Veel discussie maar weinig aanmeldingen
Wie durft?
Gaat denk ik niet om wie durft, maar wie ziet er een reële kans op succes? Vanuit NEC heb ik sinds de invoering van het huidige logo namelijk nog nooit twijfels gehoord. Dus in hoeverre staan ze er uberhaupt open voor?
Daarnaast zal het waarschijnlijk een lang proces zijn en wie heeft daar de tijd voor? Het zal niet binnen een avondje gepiept zijn.
Ik voorzie ook hier een lobby en stemming tegen dit logo net als die lobby tegen het vorige veel mooiere shirt,
Er is niemand hier die zegt dat we het oude logo moeten pakken. Ik zeg wel dat ik dat logo veel mooier vind. Het ziet er simpelweg minder commercieel uit en het pakt de essentie van NEC... clubkleuren en stadswapen.
Je trekt dit door naar het shirt. Dat is een aloude discussie. En deze is al verloren. We zullen moeten accepteren dat we in de lengte van dagen in dit shirt gaan spelen. Helaas.... pindakaas.
Zeker trek ik het door naar het shirt want die discussie startte op dezelfde manier. Blijf dat nog steeds jammer vinden maar even ter info: heb vorig jaar met enige tegenzin maar weer eens een nieuw balkenshirt gekocht (en ik had er al een aantal hoor want ik ben al best lang supporter (ruim 40 jaar lang). Ik vond bij dat nieuwe het kaartje op de balk wel interessant wat wel enigszins mee woog in de aankoop.
Ik voorzie ook hier een lobby en stemming tegen dit logo net als die lobby tegen het vorige veel mooiere shirt,
Er is niemand hier die zegt dat we het oude logo moeten pakken. Ik zeg wel dat ik dat logo veel mooier vind. Het ziet er simpelweg minder commercieel uit en het pakt de essentie van NEC... clubkleuren en stadswapen.
Je trekt dit door naar het shirt. Dat is een aloude discussie. En deze is al verloren. We zullen moeten accepteren dat we in de lengte van dagen in dit shirt gaan spelen. Helaas.... pindakaas.
Wat wil je dan, net als veel clubs elk jaar een ander shirt zoals bv Ajax met afzichtelijke kleuren?
Ik hou van vastigheid.
Jaren geleden was er sprake van dat RedBull een club zocht en dat werd hier afgeraden omdat we dan de clubkleuren en logo zouden moeten opgeven.
Ik heb het huidige logo nog eens vergeleken en ja er zijn ern aantal clubs met vrijwel dezelfde vorm van logo. In dat opzicht zou je kunnen kijken naar een meer uniek logo. Maar het shirt mag zo blijven want ook dat is best uniek
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Wat wil je dan, net als veel clubs elk jaar een ander shirt zoals bv Ajax met afzichtelijke kleuren?
Ik hou van vastigheid.
Jaren geleden was er sprake van dat RedBull een club zocht en dat werd hier afgeraden omdat we dan de clubkleuren en logo zouden moeten opgeven.
Ik heb het huidige logo nog eens vergeleken en ja er zijn ern aantal clubs met vrijwel dezelfde vorm van logo. In dat opzicht zou je kunnen kijken naar een meer uniek logo. Maar het shirt mag zo blijven want ook dat is best uniek
Naja... we hebben gekozen voor dit shirt omdat sommige het een traditieshirt vinden.... pure bullshit. Maar dit topic gaat over het logo. Qua logo is er al helemaal geen traditie. Dus mag je gewoon zeggen wat je mooi vind. Dit logo is op zich niet lelijk.... maar ik heb constant het gevoel dat het iets tijdelijks is. Dat we ooit weer met iets nieuws komen.
Ik vind het logo wat ik boven beschreef erg mooi. Tijdloos is misschien het beste woord.
Ik hou van vastigheid.
Naja... we hebben gekozen voor dit shirt omdat sommige het een traditieshirt vinden.... pure bullshit.
Jezus gaan we nu elke discussie het shirt er weer bijhalen en het anti balkenshirt geleuter erin gooien?
Hadden we recent al uitgebreid gehad. Lees maar terug.
Korte samenvatting: met het balkenshirt zelf hebben er maar weinig echt een probleem, met die verkiezing destijds en vooral het proces en gemaakte beloftes was wel vanalles mis.
Enige link die ik wel wil leggen met het balkenshirt is dat een balkenshirt in met combinatie met dit logo de plank compleet misslaat. Het hoort niet bij elkaar en doet afbreuk aan het traditionele balkenshirt.