Supportersvereniging - algemeen

Alles over de Supportersvereniging en haar vijftig jarig jubileum.
Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Arjan van Hout »

Hoe zit het trouwens met de door de SV groots aangekondigde schadeclaim van de "busbotsing" van vorig seizoen ??

mitsie
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 20:09
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door mitsie »

Jeroen schreef:
Uitnodigingen stadionverbodcommissie (3)
Maandag, 28 Januari 2008

De afgelopen week heeft de SV zich ingezet voor de supporters die in onze ogen onterecht waren uitgenodigd voor de stadionverbodcommissie. Deze gesprekken vonden afgelopen donderdag plaats en de SV heeft kort daarna met de betrokken supporters en afgelopen zondag met NEC de kwestie geëvalueerd.

NEC geeft toe dat er een fout is gemaakt bij het versturen van de uitnodigingen. De bedoeling was supporters uit te nodigen voor een informeel gesprek en ze te waarschuwen/behoeden voor mogelijke consequenties van het aansluiten bij andere supporters(groeperingen) of zich op te houden na een wedstrijd op het voorplein. De bedoeling was niet om ze te beschuldigen van een delict.

De club is achteraf ook van mening dat de stadionverbodcommissie te zwaar gegrepen is voor dergelijke gesprekken/uitnodigingen en bespreekt intern en met deze commissie of er wellicht een nieuwe commissie opgericht moet worden. De SV is van mening dat als supporters voor dergelijke uitgenodigd worden, juist de SV een onafhankelijke partij is om deze gesprekken te voeren.

De SV is tevens uitgenodigd voor het volgende veiligheidsoverleg dat met de lokale autoriteiten wordt gehouden. Opnieuw op de agenda zal het bierbeleid staan. De SV zal NEC er op aandringen haar uiterste best te doen om ervoor te zorgen dat het biertje op de tribune weer terugkeert. Zelf zullen we natuurlijk ook onze uiterste inspanningen verrichten.
Ik snap dit stuk niet; "De bedoeling was supporters uit te nodigen voor een informeel gesprek en ze te waarschuwen/behoeden voor mogelijke consequenties van het aansluiten bij andere supporters(groeperingen) of zich op te houden na een wedstrijd op het voorplein."

Hoe valt dit hard te maken? Het is geen Hofstadgroep :???: .. En je mag wel aansluiten bij de SV, HKN, Legio..Of wordt men daar niet voor gewaarschuwd/ behoedt..? Over wat voor supportersgroepering heeft men het dan?
Geeft maar weer mooi aan hoe NEC de bezoekers wil vormen tot model-supporters :td:
Three Lions on the shirt..

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Bleum »

mitsie schreef:
Jeroen schreef:
Uitnodigingen stadionverbodcommissie (3)
Maandag, 28 Januari 2008

De afgelopen week heeft de SV zich ingezet voor de supporters die in onze ogen onterecht waren uitgenodigd voor de stadionverbodcommissie. Deze gesprekken vonden afgelopen donderdag plaats en de SV heeft kort daarna met de betrokken supporters en afgelopen zondag met NEC de kwestie geëvalueerd.

NEC geeft toe dat er een fout is gemaakt bij het versturen van de uitnodigingen. De bedoeling was supporters uit te nodigen voor een informeel gesprek en ze te waarschuwen/behoeden voor mogelijke consequenties van het aansluiten bij andere supporters(groeperingen) of zich op te houden na een wedstrijd op het voorplein. De bedoeling was niet om ze te beschuldigen van een delict.

De club is achteraf ook van mening dat de stadionverbodcommissie te zwaar gegrepen is voor dergelijke gesprekken/uitnodigingen en bespreekt intern en met deze commissie of er wellicht een nieuwe commissie opgericht moet worden. De SV is van mening dat als supporters voor dergelijke uitgenodigd worden, juist de SV een onafhankelijke partij is om deze gesprekken te voeren.

De SV is tevens uitgenodigd voor het volgende veiligheidsoverleg dat met de lokale autoriteiten wordt gehouden. Opnieuw op de agenda zal het bierbeleid staan. De SV zal NEC er op aandringen haar uiterste best te doen om ervoor te zorgen dat het biertje op de tribune weer terugkeert. Zelf zullen we natuurlijk ook onze uiterste inspanningen verrichten.
Ik snap dit stuk niet; "De bedoeling was supporters uit te nodigen voor een informeel gesprek en ze te waarschuwen/behoeden voor mogelijke consequenties van het aansluiten bij andere supporters(groeperingen) of zich op te houden na een wedstrijd op het voorplein."

Hoe valt dit hard te maken? Het is geen Hofstadgroep :???: .. En je mag wel aansluiten bij de SV, HKN, Legio..Of wordt men daar niet voor gewaarschuwd/ behoedt..? Over wat voor supportersgroepering heeft men het dan?
Geeft maar weer mooi aan hoe NEC de bezoekers wil vormen tot model-supporters :td:
:withstupid: Inderdaad het beleid is ook zo krom als wat. Zie ook het stukje dat ik schreef op dth: http://www.detrouwehonden.nl/dbid=6100/ ... hortmenu=2

NEC wil voetbalvandalisme voorkomen, dat is logisch, maar dan moet je niet mensen verbieden om bij bepaalde personen te gaan staan (is gewoon bijna discriminatie volgens de letter van de wet!), maar je moet mensen persoonlijk aanspreken welke gevolgen bepaald persoonlijk handelen kan hebben. Het is bijna schandalig dat NEC mensen stigmatiseerd op basis van bepaalde eigenschappen en voor supporters lijkt te gaan bepalen met wie ze mogen omgaan en met wie niet. Je bent pas fout op het moment dat je verkeerde dingen doet, niet omdat je het gezellig vind om tussen bepaalde jongens die vroeger verkeerde dingen hebben gedaan te gaan staan. Doe je zelf niks verkeerd dan is een uitnoding voor de commissie stadionverboden belachelijk. Wil je als club preventief tewerk gaan, dan moet je die mensen persoonlijk aanspreken en ze wijzen op mogelijke gevolgen. En weet ook wie je benaderd voor een persoonlijk gesprek. Jonge ventjes die erbij willen horen en de kans lopen om de verkeerde kant op te gaan, dat kan ik me nog voorstellen. Maar volwassen mensen die al jaren meegaan, precies weten wie bij NEC loopt en waartoe ze in staat zijn en zichzelf niet bezighouden met voetbalgeweld lastig vallen met een formeel gesprek is schandalig. Wil NEC nu echt dat deze mensen gaan denken dat ze niet meer moeten praten met mensen die wel verkeerde dingen hebben gedaan? Zich ophouden op het voorplein na de wedstrijd als iets strafbaars gaan zien slaat ook nergens op. De meeste supporters wilden in dialoog gaan met de club. Geen steen is gegooid op het voorplein en geen geweld was zichtbaar op het voorplein, alles is rustig gebleven. Gaat de club nu ook al een stadionomgevingsverbod opleggen voor supporters die niks verkeerds doen???
Ga mensen lastig vallen met uitnodigingen voor een gesprek als daar echt een reden toe is, namelijk dat ze zich schuldig hebben gemaakt aan voetbalgeweld!
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door OAFFERE »

iedereen netjes de enquette ingevuld van sv.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Arjan van Hout »

Eniesee schreef:Hoe zit het trouwens met de door de SV groots aangekondigde schadeclaim van de "busbotsing" van vorig seizoen ??
nou ?

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Jeroen »

Loopt nog steeds. Zie voorwoord Goffertkreet.

Yep
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 21 sep 2007, 13:17
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Yep »

De Supportersvereniging NEC heeft vanaf nu een eigen logo! Tot op heden is altijd het NEC-logo gebruikt in combinatie met de tekst 'Supportersvereniging NEC'.
Met het logo hopen we de vereniging een meer eigen identiteit en meer uitstraling te geven. Het logo zal op alle communicatiedragers van de vereniging terugkomen. Ontwerper van het logo is Bjorn Heijmen.

http://www.svnec.nl

Afbeelding

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Frans »

:thumbsup:
NECTheBest

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door LT »

Ziet er mooi uit!

Jeffrey
Berichten: 129
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 07:55
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Jeffrey »

Ik begrijp dat de SV een eigen logo wilt maar dit logo is een wel heel simpel en lelijk. De maker heeft een tijdje bij Legio Noviomagum gezeten en ik weet dat hij er wel wat mooiers van had kunnen maken. Overigens jammer dat het originele logo van NEC gebruikt is.

Gebruikersavatar
William
Berichten: 987
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:26
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door William »

Jeffrey schreef:Ik begrijp dat de SV een eigen logo wilt maar dit logo is een wel heel simpel en lelijk. De maker heeft een tijdje bij Legio Noviomagum gezeten en ik weet dat hij er wel wat mooiers van had kunnen maken. Overigens jammer dat het originele logo van NEC gebruikt is.
:withstupid: :withstupid:
Legio Noviomagum en De Trouwe Honden

Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 966
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Daan »

Jeffrey schreef:Ik begrijp dat de SV een eigen logo wilt maar dit logo is een wel heel simpel en lelijk. De maker heeft een tijdje bij Legio Noviomagum gezeten en ik weet dat hij er wel wat mooiers van had kunnen maken. Overigens jammer dat het originele logo van NEC gebruikt is.
:withstupid:

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door ronnyguitar »

Jeffrey schreef:Ik begrijp dat de SV een eigen logo wilt maar dit logo is een wel heel simpel en lelijk. De maker heeft een tijdje bij Legio Noviomagum gezeten en ik weet dat hij er wel wat mooiers van had kunnen maken. Overigens jammer dat het originele logo van NEC gebruikt is.
:withstupid:

afgezien van de tekst supportersvereniging, is het onzin dit logo een eigen logo te noemen......

aju
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Hilversum FC »

Jeffrey schreef:Ik begrijp dat de SV een eigen logo wilt maar dit logo is een wel heel simpel en lelijk. De maker heeft een tijdje bij Legio Noviomagum gezeten en ik weet dat hij er wel wat mooiers van had kunnen maken. Overigens jammer dat het originele logo van NEC gebruikt is.
:withstupid:

HEt NEC logo is in een ring geplakt...meer niet....Zelfs ik had het logo kunnen ontwerpen.
NEC is al lang geen volksclub meer.

jbnmgn

Re: De Supportersvereniging

Bericht door jbnmgn »

Yep schreef:De Supportersvereniging NEC heeft vanaf nu een eigen logo! Tot op heden is altijd het NEC-logo gebruikt in combinatie met de tekst 'Supportersvereniging NEC'.
Met het logo hopen we de vereniging een meer eigen identiteit en meer uitstraling te geven. Het logo zal op alle communicatiedragers van de vereniging terugkomen. Ontwerper van het logo is Bjorn Heijmen.

http://www.svnec.nl

Afbeelding
Ja ik weet het: het is nooit goed of het deugt niet, maar toch een kleine opmerking:
Was het nu zo moeilijk om hiervoor een soort prijsvraag uit te schrijven? Dat doen we met de seizoenkaarten toch ook?
En als het dit logo moet worden (wat ik best vindt hoor) had dan de tekst niet netjes in het midden gezet kunnen worden, dis zo dat de naam NEC mooi in het midden staat, zowel boven als ook onderin?

Gebruikersavatar
Hatert NEC
Berichten: 1044
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 15:28
Locatie: Nijmegen, Hatert
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Hatert NEC »

het NEC logo is zowiezo al lelijk...
Pound for pound best hooligans in the world!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Kanchelskis »

Hatert NEC schreef:het NEC logo is zowiezo al lelijk...
Moet je kijken wat deze mensen van sommige logo's maken; http://www.voetballogo.nl . Sommige worden ontzettend verpest, sommige zien er best aardig uit.

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door RwgT »

Jeffrey schreef:Ik begrijp dat de SV een eigen logo wilt maar dit logo is een wel heel simpel en lelijk. De maker heeft een tijdje bij Legio Noviomagum gezeten en ik weet dat hij er wel wat mooiers van had kunnen maken. Overigens jammer dat het originele logo van NEC gebruikt is.
:withstupid:
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door mad dog »

Vandaag formuliertje op de site ingevuld van de SV om lid te worden.
De afgelopen jaargang NEC is me toch weer heel erg goed bevallen, en ga volgend jaar weer lekker op dit plekkie zitten. Zou ik nog op tijd (voor 1 mei dus) een ledennummer krijgen denken jullie? En nee, uiteraard wordt ik niet (alleen) lid van de sv voor korting op de SCC.....
einde van deze poging.....

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Michael »

En ook al zou je dat doen: gelijk heb je :tong:

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Don Corleone »

ik wil vrijdag met mijn kleine naar de dierentuin gaan, krijg je via de SVpas nog korting bij ouwehands dierenpark?

kan het zo op de site niet vinden.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Frans »

Don Corleone schreef:ik wil vrijdag met mijn kleine naar de dierentuin gaan, krijg je via de SVpas nog korting bij ouwehands dierenpark?

kan het zo op de site niet vinden.
Volgens mij kreeg je met de seizoenkaart korting, maar is dat sinds dit seizoen niet meer zo.
NECTheBest

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Don Corleone »

Frans schreef:
Don Corleone schreef:ik wil vrijdag met mijn kleine naar de dierentuin gaan, krijg je via de SVpas nog korting bij ouwehands dierenpark?

kan het zo op de site niet vinden.
Volgens mij kreeg je met de seizoenkaart korting, maar is dat sinds dit seizoen niet meer zo.
wil ik ook een keer korting krijgen...

nou ja, jammer dan.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Danish Dynamite »

Frans schreef:
Don Corleone schreef:ik wil vrijdag met mijn kleine naar de dierentuin gaan, krijg je via de SVpas nog korting bij ouwehands dierenpark?

kan het zo op de site niet vinden.
Volgens mij kreeg je met de seizoenkaart korting, maar is dat sinds dit seizoen niet meer zo.
Jawel hoor, heb de korting eind vorig jaar nog gehad.
En als je het helemaal zeker wil weten moet je even naar ouwehand bellen.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Don Corleone »

Blauw Wit 7 schreef:
Frans schreef:
Don Corleone schreef:ik wil vrijdag met mijn kleine naar de dierentuin gaan, krijg je via de SVpas nog korting bij ouwehands dierenpark?

kan het zo op de site niet vinden.
Volgens mij kreeg je met de seizoenkaart korting, maar is dat sinds dit seizoen niet meer zo.
Jawel hoor, heb de korting eind vorig jaar nog gehad.
En als je het helemaal zeker wil weten moet je even naar ouwehand bellen.
:tu:

zal morgen ff bellen ja!
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten