Sfeer in het stadion (deel 2)
- BasNijmegen
- Contacteer:
Re: Sfeer in het stadion (deel 2)
Complimenten voor de sfeer die in de laatste maanden/jaren steeds positiever en aanstekelijker wordt
Maar van mij hoeven er geen liedjes gezongen te worden met het woord 'kanker' erin.
Maar van mij hoeven er geen liedjes gezongen te worden met het woord 'kanker' erin.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Kwam vooral bij een paar droeftoeters uit het sta gedeelte van vak J vandaan.BasNijmegen schreef: ↑do 31 okt 2024, 08:13Complimenten voor de sfeer die in de laatste maanden/jaren steeds positiever en aanstekelijker wordt
Ik kan de laatste tijd vooral genieten van de sfeer 'aan de overkant' in vak Z & A. Erg leuk om te zien.
Zitten ook veel meer jonge en positieve mensen dan op de Gofferttribune inmiddels heb ik het idee. Wat dat betreft wel jammer dat O80 omringt wordt door de oude garde (aan beide kanten).
Die monotone liedjes van 080 vond ik overigens wel storend. Iets meer inspelen op wat er op het veld gebeurt zou voor een betere wisselwerking met de spelers op het veld zorgen, zou ik denken.
Zitten ook veel meer jonge en positieve mensen dan op de Gofferttribune inmiddels heb ik het idee. Wat dat betreft wel jammer dat O80 omringt wordt door de oude garde (aan beide kanten).
Die monotone liedjes van 080 vond ik overigens wel storend. Iets meer inspelen op wat er op het veld gebeurt zou voor een betere wisselwerking met de spelers op het veld zorgen, zou ik denken.
Meer positieve beleving in de Goffert!
Why? Leg me ff uit... we zijn een club die 124 jaar oud is, met een volledig eigen historie. Leg me nou eens uit waarom we niet alleen onze mannen kunnen steunen in liedjes, maar tot op de dag van vandaag anti-Vitesse liedjes moet zingen... die niet eens in onze competitie zitten.E.B schreef: ↑vr 25 okt 2024, 06:41Vitesse is de uitzondering zoals ik zei. Maar als een RKC of Groningen langskomt worden daar geen liederen over gezongen. Daarnaast is de support nog nooit zo goed geweest. Zowel uit als in de Goffert.Polleke schreef: ↑vr 25 okt 2024, 00:43Hmmm.... ik geef grif toe dat ik niet extreem veel thuiswedstrijden meer heb meegemaakt de laatste jaren. Maar wel genoeg om te zeggen dat in vele .... wie niet springt is voor Vitess.... te zien en horen.E.B schreef: ↑do 24 okt 2024, 23:20Ik denk dat vrijwel alle liedjes die uit de koker van Legio komen pro-NEC zijn. 20 jaar geleden kwam je niet verder dan het clublied of Forza NEC olé olé. Het massaal "rood-groen-zwart, dat zijn onze kleuren" is wat mij betreft een mooie aanvulling die erbij is gekomen.Polleke schreef: ↑do 24 okt 2024, 22:59Ik ben altijd een groot fan geweest van liedjes die NEC promoten, niet die de tegenstander afmaken. Nooit een seconde gesnapt waarom je iets anders doet dan NEC ondersteunen.E.B schreef: ↑do 24 okt 2024, 20:51Natuurlijk heb ik dit verzonnen Johnny. Een nuttig verhaal ook om te verzinnen. Ik weet wat ik hoor en dit is al veel vaker benoemd door andere supporters. Ook in de bus, ook in de jaren.
Als er in de plaats van NEC het woord Vitesse had gestaan had je het wél voor zoete koek geslikt. Clown.
Het zou gewoon superleuk zijn als we voor elke speler een liedje hadden, een paar liedjes voor de club zelf... etc.
Uitzonderingen zoals liedjes tegen/over Vitesse. Dat "Arnhem dood" gaan we hopelijk niet meer (snel) horen.
Geen probleem om zondag weer "Wie niet springt gaat failliet" te zingen. Heerlijk.
"Nooit meer naar arnep" mag ook.
Het is onze aartsrivaal waar het slecht mee gaat, heerlijk.
Dat "H*mo€ van vitas" hoeft van mij niet, kwetsend en onder ons niveau.
"Nooit meer naar arnep" mag ook.
Het is onze aartsrivaal waar het slecht mee gaat, heerlijk.
Dat "H*mo€ van vitas" hoeft van mij niet, kwetsend en onder ons niveau.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Ik zeg nergens dat je er een uitzondering voor moet maken. Maar dat als er liedjes worden gezongen die niet over NEC gaan dit met Vitesse te maken heeft. Je begon over dat je niet snapt dat er liedjes gezongen worden om de tegenstander af te maken. Dat gebeurt zeer weinig.Polleke schreef: ↑vr 01 nov 2024, 19:09Why? Leg me ff uit... we zijn een club die 124 jaar oud is, met een volledig eigen historie. Leg me nou eens uit waarom we niet alleen onze mannen kunnen steunen in liedjes, maar tot op de dag van vandaag anti-Vitesse liedjes moet zingen... die niet eens in onze competitie zitten.E.B schreef: ↑vr 25 okt 2024, 06:41Vitesse is de uitzondering zoals ik zei. Maar als een RKC of Groningen langskomt worden daar geen liederen over gezongen. Daarnaast is de support nog nooit zo goed geweest. Zowel uit als in de Goffert.Polleke schreef: ↑vr 25 okt 2024, 00:43Hmmm.... ik geef grif toe dat ik niet extreem veel thuiswedstrijden meer heb meegemaakt de laatste jaren. Maar wel genoeg om te zeggen dat in vele .... wie niet springt is voor Vitess.... te zien en horen.E.B schreef: ↑do 24 okt 2024, 23:20Ik denk dat vrijwel alle liedjes die uit de koker van Legio komen pro-NEC zijn. 20 jaar geleden kwam je niet verder dan het clublied of Forza NEC olé olé. Het massaal "rood-groen-zwart, dat zijn onze kleuren" is wat mij betreft een mooie aanvulling die erbij is gekomen.Polleke schreef: ↑do 24 okt 2024, 22:59Ik ben altijd een groot fan geweest van liedjes die NEC promoten, niet die de tegenstander afmaken. Nooit een seconde gesnapt waarom je iets anders doet dan NEC ondersteunen.E.B schreef: ↑do 24 okt 2024, 20:51
Natuurlijk heb ik dit verzonnen Johnny. Een nuttig verhaal ook om te verzinnen. Ik weet wat ik hoor en dit is al veel vaker benoemd door andere supporters. Ook in de bus, ook in de jaren.
Als er in de plaats van NEC het woord Vitesse had gestaan had je het wél voor zoete koek geslikt. Clown.
Het zou gewoon superleuk zijn als we voor elke speler een liedje hadden, een paar liedjes voor de club zelf... etc.
Uitzonderingen zoals liedjes tegen/over Vitesse. Dat "Arnhem dood" gaan we hopelijk niet meer (snel) horen.
Wat een gelul. Vitesse word zelfs belachelijk gemaakt door fucking RKC. Dan mogen wij daar niet vrolijk aan mee doen? Die gasten hebben ons in tijden van KKD ook erg belachelijk gemaakt. Nou is het onze beurt.
Dat H*mo verhaal is uit de tijd, bekrompen en dat past niet bij een stad als Nijmegen. Die andere opties zijn prima
Homofobe spreekkoren zijn kansloos. Snel mee ophouden.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
"De nummer 1 van Gelderland" en "Nooit meer naar Arnhem" vind ik mooie alternatieven. "Heel Vitesse is h...." moet nog iets op bedacht worden. kennelijk spreekt de melodie zo aan dat die blijft hangen maar ik zou die ook maar gewoon eens skippen. Of nieuw in plaats van "h.... van Vites": "Heel arrogant, maar zonder cash, een goede les voor dat Vites. En ook die Franke had een grote broek aan, en liet je in de koude staan".E.B schreef: ↑do 24 okt 2024, 23:20Ik denk dat vrijwel alle liedjes die uit de koker van Legio komen pro-NEC zijn. 20 jaar geleden kwam je niet verder dan het clublied of Forza NEC olé olé. Het massaal "rood-groen-zwart, dat zijn onze kleuren" is wat mij betreft een mooie aanvulling die erbij is gekomen.Polleke schreef: ↑do 24 okt 2024, 22:59Ik ben altijd een groot fan geweest van liedjes die NEC promoten, niet die de tegenstander afmaken. Nooit een seconde gesnapt waarom je iets anders doet dan NEC ondersteunen.E.B schreef: ↑do 24 okt 2024, 20:51Natuurlijk heb ik dit verzonnen Johnny. Een nuttig verhaal ook om te verzinnen. Ik weet wat ik hoor en dit is al veel vaker benoemd door andere supporters. Ook in de bus, ook in de jaren.Johnny schreef: ↑do 24 okt 2024, 20:25Zit je altijd in het uitvak van Feyenoord?E.B schreef: ↑wo 23 okt 2024, 16:33Bij uitwedstrijden hoor ik regelmatig "Hamas". Dat zijn dan niet de jongens van Legio, maar uiteenlopende figuren er omheen. Mogelijk dat alcohol of indruk maken op vrienden een rol speelt.Solenya024 schreef: ↑wo 23 okt 2024, 11:49
De eerste periode werd dat inderdaad gezonden maar daar was ook gelijk al veel weerstand tegen binnen het vak waar ik zelf ook sta. "en masse" zegt mij niets maar ik hoor om mij heen vooral "groen gas" of "vol gas".
Bij NEC hoor je dat echt niet. Wat een verzonnen verhaal.
Is binnenkort hopelijk allemaal verleden tijd, en als het ooit relevant is dan is ''Nooit meer naar Arnhem'' altijd wel een leuke
- Stefannec
- Contacteer:
Als we ooit een keer de opkomst willen veranderen.
Tip zoek ol youtube eens de opkomst van virgina tech op.
Enter Sandman stadion uit zijn dak. Kippenvel.
Of bij Milan che confusione. Zo mooi
Tip zoek ol youtube eens de opkomst van virgina tech op.
Enter Sandman stadion uit zijn dak. Kippenvel.
Of bij Milan che confusione. Zo mooi
Jippiekajee motherfucker!!!
Mee eens, Virgina Tech met Enter Sandman is echt kippenvel. Hoop ooit nog eens in zo'n stadion te zitten, terwijl ik niks met de sport heb.
Maar is daarmee dus ook niet meer origineel, dus moet wel iets anders zijn. Heel veel mensen kennen hun intro.
https://youtu.be/kvymvZhi9L4?feature=shared
Had onlangs de eer om deze openingstune in Sunderland live mee te maken. Over pluimvee-skin gesproken....
Had onlangs de eer om deze openingstune in Sunderland live mee te maken. Over pluimvee-skin gesproken....
Ik vind het echt een zeiknummer. Verschrikkelijk.Curva schreef: ↑wo 06 nov 2024, 23:49https://youtu.be/kvymvZhi9L4?feature=shared
Ik vind Gojira ook beter dan Elvis maar misschien had je erbij moeten zijnharold schreef: ↑do 07 nov 2024, 09:45Ik vind het echt een zeiknummer. Verschrikkelijk.Curva schreef: ↑wo 06 nov 2024, 23:49https://youtu.be/kvymvZhi9L4?feature=shared
Verrek, Elvis. Ik ken alleen de UB40 uitvoering. De Elvis uitvoering maakt het iets draaglijker.Curva schreef: ↑do 07 nov 2024, 10:30Ik vind Gojira ook beter dan Elvis maar misschien had je erbij moeten zijnharold schreef: ↑do 07 nov 2024, 09:45Ik vind het echt een zeiknummer. Verschrikkelijk.Curva schreef: ↑wo 06 nov 2024, 23:49https://youtu.be/kvymvZhi9L4?feature=shared
...en dat nummer (de elvisversie) heeft voor mij persoonlijk ook nog extra emotionele waarde dus wellicht dat ik (voor mij kwam dat nummer als verrassing) daarom zo mooi vond.harold schreef: ↑do 07 nov 2024, 22:07Verrek, Elvis. Ik ken alleen de UB40 uitvoering. De Elvis uitvoering maakt het iets draaglijker.Curva schreef: ↑do 07 nov 2024, 10:30Ik vind Gojira ook beter dan Elvis maar misschien had je erbij moeten zijnharold schreef: ↑do 07 nov 2024, 09:45Ik vind het echt een zeiknummer. Verschrikkelijk.Curva schreef: ↑wo 06 nov 2024, 23:49https://youtu.be/kvymvZhi9L4?feature=shared
Akkoord akkoord, snap het..