Supportersvereniging - algemeen

Alles over de Supportersvereniging en haar vijftig jarig jubileum.
Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Hilversum FC »

Daan schreef:
Bleum schreef:
LT schreef:
Bleum schreef::withstupid: Dat had het idee van Jan Bluyssen met 7 uitwedstrijden gaan, 5 betalen, wel in een ander kader geplaatst. De vaste supporters die profijt zouden kunnen hebben van die regel reizen nu immers niet meer met hun bus.
Voor de mensen die altijd gaan is het een redelijke aanbieding maar of je nu meer mensen trekt die af en toe gaan valt te betwijfelen met wedstrijden als Roda en Groningen. Niet de meest aantrekkelijke busreizen...
Het is een actie voor 15/20 man.. tenzij eigen vervoer er bij getrokken gaat worden. Prima dat er nagedacht wordt over het prijsbeleid, maar in de praktijk moeten supporters zich de volgende vragen stellen:

-Ga ik alle 7 wedstrijden met de bus? (Er zitten namelijk ook 2 autocombi en/of vrij vervoer wedstrijden bij).
-Weet ik vooraf zeker dat ik minimaal 5 van de 7 wedstrijden erbij kan zijn?
- Kan ik 90 euro in één keer ophoesten of betaal ik liever gespreid?

Ik ben dus bang dat het voor een hele grote groep supporters geen optie is.Voor de paar die echt altijd met de bus gaan is het leuk, maar meer supporters naar uitwedstrijden krijg je echt niet voor elkaar met deze actie. Dan zul je echt keihard moeten knokken om zoveel mogelijk vrij vervoer wedstrijden te krijgen en zul je als club de kosten niet moeten doorberekenen aan je supporters, maar daarin moeten willen investeren door zelf de stewardkosten te betalen uit het potje veiligheid en door het aantal stewards te minimaliseren.
:withstupid:
Ben ik wel met jullie eens. Waar ik wel wat in zie is een seizoenskaart voor uitwedstrijden. Wanneer er dan een combivrije wedstrijd van toepassing is moet er de mogelijkheid zijn om op eigenvervoer te kunnen of met de bus mee te gaan. (prijs voor auto is toch duurder) Volgens mij kun je op deze manier wel leuke prijzen hanteren voor uitwedstrijden...
NEC is al lang geen volksclub meer.

Gebruikersavatar
Del Piero
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:10
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Del Piero »

Bleum schreef:
LT schreef:
Bleum schreef::withstupid: Dat had het idee van Jan Bluyssen met 7 uitwedstrijden gaan, 5 betalen, wel in een ander kader geplaatst. De vaste supporters die profijt zouden kunnen hebben van die regel reizen nu immers niet meer met hun bus.
Voor de mensen die altijd gaan is het een redelijke aanbieding maar of je nu meer mensen trekt die af en toe gaan valt te betwijfelen met wedstrijden als Roda en Groningen. Niet de meest aantrekkelijke busreizen...
Het is een actie voor 15/20 man.. tenzij eigen vervoer er bij getrokken gaat worden. Prima dat er nagedacht wordt over het prijsbeleid, maar in de praktijk moeten supporters zich de volgende vragen stellen:

-Ga ik alle 7 wedstrijden met de bus? (Er zitten namelijk ook 2 autocombi en/of vrij vervoer wedstrijden bij).
-Weet ik vooraf zeker dat ik minimaal 5 van de 7 wedstrijden erbij kan zijn?
- Kan ik 90 euro in één keer ophoesten of betaal ik liever gespreid?

Ik ben dus bang dat het voor een hele grote groep supporters geen optie is.Voor de paar die echt altijd met de bus gaan is het leuk, maar meer supporters naar uitwedstrijden krijg je echt niet voor elkaar met deze actie. Dan zul je echt keihard moeten knokken om zoveel mogelijk vrij vervoer wedstrijden te krijgen en zul je als club de kosten niet moeten doorberekenen aan je supporters, maar daarin moeten willen investeren door zelf de stewardkosten te betalen uit het potje veiligheid en door het aantal stewards te minimaliseren.
:withstupid:
Zie het verschil in aantal uitsupporters bij een wedstrijd met vrij vervoer (bijv afgelopen zaterdag) en een wedstrijd met verplichte buscombi. Zelf ga ik ook niet met de bus, maar vind vrij vervoer geen probleem.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Jeroen »

Nog geen buscatering tegen Ajax

Vanavond zal er bij de uitwedstrijd tegen Ajax geen catering verzorgd worden in de bus. De SV voert weliswaar afrondende gesprekken met NEC over de gang van zaken rond de uitwedstrijden, maar er is nog geen akkoord bereikt. We verwachten dat in de komende weken wel te realiseren, maar het is nog te vroeg om bij de wedstrijd naar Amsterdam van onze acties af te zien.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Arjan van Hout »

Uitduels: Stewards, club en SV op één lijn
Maandag, 29 October 2007
Na drie avonden vergaderen, is er maandagavond tussen NEC, stewards en Supportersvereniging een akkoord bereikt over de gang van zaken rond de busreizen bij de uitwedstrijden. Alle neuzen staan nu dezelfde kant op en er zijn afspraken gemaakt waarin iedereen zich nu kan vinden.

Enkele afspraken die zijn gemaakt:

- Het voortraject. De SV wordt betrokken bij het driehoeksoverleg dat voorafgaand een uitwedstijd plaats vindt. In dit overleg wordt onder andere gesproken over of er bij een wedstrijd wel of geen combiregeling wordt vastgesteld.
- Wedstrijddag. Er zijn afspraken gemaakt over de wijze van instappen, het scannen van de uitkaarten en het bevoorraden van de bussen.
- De busreis zelf. Bij lange uitwedstrijden (helaas komt de wedstrijd tegen AZ te vroeg) wordt er een rookstop ingelast.
goede zaak :tu: , maarre ik ben wel benieuwd wat die afspraken dan zijn, en welke status de sv heeft bij de aanwezigheid van het drie(wordt dat nu 4??)hoeksoverleg...................

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Jeroen »

Kerstbingo: 8-daagse reis Egypte hoofdprijs
Vrijdag, 21 December 2007

Naast een geldbedrag van 250 euro hebben we morgen nog een geweldige hoofdprijs bij de Kerstbingo! Jiba heeft een 8-daagse vakantie naar Egypte ter beschikking gesteld!

Zoals ook de afgelopen jaren organiseert de supportersvereniging samen met het 1e elftal van de NEC-amateurs een kerstbingo. Deze zal gehouden worden op zaterdagavond 22 december 2007.

Vanaf 19.00 uur zullen de deuren van De Eendracht geopend zijn voor alle "bingoliefhebbers". Na een aantal voorrondes zullen 2 hoofdrondes gespeeld worden. Een hoofdprijs kunnen we alvast verklappen, dit is namelijk 250 euro!!!
Natuurlijk zijn er nog vele andere prijzen te winnen zoals: kerstpakketten, huishoudelijke apparaten, een NEC-voetbal met handtekeningen, een NEC-shirt met handtekeningen en nog vele andere prijzen. Tussendoor zijn er ook nog leuke prijzen te winnen met de loterij.

De bingo zal gehouden worden in De Eendracht (achter het goffertstadion). Vanaf 19.00 uur zijn de deuren van De Eendracht geopend voor alle "bingoliefhebbers". Kom op tijd want om 20.00 uur start de bingo!

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door OAFFERE »

zijn er mensen uit maas en waal die mee willen doen met het zaalvoetbaltoernooi van de supportersvereniging kunnen we misschien een leuk moas en woals team maken. Ik hoor het wel jullie weten mij meestal wel te vinden.

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door CHEF »

Jeroen schreef:Kerstbingo: 8-daagse reis Egypte hoofdprijs
Vrijdag, 21 December 2007

Naast een geldbedrag van 250 euro hebben we morgen nog een geweldige hoofdprijs bij de Kerstbingo! Jiba heeft een 8-daagse vakantie naar Egypte ter beschikking gesteld!

Zoals ook de afgelopen jaren organiseert de supportersvereniging samen met het 1e elftal van de NEC-amateurs een kerstbingo. Deze zal gehouden worden op zaterdagavond 22 december 2007.

Vanaf 19.00 uur zullen de deuren van De Eendracht geopend zijn voor alle "bingoliefhebbers". Na een aantal voorrondes zullen 2 hoofdrondes gespeeld worden. Een hoofdprijs kunnen we alvast verklappen, dit is namelijk 250 euro!!!
Natuurlijk zijn er nog vele andere prijzen te winnen zoals: kerstpakketten, huishoudelijke apparaten, een NEC-voetbal met handtekeningen, een NEC-shirt met handtekeningen en nog vele andere prijzen. Tussendoor zijn er ook nog leuke prijzen te winnen met de loterij.

De bingo zal gehouden worden in De Eendracht (achter het goffertstadion). Vanaf 19.00 uur zijn de deuren van De Eendracht geopend voor alle "bingoliefhebbers". Kom op tijd want om 20.00 uur start de bingo!
Ik ben zeer verheugd met mijn parkeerkaart en zweetbandje :nut: ,had liever Dikke Perle deel 2 gehad :mrgreen:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door LT »

CHEF schreef:
Jeroen schreef:Kerstbingo: 8-daagse reis Egypte hoofdprijs
Vrijdag, 21 December 2007

Naast een geldbedrag van 250 euro hebben we morgen nog een geweldige hoofdprijs bij de Kerstbingo! Jiba heeft een 8-daagse vakantie naar Egypte ter beschikking gesteld!

Zoals ook de afgelopen jaren organiseert de supportersvereniging samen met het 1e elftal van de NEC-amateurs een kerstbingo. Deze zal gehouden worden op zaterdagavond 22 december 2007.

Vanaf 19.00 uur zullen de deuren van De Eendracht geopend zijn voor alle "bingoliefhebbers". Na een aantal voorrondes zullen 2 hoofdrondes gespeeld worden. Een hoofdprijs kunnen we alvast verklappen, dit is namelijk 250 euro!!!
Natuurlijk zijn er nog vele andere prijzen te winnen zoals: kerstpakketten, huishoudelijke apparaten, een NEC-voetbal met handtekeningen, een NEC-shirt met handtekeningen en nog vele andere prijzen. Tussendoor zijn er ook nog leuke prijzen te winnen met de loterij.

De bingo zal gehouden worden in De Eendracht (achter het goffertstadion). Vanaf 19.00 uur zijn de deuren van De Eendracht geopend voor alle "bingoliefhebbers". Kom op tijd want om 20.00 uur start de bingo!
Ik ben zeer verheugd met mijn parkeerkaart en zweetbandje :nut: ,had liever Dikke Perle deel 2 gehad :mrgreen:
Volgens mij mocht jij toch al niet klagen, maar noem je je grote prijzen maar even niet... :tong:

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Jeroen »

SV vraagt opheldering n.a.v. brief Zwolle
Zaterdag, 19 Januari 2008

Afgelopen dinsdag verzamelden een groep supporters zich naast het uitvak bij de wedstrijd tegen FC Zwolle. Vlak voor rust kreeg de groep op bevel van de veiligheidsdienst van NEC het bevel om naar de zitplaatsen te gaan waarvoor een kaartje werd gekocht. Een groot deel van de groep heeft daar gehoor aan gegeven.

Vandaag kregen echter supporters die daar gehoor aan hadden gegeven een uitnodiging om voor de stadionverbodcommissie te verschijnen. De Supportersvereniging is verbijsterd en heeft gelijk Jan Bluyssen (verantwoordelijk bij NEC voor supporterszaken) om opheldering gevraagd. Bluyssen vertelde dat elf supporters een brief hebben gekregen en dat niet meteen vaststaat dat deze personen schuldig zijn. Hij laat weten dat deze supporters tijdens dit gesprek om opheldering wordt gevraagd.

De Supportersvereniging houdt deze situatie nauwlettend in de gaten.
SV: boete spelers naar supporters!
Zaterdag, 19 Januari 2008

De Supportersvereniging heeft NEC er op aangedrongen om de boete, die de spelersgroep na NEC-FC Zwolle, opgelegd heeft gekregen te spenderen aan maar één goed doel: de supporters!

De SV is van mening dat de uitwedstrijd over twee weken tegen Heracles een uitstekend doel is om voor een zo laag mogelijke prijs NEC te kunnen steunen. Wij gaan er van uit dat NEC dit initiatief onderschrijft, aangezien zij juist nu in de media de supporters oproepen om als een twaalfde man achter de club te gaan staan.

Mochten wij een reactie van NEC krijgen, zullen we dat gelijk communiceren.

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1609
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door NECNijmeguh »

Jeroen schreef:
SV vraagt opheldering n.a.v. brief Zwolle
Zaterdag, 19 Januari 2008

Afgelopen dinsdag verzamelden een groep supporters zich naast het uitvak bij de wedstrijd tegen FC Zwolle. Vlak voor rust kreeg de groep op bevel van de veiligheidsdienst van NEC het bevel om naar de zitplaatsen te gaan waarvoor een kaartje werd gekocht. Een groot deel van de groep heeft daar gehoor aan gegeven.

Vandaag kregen echter supporters die daar gehoor aan hadden gegeven een uitnodiging om voor de stadionverbodcommissie te verschijnen. De Supportersvereniging is verbijsterd en heeft gelijk Jan Bluyssen (verantwoordelijk bij NEC voor supporterszaken) om opheldering gevraagd. Bluyssen vertelde dat elf supporters een brief hebben gekregen en dat niet meteen vaststaat dat deze personen schuldig zijn. Hij laat weten dat deze supporters tijdens dit gesprek om opheldering wordt gevraagd.

De Supportersvereniging houdt deze situatie nauwlettend in de gaten.
:pukeface: Om maar even in door NEC bedachte termen te blijven zijn er eindelijk mensen die echt staan voor NEC...trouwe supporters... wordt er meteen weer gedreigd met stadionverboden :angryfire: Wat een dramatisch ^@%#^@^supportersbeleid.... en schuldig door te staan :roll:

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Bleum »

NECNijmeguh schreef:
Jeroen schreef:
SV vraagt opheldering n.a.v. brief Zwolle
Zaterdag, 19 Januari 2008

Afgelopen dinsdag verzamelden een groep supporters zich naast het uitvak bij de wedstrijd tegen FC Zwolle. Vlak voor rust kreeg de groep op bevel van de veiligheidsdienst van NEC het bevel om naar de zitplaatsen te gaan waarvoor een kaartje werd gekocht. Een groot deel van de groep heeft daar gehoor aan gegeven.

Vandaag kregen echter supporters die daar gehoor aan hadden gegeven een uitnodiging om voor de stadionverbodcommissie te verschijnen. De Supportersvereniging is verbijsterd en heeft gelijk Jan Bluyssen (verantwoordelijk bij NEC voor supporterszaken) om opheldering gevraagd. Bluyssen vertelde dat elf supporters een brief hebben gekregen en dat niet meteen vaststaat dat deze personen schuldig zijn. Hij laat weten dat deze supporters tijdens dit gesprek om opheldering wordt gevraagd.

De Supportersvereniging houdt deze situatie nauwlettend in de gaten.
:pukeface: Om maar even in door NEC bedachte termen te blijven zijn er eindelijk mensen die echt staan voor NEC...trouwe supporters... wordt er meteen weer gedreigd met stadionverboden :angryfire: Wat een dramatisch ^@%#^@^supportersbeleid.... en schuldig door te staan
:withstupid: :withstupid: :withstupid: Netjes weggegaan en toch komen. IN EN IN TRIEST!!! COEN BEDANKT!!!! :2up: :2up: :2up: :angryfire: :angryfire:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door LT »

Ook op ForzaNEC staat een stuk hierover.

Heseveld
Berichten: 139
Lid geworden op: wo 26 dec 2007, 14:40
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Heseveld »

En dan zie ik op TV Gelderland jacco Swart praten over dat de NEC supporters als 12e man moeten gaan fungeren om de ploeg er doorheen te slepen.

Had dat bedacht vóórdat je al die klote regeltjes in ging voeren! Nu zijn veel trouwe supporters weg en is er geen sfeer meer. Als je een 12e man wilt, doe dan een eens keer ECHT iets voor je supporters.

:zzz:

Zo opvallend dat nu dit soort geluiden komen, als het slecht gaat. Ja, nu moeten ze wel want met deze slechte resultaten blijven de gezellige families weg.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door BIESKE »

Weer een punt erbij om meer en meer te twijfelen aan de bedoelingen van NEC omtrent supporterszaken. Eigenlijk twijfel ik al niet meer........ze willen echt alleen nog maar families in het stadion........echter, die families haken na een slecht seizoen als dit, massaal af en zoeken ergens anders vertier.

Heseveld
Berichten: 139
Lid geworden op: wo 26 dec 2007, 14:40
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Heseveld »

BIESKE schreef:Weer een punt erbij om meer en meer te twijfelen aan de bedoelingen van NEC omtrent supporterszaken. Eigenlijk twijfel ik al niet meer........
Je hoeft idd. niet te twijfelen. Dat NEC het liefste alleen families op de tribune wil is redelijk duidelijk lijkt mij. Ze zullen het natuurlijk nooit hardop zeggen maar als je op het beleid let is het duidelijk.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Bleum »

AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
dirkie67
Berichten: 593
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:06
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door dirkie67 »

Wat dit betreft hoop ik zelfs dat die kloterige families nu weg gaan blijven. Kan NEC zelf eens zien wie de echte die hards zijn die blijven komen.
Maar ja, dat interesseert het bedrijf NEC niet hoor. Het is echt geen volksclub meer, het is een bedrijf dat net als elk ander bedrijf er alleen maar op uit is om geld te verdienen!! :bigcry:
"There Can Be Only One"

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door MarcoNMGN »

Dat is wel een voordeel bij een degradatie, de club word weer van de supporters want die zijn dan "opeens" weer belangrijk.
Bjorn

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door tweety »

dirkie67 schreef:Wat dit betreft hoop ik zelfs dat die kloterige families nu weg gaan blijven. Kan NEC zelf eens zien wie de echte die hards zijn die blijven komen.
Maar ja, dat interesseert het bedrijf NEC niet hoor. Het is echt geen volksclub meer, het is een bedrijf dat net als elk ander bedrijf er alleen maar op uit is om geld te verdienen!! :bigcry:
nou ik denk niet dat het om verdienen gaat , ze hebben elk jaar moeite zat om de begroting rond te krijgen , laat staan geld verdienen ( winst maken )
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12267
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door harold »

Maar wat gebeurde daar nou eigenlijk in vakA? Vanuit vakLzag ik wel dat er een hoop rumoer was en eerlijk is eerlijk, niet iedereen ging volgens mij meteen weg...

Gebruikersavatar
waalkade
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 19:52

Re: De Supportersvereniging

Bericht door waalkade »

Jeroen schreef:
SV vraagt opheldering n.a.v. brief Zwolle
Zaterdag, 19 Januari 2008

Afgelopen dinsdag verzamelden een groep supporters zich naast het uitvak bij de wedstrijd tegen FC Zwolle. Vlak voor rust kreeg de groep op bevel van de veiligheidsdienst van NEC het bevel om naar de zitplaatsen te gaan waarvoor een kaartje werd gekocht. Een groot deel van de groep heeft daar gehoor aan gegeven.
Vandaag kregen echter supporters die daar gehoor aan hadden gegeven een uitnodiging om voor de stadionverbodcommissie te verschijnen. De Supportersvereniging is verbijsterd en heeft gelijk Jan Bluyssen (verantwoordelijk bij NEC voor supporterszaken) om opheldering gevraagd. Bluyssen vertelde dat elf supporters een brief hebben gekregen en dat niet meteen vaststaat dat deze personen schuldig zijn. Hij laat weten dat deze supporters tijdens dit gesprek om opheldering wordt gevraagd.

De Supportersvereniging houdt deze situatie nauwlettend in de gaten.

In de stuk van Bleum op DTH lees ik dat supporters een kaartje hadden voor plaatsen onder het gaas, je hebt dus een geldig plaatsbewijs voor een vooraf gereserveerde plaats. Een knappe kop die hiervoor een stadionverbod geeft. Maarja ze zullen wel schermen met het (niet)opvolgen van aanwijzingen.
De Goffert, het hart van Nijmegen

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Bleum »

waalkade schreef:
Jeroen schreef:
SV vraagt opheldering n.a.v. brief Zwolle
Zaterdag, 19 Januari 2008

Afgelopen dinsdag verzamelden een groep supporters zich naast het uitvak bij de wedstrijd tegen FC Zwolle. Vlak voor rust kreeg de groep op bevel van de veiligheidsdienst van NEC het bevel om naar de zitplaatsen te gaan waarvoor een kaartje werd gekocht. Een groot deel van de groep heeft daar gehoor aan gegeven.
Vandaag kregen echter supporters die daar gehoor aan hadden gegeven een uitnodiging om voor de stadionverbodcommissie te verschijnen. De Supportersvereniging is verbijsterd en heeft gelijk Jan Bluyssen (verantwoordelijk bij NEC voor supporterszaken) om opheldering gevraagd. Bluyssen vertelde dat elf supporters een brief hebben gekregen en dat niet meteen vaststaat dat deze personen schuldig zijn. Hij laat weten dat deze supporters tijdens dit gesprek om opheldering wordt gevraagd.

De Supportersvereniging houdt deze situatie nauwlettend in de gaten.

In de stuk van Bleum op DTH lees ik dat supporters een kaartje hadden voor plaatsen onder het gaas, je hebt dus een geldig plaatsbewijs voor een vooraf gereserveerde plaats. Een knappe kop die hiervoor een stadionverbod geeft. Maarja ze zullen wel schermen met het (niet)opvolgen van aanwijzingen.
:withstupid:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door LT »

harold schreef:Maar wat gebeurde daar nou eigenlijk in vakA? Vanuit vakLzag ik wel dat er een hoop rumoer was en eerlijk is eerlijk, niet iedereen ging volgens mij meteen weg...
Lang niet iedereen is vertrokken, ook vooral omdat het niet duidelijk werd gemaakt naar iedereen toe. De mensen waarvan ik weet die een brief hebben thuis gehad zijn echter wél gegaan.

Gebruikersavatar
Chiellini
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:29
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Chiellini »

Ik stond op A, en mij is niet gevraagd weg te gaan. Ben ook blijven staan. Dus kom maar op met dat stadionverbod.

Zal ik m'n gegevens pm'en Jacco?

mitsie
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 20:09
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door mitsie »

Chiellini schreef:Ik stond op A, en mij is niet gevraagd weg te gaan. Ben ook blijven staan. Dus kom maar op met dat stadionverbod.

Zal ik m'n gegevens pm'en Jacco?
Aan ons is het wel gevraagd..Maar toen we ons geld terugvroegen hadden ze niks meer te makken. Zoals ik al eerder zei vind ik het een uiterst trieste zaak dat van Rijsdijk met stadionverboden gaat dreigen. Eerst de kaartjes verkopen..en daarna het vak afschermen. Ik kreeg bijna zin om me seizoenskaart in te leveren..Ze stikken er maar in met hun trieste gedoe :2up: :2up: :2up: :2up: !
Three Lions on the shirt..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten