Sfeer in het stadion (deel 2)
- BasNijmegen
- Contacteer:
Re: Sfeer in het stadion (deel 2)
Kunnen we aub stoppen met het k-woord in liedjes. Ook al is het anti vitesse.
-
- Contacteer:
BasNijmegen schreef: ↑zo 01 okt 2023, 19:57Kunnen we aub stoppen met het k-woord in liedjes. Ook al is het anti vitesse.

- Gerard Lopez
- Contacteer:
Kut Vitesse mag niet meer?BasNijmegen schreef: ↑zo 01 okt 2023, 19:57Kunnen we aub stoppen met het k-woord in liedjes. Ook al is het anti vitesse.
When Wilco talks, people listen!
Wellicht ook iets doen aan het constant gezang in het uitvak over kanker dit kanker dat en over kankerjoden.Gerard Lopez schreef: ↑zo 01 okt 2023, 20:20Kut Vitesse mag niet meer?BasNijmegen schreef: ↑zo 01 okt 2023, 19:57Kunnen we aub stoppen met het k-woord in liedjes. Ook al is het anti vitesse.
Ik vind dat een stuk erger dan een plastic beker
Dat soort woorden in liedjes of leuzen daar erger ik mij ook aan, maar waar ik me veel meer aan erger is dat onze eigen supporters elkaar voor de kop slaan te overstaan van kleine kinderen. Achterlijke malloten zijn dat die wat mij betreft per direct een stadionverbod mogen krijgen van minimaal 2 of 3 jaar. Mafketels! En dit is niet de eerste keer dat in dat zelfde gedeelte van vak L/M supporters elkaar te lijf gaan.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
WijchenNEC schreef: ↑zo 01 okt 2023, 20:11BasNijmegen schreef: ↑zo 01 okt 2023, 19:57Kunnen we aub stoppen met het k-woord in liedjes. Ook al is het anti vitesse.![]()
![]()

Ho, ho. Het was in M. Op L zitten alleen maar toppers.JBNMGN schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:26Dat soort woorden in liedjes of leuzen daar erger ik mij ook aan, maar waar ik me veel meer aan erger is dat onze eigen supporters elkaar voor de kop slaan te overstaan van kleine kinderen. Achterlijke malloten zijn dat die wat mij betreft per direct een stadionverbod mogen krijgen van minimaal 2 of 3 jaar. Mafketels! En dit is niet de eerste keer dat in dat zelfde gedeelte van vak L/M supporters elkaar te lijf gaan.
Specifiek voorbeeld. Naast me op de tribune zit een man die ongeneeslijk ziek is. Stond voor de wedstrijd huilend de sfeer in zich op te nemen, wetende dat het zijn laatste N.E.C. - Vitesse zal zijn. En dan zijn er debielen die dergelijke liedjes zingen (en/of het K-woord als stopwoordje gebruiken in het dagelijks leven). Het is echt van een ongekende domheid.Polleke schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:33WijchenNEC schreef: ↑zo 01 okt 2023, 20:11BasNijmegen schreef: ↑zo 01 okt 2023, 19:57Kunnen we aub stoppen met het k-woord in liedjes. Ook al is het anti vitesse.![]()
![]()
![]()
TT schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:43Specifiek voorbeeld. Naast me op de tribune zit een man die ongeneeslijk ziek is. Stond voor de wedstrijd huilend de sfeer in zich op te nemen, wetende dat het zijn laatste N.E.C. - Vitesse zal zijn. En dan zijn er debielen die dergelijke liedjes zingen (en/of het K-woord als stopwoordje gebruiken in het dagelijks leven). Het is echt van een ongekende domheid.Polleke schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:33WijchenNEC schreef: ↑zo 01 okt 2023, 20:11BasNijmegen schreef: ↑zo 01 okt 2023, 19:57Kunnen we aub stoppen met het k-woord in liedjes. Ook al is het anti vitesse.![]()
![]()
![]()
Ik verbaas me af en toe sowieso dat in grote getallen die k liedjes worden gezongen, en veel gebeurt het bij de zelfde clubs. Een heel uitvak dat kanker dit kanker dat scandeert. Niveautje hoor
Yup, het uitvak deed er vrolijk aan mee door massaal Schone voor kankerjood te bezingen en schuinboven 2 randdebielen die onze eigen invallers voor kankersushi uitmaakten....eniesee12 schreef: ↑ma 02 okt 2023, 17:23TT schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:43Specifiek voorbeeld. Naast me op de tribune zit een man die ongeneeslijk ziek is. Stond voor de wedstrijd huilend de sfeer in zich op te nemen, wetende dat het zijn laatste N.E.C. - Vitesse zal zijn. En dan zijn er debielen die dergelijke liedjes zingen (en/of het K-woord als stopwoordje gebruiken in het dagelijks leven). Het is echt van een ongekende domheid.Polleke schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:33WijchenNEC schreef: ↑zo 01 okt 2023, 20:11BasNijmegen schreef: ↑zo 01 okt 2023, 19:57Kunnen we aub stoppen met het k-woord in liedjes. Ook al is het anti vitesse.![]()
![]()
![]()
Ik verbaas me af en toe sowieso dat in grote getallen die k liedjes worden gezongen, en veel gebeurt het bij de zelfde clubs. Een heel uitvak dat kanker dit kanker dat scandeert. Niveautje hoor
Maar wel staken voor een plastic bekertje.
Polleke schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:33WijchenNEC schreef: ↑zo 01 okt 2023, 20:11BasNijmegen schreef: ↑zo 01 okt 2023, 19:57Kunnen we aub stoppen met het k-woord in liedjes. Ook al is het anti vitesse.![]()
![]()
![]()

"Uno-dos-tres, k-Vites"... 080 heeft nochtans betere nummers in het repertoire.
En waar is die persoon die geen anti homo liedjes meer wilde horen in t stadion? Toevallig op vakantie gisteren? Of uit "angst" niet geweest? Maar wel echt achterlijk dat weer volop " heel Vitesse is homo" wordt gezongen..
Moet eerlijk zeggen dat het uitvak er strak uitzag in die gele shirts. Support your local team. Ook al is het Arnhem
Moet eerlijk zeggen dat het uitvak er strak uitzag in die gele shirts. Support your local team. Ook al is het Arnhem
Die persoon was hier alleen maar omdat er toen heel toevallig wat gerelateerde artikelen in de krant verschenen over het onderwerp en het daarbij goed uitkwam om wat geheel spontane maatschappelijke discussie daarover te hebben om het gewicht en relevantie te geven.NXP schreef: ↑ma 02 okt 2023, 23:30En waar is die persoon die geen anti homo liedjes meer wilde horen in t stadion? Toevallig op vakantie gisteren? Of uit "angst" niet geweest? Maar wel echt achterlijk dat weer volop " heel Vitesse is homo" wordt gezongen..
Neemt overigens niet weg dat het thema ook zonder dat soort toevalligheden en spontaniteit al belangrijk genoeg is.
Wij willen bepaalde teksten in het stadion niet meer horenMook schreef: ↑ma 02 okt 2023, 19:57Polleke schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:33WijchenNEC schreef: ↑zo 01 okt 2023, 20:11BasNijmegen schreef: ↑zo 01 okt 2023, 19:57Kunnen we aub stoppen met het k-woord in liedjes. Ook al is het anti vitesse.![]()
![]()
![]()
![]()
En kramer vertelt doodleuk op tv dat hij bewust op cillissen zijn hoofd doorloopt omdat zijn houding hem niet aanstond.
Het blijft toch je club.
En Kramer vertelde vorig seizoen doodleuk voor de camera van de NOS (nadat Jasper hem verweet weer door te hebben gelopen op hem) dat hij dat voorval zich niet kon herinneren en dat Jasper zich niet zo aan moest stellen......karlo schreef: ↑ma 02 okt 2023, 23:46Wij willen bepaalde teksten in het stadion niet meer horenMook schreef: ↑ma 02 okt 2023, 19:57Polleke schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:33WijchenNEC schreef: ↑zo 01 okt 2023, 20:11BasNijmegen schreef: ↑zo 01 okt 2023, 19:57Kunnen we aub stoppen met het k-woord in liedjes. Ook al is het anti vitesse.![]()
![]()
![]()
![]()
En kramer vertelt doodleuk op tv dat hij bewust op cillissen zijn hoofd doorloopt omdat zijn houding hem niet aanstond.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Niet dat het wel chique is, maar dat betrof toch een elleboogje?karlo schreef: ↑ma 02 okt 2023, 23:46Wij willen bepaalde teksten in het stadion niet meer horenMook schreef: ↑ma 02 okt 2023, 19:57Polleke schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:33WijchenNEC schreef: ↑zo 01 okt 2023, 20:11BasNijmegen schreef: ↑zo 01 okt 2023, 19:57Kunnen we aub stoppen met het k-woord in liedjes. Ook al is het anti vitesse.![]()
![]()
![]()
![]()
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Nee hij zei gisteren in voetbal off side dat hij wel eens bewust op cillissen was doorgelopen, omdat zijn houding hem niet aanstondbertje schreef: ↑di 03 okt 2023, 11:39Niet dat het wel chique is, maar dat betrof toch een elleboogje?karlo schreef: ↑ma 02 okt 2023, 23:46Wij willen bepaalde teksten in het stadion niet meer horenMook schreef: ↑ma 02 okt 2023, 19:57Polleke schreef: ↑ma 02 okt 2023, 15:33WijchenNEC schreef: ↑zo 01 okt 2023, 20:11BasNijmegen schreef: ↑zo 01 okt 2023, 19:57Kunnen we aub stoppen met het k-woord in liedjes. Ook al is het anti vitesse.![]()
![]()
![]()
![]()
Het blijft toch je club.
- Bottendaal
- Contacteer:
Ja, en zo’n rukgebaar etc. Dit type gasten kun je toch geen podium meer geven als we ons allemaal roomser dan de paus moeten gedragen?!karlo schreef: ↑di 03 okt 2023, 14:40Nee hij zei gisteren in voetbal off side dat hij wel eens bewust op cillissen was doorgelopen, omdat zijn houding hem niet aanstondbertje schreef: ↑di 03 okt 2023, 11:39Niet dat het wel chique is, maar dat betrof toch een elleboogje?
Hij zei daarbij dat het in Ado tijd was en jaar of 11 geleden. Dat is een elleboog geweest, dus dat had hij zelf denk ik dan niet helemaal scherp.karlo schreef: ↑di 03 okt 2023, 14:40Nee hij zei gisteren in voetbal off side dat hij wel eens bewust op cillissen was doorgelopen, omdat zijn houding hem niet aanstondbertje schreef: ↑di 03 okt 2023, 11:39Niet dat het wel chique is, maar dat betrof toch een elleboogje?
Kreeg geel, later wel paar duels voor geschorst op basis van beelden.
https://m.youtube.com/watch?time_contin ... th=Mjg2NjY (1:17)
Kunnen die successupporters op de Hazenkamp die na 11 minuten al begonnen te fluiten tegen Almere a.s.a.p. oprotten?
Zo steun je je club en team niet.
En die loser met witte zakdoekjes beseft niet dat wij NEC zijn. Waarschijnlijk ook gekomen na de promotie.
Zo steun je je club en team niet.
En die loser met witte zakdoekjes beseft niet dat wij NEC zijn. Waarschijnlijk ook gekomen na de promotie.
Het is tijd voor verandering die mensen hebben groot gelijk onder Meijer laten ze ons supporters al jaren in de steek met het bedroevende spel in de eigen Goffert!!
Tja...
Boete voor NEC, nog te veel rokers in stadion
NEC heeft een boete gekregen van de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit omdat sommige supporters nog steeds roken in het Goffertstadion.
Harm Graat
De Nederlandse voetbalstadions zijn sinds 2020 rookvrij. Tijdens een recente thuiswedstrijd van NEC constateerden NVWA-controleurs dat niet alle fans zich aan het rookverbod hielden. De hoogte van de boete valt mee: 600 euro. ,,Maar de volgende keer zal het boetebedrag fors hoger zijn, zo heeft de NVWA ons laten weten", meldt een woordvoerder van de Nijmeegse voetbalclub.
De club komt dan ook met extra maatregelen om herhaling te voorkomen. ,,We gaan zelf strenger controleren", zegt de woordvoerder. Stewards in het stadion gaan rokende supporters nog sneller aanspreken. ,,En we zullen daarbij een beroep doen op de verantwoordelijkheid die mensen ten opzichte van onze club hebben." Immers: de club betaalt de boete.
Over eventuele strengere maatregelen, zoals het verhalen van de boete op supporters, of het verwijderen van supporters uit het stadion, laat NEC zich nog niet uit. De club meldt nog wel dat één rokende supporter die door een NVWA-controleur wordt gespot, al voldoende is om als club opnieuw beboet te worden.
De club is er zelf lang vrij laks mee geweest.
Maar suprise, er wordt wel gecontroleerd en gehandhaafd.
Oftewel de club moet er nu wel echt wat mee.
Maar suprise, er wordt wel gecontroleerd en gehandhaafd.
Oftewel de club moet er nu wel echt wat mee.