Sfeervak '080'

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.

Zou jij in een sfeervak willen zitten (staan)?

ja
188
53%
nee
167
47%
 
Totaal aantal stemmen: 355

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Biarmicus »

Ach, in het verleden hebben sommige groeperingen wel ergere dingen gedaan in het stadion (er is hier op het forum zelf topic waar deze helden daden verheerlijkt worden) en nu loopt iedereen te zeiken op een nieuwe generatie supporters die af en toe wat dingen uithalen. Hypocriet.

SuperSub
Berichten: 829
Lid geworden op: za 03 dec 2011, 12:17
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door SuperSub »

ThomNec schreef:
nijmegen00 schreef:
SuperSub schreef:
ApophisEire schreef:
SuperSub schreef:Ik was van te voren zeer positief over dit vak, ben ik trouwens nog steeds, de incidenten daargelaten.
Ik vind het jammer dat sommige jongens het eigenlijk verpesten voor de anderen door medesupporters uit te fluiten etc.
Het zou natuurlijk mooi zijn als het vak groter zou worden, het is immers zo: hoe meer kelen hoe meer geluid, maar ik heb het idee dat nu niet veel mensen zin hebben om in 080 te staan door deze jongens en daar baal ik zelf ook verschrikkelijk van.
Maar we zien wel of er in de loop van het jaar/jaren iets veranderd.
Dat duurt niet lang meer met die vervelende mennekes onderin dat vak.
En nee ik uit geen bedreigingen, maar als mensen uit het vak ook al tegen hun keren naast de GT en de HK, dan kan je wel je conclusies trekken.
Ook de stewards hebben het gehad met die lui, hoor steeds vaker klachten erover (ken een paar).
Dus die vervelende mennekes die worden dit seizoen nog de rekening voorgelegd, of ze doen normaal en gedragen zich normaal, of ze kunnen opzouten.
Op een of andere manier komt die oplossing er vanzelf.
Bij groningen was er ook de hele tijd geouwehoer omdat de eerste twee rijen vrijgehouden moesten worden.
Echt jongens die niks van gezag willen weten, accepteer gewoon dat je daar niet mag staan.
In 080 ondereen idem. Sprak daarna ook nog met een steward die bijna niks van de wedstrijd had gezien omdat hij de hele tijd met mensen moest praten en discussieren met die knapen :crazy2:
Ja maar het was gewoon belachelijk dat je daar niet mocht staan.
:withstupid:

Ze konden geeneens een normale reden geven. Iets met dat we anders in de netten konden klimmen ofzo... Sloeg echt helemaal nerges op. Anders moeten ze die 2 rijen stoelen daar ook niet neerzette!
Als het toch niet mag? Er zijn wel meer dingen die niet mogen om een belachelijke reden.
Als je zo gaat zitten klooien met die stewards mis je zelf ook alleen maar een deel van de wedstrijd en die stewards hebben dat ook niet zelf verzonnen, instructies van groningen waarschijnlijk

SuperSub
Berichten: 829
Lid geworden op: za 03 dec 2011, 12:17
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door SuperSub »

Biarmicus schreef:Ach, in het verleden hebben sommige groeperingen wel ergere dingen gedaan in het stadion (er is hier op het forum zelf topic waar deze helden daden verheerlijkt worden) en nu loopt iedereen te zeiken op een nieuwe generatie supporters die af en toe wat dingen uithalen. Hypocriet.
Wat gister in utrecht is gebeurt gebeurde eerst bijna wekelijks, nu is het meteen overal in het nieuws

FootieMark
Berichten: 373
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 13:31
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door FootieMark »

Biarmicus schreef:Ach, in het verleden hebben sommige groeperingen wel ergere dingen gedaan in het stadion (er is hier op het forum zelf topic waar deze helden daden verheerlijkt worden) en nu loopt iedereen te zeiken op een nieuwe generatie supporters die af en toe wat dingen uithalen. Hypocriet.
Er word ook wel erg overdreven gedaan over het gedoe bij Groningen uit. Eigenlijk was er niks aan de hand..

MichielNEC
Berichten: 637
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 22:58
Locatie: Ewijk
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door MichielNEC »

Biarmicus schreef:Ach, in het verleden hebben sommige groeperingen wel ergere dingen gedaan in het stadion (er is hier op het forum zelf topic waar deze helden daden verheerlijkt worden) en nu loopt iedereen te zeiken op een nieuwe generatie supporters die af en toe wat dingen uithalen. Hypocriet.
:withstupid:

Volgens mij zijn er mensen die weer n goeie dag hebben als ze 080 weer n keer hebben af kunnen zeiken. Schei dr toch is mee uit, get a life! Vroeger zijn er veel meer dingen gebeurt die niet door de beugel kunnen. Dus ga je (dagelijkse) frustratie's niet uit uitkuren op het 080 topic!
Neccie for president!

jamwijers
Berichten: 94
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 13:21
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door jamwijers »

ik moet eerlijk zijn ik sta er zelf ook in 080 en ik schaam me afentoe kapot hoe die lui doen
dan denkje heb je niks beters te doen je komt toch voor het voetbal niet niet om te ouwhoeren
stel als je gaat ouwhoeren kun je het beter thuis doen waar niemand er last van heeft

MichielNEC
Berichten: 637
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 22:58
Locatie: Ewijk
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door MichielNEC »

jamwijers schreef:ik moet eerlijk zijn ik sta er zelf ook in 080 en ik schaam me afentoe kapot hoe die lui doen
dan denkje heb je niks beters te doen je komt toch voor het voetbal niet niet om te ouwhoeren
stel als je gaat ouwhoeren kun je het beter thuis doen waar niemand er last van heeft
Onzin, als ik alleen voor het voetbal kwam zal ik thuis achter de buis zitten. Lekker pilsje bij de hand, goed beeld.

Maar ik kom niet alleen (!) voor het voetbal. Ik kom ook voor het ouwehoeren met vrienden die ik buiten NEC nauwlijks zie door de drukte door de weeks.

Ik vind t grootse onzin wat jou nu uitkraamd. Maarja dit is myn mening, het zal wel een mening zijn die niet gewenst is. Omdat ik niet de zelfde mening als de rest heb. Helaas.
Neccie for president!

ThomNec
Berichten: 800
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 10:01
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door ThomNec »

SuperSub schreef:
ThomNec schreef:
nijmegen00 schreef:
SuperSub schreef:
ApophisEire schreef:
SuperSub schreef:Ik was van te voren zeer positief over dit vak, ben ik trouwens nog steeds, de incidenten daargelaten.
Ik vind het jammer dat sommige jongens het eigenlijk verpesten voor de anderen door medesupporters uit te fluiten etc.
Het zou natuurlijk mooi zijn als het vak groter zou worden, het is immers zo: hoe meer kelen hoe meer geluid, maar ik heb het idee dat nu niet veel mensen zin hebben om in 080 te staan door deze jongens en daar baal ik zelf ook verschrikkelijk van.
Maar we zien wel of er in de loop van het jaar/jaren iets veranderd.
Dat duurt niet lang meer met die vervelende mennekes onderin dat vak.
En nee ik uit geen bedreigingen, maar als mensen uit het vak ook al tegen hun keren naast de GT en de HK, dan kan je wel je conclusies trekken.
Ook de stewards hebben het gehad met die lui, hoor steeds vaker klachten erover (ken een paar).
Dus die vervelende mennekes die worden dit seizoen nog de rekening voorgelegd, of ze doen normaal en gedragen zich normaal, of ze kunnen opzouten.
Op een of andere manier komt die oplossing er vanzelf.
Bij groningen was er ook de hele tijd geouwehoer omdat de eerste twee rijen vrijgehouden moesten worden.
Echt jongens die niks van gezag willen weten, accepteer gewoon dat je daar niet mag staan.
In 080 ondereen idem. Sprak daarna ook nog met een steward die bijna niks van de wedstrijd had gezien omdat hij de hele tijd met mensen moest praten en discussieren met die knapen :crazy2:
Ja maar het was gewoon belachelijk dat je daar niet mocht staan.
:withstupid:

Ze konden geeneens een normale reden geven. Iets met dat we anders in de netten konden klimmen ofzo... Sloeg echt helemaal nerges op. Anders moeten ze die 2 rijen stoelen daar ook niet neerzette!
Als het toch niet mag? Er zijn wel meer dingen die niet mogen om een belachelijke reden.
Als je zo gaat zitten klooien met die stewards mis je zelf ook alleen maar een deel van de wedstrijd en die stewards hebben dat ook niet zelf verzonnen, instructies van groningen waarschijnlijk
Wat ik begrepen heb had dit niks met groningen te maken. Puur dat NEC dit zelf wou. Je weet vantevoren dat je geouwehoer gaat krijgen als je weer zoiets belachelijks bedenkt. En ja ik had het misschien wel rustig kunnen accepteren. Maar ik word niet goed van al die kut regels die ze bedenken en waarmee ze het voetbal bederven. Ik betaal er toch gewoon voor (ok deze keer weinig) maar dan heb ik toch ook recht op een plaats naar keuze daar. Je ze al helemaal weggestopt in een hoek van een stadion met een net ervoor. Laat ze niet zo moeilijk doen en gewoon de mensen die vooraan willen staan daar lekker laten staan. Had je al dit gezeik niet gehad!

jamwijers
Berichten: 94
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 13:21
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door jamwijers »

MichielNEC schreef:
jamwijers schreef:ik moet eerlijk zijn ik sta er zelf ook in 080 en ik schaam me afentoe kapot hoe die lui doen
dan denkje heb je niks beters te doen je komt toch voor het voetbal niet niet om te ouwhoeren
stel als je gaat ouwhoeren kun je het beter thuis doen waar niemand er last van heeft
Onzin, als ik alleen voor het voetbal kwam zal ik thuis achter de buis zitten. Lekker pilsje bij de hand, goed beeld.

Maar ik kom niet alleen (!) voor het voetbal. Ik kom ook voor het ouwehoeren met vrienden die ik buiten NEC nauwlijks zie door de drukte door de weeks.

Ik vind t grootse onzin wat jou nu uitkraamd. Maarja dit is myn mening, het zal wel een mening zijn die niet gewenst is. Omdat ik niet de zelfde mening als de rest heb. Helaas.
ok maar andere mensen moeten niet van jullie last hebben als jullie gaan ouwhoeren en dat gebeurt wel

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door BiT »

Ik vond het in Groningen ook nergens op slaan dat die eerste rijen vrij moesten worden gehouden. Hoe wil je ergernis of zelfs agressie kweken? Dit is een goede manier...
Wat ik echter nog kanslozer vond is dat er daarna bonje kwam onder een aantal mede-NEC'ers over dit gezijk.
Ronnie, Bus 6!

Samnec
Berichten: 3380
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 20:49
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Samnec »

BiT schreef:Ik vond het in Groningen ook nergens op slaan dat die eerste rijen vrij moesten worden gehouden. Hoe wil je ergernis of zelfs agressie kweken? Dit is een goede manier...
Wat ik echter nog kanslozer vond is dat er daarna bonje kwam onder een aantal mede-NEC'ers over dit gezijk.
Tijd voor actie! Legio? HKN? SV? Verzin wat! De saamhorigheid is ver te zoeken.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door vak Oost »

ThomNec schreef: Wat ik begrepen heb had dit niks met groningen te maken. Puur dat NEC dit zelf wou. Je weet vantevoren dat je geouwehoer gaat krijgen als je weer zoiets belachelijks bedenkt.
En ja ik had het misschien wel rustig kunnen accepteren. Maar ik word niet goed van al die kut regels die ze bedenken en waarmee ze het voetbal bederven.
Ik betaal er toch gewoon voor (ok deze keer weinig) maar dan heb ik toch ook recht op een plaats naar keuze daar.
je kan van tevoren bedenken dat als je mee gaat naar uitwedstrijden dat je dan de richtlijnen van de stewards moet volgen [hoe pietluterig de regeltjes mogen zijn]
en dat je ergens voor betaald wilt niet zeggen dat je maar kan doen wat je zelf goed dunkt, daarom ben ik oh zo blij met eredivisie live: geen gezeur en geen gezeik.

overigens is dit iets meer voor het http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=1612 uit supporters draadje
Alles komt goed !!

MichielNEC
Berichten: 637
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 22:58
Locatie: Ewijk
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door MichielNEC »

jamwijers schreef:
MichielNEC schreef:
jamwijers schreef:ik moet eerlijk zijn ik sta er zelf ook in 080 en ik schaam me afentoe kapot hoe die lui doen
dan denkje heb je niks beters te doen je komt toch voor het voetbal niet niet om te ouwhoeren
stel als je gaat ouwhoeren kun je het beter thuis doen waar niemand er last van heeft
Onzin, als ik alleen voor het voetbal kwam zal ik thuis achter de buis zitten. Lekker pilsje bij de hand, goed beeld.

Maar ik kom niet alleen (!) voor het voetbal. Ik kom ook voor het ouwehoeren met vrienden die ik buiten NEC nauwlijks zie door de drukte door de weeks.

Ik vind t grootse onzin wat jou nu uitkraamd. Maarja dit is myn mening, het zal wel een mening zijn die niet gewenst is. Omdat ik niet de zelfde mening als de rest heb. Helaas.
ok maar andere mensen moeten niet van jullie last hebben als jullie gaan ouwhoeren en dat gebeurt wel
Dus ik kan concluderen dat jij weet dat ik overlast veroorzaak. Vind ik nogal apart aangezien je niet weet wie ik ben. En mocht je overlast van me hebben, kom naar me toe en vertel me het...
Neccie for president!

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door ApophisEire »

MichielNEC schreef:
jamwijers schreef:
MichielNEC schreef:
jamwijers schreef:ik moet eerlijk zijn ik sta er zelf ook in 080 en ik schaam me afentoe kapot hoe die lui doen
dan denkje heb je niks beters te doen je komt toch voor het voetbal niet niet om te ouwhoeren
stel als je gaat ouwhoeren kun je het beter thuis doen waar niemand er last van heeft
Onzin, als ik alleen voor het voetbal kwam zal ik thuis achter de buis zitten. Lekker pilsje bij de hand, goed beeld.

Maar ik kom niet alleen (!) voor het voetbal. Ik kom ook voor het ouwehoeren met vrienden die ik buiten NEC nauwlijks zie door de drukte door de weeks.

Ik vind t grootse onzin wat jou nu uitkraamd. Maarja dit is myn mening, het zal wel een mening zijn die niet gewenst is. Omdat ik niet de zelfde mening als de rest heb. Helaas.
ok maar andere mensen moeten niet van jullie last hebben als jullie gaan ouwhoeren en dat gebeurt wel

Dus ik kan concluderen dat jij weet dat ik overlast veroorzaak. Vind ik nogal apart aangezien je niet weet wie ik ben. En mocht je overlast van me hebben, kom naar me toe en vertel me het...
Jij bent Michiel! :biggrin:
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
fr@nk
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:06
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door fr@nk »

Bij groningen was er ook de hele tijd geouwehoer omdat de eerste twee rijen vrijgehouden moesten worden.
Echt jongens die niks van gezag willen weten, accepteer gewoon dat je daar niet mag staan.
In 080 ondereen idem. Sprak daarna ook nog met een steward die bijna niks van de wedstrijd had gezien omdat hij de hele tijd met mensen moest praten en discussieren met die knapen :crazy2:[/quote]

Ja maar het was gewoon belachelijk dat je daar niet mocht staan.[/quote]

Tja steward zijn is WERK en het is mooi meegenomen als je ook wat van de wedstrijd kan zien.
Neemt niet weg dat iedereen zich gewoon normaal kan gedragen.[/quote]

Idd, lijkt me geen argument dat een steward de wedstrijd niet kon zien. Hij komt daar om te werken en niet om voetbal te kijken lijkt me :crazy:

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door ApophisEire »

fr@nk schreef:Bij groningen was er ook de hele tijd geouwehoer omdat de eerste twee rijen vrijgehouden moesten worden.
Echt jongens die niks van gezag willen weten, accepteer gewoon dat je daar niet mag staan.
In 080 ondereen idem. Sprak daarna ook nog met een steward die bijna niks van de wedstrijd had gezien omdat hij de hele tijd met mensen moest praten en discussieren met die knapen :crazy2:
Ja maar het was gewoon belachelijk dat je daar niet mocht staan.[/quote]

Tja steward zijn is WERK en het is mooi meegenomen als je ook wat van de wedstrijd kan zien.
Neemt niet weg dat iedereen zich gewoon normaal kan gedragen.[/quote]

Idd, lijkt me geen argument dat een steward de wedstrijd niet kon zien. Hij komt daar om te werken en niet om voetbal te kijken lijkt me :crazy:[/quote]

Mee eens, echter gaat het bij de meeste stewards over de manier waarop er dus moeilijk gedaan wordt.
Net als bij thuiswedstrijden wordT er gezegd niet doen, en terecht of niet, en toch gaan mensen ertegenin.
Daarnaast gaan mensen bij thuiswedstrijden waarbij lang en breed bepaalde regels duidelijk gemaakt zijn, meerdere keren per wedstrijd over de schreef, en dat is niet prettig werken voor die mensen.
Het gaat erom dat er momenteel een groep is die recalcitrant gedrag vertoont, ongeacht de regels en mensen om hun heen
Dit gaat een keer fout omdat andere mensen er niet van gediend zijn en dat zou vele malen erger zijn dan een kleine aanpassing van dit select groepje om zich normaal te gedragen.
Ben helemaal voorstander van ouwehoeren, maar niet tot het punt dat je een storende factor wordt.
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

FootieMark
Berichten: 373
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 13:31
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door FootieMark »

BiT schreef:Ik vond het in Groningen ook nergens op slaan dat die eerste rijen vrij moesten worden gehouden. Hoe wil je ergernis of zelfs agressie kweken? Dit is een goede manier...
Wat ik echter nog kanslozer vond is dat er daarna bonje kwam onder een aantal mede-NEC'ers over dit gezijk.
Blijkbaar vond iemand het nodig om te melden naar een andere nec supporter dat hij respect moest hebben voor stewards..

ThomNec
Berichten: 800
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 10:01
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door ThomNec »

FootieMark schreef:
BiT schreef:Ik vond het in Groningen ook nergens op slaan dat die eerste rijen vrij moesten worden gehouden. Hoe wil je ergernis of zelfs agressie kweken? Dit is een goede manier...
Wat ik echter nog kanslozer vond is dat er daarna bonje kwam onder een aantal mede-NEC'ers over dit gezijk.
Blijkbaar vond iemand het nodig om te melden naar een andere nec supporter dat hij respect moest hebben voor stewards..
Klopt. Terwijl het een normale discussie was tussen diegene en de steward.

T.S.
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door T.S. »

FootieMark schreef:
BiT schreef:Ik vond het in Groningen ook nergens op slaan dat die eerste rijen vrij moesten worden gehouden. Hoe wil je ergernis of zelfs agressie kweken? Dit is een goede manier...
Wat ik echter nog kanslozer vond is dat er daarna bonje kwam onder een aantal mede-NEC'ers over dit gezijk.
Blijkbaar vond iemand het nodig om te melden naar een andere nec supporter dat hij respect moest hebben voor stewards..
Goeie supporter die 'iemand'. Als ik erbij kon zijn had ik precies hetzelfde gezegd. :tu:
Meer positieve beleving in de Goffert!

T.S.
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door T.S. »

Het probleem bij de jongeheren onderaan vak 080 is dat zij geen gevoel meer hebben voor hiërarchie. Op het moment dat een steward, agent of NEC medewerker je verteld dat iets niet mag, dan doe je dat niet meer. Of je het nou onzin vind of niet. NEC bepaald het beleid & de voorwaarden waaronder je naar een wedstrijd kan. Je kan vrijwillig kiezen of je hierbij aanwezig bent. Als je het niet eens bent hoe je vervolgens behandelt wordt, schrijf je een mooie brief, maar je voert gewoon netjes uit wat ze van je vragen. Punt.

080er die er compleet klaar mee is een verkeerd imago te krijgen vanwege een klein stel onopgevoede jongemannen die keer op keer de boel verzieken (zie ook mijn betoogje op de vorige pagina).
Meer positieve beleving in de Goffert!

FootieMark
Berichten: 373
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 13:31
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door FootieMark »

T.S. schreef:
FootieMark schreef:
BiT schreef:Ik vond het in Groningen ook nergens op slaan dat die eerste rijen vrij moesten worden gehouden. Hoe wil je ergernis of zelfs agressie kweken? Dit is een goede manier...
Wat ik echter nog kanslozer vond is dat er daarna bonje kwam onder een aantal mede-NEC'ers over dit gezijk.
Blijkbaar vond iemand het nodig om te melden naar een andere nec supporter dat hij respect moest hebben voor stewards..
Goeie supporter die 'iemand'. Als ik erbij kon zijn had ik precies hetzelfde gezegd. :tu:
Dus jij bemoeit je met ander mans zaken terwijl dit gewoon een discussie was?

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door ApophisEire »

FootieMark schreef:
T.S. schreef:
FootieMark schreef:
BiT schreef:Ik vond het in Groningen ook nergens op slaan dat die eerste rijen vrij moesten worden gehouden. Hoe wil je ergernis of zelfs agressie kweken? Dit is een goede manier...
Wat ik echter nog kanslozer vond is dat er daarna bonje kwam onder een aantal mede-NEC'ers over dit gezijk.
Blijkbaar vond iemand het nodig om te melden naar een andere nec supporter dat hij respect moest hebben voor stewards..
Goeie supporter die 'iemand'. Als ik erbij kon zijn had ik precies hetzelfde gezegd. :tu:
Dus jij bemoeit je met ander mans zaken terwijl dit gewoon een discussie was?
Iemand attenderen op storend gedrag moet kunnen onderling
Vooral als je daar komt voor een wedstrijd kijken.
Lijkt me niet dat je er komt om discussie te voeren met stewards.
De regels zijn uitgezet, er wordt verteld dat het niet mag, ga dan niet lopen discusieren met de stewards waar andere last van hebben.
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

ThomNec
Berichten: 800
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 10:01
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door ThomNec »

T.S. schreef:
FootieMark schreef:
BiT schreef:Ik vond het in Groningen ook nergens op slaan dat die eerste rijen vrij moesten worden gehouden. Hoe wil je ergernis of zelfs agressie kweken? Dit is een goede manier...
Wat ik echter nog kanslozer vond is dat er daarna bonje kwam onder een aantal mede-NEC'ers over dit gezijk.
Blijkbaar vond iemand het nodig om te melden naar een andere nec supporter dat hij respect moest hebben voor stewards..
Goeie supporter die 'iemand'. Als ik erbij kon zijn had ik precies hetzelfde gezegd. :tu:
Het was gewoon een hele normale discussie. Als dat zelfs al niet meer mag!!! :crazy2:

Als jij in de supermarkt 2 meter ruimte moet laten met jou voorganger en je vind dat onzin ga je daar toch ook de discussie over aan? Nee we moeten allemaal braaf luisteren als een stelletje tamme schapen en ons steeds meer regeletjes laten opleggen....

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door ApophisEire »

ThomNec schreef:
T.S. schreef:
FootieMark schreef:
BiT schreef:Ik vond het in Groningen ook nergens op slaan dat die eerste rijen vrij moesten worden gehouden. Hoe wil je ergernis of zelfs agressie kweken? Dit is een goede manier...
Wat ik echter nog kanslozer vond is dat er daarna bonje kwam onder een aantal mede-NEC'ers over dit gezijk.
Blijkbaar vond iemand het nodig om te melden naar een andere nec supporter dat hij respect moest hebben voor stewards..
Goeie supporter die 'iemand'. Als ik erbij kon zijn had ik precies hetzelfde gezegd. :tu:
Het was gewoon een hele normale discussie. Als dat zelfs al niet meer mag!!! :crazy2:

Als jij in de supermarkt 2 meter ruimte moet laten met jou voorganger en je vind dat onzin ga je daar toch ook de discussie over aan? Nee we moeten allemaal braaf luisteren als een stelletje tamme schapen en ons steeds meer regeletjes laten opleggen....
Iets aankaarten en je onvrede erover uiten moet kunnen.
Dat je vragen stelt moet kunnen.
Maar discusieren omdat je het er niet mee eens bent, en dan doorgaan erover (wat dus de storende factor is geweest) dat is waar het dus misgaat
Prima je bent er niet mee ens, je hebt het gezegd maar het veranderd niets aan de situatie, kappen ermee dan!
Als je werkelijk iets wilt bereiken ermee, dan moet je een klachtenbrief sturen naar NEC en niet tijdens de wedstrijd storende discussies aangaan met stewards of andere mensen.
Je komt voor de wedstrijd en andere mensen ook, dat moet je prioriteit zijn!!!

Anders kan je net zo goed de eeuwige discussie aangaan waarom mensen moesten verhuizen voor het sfeervak die er al jaren zitten
Ze betalen er toch al jaren voor, waarom mogen die dan niet gewoon blijven zitten?
etc etc

Soms moet je neerleggen bij dingen, soms moet je klagen erover, en soms moet je confrontatie aangaan.
In dit geval had je sowieso NIETS bereikt mbt de plaatsen dus is de discussie die gevoerd werd zinloos en dus storend voor de mede supporters.
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door rasputin »

T.S. schreef:Het probleem bij de jongeheren onderaan vak 080 is dat zij geen gevoel meer hebben voor hiërarchie. Op het moment dat een steward, agent of NEC medewerker je verteld dat iets niet mag, dan doe je dat niet meer. Of je het nou onzin vind of niet. NEC bepaald het beleid & de voorwaarden waaronder je naar een wedstrijd kan. Je kan vrijwillig kiezen of je hierbij aanwezig bent. Als je het niet eens bent hoe je vervolgens behandelt wordt, schrijf je een mooie brief, maar je voert gewoon netjes uit wat ze van je vragen. Punt.

080er die er compleet klaar mee is een verkeerd imago te krijgen vanwege een klein stel onopgevoede jongemannen die keer op keer de boel verzieken (zie ook mijn betoogje op de vorige pagina).
ik denk dat ik je begrijp maar mag ik toelichten dat ik vermoed dat het verder gaat als hierarchie.
ik vraag mij af hoe deze jongelieden in het dagelijks leven omgaan met autoriteit: de leraar; de voetbaltrainer en inderdaad de smeris die ze een hele vervelende boete geeft voor het rijden zonder helm tot en met de ouders, etc.

als je met de regels of afspraken op de loop gaat krijgt je uiteindelijk de kous ... uh consequentie voor kiezen.
en dan ook niet mukken huilie huillie dat hullie altijd jou moeten hebben.
en als je geen afspraken wil maken kun je niet meedoen met het spelletje dat voetbalkijken en met zijn allen in een bus zitten nu eenmaal wel is. dus mee buigen of barsten.

op de gofferttribune is ook een heer die zich niet wilde laten fouilleren. dat staat wel met koeienletters op een bord naast de ingang. als je dat niet wilt moet je niet achteraf een uitzondering willen zijn. na 3 keer vragen en een weigering is hij niet meer welkom in het stadion. duidelijk.
#againstmodernfootball

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten