Supportersvereniging - algemeen

Alles over de Supportersvereniging en haar vijftig jarig jubileum.
Gebruikersavatar
Jeroenmgn
Berichten: 1386
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:23
Locatie: Nijmegen(NBO)
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Jeroenmgn »

Ach ja als er maar 1 bus gaat moeten ze de stewards toch ergens laten...ach de sv is een hoop woorden en weinig wol..Laat ze echt maar eens wat doen als dreigen en dit soort akties. Sta dan ook als sv eens achter je supportes ipv over de rug van je leden iets voor elkaar te krijgen..jaja ik weet het er is een beleid van het NEC bestuur waar je je aan dient te houden..Laat de sv dan maar een statement maken dat het huidige bestuur moet vertrekken, die zijn immers verantwoordelijk voor dit supporters beleid.

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1551
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door NEC4EVER »

Jeroenmgn schreef:Ach ja als er maar 1 bus gaat moeten ze de stewards toch ergens laten...
:roll:
Er waren drie bussen naar Excelsior.....

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door CHEF »

Ik hoop dat NEC verstandig wordt en eindelijk eens een keer aan de wensen van supporters die zich altijd fatsoenlijk gedragen gaat voldoen,ik vertik het in ieder geval om een kaartje te halen bij NEC. Zelfs niet naar Arnhem.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door CHEF »

NEC4EVER schreef:
Jeroenmgn schreef:Ach ja als er maar 1 bus gaat moeten ze de stewards toch ergens laten...
:roll:
Er waren drie bussen naar Excelsior.....
Als er geen één bus is moeten ze ook met de auto,had nu ook gekunnen.

Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 966
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Daan »

Goede actie van de SV!! Jammer dat ze NEC hier afgelopen maandag op de supportersavond niet mee geconfronteerd hebben, dan had je interessante discussie kunnen krijgen over het uitwedstrijdenbeleid! :nut:

Fritske NEC
Berichten: 505
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 19:46
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Fritske NEC »

Bleum schreef:Maar het slaat ook echt nergens op, vind het besluit wel logisch.
:withstupid: Er werd alleen maar heel even wat geschreeuwd in die bus vlak na de wedstrijd.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Harold Bastiaans »

Daan schreef:Goede actie van de SV!! Jammer dat ze NEC hier afgelopen maandag op de supportersavond niet mee geconfronteerd hebben, dan had je interessante discussie kunnen krijgen over het uitwedstrijdenbeleid! :nut:
Ik weet niet wie die discussie had moeten voeren....
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Bleum »

Het punt is dat 1 steward per bus verplicht is. NEC trommelt echter een heel leger stewards op (die supporters ook allemaal moeten betalen). Die stewards worden in de bussen bij de supporters gestopt en daar zit niemand op te wachten, omdat er dan eerder overdreven streng wordt gedaan met op je plek blijven zitten, drinken pas als we snelweg op gaan (zelfs bij vrij vervoer, waar andere supporters in een auto meteen blikjes opentrekken) en meer van die kinderachtige dingen. In plaats van meedenken aan minder stewards mee naar uitwedstrijden, kosten lager, kaartjes goedkoper is het bij nec alleen maar veel stewards, veel regels, dure kaarten.

Op zich is het natuurlijk al belachelijk dat supporters moeten betalen voor iets waar ze niet voor willen betalen. Laat NEC die stewardkosten maar zelf betalen denk ik dan.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door CHEF »

In Rotterdam werd je nog vriendelijker behandeld door die Excelsior-stewards dan door de eigen NEC-stewards.Er zitten er een aantal bij met een mensenkennis van een zak stront.Ik wil ze overigens niet allemaal over één km scheren,er zitten ook goede stewards tussen met wel mensenkennis.Laat ze daar maar een keer op selecteren bij NEC.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Polleke »

Tjonge, het werd tijd dat de SV eens acties ging ondernemen voor de supporters. Of dit nou de juiste is......

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Harold Bastiaans »

Polleke schreef:Tjonge, het werd tijd dat de SV eens acties ging ondernemen voor de supporters. Of dit nou de juiste is......
Ja ik ben het volledig eens met het statement van de SV....
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Bleum »

Polleke schreef:Tjonge, het werd tijd dat de SV eens acties ging ondernemen voor de supporters. Of dit nou de juiste is......
Als je jarenlang probeert om goedwillende supporters op een goede manier naar uitwedstrijden te krijgen en je wordt als SV (maar ook als supporter van de Uli en De gier) keer op keer tegengewerkt door NEC zelf of door mensen in dienst van NEC, dan houdt het een keer op. Er is in het verleden echt al vaker iets gebeurd dan dit ene incident in Rotterdam, wat je meer moet zien als de bekende druppel.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Hilversum FC »

Grappig dat dit nu komt na dat er nog geen paar dagen geleden een supportersbijeenkomst was.....
NEC is al lang geen volksclub meer.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Michael »

CHEF schreef:In Rotterdam werd je nog vriendelijker behandeld door die Excelsior-stewards dan door de eigen NEC-stewards.Er zitten er een aantal bij met een mensenkennis van een zak stront.Ik wil ze overigens niet allemaal over één km scheren,er zitten ook goede stewards tussen met wel mensenkennis.Laat ze daar maar een keer op selecteren bij NEC.
enige selectiepunt is toch alleen maar dat je van het ROC komt? :nut:

jean knipping

Re: De Supportersvereniging

Bericht door jean knipping »

Misschien dat Mario Been hierin een bemiddelde rol in kan spelen, kan hij bij een hoop supporters niet meer stuk. Mario een kans voor open goal, schiet hem erin.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Bleum »

Hilversum FC schreef:Grappig dat dit nu komt na dat er nog geen paar dagen geleden een supportersbijeenkomst was.....
Uit betrouwbare bron weet ik te melden dat deze beslissing een paar uur voor de supportersavond genomen is tijdens de vergadering van het sv bestuur.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1531
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door druten »

Hadden ze dat toen maar geweten, was een leuke discussie geworden.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Harold Bastiaans »

druten schreef:Hadden ze dat toen maar geweten, was een leuke discussie geworden.
:withstupid:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Flynn
Berichten: 289
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Flynn »

Erg jammer dat dit allemaal heeft moeten gebeuren.
Maar het zal wel nodig zijn blijkbaar.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Bleum »

:withstupid: Dat had het idee van Jan Bluyssen met 7 uitwedstrijden gaan, 5 betalen, wel in een ander kader geplaatst. De vaste supporters die profijt zouden kunnen hebben van die regel reizen nu immers niet meer met hun bus.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1531
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door druten »

UPDATE:

Beste supporters,


Op verzoek van N.E.C. heeft er vandaag een eerste gesprek plaats gevonden, tuusen bestuur SV en N.E.C..

In dit gesprek is een aanzet gemaakt om bestaande irritaties en knelpunten in beeld te brengen.

Door wisseling van de wacht binnen NEC praten wij nu met nieuwe mensen binnen de club. Al snel bleek dat bestaande afspraken als nieuw werden ervaren. Deze mensen willen graag de problematiek zo snel mogelijk uit de weg hebben. Is gelukkig een positief teken
Een groot deel van de huidige problemen heeft ook te maken met een matige wijze van communicatie.
Volgende week is er een vervolg gesprek (mogelijk nog een derde gesprek). De bedoeling is wel om eruit te komen. Mocht het zover komen dan willen wij eerst de uitkomsten voor leggen aan onze leden Uli en de Gier . Pas bij instemming van onze leden van de servicebus hervatten wij onze inbreng bij uitwedstrijden..


De kaarten voor AJAX kunnen voor vertrek in de EEndracht worden afgehaald..

Wordt vervolgd

bestuur Supporters Vereniging

Zal het dan toch nog........

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door LT »

Bleum schreef::withstupid: Dat had het idee van Jan Bluyssen met 7 uitwedstrijden gaan, 5 betalen, wel in een ander kader geplaatst. De vaste supporters die profijt zouden kunnen hebben van die regel reizen nu immers niet meer met hun bus.
Voor de mensen die altijd gaan is het een redelijke aanbieding maar of je nu meer mensen trekt die af en toe gaan valt te betwijfelen met wedstrijden als Roda en Groningen. Niet de meest aantrekkelijke busreizen...

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Hilversum FC »

druten schreef:UPDATE:

Beste supporters,


Op verzoek van N.E.C. heeft er vandaag een eerste gesprek plaats gevonden, tuusen bestuur SV en N.E.C..

In dit gesprek is een aanzet gemaakt om bestaande irritaties en knelpunten in beeld te brengen.

Door wisseling van de wacht binnen NEC praten wij nu met nieuwe mensen binnen de club. Al snel bleek dat bestaande afspraken als nieuw werden ervaren. Deze mensen willen graag de problematiek zo snel mogelijk uit de weg hebben. Is gelukkig een positief teken
Een groot deel van de huidige problemen heeft ook te maken met een matige wijze van communicatie.
Volgende week is er een vervolg gesprek (mogelijk nog een derde gesprek). De bedoeling is wel om eruit te komen. Mocht het zover komen dan willen wij eerst de uitkomsten voor leggen aan onze leden Uli en de Gier . Pas bij instemming van onze leden van de servicebus hervatten wij onze inbreng bij uitwedstrijden..


De kaarten voor AJAX kunnen voor vertrek in de EEndracht worden afgehaald..

Wordt vervolgd

bestuur Supporters Vereniging

Zal het dan toch nog........
Mag ik vragen wat voor problemen het wel niet allemaal zijn als je er misschien wel 3 vergaderingen voor nodig hebt??? Ik bedoel.....het is ja of nee voor NEC om te kiezen of er maar 1 stuward per service bus geplaatst wordt. Ik zal het wel te simpel zien....
NEC is al lang geen volksclub meer.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Bleum »

LT schreef:
Bleum schreef::withstupid: Dat had het idee van Jan Bluyssen met 7 uitwedstrijden gaan, 5 betalen, wel in een ander kader geplaatst. De vaste supporters die profijt zouden kunnen hebben van die regel reizen nu immers niet meer met hun bus.
Voor de mensen die altijd gaan is het een redelijke aanbieding maar of je nu meer mensen trekt die af en toe gaan valt te betwijfelen met wedstrijden als Roda en Groningen. Niet de meest aantrekkelijke busreizen...
Het is een actie voor 15/20 man.. tenzij eigen vervoer er bij getrokken gaat worden. Prima dat er nagedacht wordt over het prijsbeleid, maar in de praktijk moeten supporters zich de volgende vragen stellen:

-Ga ik alle 7 wedstrijden met de bus? (Er zitten namelijk ook 2 autocombi en/of vrij vervoer wedstrijden bij).
-Weet ik vooraf zeker dat ik minimaal 5 van de 7 wedstrijden erbij kan zijn?
- Kan ik 90 euro in één keer ophoesten of betaal ik liever gespreid?

Ik ben dus bang dat het voor een hele grote groep supporters geen optie is.Voor de paar die echt altijd met de bus gaan is het leuk, maar meer supporters naar uitwedstrijden krijg je echt niet voor elkaar met deze actie. Dan zul je echt keihard moeten knokken om zoveel mogelijk vrij vervoer wedstrijden te krijgen en zul je als club de kosten niet moeten doorberekenen aan je supporters, maar daarin moeten willen investeren door zelf de stewardkosten te betalen uit het potje veiligheid en door het aantal stewards te minimaliseren.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 966
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Daan »

Bleum schreef:
LT schreef:
Bleum schreef::withstupid: Dat had het idee van Jan Bluyssen met 7 uitwedstrijden gaan, 5 betalen, wel in een ander kader geplaatst. De vaste supporters die profijt zouden kunnen hebben van die regel reizen nu immers niet meer met hun bus.
Voor de mensen die altijd gaan is het een redelijke aanbieding maar of je nu meer mensen trekt die af en toe gaan valt te betwijfelen met wedstrijden als Roda en Groningen. Niet de meest aantrekkelijke busreizen...
Het is een actie voor 15/20 man.. tenzij eigen vervoer er bij getrokken gaat worden. Prima dat er nagedacht wordt over het prijsbeleid, maar in de praktijk moeten supporters zich de volgende vragen stellen:

-Ga ik alle 7 wedstrijden met de bus? (Er zitten namelijk ook 2 autocombi en/of vrij vervoer wedstrijden bij).
-Weet ik vooraf zeker dat ik minimaal 5 van de 7 wedstrijden erbij kan zijn?
- Kan ik 90 euro in één keer ophoesten of betaal ik liever gespreid?

Ik ben dus bang dat het voor een hele grote groep supporters geen optie is.Voor de paar die echt altijd met de bus gaan is het leuk, maar meer supporters naar uitwedstrijden krijg je echt niet voor elkaar met deze actie. Dan zul je echt keihard moeten knokken om zoveel mogelijk vrij vervoer wedstrijden te krijgen en zul je als club de kosten niet moeten doorberekenen aan je supporters, maar daarin moeten willen investeren door zelf de stewardkosten te betalen uit het potje veiligheid en door het aantal stewards te minimaliseren.
:withstupid:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten