Sfeervak '080'

Discussieer hier over de Supportersvereniging, HKN, Legio Noviomagum, in en om De Goffert etc.

Zou jij in een sfeervak willen zitten (staan)?

ja
188
53%
nee
167
47%
 
Totaal aantal stemmen: 355

jobo
Berichten: 394
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 22:10
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door jobo »

Supportersvereniging trots op sfeervak 080

http://www.facebook.com/#!/svnec

SVNEC

[
Laatst gewijzigd door jobo op di 16 aug 2011, 12:40, 3 keer totaal gewijzigd.

T.S.
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door T.S. »

Bleum schreef:
T.S. schreef:
BasNijmegen schreef:Daar waar ik tot voor kort een grote tegenstander was voor het sfeervak, had ik dit rond mei juni al wat laten varen. Ik moest (samen met drie vrienden) verkassen van een mooie plek in vak K, en wist tot mei juni niet waar we kwamen te zitten. Dit in combinatie met het gedrag en acties van enkelen bij de uitwedstrijd van vorig jaar, zorgde ervoor dat ik zeer sceptisch ben geweest over de komst van vak 080. Rond mei/juni hoorden we dat we met z'n 4en naast elkaar kwamen te zitten in vak M, wat ervoor zorgde dat ik de rust weer wat terug vond. Ik besloot 080 een eerlijke kans te geven.

Gisteren was het dan eindelijk zover en 080 zou gaan beginnen. Wij lopen vanuit de Eendracht naar het stadion toe en zien daar de politie enkele bekende/beruchte gezichten van 080 oppakken en afvoeren....'dat begon al goed'. We hoefden niet lang te zoeken of we vonden onze nieuwe stoelen in vak M, en we konden concluderen dat NEC ons aan prachtige nieuwe plaatsen had geholpen. Tijd om te gaan genieten van de wedstrijd en het debuut van 080. Het begon met een prachtig spandoek in een takelsysteem dat wonderbaarlijk snel werkt. In combinatie met al die vlaggen zag het er zeer mooi uit. Al met al ben ik niet heel ontevreden met de komst van 080, er zijn echter een paar punten om aan te werken, waardoor het nog meer een succes zal worden.

- Spreek massaal de 'rotte appels' aan binnen 080 bij ongewenst gedrag, zoals het uitfluiten en schelden van eigen supporters.
- Alleen 'Zigge Zagge' met de echte Eus.
- Geen trom (en mochten jullie perse een trom willen, koop dan een goede trom ipv een snare drum).
- Luister ook naar liedjes die elders in het stadion worden ingezet. Soms zongen jullie liedjes dood, die elders waren ingezet (Mooiste nr van de avond 'glory man united/melvin platje', kwam boven uit vak L/M en werd pas heel laat opgepikt door 080, omdat jullie wat anders inzette).

Een aantal van jullie neemt het de andere vakken (min of meer) kwalijk dat er weinig werd meegezongen. Dit heeft er natuurlijk ook mee te maken, dat veel sfeermakers nu in vak 080 zijn gaan zitten. Voorheen zat alles verdeeld door het stadion, waardoor een liedje sneller werd verspreid.

Kortom, ik geef het debuut een 6,5, waar ik niet verwacht had met voldoendes te gaan strooien ;).
Vind je reactie buitengewoon sportief. Ik ben het met al je punten eens. Ik was de enige de met 'de nummer 11 van Eniesee' meezong. Ik moet wel zeggen dat dat gewoon bijna niet te horen was helaas, dus denk dat dat de oorzaak was dat er niet werd ingehaakt. Volgende keer doe ik nog uitbundiger mee. Wat was de volledige tekst?

OT: nogmaals heel sportief, volgende wedstrijd wil ik een 7 van je :-).
gewoon op glory glory mark verhoeven en dan niet de nummer twee van nec, maar de nummer 11 van nec.
Next time :tu:. Alhoewel Plaatttjeee in de Messi stijl ook wel geinig is :biggrin: .
Meer positieve beleving in de Goffert!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Sfeervak

Bericht door Pol »

T.S. schreef:
HAAGSE_FAAATJUH schreef:http://www.youtube.com/watch?v=_Xn6Vtloh-c

dis pas sfeer
Ik 'Sweer' wij zijn beter jonguuuh :jestera: .
En nou weer optyfen met je Adeau, Wij motte hier geen Haags zaagsel.
ach, ik kan ze wel weer even hebben sinds ze zich ruim hebben laten uitschakelen door de bekerwinnaar van een dwergstaatje.

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Mavage »

Even los van al het andere: ben ik de enige die geen fan is van 'spandoeken voor zichzelf' ? Destijds met Legio al, nu dit.. je promoot toch de club, en niet het vak of de supportersgroep?
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
van Haren
Berichten: 760
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 16:37
Locatie: Grave
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door van Haren »

Mavage schreef:Even los van al het andere: ben ik de enige die geen fan is van 'spandoeken voor zichzelf' ? Destijds met Legio al, nu dit.. je promoot toch de club, en niet het vak of de supportersgroep?
Je doelt erop dat er 080 op het doek stond?? Ik hou daar ook niet van, net als Twente altijd vak P op de doeken heeft staan. Maar goed, dit was de 1e keer voor het vak dus dan vind ik het best kunnen! Mooi doek bovendien :tu:
Rood, groen en zwart, voor altijd in mijn hart!

snonkie
Berichten: 170
Lid geworden op: ma 08 mar 2010, 17:08

Re: Sfeervak '080'

Bericht door snonkie »

T.S. schreef:
Bleum schreef:
T.S. schreef:
BasNijmegen schreef:Daar waar ik tot voor kort een grote tegenstander was voor het sfeervak, had ik dit rond mei juni al wat laten varen. Ik moest (samen met drie vrienden) verkassen van een mooie plek in vak K, en wist tot mei juni niet waar we kwamen te zitten. Dit in combinatie met het gedrag en acties van enkelen bij de uitwedstrijd van vorig jaar, zorgde ervoor dat ik zeer sceptisch ben geweest over de komst van vak 080. Rond mei/juni hoorden we dat we met z'n 4en naast elkaar kwamen te zitten in vak M, wat ervoor zorgde dat ik de rust weer wat terug vond. Ik besloot 080 een eerlijke kans te geven.

Gisteren was het dan eindelijk zover en 080 zou gaan beginnen. Wij lopen vanuit de Eendracht naar het stadion toe en zien daar de politie enkele bekende/beruchte gezichten van 080 oppakken en afvoeren....'dat begon al goed'. We hoefden niet lang te zoeken of we vonden onze nieuwe stoelen in vak M, en we konden concluderen dat NEC ons aan prachtige nieuwe plaatsen had geholpen. Tijd om te gaan genieten van de wedstrijd en het debuut van 080. Het begon met een prachtig spandoek in een takelsysteem dat wonderbaarlijk snel werkt. In combinatie met al die vlaggen zag het er zeer mooi uit. Al met al ben ik niet heel ontevreden met de komst van 080, er zijn echter een paar punten om aan te werken, waardoor het nog meer een succes zal worden.

- Spreek massaal de 'rotte appels' aan binnen 080 bij ongewenst gedrag, zoals het uitfluiten en schelden van eigen supporters.
- Alleen 'Zigge Zagge' met de echte Eus.
- Geen trom (en mochten jullie perse een trom willen, koop dan een goede trom ipv een snare drum).
- Luister ook naar liedjes die elders in het stadion worden ingezet. Soms zongen jullie liedjes dood, die elders waren ingezet (Mooiste nr van de avond 'glory man united/melvin platje', kwam boven uit vak L/M en werd pas heel laat opgepikt door 080, omdat jullie wat anders inzette).

Een aantal van jullie neemt het de andere vakken (min of meer) kwalijk dat er weinig werd meegezongen. Dit heeft er natuurlijk ook mee te maken, dat veel sfeermakers nu in vak 080 zijn gaan zitten. Voorheen zat alles verdeeld door het stadion, waardoor een liedje sneller werd verspreid.

Kortom, ik geef het debuut een 6,5, waar ik niet verwacht had met voldoendes te gaan strooien ;).
Vind je reactie buitengewoon sportief. Ik ben het met al je punten eens. Ik was de enige de met 'de nummer 11 van Eniesee' meezong. Ik moet wel zeggen dat dat gewoon bijna niet te horen was helaas, dus denk dat dat de oorzaak was dat er niet werd ingehaakt. Volgende keer doe ik nog uitbundiger mee. Wat was de volledige tekst?

OT: nogmaals heel sportief, volgende wedstrijd wil ik een 7 van je :-).
gewoon op glory glory mark verhoeven en dan niet de nummer twee van nec, maar de nummer 11 van nec.
Next time :tu:. Alhoewel Plaatttjeee in de Messi stijl ook wel geinig is :biggrin: .
als die elke wedstrijd 2x blijft scoren wil ik wel 10 liedjes met zijn naam zingen :wink:

Trouw1900
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 04 mar 2011, 17:37
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Trouw1900 »

Prima Start! :tu:

De samenhang kan inderdaad beter. In wedstrijden tegen excelcior wordt er normaal toch al weinig gezongen.
Ook denk ik dat het ''over'' enthousiasme (vak080) na een paar wedstrijden weg is, en er meer gezongen zal worden als de wedstrijd er om vraagt.
Wel sneu voor het groepje bovenaan M, normaal de sfeermakers nu werden zij totaal overstemt.
Laat de rest van het stadion lekker meedoen ( voor wie dat wil natuurlijk) zodat wij met zn ALLEN achter NEC staan/zittuh

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Socio »

Bleum schreef:
Quick schreef:Volgend jaar de rest van L ook Vak 080 maken! Echt niet!

Quick schreef:
http://www.vak080.nl is doorgelinkt en gehost naar http://www.detrouwehonden.nl... die proberen in ieder geval op dit succes mee te liften, ha, ha.....
Onzin. DTH heeft niets met vak080 te maken. Zullen de mannen van vak080 zelf wel gedaan hebben. Domeinnaam registreren en tijdens maken doorverwijzen naar DTH. Juist vanwege dit soort conclusies vind ik het jammer dat ze verwijzen naar ons.
Ik denk dat het is gedaan zodat Vak080.nl straks niet door wat Arnhemmers wordt gekaapt om onze club af te zeiken. Dan kun je verder een lege site houden of het doorlinken naar een andere (pro-NEC)site. Misschien had men beter kunnen kiezen voor de SV of LegioNoviomagum.

Erton
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 04 jul 2010, 20:48
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Erton »

Trouw1900 schreef: Wel sneu voor het groepje bovenaan M
geloof mij maar dat AvdS zich prima heeft vermaakt :wink:

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Socio »

Mavage schreef:Even los van al het andere: ben ik de enige die geen fan is van 'spandoeken voor zichzelf' ? Destijds met Legio al, nu dit.. je promoot toch de club, en niet het vak of de supportersgroep?
Kan hier wel even op reageren, maar grote doek was eigenlijk een soort openingshandeling van Legio Noviomagum van Vak080. Hierbij is bewust gekozen om de link met NEC en haar supporters te leggen middels vlag en shawl op het doek. Maar om bij zo'n opening niks over Vak080 op dit doek te melden slaat ook als een tang op een varken.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door SamSam »

Uhm wat ik mij afvraag, de acties van legio, komen die nu alleen nog maar voor het kleine vakje K?
Of zijn er ook nog acties voor de hele gofferttribune?
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Keezer »

Bleum schreef:
T.S. schreef:
BasNijmegen schreef:Daar waar ik tot voor kort een grote tegenstander was voor het sfeervak, had ik dit rond mei juni al wat laten varen. Ik moest (samen met drie vrienden) verkassen van een mooie plek in vak K, en wist tot mei juni niet waar we kwamen te zitten. Dit in combinatie met het gedrag en acties van enkelen bij de uitwedstrijd van vorig jaar, zorgde ervoor dat ik zeer sceptisch ben geweest over de komst van vak 080. Rond mei/juni hoorden we dat we met z'n 4en naast elkaar kwamen te zitten in vak M, wat ervoor zorgde dat ik de rust weer wat terug vond. Ik besloot 080 een eerlijke kans te geven.

Gisteren was het dan eindelijk zover en 080 zou gaan beginnen. Wij lopen vanuit de Eendracht naar het stadion toe en zien daar de politie enkele bekende/beruchte gezichten van 080 oppakken en afvoeren....'dat begon al goed'. We hoefden niet lang te zoeken of we vonden onze nieuwe stoelen in vak M, en we konden concluderen dat NEC ons aan prachtige nieuwe plaatsen had geholpen. Tijd om te gaan genieten van de wedstrijd en het debuut van 080. Het begon met een prachtig spandoek in een takelsysteem dat wonderbaarlijk snel werkt. In combinatie met al die vlaggen zag het er zeer mooi uit. Al met al ben ik niet heel ontevreden met de komst van 080, er zijn echter een paar punten om aan te werken, waardoor het nog meer een succes zal worden.

- Spreek massaal de 'rotte appels' aan binnen 080 bij ongewenst gedrag, zoals het uitfluiten en schelden van eigen supporters.
- Alleen 'Zigge Zagge' met de echte Eus.
- Geen trom (en mochten jullie perse een trom willen, koop dan een goede trom ipv een snare drum).
- Luister ook naar liedjes die elders in het stadion worden ingezet. Soms zongen jullie liedjes dood, die elders waren ingezet (Mooiste nr van de avond 'glory man united/melvin platje', kwam boven uit vak L/M en werd pas heel laat opgepikt door 080, omdat jullie wat anders inzette).

Een aantal van jullie neemt het de andere vakken (min of meer) kwalijk dat er weinig werd meegezongen. Dit heeft er natuurlijk ook mee te maken, dat veel sfeermakers nu in vak 080 zijn gaan zitten. Voorheen zat alles verdeeld door het stadion, waardoor een liedje sneller werd verspreid.

Kortom, ik geef het debuut een 6,5, waar ik niet verwacht had met voldoendes te gaan strooien ;).
Vind je reactie buitengewoon sportief. Ik ben het met al je punten eens. Ik was de enige de met 'de nummer 11 van Eniesee' meezong. Ik moet wel zeggen dat dat gewoon bijna niet te horen was helaas, dus denk dat dat de oorzaak was dat er niet werd ingehaakt. Volgende keer doe ik nog uitbundiger mee. Wat was de volledige tekst?

OT: nogmaals heel sportief, volgende wedstrijd wil ik een 7 van je :-).
gewoon op glory glory mark verhoeven en dan niet de nummer twee van nec, maar de nummer 11 van nec.
Dat is idd een goeie, hoop wel dat we er iets langer van kunnen genieten dan het "Glory, glory Micheal Renfurm, de nummer 2 van eniesee" want na 5 briljante wedstrijden was de glans van de zwarte parel. Platje gaat het wel wat langer goed doen hoop ik.

Gebruikersavatar
betty
Berichten: 656
Lid geworden op: di 12 jun 2007, 15:16
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door betty »

nou hier dus een reactie van mij

ik heb altijd veel lopen nuilen op het vak dus vind ik ook dat ik nu ook eerlijk er iets over moet gaan zeggen.

ik denk dat de meeste wel weten hoe ik over het 080 vak denk.
eerlijk gezegt vind ik het nu op dit moment een beetje moeilijk beoordelen omdat er pas 1 wedstrijd geweest is.
maar ik wil ook eerlijk zeggen dat het begin er mooi uitzag jongens, met die vlaggen en spandoek :tu:
en ook het vak goed vol zat en wel een goede sfeer uit het vak kwam :tu:
en dat er ook wel wat stilte uit het vak kwam, hoeft ook niet de hele wedstrijd gezongen te worden :tu:
dat iedereen wat is zo zag zich netjes gedroeg :tu:
kortom voor de eerste keer geen slechte avond jongens :tu:

maar....
uitfluiten / uitschelden van eigen supporters :td:niet goed.
dat jullie willen staan voor nec prima,en de rest niet, laat die mensen dan ook... en voel jezelf niet meer omdat jullie in het sfeervak staan,en jullie jezelf belangrijker voelen als de andere
wat ik hier ook al eerder las... jullie zijn het stadion niet, probeer als er sfeer komt uit een ander vak hier aan mee te doen.
probeer niet over die sfeer heen te komen,en dat jullie daarin weer de leiding proberen te nemen ( dan krijg ik echt de indruk dat jullie hier even gaan bepalen wat er gezongen gaat worden) :td:
doe gewoon mee als jullie iets opvangen bijv over platje, en laat niet die sfeer doodbloeden van een ander vak. :td:

maar goed verder maar even afwachten hoe het verder gaat met 080 in andere wedstrijden.
conclusie het viel me niet tegen, geen echte toevoeging van het stadion vond ik,maar zeker niet slecht. :tu:
ik hoop ook dat de supporters in 080 er van genoten hebben, en hoop dat ook de kritiekpunten van de andere supporters in de gaten gehouden worden.

JasperNECfan
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 16:27
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door JasperNECfan »

Vond het wel positief, teminste weer wat sfeer in het stadion!! En als de wisselwerking komt met de rest van het stadion < wat duidelijk nog moet groeien ) dan is het alleen maar goed natuurlijk, ook voor de spelers op het veld!!

Maar 080, aub geen trommel en geen eigen supporters uitfluiten/ uitschelden!! En voor de rest, ga zo door :tu:

jbnmgn

Re: Sfeervak '080'

Bericht door jbnmgn »

spandoek was mooi, er waren regelamtig pogingen om de sfeer te verhogen met gezang, allen het kwam er niet uit. Maar dit was pas de "generale" repetitie zullen we maar zeggen.
Op naar de wedstrijd tegen Heracles.

Gebruikersavatar
RobinLDS
Berichten: 514
Lid geworden op: zo 23 dec 2007, 16:18
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door RobinLDS »

Janssen schreef:
vak Oost schreef:
Chuckie schreef:pluspunten: leuke sfeeracties, hele wedstrijd gezongen.
min- of aandachtspuntjes: teveel met zichzelf bezig, het uitfluiten en "wanker"-gebaren maken naar supporters op de goffert tribune
en opmerkingen als "bioscoop publiek" :crazy2: wat denkt dat spul wel ... dat ik voor hun plezier een scc koop
Nou ik ben het daar WEL mee eens. Ik vind het goed uitgedrukt (bioscooppubliek). Dan moet je gvd in Engeland komen!!
Daar wordt je uit het stadion gekegeld (bij wijze van spreken) als je niet meedoet!
Ik roep al jaren (en dat is net wat anders dan de uitdrukking "bioscooppubliek" maar komt op hetzelfde neer) dat er op de hazenkamp alleen maar poppen zitten voor de opvulling.
Spelers hebben er wel degelijk wat aan als het publiek ze (positief natuurlijk) toezingt/schreeuwt.
Oke, dan geven we iedereen die niet meezingt een stadionverbod. Goed idee, dan houden we nog maar 1000 eckte eckte supporters over :td: .

Overigens complimenten voor 080. Jullie brachten goede sfeer in het stadion, hopen dat het de komende wedstrijden zich verder ontwikkeld, en meer bijval krijgt van andere tribunes. De trommel en het gefluit naar andere supporters mag achterwege worden gelaten, hoewel dit volgens 080-insiders 'het groepje' was. Ik ben in ieder geval positiever geworden over 080!
NEC hoort in de Goffert!

Gebruikersavatar
cowboy
Berichten: 281
Lid geworden op: ma 28 apr 2008, 16:36
Locatie: Nijmegen

Re: Sfeervak '080'

Bericht door cowboy »

Wat lopen sommige hier toch te zeiken.Laat die jongens lekker kabaal maken op de 080 vak al zou het met trommels zijn etc.Er was tenminste weer sfeer in het stadion of moeten we met zijn alle weer roepen nec hup hup hup.

Iefjuh
Berichten: 55
Lid geworden op: di 05 aug 2008, 10:07
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Iefjuh »

Bioscooppubliek, Ajax-publiek, whatever. Ik koop een seizoenkaart om de wedstrijden van NEC te kunnen bekijken. Dat er een Vak 080 is gekomen vind ik goed. Probeer maar eens en kijk maar of het aanslaat. Maar ga me niet lopen vertellen wanneer ik moet opstaan en moet gaan zitten. De ene keer zal ik meegaan met die wens en de andere keer blijf ik lekker zitten. Onder het lied "En wie niet springt, is voor Vitesse" sprong alleen Vak 080, dus daaruit concludeer ik dat er veel Vitesse-supporters zaten in de Goffert, of kan het misschien zo zijn dat het merendeel geen behoefte heeft om te springen op dat moment? Ik laat een ieder in zijn waarde en zou het prettig vinden als dat omgekeerd ook zo gebeurd.
Nogmaals, het initatief voor een sfeervak vind ik prima maar ga de mensen daarbuiten niet afschilderen als etalagepoppen waar je toch niks aan hebt en die enkel voor opvulling zitten. Ook die opvulling betaalt namelijk voor een seizoenkaart.

Robert
Berichten: 54
Lid geworden op: di 19 apr 2011, 13:20
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Robert »

Ik was vooraf erg benieuwd of het iets voor mij was, maar ik vond het leuk in vak 080! Heb me wel geïrriteerd aan een klein groepje die zich schijnbaar beter voelen dan supporters die niet zo vocaal aanwezig zijn of op willen staan als dat gezongen wordt. Laat iedereen op zijn eigen manier NEC beleven. Eigen supporters uitfluiten is echt te treurig voor woorden. Daarnaast hoeven liedjes over vak080 voor mij niet, het gaat om NEC en niet om ons eigen vak.

Verder kan de wisselwerking met GT en HK nog wel beter, maar dat komt hopelijk komende wedstrijden wel.

Al met al is het me zeker meegevallen!

Gebruikersavatar
RobinLDS
Berichten: 514
Lid geworden op: zo 23 dec 2007, 16:18
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door RobinLDS »

cowboy schreef:Wat lopen sommige hier toch te zeiken.Laat die jongens lekker kabaal maken op de 080 vak al zou het met trommels zijn etc.Er was tenminste weer sfeer in het stadion of moeten we met zijn alle weer roepen nec hup hup hup.
Dit soort gedrag leid dus door irritatie. Er mag volgens jou wel geroepen worden dat veel supporters eens een keer wat moeten zingen, maar als er kritiek komt mag het niet? Laat lekker iedereen de wedstrijd op zijn/haar eigen manier beleven, of je nou op vak A, E, L, R of 080 zit(of in het laatste geval staat :wink: )
NEC hoort in de Goffert!

Gebruikersavatar
EK
Berichten: 681
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 21:41
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door EK »

Ik vind het een goede zaak dat er nu een sfeervak is. Verwacht dat het de komende wedstrijden voor wat betreft interactie met overig gezang nog wel zal verbeteren.

Waar ik wel treurig van wordt, is dat ze het nodig vonden om lopend vanuit de stad naar het stadion te gaan. Kijk, dat het voor de wedstrijd tegen HSV gebeurde á la, dat was iets speciaals, en vooruit, de eerste keer 080 is dat ook. Maar vanaf nu hoop ik dat er sfeer wordt gemaakt in het stadion (nogmaals, daarvoor hulde) maar svp niet meer de Graafseweg bezetten waar andere mensen/automobilisten last van hebben!

jobo
Berichten: 394
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 22:10
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door jobo »


snonkie
Berichten: 170
Lid geworden op: ma 08 mar 2010, 17:08

Re: Sfeervak '080'

Bericht door snonkie »

Meest voorkomende paradox:

'Ik beleef NEC op mijn eigen manier, dus als ik niet wil staan, dan ga ik niet staan.' Maaaar.... meneer burberry mag niet in zijn blote buik gaan staan en 2 schoenen in de lucht houden? Is dat geen beleving van NEC?

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door necnmgn »

Robert schreef:Ik was vooraf erg benieuwd of het iets voor mij was, maar ik vond het leuk in vak 080! Heb me wel geïrriteerd aan een klein groepje die zich schijnbaar beter voelen dan supporters die niet zo vocaal aanwezig zijn of op willen staan als dat gezongen wordt. Laat iedereen op zijn eigen manier NEC beleven. Eigen supporters uitfluiten is echt te treurig voor woorden. Daarnaast hoeven liedjes over vak080 voor mij niet, het gaat om NEC en niet om ons eigen vak.

Verder kan de wisselwerking met GT en HK nog wel beter, maar dat komt hopelijk komende wedstrijden wel.

Al met al is het me zeker meegevallen!
Hier sluit ik me een heel eind bij aan.. Alleen dat "hoerenjong" enzo hoeft van mij niet. En zeker niet na een terechte beslissing. Ook het bloed, zweet en tranen wat rond de 40e minuut werd ingezet was erg ongepast en getuigd van weinig inzicht. Ik snap ook wel dat, "wat meer koelbloedigheid in de afwerking" niet echt lekker bekt in een liedje, maar aan inzet lag het zeker niet.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Sfeervak '080'

Bericht door Mark Ariaans »

snonkie schreef: 'Ik beleef NEC op mijn eigen manier, dus als ik niet wil staan, dan ga ik niet staan.' Maaaar.... meneer burberry mag niet in zijn blote buik gaan staan en 2 schoenen in de lucht houden? Is dat geen beleving van NEC?
Wel beleving, maar of het specifiek beleving van NEC is waag ik te betwijfelen. Meer beleving van het 'voetbalculture' gebeuren. Overigens heb ik daar geen probleem mee hoor, maar het zijn wel twee verschillende zaken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten