Super, gelukt, thanks !
Fanshop en Merchandising
Re: Fanshop en Merchandising
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !
Neeee, is dit ECHT waar of een grapje?

Mijn hemel wat een gedrocht (dat shirt dus). Alsof er wat zomen in de vierdaagsevlag zijn genaaid en er een misdruk van het NEC logo op is geplakt. Kunnen ze bij NEC nou echt niet iemand in dienst nemen met een beetje gevoel voor design/esthetiek?
★★
- Bottendaal
- Contacteer:
Dit is toch puur merchandise…H-Zenkamp schreef: ↑za 15 jun 2024, 11:15Neeee, is dit ECHT waar of een grapje?![]()
Mijn hemel wat een gedrocht (dat shirt dus). Alsof er wat zomen in de vierdaagsevlag zijn genaaid en er een misdruk van het NEC logo op is geplakt. Kunnen ze bij NEC nou echt niet iemand in dienst nemen met een beetje gevoel voor design/esthetiek?
Maar wat ik niet snap: waarom staat er Klokgroep op?
om ze tegemoet te komen dat ze voor dezelfde prijs naar een andere plek op het shirt zijn verhuisd?Bottendaal schreef: ↑za 15 jun 2024, 11:30Dit is toch puur merchandise…H-Zenkamp schreef: ↑za 15 jun 2024, 11:15Neeee, is dit ECHT waar of een grapje?![]()
Maar wat ik niet snap: waarom staat er Klokgroep op?
Hebben jullie dat nieuwe blauwe trainingsshirt gezien? Dat blauwe... kom het soms tegen op insta, maar kan ff online geen foto vinden. Superlelijk. Zeker in vergelijking met het dieprode shirt van nu.
- Bottendaal
- Contacteer:
Zeker lelijk, maar ik vind het nieuwe uitshirt ook niet mooi.
Ik vind het niet lelijk, maar het kan in de verste verte niet op tegen het bordeauxrode trainingstenue. Daarmee vallen veel dingen al snel in het niet.
- Bottendaal
- Contacteer:
Bottendaal schreef: ↑zo 16 jun 2024, 11:24Dat laatste is zeker waar. Maar ook op zichzelf staand vind ik het lichtblauwe niet mooi.

Vandaag is de lancering van het vierdaagse-shirt. Hierin gingen ze ook de voorbereiding hun wedstrijden in spelen dacht ik ergens gelezen te hebben.
Wanneer volgt dan het nieuwe thuisshirt? En waarom zou deze nu wat langer op zich laten wachten eigenlijk?
Ik zou thuis altijd als eerste doen.
Wanneer volgt dan het nieuwe thuisshirt? En waarom zou deze nu wat langer op zich laten wachten eigenlijk?
Nieuwe thuisshirt neem ik aan voor de open dag, anders wordt het teveel, tesnel achter elkaar, 2e shirt, trainingsshirt, 4daagse shirt.Panucci schreef: ↑ma 01 jul 2024, 12:56Vandaag is de lancering van het vierdaagse-shirt. Hierin gingen ze ook de voorbereiding hun wedstrijden in spelen dacht ik ergens gelezen te hebben.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
het is naast al die aparte shirts wel te hopen dat ze dit jaar wel de basiszaken als sjaals, petten etc. een keer op voorraad weten te houden
Sjaals en petten etc is altijd een eenmalige levering, op=op, om variatie en verkoop te houden.
-
- Contacteer:
Waar slaat dat nu op? Erg vreemd met oude sponsor nog erop een voetbalshirt te lanceren in de zomer. Straks staat het stadion vol met alle kleuren die je kan bedenken aan 2e en 3e uitshirts bekerfinale shirts (das dan nog net wel heel bijzonder). Laat die Vierdaagse nu gewoon de Vierdaagse. Ik denk niet dat dit een groot succes zal worden.
Ik vind dit een heel goed initiatief. Puur een shirt voor de Vierdaagse. Ik zou er in gaan lopen als ik zou lopen. En dan op de laatste dag het gewone NEC-shirt.Vannuilekumphuile schreef: ↑ma 01 jul 2024, 17:22Waar slaat dat nu op? Erg vreemd met oude sponsor nog erop een voetbalshirt te lanceren in de zomer. Straks staat het stadion vol met alle kleuren die je kan bedenken aan 2e en 3e uitshirts bekerfinale shirts (das dan nog net wel heel bijzonder). Laat die Vierdaagse nu gewoon de Vierdaagse. Ik denk niet dat dit een groot succes zal worden.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Hoe meer samenwerking tussen club en stad hoe beterVannuilekumphuile schreef: ↑ma 01 jul 2024, 17:22Waar slaat dat nu op? Erg vreemd met oude sponsor nog erop een voetbalshirt te lanceren in de zomer. Straks staat het stadion vol met alle kleuren die je kan bedenken aan 2e en 3e uitshirts bekerfinale shirts (das dan nog net wel heel bijzonder). Laat die Vierdaagse nu gewoon de Vierdaagse. Ik denk niet dat dit een groot succes zal worden.
Zal wel een afspraak zijn dat ze naar de achterkant zijn verhuisd. Geinig ook die gladiolen in het kruis, ik heb hem besteld als ex-loper 

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Sandertjuh85 schreef: ↑ma 01 jul 2024, 17:52Hoe meer samenwerking tussen club en stad hoe beterVannuilekumphuile schreef: ↑ma 01 jul 2024, 17:22Waar slaat dat nu op? Erg vreemd met oude sponsor nog erop een voetbalshirt te lanceren in de zomer. Straks staat het stadion vol met alle kleuren die je kan bedenken aan 2e en 3e uitshirts bekerfinale shirts (das dan nog net wel heel bijzonder). Laat die Vierdaagse nu gewoon de Vierdaagse. Ik denk niet dat dit een groot succes zal worden.

E.B schreef: ↑ma 01 jul 2024, 17:31Ik vind dit een heel goed initiatief. Puur een shirt voor de Vierdaagse. Ik zou er in gaan lopen als ik zou lopen. En dan op de laatste dag het gewone NEC-shirt.Vannuilekumphuile schreef: ↑ma 01 jul 2024, 17:22Waar slaat dat nu op? Erg vreemd met oude sponsor nog erop een voetbalshirt te lanceren in de zomer. Straks staat het stadion vol met alle kleuren die je kan bedenken aan 2e en 3e uitshirts bekerfinale shirts (das dan nog net wel heel bijzonder). Laat die Vierdaagse nu gewoon de Vierdaagse. Ik denk niet dat dit een groot succes zal worden.

Ideaal shirt voor wandelaars, toeschouwers en fans.
merk is precies waar het bij de 4daagsefeesten al fout gaat.Johnny schreef: ↑ma 01 jul 2024, 19:24E.B schreef: ↑ma 01 jul 2024, 17:31Ik vind dit een heel goed initiatief. Puur een shirt voor de Vierdaagse. Ik zou er in gaan lopen als ik zou lopen. En dan op de laatste dag het gewone NEC-shirt.Vannuilekumphuile schreef: ↑ma 01 jul 2024, 17:22Waar slaat dat nu op? Erg vreemd met oude sponsor nog erop een voetbalshirt te lanceren in de zomer. Straks staat het stadion vol met alle kleuren die je kan bedenken aan 2e en 3e uitshirts bekerfinale shirts (das dan nog net wel heel bijzonder). Laat die Vierdaagse nu gewoon de Vierdaagse. Ik denk niet dat dit een groot succes zal worden.goede samenwerking tussen de 3 "merken" waar Nijmegen beroemd om is, NEC, 4daagse en 4daagsefeesten.
Dat zijn gewoon de Zomerfeesten.

https://www.vierdaagsefeesten.nl/burp schreef: ↑ma 01 jul 2024, 19:32merk is precies waar het bij de 4daagsefeesten al fout gaat.Johnny schreef: ↑ma 01 jul 2024, 19:24E.B schreef: ↑ma 01 jul 2024, 17:31Ik vind dit een heel goed initiatief. Puur een shirt voor de Vierdaagse. Ik zou er in gaan lopen als ik zou lopen. En dan op de laatste dag het gewone NEC-shirt.Vannuilekumphuile schreef: ↑ma 01 jul 2024, 17:22Waar slaat dat nu op? Erg vreemd met oude sponsor nog erop een voetbalshirt te lanceren in de zomer. Straks staat het stadion vol met alle kleuren die je kan bedenken aan 2e en 3e uitshirts bekerfinale shirts (das dan nog net wel heel bijzonder). Laat die Vierdaagse nu gewoon de Vierdaagse. Ik denk niet dat dit een groot succes zal worden.goede samenwerking tussen de 3 "merken" waar Nijmegen beroemd om is, NEC, 4daagse en 4daagsefeesten.
Dat zijn gewoon de Zomerfeesten.![]()

- Marcelinho04
- Contacteer:
Online de volwassen maten al weer uitverkocht
weer verrassend goed ingekocht!

Ze leren het NOOITMarcelinho04 schreef: ↑ma 01 jul 2024, 20:29Online de volwassen maten al weer uitverkochtweer verrassend goed ingekocht!
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.