Supportersvereniging - algemeen

Alles over de Supportersvereniging en haar vijftig jarig jubileum.
Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Harold Bastiaans »

Frans schreef:De nieuwe site van de SV ziet er prima uit, het platform is aanwezig. Alleen mag er toch echt veel meer bericht worden over wat de SV nu eigenlijk allemaal doet. Dat is ongetwijfeld veel, maar dat zie je als lid door het jaar heen dus niet. Op de jaarvergadering komen is een punt, maar waarom wordt er na zo'n vergadering niet via de site aan de leden gecommuniceerd wat er besproken is? En waarom zijn de financiële cijfers niet via de site te downloaden? En waarom is er voor leden die niet meegeweest zijn naar Londen geen verslag te zien en foto's te bekijken? Dat kan ook als promotie werken, mensen kun je daarmee enthousiasmeren en mensen kunnen beslissen volgend jaar ook mee te gaan!
Kom weer terug zou ik zeggen....prima ideeen.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Bleum »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Bleum schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Frans schreef:Ik vind al jaren dat de SV zeer gebrekkig communiceert, nou weet ik dat het allemaal vrijwilligerswerk is, en tijd vaak ontbreekt, maar meer info via de site naar je leden is noodzakelijk vind ik. Dit is een prima voorbeeld, waarom plaats je als bestuur niet een bericht dat je hoofdsponsor van de Open Dag bent, met een uitleg waarom hiervoor gekozen is?
Zo zijn er legio voorbeelden van zaken waarvan je via via hoort dat de SV er mee bezig is, maar je leest er nooit iets over. Voor het grote publiek lijkt het dan net alsof de SV weinig tot niets doet, ja, een bingo, bustrip londen, kerstshoppen en een feestje organiseren na een wedstrijd.....

Volop communiceren met de leden, daar ligt de sleutel voor de SV denk ik!
Zins jij wegbent als bestuurslid zoek jij echt spijkers op laag water... :td:
Iedereen ( jij dus ook) weet hoe transparant de SV werkt, neem contact op met de SV en ze vertellen het.
Ik ben geen bestuurslid geweest, maar ben het wel met Frans eens. De communicatie van de SV is te minimaal. Om de 6 weken of zo heeft de sv overleg met de club. Nooit hoor je wat daar besproken is en welk standpunt de SV inneemt. OK, af en toe komen ze naar buiten met een mening, maar dat is niet vaak. Wat wel naar buiten komt zijn de activiteiten en daardoor ontstaat helaas een beperkt beeld. De SV is meer een soort activiteitenclub.
Toch is die kritiek vreemd, bij een jaarvergadering is de samenkomst minimaal, en juist daar worden dit soort zaken besproken, daar geven ze duidelijk uiteen wat er gedaan is dat jaar, welke uitgave, welke activiteit enz enz......en daar komen dan 5 man (!?) :crazy2: Dat de sv zich hard maakt voor haar leden moge duidelijk zijn, dat er wellicht beter gecommuniseerd kan worden is ook mogelijk. Overigens vind ik de nieuwe SV site een prima medium, daar word overigens regelmatig e.e.a. gecommuniseerd.
Dus omdat er maar 5 mensen komen op de jaarvergadering ligt de gebrekkige communicatie van de sv opeens aan de leden? Als SV moet je je juist afvragen waarom er zo weinig mensen komen. Blijkbaar is de binding niet groot en zitten de meeste mensen er voor de korting. En als de SV weinig communiceert over haar beleid, is er ook weinig reden om je mening te geven over het beleid op een ALV.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Harold Bastiaans »

Bleum schreef:Dus omdat er maar 5 mensen komen op de jaarvergadering ligt de gebrekkige communicatie van de sv opeens aan de leden?
Gelukkig zeg ik dat nergens.
Ik denk overigens wel dat dat het juiste platform is om je vragen te stellen, en je opmerkingen te deponeren.
Bleum schreef:Als SV moet je je juist afvragen waarom er zo weinig mensen komen. Blijkbaar is de binding niet groot en zitten de meeste mensen er voor de korting. En als de SV weinig communiceert over haar beleid, is er ook weinig reden om je mening te geven over het beleid op een ALV.
Ja je kunt er elke draai aan geven die je maar wilt, deze van jou is ook een heldere en valt ook onder de noemer " het kan zo zijn"



Overigens denk ik dat we de SV pas gaan missen als ze er straks alleen nog maar voor een paar honderd man zijn.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Bleum »

Waarom zullen we ze dan gaan missen? Dan heeft de vereniging 800 leden die bewust lid zijn van de sv. Lijkt me beter dan kortingsleden.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3876
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door BasNijmegen »

Als ik zo vrij mag zijn om me in deze discussie te mengen. Ik heb het idee dat beide heren (Bleum en Harold) een eigen visie, waarheid en mening hebben. Maar dat hier beiden een kern van waarheid inzit.

De Supportersvereniging doet veel meer dan alleen korting geven, maar is dit niet altijd zichtbaar voor de leden en andere supporters (die eventueel nog niet lid zijn). De korting was een reden, waarom veel mensen lid werden van De Supportersvereniging. Wanneer dit wegvalt, zal opzegging voor velen een logisch gevolg zijn. Echter is het de taak van De Supportersvereniging om zo veel en open mogelijk te communiceren. En daar heeft Bleum wel een punt. Jullie hebben een prachtige website, maar hoeveel procent van de supporters bereik je daarmee? Ook het werven van nieuwe leden, kan wat mij betreft veel beter. Tijdens opendagen, feesten etc, valt de naam van De Supportersvereniging regelmatig, maar er wordt nooit verteld, wie of wat jullie zijn en waar jullie voor staan. Promoot de andere dingen die jullie doen, en dan zullen de leden en andere supporters een hele andere kijk hebben op De Supportersvereniging.

Het is dus geen weerlegging van beiden meningen, maar als buitenstaander heb ik het idee, dat het mes hier aan twee kanten lijkt te snijden.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Bleum »

BasNijmegen schreef:Als ik zo vrij mag zijn om me in deze discussie te mengen. Ik heb het idee dat beide heren (Bleum en Harold) een eigen visie, waarheid en mening hebben. Maar dat hier beiden een kern van waarheid inzit.

De Supportersvereniging doet veel meer dan alleen korting geven, maar is dit niet altijd zichtbaar voor de leden en andere supporters (die eventueel nog niet lid zijn). De korting was een reden, waarom veel mensen lid werden van De Supportersvereniging. Wanneer dit wegvalt, zal opzegging voor velen een logisch gevolg zijn. Echter is het de taak van De Supportersvereniging om zo veel en open mogelijk te communiceren. En daar heeft Bleum wel een punt. Jullie hebben een prachtige website, maar hoeveel procent van de supporters bereik je daarmee? Ook het werven van nieuwe leden, kan wat mij betreft veel beter. Tijdens opendagen, feesten etc, valt de naam van De Supportersvereniging regelmatig, maar er wordt nooit verteld, wie of wat jullie zijn en waar jullie voor staan. Promoot de andere dingen die jullie doen, en dan zullen de leden en andere supporters een hele andere kijk hebben op De Supportersvereniging.

Het is dus geen weerlegging van beiden meningen, maar als buitenstaander heb ik het idee, dat het mes hier aan twee kanten lijkt te snijden.
Waar snijdt het mes dan volgens jou aan de andere kant? Ben het van het begin tot het einde eens met het verhaal. De SV doet meer dan activiteiten, alleen hoor je daar zo weinig over en dat is een gemiste kans. Ik heb dit reeds 6 jaar geleden aangegeven op een ALV, maar er veranderd niks op dit gebied. Erg jammer.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3876
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door BasNijmegen »

Bleum schreef:
BasNijmegen schreef:Als ik zo vrij mag zijn om me in deze discussie te mengen. Ik heb het idee dat beide heren (Bleum en Harold) een eigen visie, waarheid en mening hebben. Maar dat hier beiden een kern van waarheid inzit.

De Supportersvereniging doet veel meer dan alleen korting geven, maar is dit niet altijd zichtbaar voor de leden en andere supporters (die eventueel nog niet lid zijn). De korting was een reden, waarom veel mensen lid werden van De Supportersvereniging. Wanneer dit wegvalt, zal opzegging voor velen een logisch gevolg zijn. Echter is het de taak van De Supportersvereniging om zo veel en open mogelijk te communiceren. En daar heeft Bleum wel een punt. Jullie hebben een prachtige website, maar hoeveel procent van de supporters bereik je daarmee? Ook het werven van nieuwe leden, kan wat mij betreft veel beter. Tijdens opendagen, feesten etc, valt de naam van De Supportersvereniging regelmatig, maar er wordt nooit verteld, wie of wat jullie zijn en waar jullie voor staan. Promoot de andere dingen die jullie doen, en dan zullen de leden en andere supporters een hele andere kijk hebben op De Supportersvereniging.

Het is dus geen weerlegging van beiden meningen, maar als buitenstaander heb ik het idee, dat het mes hier aan twee kanten lijkt te snijden.
Waar snijdt het mes dan volgens jou aan de andere kant? Ben het van het begin tot het einde eens met het verhaal. De SV doet meer dan activiteiten, alleen hoor je daar zo weinig over en dat is een gemiste kans. Ik heb dit reeds 6 jaar geleden aangegeven op een ALV, maar er veranderd niks op dit gebied. Erg jammer.
Heb je ook helemaal gelijk in. Het mes snijdt aan twee kanten, daar waar jullie beiden gelijk hebben. Echter zal De supportersvereniging iets moeten gaan doen met de bevindingen van zichzelf en die van de supporters.

jobo
Berichten: 394
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 22:10
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door jobo »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Frans schreef:De nieuwe site van de SV ziet er prima uit, het platform is aanwezig. Alleen mag er toch echt veel meer bericht worden over wat de SV nu eigenlijk allemaal doet. Dat is ongetwijfeld veel, maar dat zie je als lid door het jaar heen dus niet. Op de jaarvergadering komen is een punt, maar waarom wordt er na zo'n vergadering niet via de site aan de leden gecommuniceerd wat er besproken is? En waarom zijn de financiële cijfers niet via de site te downloaden? En waarom is er voor leden die niet meegeweest zijn naar Londen geen verslag te zien en foto's te bekijken? Dat kan ook als promotie werken, mensen kun je daarmee enthousiasmeren en mensen kunnen beslissen volgend jaar ook mee te gaan!
Kom weer terug zou ik zeggen....prima ideeen.

Het stuk London staat inmiddels op de site

Op facebook Londontrippers staan bijna 600 foto's Met dank aan Ingeborg

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... &sk=photos

- Inschrijven NEC boot de Waal in Vlammen is begonnen . Komt ook op de site :sjaal: :jestera:

Chris
Berichten: 800
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:46
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Chris »

De Supportersvereniging NEC is op zoek naar promotiedames voor op de Open Dag van NEC! Ben jij tussen de 16 en 21 jaar en vind jij het leukom te flyeren en supporters actief aan te spreken om lid te worden? Meld je dannu aan via promotieteam@svnec.nl
De promotiewerkzaamheden zijn van 11.00u tot 15.00u. Je krijgt een leuke vergoeding + eventuele bonus!
We zien jullie graag op de Open Dag!
:biggrin:
Adilson Ben David Dos Santos

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door CHEF »

Iets werkt er niet goed bij de homepage van de SV,en dan bedoel ik de nieuwsberichten van Forzanec.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door Jeroen »

:tu:

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door OAFFERE »

afgelopen dinsdag met de boot mee geweest naar het vuurwerk, was supergezellig :tu: ook bedankt namens de jongens

jobo
Berichten: 394
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 22:10
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door jobo »

OAFFERE schreef:afgelopen dinsdag met de boot mee geweest naar het vuurwerk, was supergezellig :tu: ook bedankt namens de jongens
Goed om te horen. Was dit jaar weer een succes ! De 120 deelnemers hadden het goed naar hun zin

Volgend jaar weer ! :sjaal:

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door ronnyguitar »

Supportersplatform Betaald Voetbal
zondag, 04 september 2011 10:02

Supportersverenigingen in Nederland (NEC ook!) verenigen zich: Supportersplatform Betaald Voetbal (SVB) http://www.radio1.nl/contents/36668-pla ... voetbalfan en http://www.rechtopvoetbal.nl/index.php? ... 1:algemeen

http://www.eniesee.nl/
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: De Supportersvereniging

Bericht door ronnyguitar »

Het grootst aantal gebruikers online was 347 op di 20 sep 2011, 21:57

jeetje mina, zoveel legale gebruikers hier op het forum :party:
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door NiMMA_024 »

NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

jobo
Berichten: 394
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 22:10
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door jobo »

In de Brasserie

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door ronnyguitar »

ik weet niet of het al ergens geplaatst is,maar leuke foto's van het sv feest

https://picasaweb.google.com/1012050379 ... tSVNEC2011#

foto's rob koppers

erg jammer dat de spelers niet aanwezig waren, waarom eigenlijk niet is toch altijd zo geweest of vergis ik mij nou ???
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
Biarmicus
Berichten: 2340
Lid geworden op: za 02 aug 2008, 20:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door Biarmicus »

ronnyguitar schreef:ik weet niet of het al ergens geplaatst is,maar leuke foto's van het sv feest

https://picasaweb.google.com/1012050379 ... tSVNEC2011#

foto's rob koppers

erg jammer dat de spelers niet aanwezig waren, waarom eigenlijk niet is toch altijd zo geweest of vergis ik mij nou ???
Rob Schevers gaf in de Gelderlander aan dat de spelers niet meer kwamen vanwege de onrust rondom het stadion.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door ronnyguitar »

die onrust was toch niet bij het feest van de sv ? ,onbegrijpelijk
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door ApophisEire »

ronnyguitar schreef:die onrust was toch niet bij het feest van de sv ? ,onbegrijpelijk
Ik snap het wel, want de spelers moeten een signaal afgeven vanuit het bestuur en dus komen ze helemaal niet.
Dat andere er dan de dupe van zijn is lullig, maar dat was de reden volgens mij.
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

jbnmgn

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door jbnmgn »

ronnyguitar schreef:die onrust was toch niet bij het feest van de sv ? ,onbegrijpelijk
Precies, dit is gewoon een K*T smoes, sorry dat ik het zo stel.
De spelers hadden geen enkele reden om niet te komen, ze zijn niet uitgefloten maar juist toegezongen en met een staande ovatie voor goed spel en inzet.
Bovendien waren de rellen aan de hele andere kant, dus geen excuus mogelijk. Een slechte zaak is dit.

FootieMark
Berichten: 373
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 13:31
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door FootieMark »

Hoe zit het met de muntjes die je op het feest over heb gehouden? Kan je die nog inruilen of iets dergelijks?

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3876
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door BasNijmegen »

FootieMark schreef:Hoe zit het met de muntjes die je op het feest over heb gehouden? Kan je die nog inruilen of iets dergelijks?
Kun je bewaren voor het eindfeest

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Supportersvereniging - algemeen

Bericht door Arjan van Hout »

BasNijmegen schreef:
FootieMark schreef:Hoe zit het met de muntjes die je op het feest over heb gehouden? Kan je die nog inruilen of iets dergelijks?
Kun je bewaren voor het eindfeest
en gewoon opmaken bij andere wedstrijden........ (volgens mij)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten