiaal binnen de fatsoensnormen van het forum blijft, en die ene tekst valt daar duidelijk niet onder.

Gebruikersavatar
wkop
Berichten: 85
Lid geworden op: za 12 mar 2011, 12:21
Locatie: nimweguh
Contacteer:

Re: Liederen-Topic

Bericht door wkop »

Mark Ariaans schreef:Voor zover ik weet is er nog nooit een nummer op een forum geboren. Dat gebeurt 'spontaan' op de tribune, of wordt overgenomen van een andere club, of ontstaat een keer in de kroeg in een groep supporters. Dus hier suggesties plaatsen voor liedjes lijkt mij persoonlijk op voorhand nogal een kansloze zaak. Maar goed, ik laat me graag verrassen. Voorwaarde blijft wel dat het geplaatste materiaal binnen de fatsoensnormen van het forum blijft, en die ene tekst valt daar duidelijk niet onder.
kom op forza nec
je bent voor ons echt de nr 1
de nr 1 van gelderland
nec die is ok

geen vistas en een nette nec tekst toch en een pakkend en makkelijk nummer ;)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten