Sfeer in het stadion (deel 2)

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.
Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door Strooper »

Hoorde op tv dat het op een gegeven moment aardig los ging met 'ziege zagge' :biggrin:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15073
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door necnmgn »

Strooper schreef:Hoorde op tv dat het op een gegeven moment aardig los ging met 'ziege zagge' :biggrin:
Eus ging los!

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door NiMwEgUh »

Heerlijk eus hAHAH wat een kerel man .
Komt de sfeer alleen maar ten goede :biggrin:

mmaaxxiimm
Berichten: 139
Lid geworden op: di 17 aug 2010, 14:15
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door mmaaxxiimm »

Eus was wel lachen ja! en hij kwam ook echt op het perfecte moment, de wedstrijd was echt super saai op dat moment en het publiek was een beetje in slaap gevallen. Met Ziege Zagge krijg je het Nijmeegse publiek wel wakker!! hopelijk zie we hem bij PSV uit ook nog in het uitvak :biggrin:

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door jasper491 »

Hoop het ook! Wat een baas!

DaveYBngN
Berichten: 169
Lid geworden op: zo 12 dec 2010, 18:25
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door DaveYBngN »

Was echt Kicke ! ik heb echt respect voor die man! hij krijgt gewoon het publiek in zijn eentje tot leven ! :sjaal: :sjaal: :sjaal:

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3171
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door denniesee »

mmaaxxiimm schreef:Eus was wel lachen ja! en hij kwam ook echt op het perfecte moment, de wedstrijd was echt super saai op dat moment en het publiek was een beetje in slaap gevallen. Met Ziege Zagge krijg je het Nijmeegse publiek wel wakker!! hopelijk zie we hem bij PSV uit ook nog in het uitvak :biggrin:
ik zou zeggen koop een kaartje voor Eus :biggrin:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door ApophisEire »

Vond dat ziege zagge echt vervelend worden op een gegeven moment
Ik bedoel leuk hoor dat eus dat met het sfeervak doet, en prima als dat wat vaker gebeurt, maar op een gegeven moment was het iets van 10x achter elkaar onderhand
Vond ik niet passen bij de wedstrijd om de hele tijd herhalend op die manier bezig te zijn
We kennen toch ook andere liedjes?
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door DB »

Het sfeervak faalt opzichtig. Dat is jammer. Had meer verwacht van een vijfhonderdtal gasten die trouwe seizoenkaarthouders van vak K van hun plek hebben verdreven, omdat zij zo nodig sfeer dachten te moeten maken. Sfeer is er nauwelijks.
'God, and after God, me'

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door vak Oost »

ApophisEire schreef:Vond dat ziege zagge echt vervelend worden op een gegeven moment
Ik bedoel leuk hoor dat eus dat met het sfeervak doet, en prima als dat wat vaker gebeurt, maar op een gegeven moment was het iets van 10x achter elkaar onderhand
ik neem ook niet aan dat het elke week er zo aan toe gaat of je moet elke week winnend afsluiten, het was een keer leuk en dat beseft Eus denk ik ook wel
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door vak Oost »

DB schreef:Het sfeervak faalt opzichtig. Dat is jammer.
Had meer verwacht van een vijfhonderdtal gasten die trouwe seizoenkaarthouders van vak K van hun plek hebben verdreven, omdat zij zo nodig sfeer dachten te moeten maken.
Sfeer is er nauwelijks.
daar hebben we een andere discussie voor http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=1029 maar even heel in het kort,
zoals het gisteren ging zullen er weinig mensen zijn die echt problemen hebben met het sfeervak, dat is inclusief mijzelf overigens.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door BiT »

ApophisEire schreef:Vond dat ziege zagge echt vervelend worden op een gegeven moment
Ik bedoel leuk hoor dat eus dat met het sfeervak doet, en prima als dat wat vaker gebeurt, maar op een gegeven moment was het iets van 10x achter elkaar onderhand
Vond ik niet passen bij de wedstrijd om de hele tijd herhalend op die manier bezig te zijn
We kennen toch ook andere liedjes?
Na twee keer had ik het wel weer gehoord.
Net zoals bij het opwachten van de bussen, ging toen ook te vaak achter elkaar...
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door Biarmicus »

Ach is toch leuk man.Zo vaak hoor je het niet in het stadion en ik vond het gewoon ludiek en een geweldige actie van Eus. De sfeer was een beetje in het inkakken en hij brengt daar verandering, hulde voor die man. Stelletje nuilerds hier weer.
Laatst gewijzigd door Biarmicus op ma 30 jan 2012, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door Samnec »

Volgens velen is het nooit goed... :zzz:
Stelletje nuilerds

Gebruikersavatar
van Haren
Berichten: 760
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 16:37
Locatie: Grave
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door van Haren »

Samnec schreef:Volgens velen is het nooit goed... :zzz:
Stelletje nuilerds
:withstupid:
Rood, groen en zwart, voor altijd in mijn hart!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door vak Oost »

Samnec schreef:Volgens velen is het nooit goed... :zzz: Stelletje nuilerds
hu ho rectificatie: het betreft slechts 1 opmerking :tong:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11765
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door DJTEEF! »

Gisteren zat het hele stadion tussen de 30e en 60e minuut te pitten. Inclusief het sfeervak. Het valt me allemaal niet mee.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door Stefannec »

Dat sfeervak heeft voor mij nog niet de meerwaarde waarvoor ik zeg dat al die mensen hebben moeten verhuizen.
Vind niet dat er meer of minder sfeer is als voor het sfeervak.
Jippiekajee motherfucker!!!

MichielNEC
Berichten: 637
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 22:58
Locatie: Ewijk
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door MichielNEC »

Biarmicus schreef:Ach is toch leuk man.Zo vaak hoor je het niet in het stadion en ik vond het gewoon ludiek en een geweldige actie van Eus. De sfeer was een beetje in het inkakken en hij brengt daar verandering, hulde voor die man. Stelletje nuilerds hier weer.
:withstupid:
Neccie for president!

mmaaxxiimm
Berichten: 139
Lid geworden op: di 17 aug 2010, 14:15
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door mmaaxxiimm »

iedereen begint weer te zeuren over 080, luister eens: wij doen ons stinkende best(het grootste deel van het vak) er zijn iedere wedstrijd sfeeracties, er worden nieuwe liedjes bedacht enz. er zijn ook positieve punten hoor :tong: en nog iets: wij zijn maar met 370 man+ een groepje naast ons. beseffen jullie wel dat je met zo weinig aantallen best weinig kan. Als je kijkt naar de andere sfeervakken/tribunes in Nl dan zie je gewoon dat die met veel en veel meer zijn( bijv. AJAX, twente, NAC, Graafschap) misschien dat de rest van de goffert eens mee kan gaan doen inplaats van continue lopen zeiken :tong:

Stelletje nuilers :jestera:

dat van eus werd na een tijdje trouwens wel een beetje genant vond ik, tot 3x was het leuk maar daarna werd het echt teveel. maar dat kwam trouwens ook door sommige uit het vak die elke keer weer zaten te sssshht sssshht. Dus Eus zat elke keer: oke laatste keer jongens, en dan deed hij het weer 3x ofzo.

heb zin in donderdag :sjaal:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door vak Oost »

mmaaxxiimm schreef:iedereen begint weer te zeuren over 080, luister eens: wij doen ons stinkende best(het grootste deel van het vak)
als je nou eens goed leest dan zie je dat nog geen handjevol nu wat je mekkeren heeft ... zo'n ramp is dat ook weer niet :tong:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door ApophisEire »

mmaaxxiimm schreef:iedereen begint weer te zeuren over 080, luister eens: wij doen ons stinkende best(het grootste deel van het vak) er zijn iedere wedstrijd sfeeracties, er worden nieuwe liedjes bedacht enz. er zijn ook positieve punten hoor :tong: en nog iets: wij zijn maar met 370 man+ een groepje naast ons. beseffen jullie wel dat je met zo weinig aantallen best weinig kan. Als je kijkt naar de andere sfeervakken/tribunes in Nl dan zie je gewoon dat die met veel en veel meer zijn( bijv. AJAX, twente, NAC, Graafschap) misschien dat de rest van de goffert eens mee kan gaan doen inplaats van continue lopen zeiken :tong:

Stelletje nuilers :jestera:

dat van eus werd na een tijdje trouwens wel een beetje genant vond ik, tot 3x was het leuk maar daarna werd het echt teveel. maar dat kwam trouwens ook door sommige uit het vak die elke keer weer zaten te sssshht sssshht. Dus Eus zat elke keer: oke laatste keer jongens, en dan deed hij het weer 3x ofzo.

heb zin in donderdag :sjaal:
Kap eens met de wij tegen de rest houding en kap eens met je afzetten van de rest van de supporters, hoe meer kloof hoe eerder het vak wordt opgedoekt.
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door Bleum »

Ik wordt moe van het afzetten tegen andere supporters van vak 080 supporters, maar wordt ook moe van dat gehuil dat vak 080 nog geen succes is. Ik was het ook niet eens met de gedwongen verhuizing van supporters om plaats te maken voor dat vak, maar nu het er is, moeten mensen niet de schuld van het wegblijven van sfeer opeens alleen bij dat vak gaan neerleggen, want een sfeervak betekent niet opeens dat de rest stil moet blijven en dat alleen vak 080 voor de sfeer moet zorgen en dat ook nog eens de hele wedstrijd, omdat ze anders falen... waar gaat dit over?

Ik ben blij dat het vak geen kermis is geworden met trommels, megafoons en schoenen in de lucht, maar dat het een normaal stavak is. Uiteraard zijn er dingen gebeurd vanuit vak 080 die niet goed zijn geweest, maar als hier het verwijt wordt gemaakt dat vak 080 supporters zich afzetten tegen andere supporters, dan moet je dat ook niet zelf doen richting vak 080 en je daar tegen afzetten. In mijn ogen had het vak er niet hoeven, misschien wel niet moeten komen, maar nu het er is, moet je dat vak wel effe de kans geven om zich te ontwikkelen. En als er niet 90 minuten gezongen is, dan hoeft dat niet te betekenen dat het vak gefaald heeft, dan is het kennelijk gewoon een vak waar net wat meer gezongen wordt dan in de andere vakken en is dat waar 080 voor staat. Mensen gebruiken teveel een vergrootglas en hebben veel te hoge verwachtingen. Ik ben blij dat het vak wat rustiger is als het voetbal erg zwak is. Moet er niet aan denken dat het feest is in vak 080 terwijl NEC achter staat.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door ApophisEire »

Bleum schreef:Ik wordt moe van het afzetten tegen andere supporters van vak 080 supporters, maar wordt ook moe van dat gehuil dat vak 080 nog geen succes is. Ik was het ook niet eens met de gedwongen verhuizing van supporters om plaats te maken voor dat vak, maar nu het er is, moeten mensen niet de schuld van het wegblijven van sfeer opeens alleen bij dat vak gaan neerleggen, want een sfeervak betekent niet opeens dat de rest stil moet blijven en dat alleen vak 080 voor de sfeer moet zorgen en dat ook nog eens de hele wedstrijd, omdat ze anders falen... waar gaat dit over?

Ik ben blij dat het vak geen kermis is geworden met trommels, megafoons en schoenen in de lucht, maar dat het een normaal stavak is. Uiteraard zijn er dingen gebeurd vanuit vak 080 die niet goed zijn geweest, maar als hier het verwijt wordt gemaakt dat vak 080 supporters zich afzetten tegen andere supporters, dan moet je dat ook niet zelf doen richting vak 080 en je daar tegen afzetten. In mijn ogen had het vak er niet hoeven, misschien wel niet moeten komen, maar nu het er is, moet je dat vak wel effe de kans geven om zich te ontwikkelen. En als er niet 90 minuten gezongen is, dan hoeft dat niet te betekenen dat het vak gefaald heeft, dan is het kennelijk gewoon een vak waar net wat meer gezongen wordt dan in de andere vakken en is dat waar 080 voor staat. Mensen gebruiken teveel een vergrootglas en hebben veel te hoge verwachtingen. Ik ben blij dat het vak wat rustiger is als het voetbal erg zwak is. Moet er niet aan denken dat het feest is in vak 080 terwijl NEC achter staat.
Je punt is duidelijk Bleum, en ik ben het ermee eens op een paar puntjes na.

punt 1) Dat vergrootglas heeft het vak er zelf naar gemaakt met grootspraak en allerlei valse verwachtingen scheppen en vervolgens dus bepaalde zaken gedaan die niet kunnen

punt 2) Een sfeervak zoals die beschreven was voordat die er zou komen, was bedoeld om sfeer te maken in het stadion, tot dusverre is de sfeer beperkt tot vak080 en daar mag best kritiek op geuit worden door andere mensen zolang die kritiek terecht is en onderbouwd kan worden, kritiek geven om kritiek te geven is natuurlijk niet goed.

punt 3) Helaas is er een negatieve houding ten opzichte van het sfeervak die alleen maar erger geworden is omdat een deel van het sfeervak ervoor zorgt dat er een stigma op het gehele vak komt te staan, en dat is zeer jammer, maar is wel de realiteit van de zaak
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Sfeer in het stadion (deel 2)

Bericht door NEC4EVER »

ApophisEire schreef:Je punt is duidelijk Bleum, en ik ben het ermee eens op een paar puntjes na.

punt 1) Dat vergrootglas heeft het vak er zelf naar gemaakt met grootspraak en allerlei valse verwachtingen scheppen en vervolgens dus bepaalde zaken gedaan die niet kunnen

punt 2) Een sfeervak zoals die beschreven was voordat die er zou komen, was bedoeld om sfeer te maken in het stadion, tot dusverre is de sfeer beperkt tot vak080 en daar mag best kritiek op geuit worden door andere mensen zolang die kritiek terecht is en onderbouwd kan worden, kritiek geven om kritiek te geven is natuurlijk niet goed.

punt 3) Helaas is er een negatieve houding ten opzichte van het sfeervak die alleen maar erger geworden is omdat een deel van het sfeervak ervoor zorgt dat er een stigma op het gehele vak komt te staan, en dat is zeer jammer, maar is wel de realiteit van de zaak
Kerel waar heb je het over?! Welke grootspraak? Welke valse verwachtingen? En natuurlijk blijft de sfeer beperkt tot ons (080) vak, want verder wordt er nauwelijks mee gezongen. Dat ligt aan beide kampen, schijnbaar heeft de rest van het stadion geen zin om mee te zingen. En misschien moeten wij daar op een andere manier mee om gaan, andere liedjes inzetten of wat dan ook.

Ik ben (samen met een groepje fanatieke NEC supporters) ruim 6 jaar bezig geweest om dit vak gerealiseerd te krijgen. Ik vindt het erg fijn dat het eindelijk gelukt was want het komt mijn wedstrijdbeleving flink ten goede. Maar ik ben ook nog lang niet tevreden met de algemene sfeer, dat kan beter.. maar dan moeten ook andere tribunes mee.

Alleen met 350 man (waarvan een groep kleuters met capuchon, het te druk heeft om zo stoer en dom mogelijk voor zich uit te staren.) redt je het niet. We zijn allemaal NEC-supporters en hebben allemaal het beste voor met ons cluppie. Dus waarom gaan we niet gewoon achter ons cluppie staan?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten