Sfeer in het stadion (deel 2)

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door ApophisEire »

NEC4EVER schreef:
ApophisEire schreef:Je punt is duidelijk Bleum, en ik ben het ermee eens op een paar puntjes na.

punt 1) Dat vergrootglas heeft het vak er zelf naar gemaakt met grootspraak en allerlei valse verwachtingen scheppen en vervolgens dus bepaalde zaken gedaan die niet kunnen

punt 2) Een sfeervak zoals die beschreven was voordat die er zou komen, was bedoeld om sfeer te maken in het stadion, tot dusverre is de sfeer beperkt tot vak080 en daar mag best kritiek op geuit worden door andere mensen zolang die kritiek terecht is en onderbouwd kan worden, kritiek geven om kritiek te geven is natuurlijk niet goed.

punt 3) Helaas is er een negatieve houding ten opzichte van het sfeervak die alleen maar erger geworden is omdat een deel van het sfeervak ervoor zorgt dat er een stigma op het gehele vak komt te staan, en dat is zeer jammer, maar is wel de realiteit van de zaak
Kerel waar heb je het over?! Welke grootspraak? Welke valse verwachtingen? En natuurlijk blijft de sfeer beperkt tot ons (080) vak, want verder wordt er nauwelijks mee gezongen. Dat ligt aan beide kampen, schijnbaar heeft de rest van het stadion geen zin om mee te zingen. En misschien moeten wij daar op een andere manier mee om gaan, andere liedjes inzetten of wat dan ook.

Ik ben (samen met een groepje fanatieke NEC supporters) ruim 6 jaar bezig geweest om dit vak gerealiseerd te krijgen. Ik vindt het erg fijn dat het eindelijk gelukt was want het komt mijn wedstrijdbeleving flink ten goede. Maar ik ben ook nog lang niet tevreden met de algemene sfeer, dat kan beter.. maar dan moeten ook andere tribunes mee.

Alleen met 350 man (waarvan een groep kleuters met capuchon, het te druk heeft om zo stoer en dom mogelijk voor zich uit te staren.) redt je het niet. We zijn allemaal NEC-supporters en hebben allemaal het beste voor met ons cluppie. Dus waarom gaan we niet gewoon achter ons cluppie staan?
Als je teruggaat naar de tijd toen er bekend gemaakt was dat het sfeervak er zou komen op dit forum, dan zie je allerlei pro sfeervak propoganda voorbijkomen waarin allerlei zaken werden genoemd als zekerheidjes.
Er zou meer sfeer komen, en er zou een positief beeld vormen rondom het vak, en de staanplaatsen zouden ten goede komen van het stadion, etc etc
Lees even terug en je snapt precies wat ik bedoel met grootspraat en valse verwachtingen.
Daarnaast lees je mijn stukje niet goed, ik geef ook aan dat er een aantal mensen in het vak voor zorgen dat het gehele vak een stigma krijgt.

Dat jij als persoon nu een fijnere wedstrijdbeleving hebt vind ik leuk voor jou de persoon, maar ik vind dat je ook voorbij jezelf moet kunnen kijken naar het grote plaatje.
Wat voor impact heeft het vak rondom je, en op de rest van het stadion?
Jouw reactie duide erop dat je dit dus NIET doet momenteel, maar ik kan het verkeerd interpreteren wellicht dus ik wil niet direct vingerwijzen.
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

mekfe
Berichten: 168
Lid geworden op: zo 15 feb 2009, 18:17
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door mekfe »

Voor de mensen die hier hopen dat Eus erbij is in Eindhoven.....hij is er volgens mij inderdaad bij

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door NEC4EVER »

ApophisEire schreef:
NEC4EVER schreef:
ApophisEire schreef:Je punt is duidelijk Bleum, en ik ben het ermee eens op een paar puntjes na.

punt 1) Dat vergrootglas heeft het vak er zelf naar gemaakt met grootspraak en allerlei valse verwachtingen scheppen en vervolgens dus bepaalde zaken gedaan die niet kunnen

punt 2) Een sfeervak zoals die beschreven was voordat die er zou komen, was bedoeld om sfeer te maken in het stadion, tot dusverre is de sfeer beperkt tot vak080 en daar mag best kritiek op geuit worden door andere mensen zolang die kritiek terecht is en onderbouwd kan worden, kritiek geven om kritiek te geven is natuurlijk niet goed.

punt 3) Helaas is er een negatieve houding ten opzichte van het sfeervak die alleen maar erger geworden is omdat een deel van het sfeervak ervoor zorgt dat er een stigma op het gehele vak komt te staan, en dat is zeer jammer, maar is wel de realiteit van de zaak
Kerel waar heb je het over?! Welke grootspraak? Welke valse verwachtingen? En natuurlijk blijft de sfeer beperkt tot ons (080) vak, want verder wordt er nauwelijks mee gezongen. Dat ligt aan beide kampen, schijnbaar heeft de rest van het stadion geen zin om mee te zingen. En misschien moeten wij daar op een andere manier mee om gaan, andere liedjes inzetten of wat dan ook.

Ik ben (samen met een groepje fanatieke NEC supporters) ruim 6 jaar bezig geweest om dit vak gerealiseerd te krijgen. Ik vindt het erg fijn dat het eindelijk gelukt was want het komt mijn wedstrijdbeleving flink ten goede. Maar ik ben ook nog lang niet tevreden met de algemene sfeer, dat kan beter.. maar dan moeten ook andere tribunes mee.

Alleen met 350 man (waarvan een groep kleuters met capuchon, het te druk heeft om zo stoer en dom mogelijk voor zich uit te staren.) redt je het niet. We zijn allemaal NEC-supporters en hebben allemaal het beste voor met ons cluppie. Dus waarom gaan we niet gewoon achter ons cluppie staan?
Als je teruggaat naar de tijd toen er bekend gemaakt was dat het sfeervak er zou komen op dit forum, dan zie je allerlei pro sfeervak propoganda voorbijkomen waarin allerlei zaken werden genoemd als zekerheidjes.
Er zou meer sfeer komen, en er zou een positief beeld vormen rondom het vak, en de staanplaatsen zouden ten goede komen van het stadion, etc etc
Lees even terug en je snapt precies wat ik bedoel met grootspraat en valse verwachtingen.
Daarnaast lees je mijn stukje niet goed, ik geef ook aan dat er een aantal mensen in het vak voor zorgen dat het gehele vak een stigma krijgt.

Dat jij als persoon nu een fijnere wedstrijdbeleving hebt vind ik leuk voor jou de persoon, maar ik vind dat je ook voorbij jezelf moet kunnen kijken naar het grote plaatje.
Wat voor impact heeft het vak rondom je, en op de rest van het stadion?
Jouw reactie duide erop dat je dit dus NIET doet momenteel, maar ik kan het verkeerd interpreteren wellicht dus ik wil niet direct vingerwijzen.
Ik wordt zo moe van die azijnzeikers hier! Als je de laatste Goffertkreet (interview met Bram) had gelezen of eens met spelers praat, dan zal je lezen en horen dat ze blij zijn met vak 080. Omdat er nu tenminste iets van steun is tijdens thuiswedstrijden. En natuurlijk krijg je met 350 man geen kolkende Goffert. En over die "vak 080 propoganda", dat waren reacties op mensen die het vak al hadden afgeschoten voordat er maar één wedstrijd was gespeeld.

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door ApophisEire »

@NEC4EVER

Je mag mij best een azijnzeiker noemen als je wilt maar ik heb een eigen mening die ik kan onderbouwen met kei harde feiten.
Dus ik schaar mezelf NIET in als azijnzeiker maar als realist.

En jij haalt steeds allerlei dingen erbij waar het niet eens om gaat om jouw standpunt te versterken, terwijl je daarmee juist je standpunt verzwakt omdat het niet van toepassing is.

Er wordt gesproken over het sfeervak tov andere SUPPORTERS, niet de spelers.
Er wordt gesproken over het feit dat het sfeervak (door sommige daarin) een stigma opgelegd heeft gekregen door niet goed te keuren akties
etc etc

Dus de spelers en de goffertkreet die zijn niet relevant want daarin wordt niet het werkelijke beeld van de supporters geschept.
En als je niet zo aangevallen voelt elke keer en wat begrijpender leest dan zie je dat mijn punten geen aanval zijn op het sfeervak maar een constatering van de werkelijkheid met de daarbij uitgepsroken teleurstelling dat het zo loopt.

Lijkt mij dus best slim als je zo een houding aanneemt zoals jij die doet dat je bij je beschuldigingen het wel bij het juiste eind hebtm de volgende keer!
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door NEC4EVER »

ApophisEire schreef:Je mag mij best een azijnzeiker noemen als je wilt maar ik heb een eigen mening die ik kan onderbouwen met kei harde feiten.
Dus ik schaar mezelf NIET in als azijnzeiker maar als realist.
Keiharde feiten? Welke feiten man, lees eens wat je schrijft...
ApophisEire schreef:En jij haalt steeds allerlei dingen erbij waar het niet eens om gaat om jouw standpunt te versterken, terwijl je daarmee juist je standpunt verzwakt omdat het niet van toepassing is.
Volgens mij praat je nu over jezelf.
ApophisEire schreef:Er wordt gesproken over het sfeervak tov andere SUPPORTERS, niet de spelers.
Er wordt gesproken over het feit dat het sfeervak (door sommige daarin) een stigma opgelegd heeft gekregen door niet goed te keuren akties
etc etc
Check dit eens.. sfeervak tov andere supporters?! Wat denk je... dat we zingen om azijnzeikers als jou een beetje te vermaken? Zelfs wat Eus doet waardeer je niet man. Bekend met supportershumor of iets in die trant?
ApophisEire schreef:Dus de spelers en de goffertkreet die zijn niet relevant want daarin wordt niet het werkelijke beeld van de supporters geschept.
En als je niet zo aangevallen voelt elke keer en wat begrijpender leest dan zie je dat mijn punten geen aanval zijn op het sfeervak maar een constatering van de werkelijkheid met de daarbij uitgepsroken teleurstelling dat het zo loopt.
Nee onze spelers zijn niet relevant.... pfff
We zingen toch om hun te steunen? Een zetje in de rug te geven? Of dacht je dat we zingen om de bobo's te vermaken?
ApophisEire schreef:Lijkt mij dus best slim als je zo een houding aanneemt zoals jij die doet dat je bij je beschuldigingen het wel bij het juiste eind hebtm de volgende keer!
En deze zin heb ik drie keer gelezen, maar ik kom er niet uit.

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door ApophisEire »

@NEC4EVER

Er wordt een discussie gevoerd en daar haak jij halverwege in, wellicht dat je daarom niet goed begrijpt hoe en wat.

Ik lees wat ik schrijf, ik basseer het op feiten.
Dat jij die feiten niet wilt horen, kan ik weinig aan doen.

Ik haal niets erbij wat niet relevant was voor de discussie die gevoerd werd.

Zou het waarderen als je ophoud met mij persoonlijk aanvallen en betitelen als azijnzeiker, dat werkt frustrerend en ik wil niet in de problemen komen omdat ik met jou verwikkeld raak in een discussie die persoonlijk wordt ipv over NEC en de daarbijbehorende topics op dit forum.

Ik waardeer Eus zeker wel, maar ik waardeer het niet als er 10x hetzelfde achter elkaar gedaan wordt.
Dat heeft niets met humor of sfeer te maken, dat werkt op een gegeven moment vermoeiend (zoals andere hier ook vonden na een aantal keren), dat is dus niet alleen mijn mening maar een mening die gedeeld wordt door andere mensen in het stadion en op dit forum.

Ik heb nooit gezegd dat de spelers niet relevant zijn, ik zei de spelers hun mening is niet relevant ten opzichte van de discussie die gevoerd werd.
Als je beter leest dan zie je dat ik dat ook al zei! (je hebt het zelfs gequote het stukje waarin ik zeg dat het gaat over supporters niet spelers)

Als we het hebben over het sfeervak hun doel dan ja ze zijn er voor de spelers/ het team.
Maar daar ging de discussie niet over, wederom als je de quote leest die je maakt van mijn woorden dan zie dat de discussie NIET daarom gaat.

Wederom ben je weer bezig met mij betitelen als azijnzeiker en niet goed lezen en wederom vingerwijzen zonder goed te begrijpen wat er gezegd is.
Dus de laatste zin, die je niet begrijpt die betekent in het kort:

Eerst snappen wat er gezegd wordt voordat je reageert en vingerwijst naar andere mensen!
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door NEC4EVER »

Haha is goed man! :tu: Bedankt voor alle wijze lessen, ik zal je eeuwig dankbaar zijn. :biggrin:
Dom van mij om hier weer in discussie te gaan met de eerste de beste azijnzeiker. Ik had ook wat leuks met mijn tijd kunnen doen.

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3170
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door denniesee »

zit niet op 080 maar bij deze: :director: FORZA 080 :tong:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
nijmegen00
Berichten: 190
Lid geworden op: za 12 feb 2011, 19:47
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door nijmegen00 »

Eigenlijk slaat het helemaal nergens op. Mensen die 90 minuten stil voor zich uit kijken hebben hier kritiek op jongens die er het beste van proberen te maken. Weet je waar ik eigenlijk alleen naar zou kunnen en willen luisteren? Naar mensen die de hele wedstrijd proberen de sfeer te verhogen, maar de rest niet meekrijgen. Als DIE mensen hier gaan klagen, alle begrip van de wereld. Maar nu gaan mensen roepen 'jaaa jullie zetten jezelf af van de rest'. Weet je hoe dat komt? Dat komt door jullie. (heeee ik zet me af tegen de andere supporters :finger: ) Met jullie bedoel ik alle nuilers. Jullie willen toch zo graag de wedstrijd op je eigen manier beleven? Ga dan lekker stil voor je uitkijken, zeiken op alles wat rood groen en zwart is. Maar laat ons (mensen die WEL sfeer willen en dat ook proberen te creëren) dan lekker ons ding doen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door vak Oost »

nijmegen00 schreef:Eigenlijk slaat het helemaal nergens op. Mensen die 90 minuten stil voor zich uit kijken hebben hier kritiek op jongens die er het beste van proberen te maken.
wat is het nut om een onderscheid proberen te maken tussen "mensen die 90 minuten stil voor zich uit kijken" en "jongens die er het beste van proberen te maken" :???:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door CHEF »

nijmegen00 schreef:Eigenlijk slaat het helemaal nergens op. Mensen die 90 minuten stil voor zich uit kijken hebben hier kritiek op jongens die er het beste van proberen te maken. Weet je waar ik eigenlijk alleen naar zou kunnen en willen luisteren? Naar mensen die de hele wedstrijd proberen de sfeer te verhogen, maar de rest niet meekrijgen. Als DIE mensen hier gaan klagen, alle begrip van de wereld. Maar nu gaan mensen roepen 'jaaa jullie zetten jezelf af van de rest'. Weet je hoe dat komt? Dat komt door jullie. (heeee ik zet me af tegen de andere supporters :finger: ) Met jullie bedoel ik alle nuilers. Jullie willen toch zo graag de wedstrijd op je eigen manier beleven? Ga dan lekker stil voor je uitkijken, zeiken op alles wat rood groen en zwart is. Maar laat ons (mensen die WEL sfeer willen en dat ook proberen te creëren) dan lekker ons ding doen.
Nuil je nu zelf ook niet? :wink:

DaveYBngN
Berichten: 169
Lid geworden op: zo 12 dec 2010, 18:25
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door DaveYBngN »

Ik zag toch echt 2 duimpjes van v/d Velde naar het sfeervak gaan, ik hoop oprecht dat 080 een keertje geaccepteerd word door de MEDEsupporters en dat we gezamelijk kunnen zingen wat zondag een paar keer gebeurden. :sjaal:

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door BiT »

NEC4EVER schreef:Haha is goed man! :tu: Bedankt voor alle wijze lessen, ik zal je eeuwig dankbaar zijn. :biggrin:
Dom van mij om hier weer in discussie te gaan met de eerste de beste azijnzeiker. Ik had ook wat leuks met mijn tijd kunnen doen.
Sukkeltje.
Begin er de volgende keer dan ook alsjeblieft niet meer aan.
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door Mark Ariaans »

De sfeer in het stadion begint de sfeer op het forum ook bepaald geen goed te doen. Kunnen we allemaal gaarne weer een beetje normaal tegen elkaar doen en op volwassen wijze discussie proberen te voeren in plaats van persoonlijk te worden?

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3170
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door denniesee »

Mark Ariaans schreef:De sfeer in het stadion begint de sfeer op het forum ook bepaald geen goed te doen. Kunnen we allemaal gaarne weer een beetje normaal tegen elkaar doen en op volwassen wijze discussie proberen te voeren in plaats van persoonlijk te worden?
:withstupid: steek die energie ff ergens anders in, vul zelf maar in waarin
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
nijmegen00
Berichten: 190
Lid geworden op: za 12 feb 2011, 19:47
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door nijmegen00 »

CHEF schreef:
nijmegen00 schreef:Eigenlijk slaat het helemaal nergens op. Mensen die 90 minuten stil voor zich uit kijken hebben hier kritiek op jongens die er het beste van proberen te maken. Weet je waar ik eigenlijk alleen naar zou kunnen en willen luisteren? Naar mensen die de hele wedstrijd proberen de sfeer te verhogen, maar de rest niet meekrijgen. Als DIE mensen hier gaan klagen, alle begrip van de wereld. Maar nu gaan mensen roepen 'jaaa jullie zetten jezelf af van de rest'. Weet je hoe dat komt? Dat komt door jullie. (heeee ik zet me af tegen de andere supporters :finger: ) Met jullie bedoel ik alle nuilers. Jullie willen toch zo graag de wedstrijd op je eigen manier beleven? Ga dan lekker stil voor je uitkijken, zeiken op alles wat rood groen en zwart is. Maar laat ons (mensen die WEL sfeer willen en dat ook proberen te creëren) dan lekker ons ding doen.
Nuil je nu zelf ook niet? :wink:
Ik nuil op het nuilen :biggrin:

dennis8555
Berichten: 130
Lid geworden op: za 11 okt 2008, 15:01
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door dennis8555 »

ik heb me zolang mogelijk afzijdig proberen te houden omdat ik het echt nergens op vind slaan hoe hier soms gediscusseerd wordt maar ik kan het nu niet laten om mijn mening te geven. ik kan niet begrijpen dat hier alles over 1 kam geschoren wordt.ik zit zelf in vak 080 en volgens velen van jullie ben ik dan 16 jaar blow alleen maar en ben tegen het publiek wat niet in 080 zit. alledrie klopt er niks van. en andersom wordt er weer gezegd dat de rest van het stadion niet zingt wat ook weer niet klopt want de groep recht achter de goal op de goffert tribune begint regelmatig hoor ik en dat er vanuit 080 dan overheen gezongen wordt soms hetzelfde maar ook regelmatig een ander liedje kunnen hun ook niks aan doen. maar de prestaties op het veld blijven toch ook heel belangrijk als we nou 7e hadden gestaan en het voetbal was goed dan was deze hele discussie allang niet zo groot geweest want dan zou er van beide kanten meer sfeer zijn.

Gebruikersavatar
nijmegen00
Berichten: 190
Lid geworden op: za 12 feb 2011, 19:47
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door nijmegen00 »

Ziege Zage hoorde je heerlijk vanuit het uitvak! :hail: :hail: :hail: :hail: :hail: :hail:

Gebruikersavatar
fr@nk
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:06
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door fr@nk »

Ik behoor dan misschien ook tot dat iets oudere in 080. Ben 25 jaartjes oud.
Maar alleen al door dat het staan plaatsen zijn ik het al goed naar me zin. Veel vrijheid in waar je gaat staan.
Verder wordt de sfeer ook steeds beter en dat is ook niet verkeerd.

Mijn mening is dat andere zich niet zo druk moeten maken om 080. Dit liedje wordt 5x te veel gezongen, enz enz.
Laat die gasten toch lekker. Zelf heb je er toch geen last van??

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door gladiator »

En wie niet springt........die krijgt het koud :wink:
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

SuperSub
Berichten: 829
Lid geworden op: za 03 dec 2011, 12:17
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door SuperSub »

me tenen zijn bevroren en ik heb het fucking koud hé hé hó hó

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door Legendario »

SuperSub schreef:me tenen zijn bevroren en ik heb het fucking koud hé hé hó hó
:withstupid:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

zepher hatert
Berichten: 667
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 19:22
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door zepher hatert »

NiMwEgUh schreef:Heerlijk eus hAHAH wat een kerel man .
Komt de sfeer alleen maar ten goede :biggrin:
eus jonguh je was tof met je ziege zagge :hail: :hail: nuilers :tong: :crazy2:ZONDAG WEER eus ?

zepher hatert
Berichten: 667
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 19:22
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door zepher hatert »

Mark Ariaans schreef:De sfeer in het stadion begint de sfeer op het forum ook bepaald geen goed te doen. Kunnen we allemaal gaarne weer een beetje normaal tegen elkaar doen en op volwassen wijze discussie proberen te voeren in plaats van persoonlijk te worden?
:withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid: :withstupid:

jbnmgn

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door jbnmgn »

zepher hatert schreef:
NiMwEgUh schreef:Heerlijk eus hAHAH wat een kerel man .
Komt de sfeer alleen maar ten goede :biggrin:
eus jonguh je was tof met je ziege zagge :hail: :hail: nuilers :tong: :crazy2:ZONDAG WEER eus ?
EUS = 080. EUS is SFEER! Hieruit blijkt maar eens te meer dat je geen "sfeervak" hoeft te creeeren om sfeer te maken.
Het zou mooi zijn als 080 inhaakt als EUS is geweest, en dan niet 10 seconden maar veel en veel langer.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten