Jochem van Gelder

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Jochem van Gelder

Bericht door burp »

gaat nu ook een Jumpstyle nr maken :lol:

Als ie maar niet het clublied gaat verjumpstylen :nut: :jestera:

Gebruikersavatar
Del Piero
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:10
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door Del Piero »

burp schreef:gaat nu ook een Jumpstyle nr maken :lol:

Als ie maar niet het clublied gaat verjumpstylen :nut: :jestera:
Laat hij zijn aandacht maar houden bij zijn programma Praatjesmakers. Ik las laatst een interview van hem in de Blik. Volgens mij wil hij koste wat het kost dingen veranderen bij NEC en vind hij zichzelf heel wat omdat hij veel voor NEC doet.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door CHEF »

Del Piero schreef:
burp schreef:gaat nu ook een Jumpstyle nr maken :lol:

Als ie maar niet het clublied gaat verjumpstylen :nut: :jestera:
Laat hij zijn aandacht maar houden bij zijn programma Praatjesmakers. Ik las laatst een interview van hem in de Blik. Volgens mij wil hij koste wat het kost dingen veranderen bij NEC en vind hij zichzelf heel wat omdat hij veel voor NEC doet.
Vnd het bij hem nog wel meevallen,er lopen er rond die daar meer last van hebben.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door Harold Bastiaans »

CHEF schreef:
Del Piero schreef:
burp schreef:gaat nu ook een Jumpstyle nr maken :lol:

Als ie maar niet het clublied gaat verjumpstylen :nut: :jestera:
Laat hij zijn aandacht maar houden bij zijn programma Praatjesmakers. Ik las laatst een interview van hem in de Blik. Volgens mij wil hij koste wat het kost dingen veranderen bij NEC en vind hij zichzelf heel wat omdat hij veel voor NEC doet.
Vnd het bij hem nog wel meevallen,er lopen er rond die daar meer last van hebben.
Iemand die het clublied drastisch wil aanpakken heeft het in het Nimweegse niet begrepen.....
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door CHEF »

Overal zijn er mensen die niet zo'n belang hechten aan tradities,maar ik heb hem een aantal keren gesproken en ik krijg bij hem niet het gevoel dat hij zich meer voelt als een andere supporter.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door Harold Bastiaans »

CHEF schreef:Overal zijn er mensen die niet zo'n belang hechten aan tradities,maar ik heb hem een aantal keren gesproken en ik krijg bij hem niet het gevoel dat hij zich meer voelt als een andere supporter.
Mwah.....
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Del Piero
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:10
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door Del Piero »

CHEF schreef:Overal zijn er mensen die niet zo'n belang hechten aan tradities,maar ik heb hem een aantal keren gesproken en ik krijg bij hem niet het gevoel dat hij zich meer voelt als een andere supporter.
Misschien is dat ook niet zo, maar door het artikel kreeg ik wel dat idee.

Topdude

Re: Jochem van Gelder

Bericht door Topdude »

Del Piero schreef: Laat hij zijn aandacht maar houden bij zijn programma Praatjesmakers. Ik las laatst een interview van hem in de Blik. Volgens mij wil hij koste wat het kost dingen veranderen bij NEC en vind hij zichzelf heel wat omdat hij veel voor NEC doet.

Nou, koste wat het kost vind ik overdreven. Hij denkt mee uit passie en gooit dan iets op tafel. Valt niet altijd goed, maar hij probeert wel altijd NEC positief uit te dragen.

VakkieK
Berichten: 199
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:48
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door VakkieK »

Ik vind het wel een goeie kerel. Ik denk dat hij, net als vele andere supporters, ook zijn steentje wil bijdragen aan NEC op zijn manier en omdat hij dat soms ook in de media doet, valt iedereen snel over hem heen als hij iets doet wat niet veel animo heeft bij andere supporters. Ik ben wel blij met iemand uit de TV-wereld die eens zegt dat hij graag naar NEC gaat, is denk ik ook weer wat reclame voor NEC.

sjabbah
Berichten: 1105
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door sjabbah »

Ik vind Jochem van Gelder een prima vent met een bovengemiddelde inzet voor NEC. Ikzelf heb niks met die mascotte, maar dat JvG in het belang van de NEC jeugd dat ding gebruikt voor promotie doeleinden vind ik prima. Verder zou ik nieteens moeite hebben met een jumpstyle versie van het clublied maar dan wel met de originele tekst. Want wat JvG een tijdje terug voorstelde ( om de tekst van het clublied te veranderen ) was voor mij een brug te ver. De kritiek op dit idee had JvG trouwens moeten zien aankomen, en zijn reactie vond ik toen erg kinderachtig.
Desondanks wens ik JvG veel succes. Soms moet je wat schoppen om wat te bereiken. Dus Jochem, ga lekker door, je bent prima bezig, maar bedenk ook dat voor velen NEC de liefde van hun leven is en dat er op iedere vernieuwing kritiek zal volgen.
videofragment gemist ? PM sjabbah.

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door Jeroentje »

JvG is een prima kerel en doet veel waardevolle dingen voor NEC.......maaruh, zou zijn imago als kinderinterviewende praatjesmaker wel goed zijn voor NEC naar buiten toe?
Even a broken clock is right twice a day.

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door Jack_Sparrow »

Jeroentje schreef:JvG is een prima kerel en doet veel waardevolle dingen voor NEC.......maaruh, zou zijn imago als kinderinterviewende praatjesmaker wel goed zijn voor NEC naar buiten toe?
Jochem en Bikkel zijn gewoon de boegbeelden voor de kidsclub.

nu niet gaan reageren op Bikkel doe dat maar in de mascotte topic
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door burp »

Kutpop ;) :tong:

of was dat nou een liedje :mrgreen:

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door William »

burp schreef:Kutpop ;) :tong:

of was dat nou een liedje :mrgreen:
:withstupid:
Bleum schreef:
vak Oost schreef:hup bikkel hup
Laat je pakkie voortaan in het kastje staan
Hup Bikkel hup
Trek nooit meer die belachelijke kleren aan
Hup Bikkel hup
doe ons dat nooit meer aan
want een pop in pluche kleren, hoort in de goffert niet te staan (2x)



:director: KUTPOP!!!
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Kira
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:45
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door Kira »

:lol:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door Harold Bastiaans »

Iemand linkte op het forum net een :kotsvites: site ik kwam er na opening van die site achter dat Jochem daar geen vrienden heeft.....

Het is oud nieuws, maar omdat de derby tegen odw voor de deur staat wil ik toch nog even terugkomen op het incidentje met ene meneertje Jochem van Gelder. Deze NEE-BN’r (Niet Echt Een Bekende Nederlander) schijnt in zijn vrije tijd stadionspeaker (nou ja stadion, meer een weiland met een paar bankjes er om heen) te zijn bij die narrenclub uit odw. Deze NEE-BN’r is daar niet alleen de omroeper maar blijkt ook een supporter van die clowns te zijn. Geen probleem iedereen moet zelf weten in welke bodemloze put men zijn geld wil gooien.

Helaas vond dit ventje het nodig om tijdens de laatste editie van de derby een wissel bij Vitesse op een volgens hem ludieke manier aan te moeten kondigen.
Veel jongens hebben zich flink geërgerd aan deze praatjesmaker, ik vond die actie van hem gewoon erg kinderachtig. Daarom ben ik me maar eens gaan verdiepen om er achter te komen wie deze NEE-BN’r is. En wat blijkt? Hij heeft een programma bij de NCRV met als titel……… Praatjesmakers!
Dat kan geen toeval zijn, toch? Al helemaal niet meer als ik je zeg dat dat programma een kinderprogramma is, meneer acteert dus dagelijks op het niveau dat hij ook als stadionspeaker bij nek gewend is! Op zich makkelijk want de belevingswereld van nekkers is hetzelfde als die van de peuters die op komen draven in zijn tv programma.

Ik ben nog verder gaan spitten en het ventje heeft ook nog meegedaan aan het programma ‘So you wannabe a Popstar?’ Niet echt verrassend, zijn clubje doet al jaren mee aan ‘So you wannabe de nummer 1 van Gelderland?’ Net als dat Jochie van Gelder schoppen ze het niet zo ver in die competitie!

Is dit alles? Nee helaas niet, omdat het maar niet wilde lukken om bekend te worden met ‘So you wannabe a Popstar?’, kwam deze ontzettende creatieve pindadop-brein met het programma ‘Bijna Beroemd’ (!) op de proppen. Geen idee waar het programma over gaat, maar ook hier mee zal hij niet doorbreken als BN’r want niemand kijkt naar dat programma of heeft er zelfs maar van gehoord. Dus Jochie van Gelder blijft een NEE-BN’r.

Via het gastenboek op zijn website (http://www.ikplasnogsteedsinmijnbed.nl) geeft hij als excuus tegenover Vitesse supporters aan dat een geintje toch moet kunnen? Natuurlijk moet dat kunnen Jochie, dat zei je moeder toch ook tegen je vader toen je werd geboren en je vader jouw rotkop zag?
“Ach ons pa, een geintje moet toch kunnen?”

Dekkertje
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door burp »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Iemand linkte op het forum net een :kotsvites: site ik kwam er na opening van die site achter dat Jochem daar geen vrienden heeft.....


]
hier ook nog maar 1; Bikkel ;)

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door Harold Bastiaans »

burp schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Iemand linkte op het forum net een :kotsvites: site ik kwam er na opening van die site achter dat Jochem daar geen vrienden heeft.....


]
hier ook nog maar 1; Bikkel ;)
Iemand die de naam dekkertje draagt heeft ooit de hoop een denkhengst te kunnen worden, tot die tijd blijft dekkertje een dekkertje of terwijl een arnhemmer, van alles willen maar het allemaal net niet kunnen.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door Danish Dynamite »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
burp schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Iemand linkte op het forum net een :kotsvites: site ik kwam er na opening van die site achter dat Jochem daar geen vrienden heeft.....


]
hier ook nog maar 1; Bikkel ;)
Iemand die de naam dekkertje draagt heeft ooit de hoop een denkhengst te kunnen worden, tot die tijd blijft dekkertje een dekkertje of terwijl een arnhemmer, van alles willen maar het allemaal net niet kunnen.
:tu: :schater: :schater: :schater:

vak-M
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 23:53
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door vak-M »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Iemand linkte op het forum net een :kotsvites: site ik kwam er na opening van die site achter dat Jochem daar geen vrienden heeft.....

Het is oud nieuws, maar omdat de derby tegen odw voor de deur staat wil ik toch nog even terugkomen op het incidentje met ene meneertje Jochem van Gelder. Deze NEE-BN’r (Niet Echt Een Bekende Nederlander) schijnt in zijn vrije tijd stadionspeaker (nou ja stadion, meer een weiland met een paar bankjes er om heen) te zijn bij die narrenclub uit odw. Deze NEE-BN’r is daar niet alleen de omroeper maar blijkt ook een supporter van die clowns te zijn. Geen probleem iedereen moet zelf weten in welke bodemloze put men zijn geld wil gooien.

Helaas vond dit ventje het nodig om tijdens de laatste editie van de derby een wissel bij Vitesse op een volgens hem ludieke manier aan te moeten kondigen.
Veel jongens hebben zich flink geërgerd aan deze praatjesmaker, ik vond die actie van hem gewoon erg kinderachtig. Daarom ben ik me maar eens gaan verdiepen om er achter te komen wie deze NEE-BN’r is. En wat blijkt? Hij heeft een programma bij de NCRV met als titel……… Praatjesmakers!
Dat kan geen toeval zijn, toch? Al helemaal niet meer als ik je zeg dat dat programma een kinderprogramma is, meneer acteert dus dagelijks op het niveau dat hij ook als stadionspeaker bij nek gewend is! Op zich makkelijk want de belevingswereld van nekkers is hetzelfde als die van de peuters die op komen draven in zijn tv programma.

Ik ben nog verder gaan spitten en het ventje heeft ook nog meegedaan aan het programma ‘So you wannabe a Popstar?’ Niet echt verrassend, zijn clubje doet al jaren mee aan ‘So you wannabe de nummer 1 van Gelderland?’ Net als dat Jochie van Gelder schoppen ze het niet zo ver in die competitie!

Is dit alles? Nee helaas niet, omdat het maar niet wilde lukken om bekend te worden met ‘So you wannabe a Popstar?’, kwam deze ontzettende creatieve pindadop-brein met het programma ‘Bijna Beroemd’ (!) op de proppen. Geen idee waar het programma over gaat, maar ook hier mee zal hij niet doorbreken als BN’r want niemand kijkt naar dat programma of heeft er zelfs maar van gehoord. Dus Jochie van Gelder blijft een NEE-BN’r.

Via het gastenboek op zijn website (http://www.ikplasnogsteedsinmijnbed.nl) geeft hij als excuus tegenover Vitesse supporters aan dat een geintje toch moet kunnen? Natuurlijk moet dat kunnen Jochie, dat zei je moeder toch ook tegen je vader toen je werd geboren en je vader jouw rotkop zag?
“Ach ons pa, een geintje moet toch kunnen?”

Dekkertje
Logishe, die gasten aan de andere kant lezen ook dit forum. Lijkt me algemeen bekent.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door Harold Bastiaans »

o, is dat het.... :tu:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2430
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door TheRealTricolores »

Jack_Sparrow schreef:
Jeroentje schreef:JvG is een prima kerel en doet veel waardevolle dingen voor NEC.......maaruh, zou zijn imago als kinderinterviewende praatjesmaker wel goed zijn voor NEC naar buiten toe?
Jochem en Bikkel zijn gewoon de boegbeelden voor de kidsclub.

nu niet gaan reageren op Bikkel doe dat maar in de mascotte topic
:withstupid:
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door burp »

Jochem en die Pop lopen hand in hand.... :mrgreen:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door Harold Bastiaans »

burp schreef:Jochem en die Pop lopen hand in hand.... :mrgreen:
Zeker op zoek naar die soepkip van de overkant?
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jochem van Gelder

Bericht door burp »

burp schreef:Jochem en die Pop lopen hand in hand.... :mrgreen:

Code: Selecteer alles

Sorry maar je kan alleen berichten verwijderen waarop nog niet gereageerd is.
vond 'm toch niet zo geslaagd die opmerking

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten