Jij bent degene die uitmaakt waar een bepaald persoon zich mee bezig mag houden? Daarnaast zijn we allemaal op het moment dat we een nieuwsberichtje daar lezen gewoon bezoeker van de site.Harold, ForzaNEC.nl schreef:Medewerkers van andere sites moeten zich niet bemoeien met het content van collega sites.
www.nectoday.nl
Re: www.nectoday.nl
'God, and after God, me'
- Harold Bastiaans
- Contacteer:
Ik bepaal niks, er is een erecode tussen fansites. Ik vind als ForzaNEC medewerker dat jij daar op gewezen moet worden.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!
Dat spelersrapport komt volgens mij rechtstreeks uit de Gelderlander?!DB schreef:Dat wekelijkse spelersrapport vind ik leuk, maar in mijn optiek mag er best wel realistisch/kritisch gekeken worden om jezelf geloofwaardig te houden.
Cillessen een 6 geven voor de match in Alkmaar is natuurlijk niet serieus te nemen, net als het feit dat zogenaamd niemand onder de maat heeft gepresteerd.
Groetjes,
DB
- you must believe you are the best and then make sure you are -
staat volgens mij niet meer in de gelderlander, maar afgelopen week wel weer.Victor080 schreef:Dat spelersrapport komt volgens mij rechtstreeks uit de Gelderlander?!DB schreef:Dat wekelijkse spelersrapport vind ik leuk, maar in mijn optiek mag er best wel realistisch/kritisch gekeken worden om jezelf geloofwaardig te houden.
Cillessen een 6 geven voor de match in Alkmaar is natuurlijk niet serieus te nemen, net als het feit dat zogenaamd niemand onder de maat heeft gepresteerd.
Groetjes,
DB
Pff ongelooflijk amateuristisch van ze om bij het spelersrapport niet Krisztian Vadocz maar 'Christztián Vadócz' te schrijven... Spelersrapport is overigens nog aardig hoog bij bepaalde spelers, alleen Van Eijden en Foor verdienen hun cijfers.
ForzaNEC.nl
- Harold Bastiaans
- Contacteer:
Hey slimmerik, ga jij hier nu commentaar leveren op een fan site? Idioot.!SanderNEC schreef:Pff ongelooflijk amateuristisch van ze om bij het spelersrapport niet Krisztian Vadocz maar 'Christztián Vadócz' te schrijven... Spelersrapport is overigens nog aardig hoog bij bepaalde spelers, alleen Van Eijden en Foor verdienen hun cijfers.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!
Ik mag zeggen wat ik wil over elke site, hier in Nederland geld Vrijheid van Meningsuiting en daar mag ik gebruik van makenHarold, ForzaNEC.nl schreef:Hey slimmerik, ga jij hier nu commentaar leveren op een fan site? Idioot.!SanderNEC schreef:Pff ongelooflijk amateuristisch van ze om bij het spelersrapport niet Krisztian Vadocz maar 'Christztián Vadócz' te schrijven... Spelersrapport is overigens nog aardig hoog bij bepaalde spelers, alleen Van Eijden en Foor verdienen hun cijfers.
ForzaNEC.nl
Niet op reageren Harold. SanderNEC is een vervelend mannetje. Als je kijkt hoe hij ook praat in het topic over Will. Die jongen is gewoon een beetje gefrustreerd. Als je al zo moeilijk gaat doen om een typefoutSanderNEC schreef:Ik mag zeggen wat ik wil over elke site, hier in Nederland geld Vrijheid van Meningsuiting en daar mag ik gebruik van makenHarold, ForzaNEC.nl schreef:Hey slimmerik, ga jij hier nu commentaar leveren op een fan site? Idioot.!SanderNEC schreef:Pff ongelooflijk amateuristisch van ze om bij het spelersrapport niet Krisztian Vadocz maar 'Christztián Vadócz' te schrijven... Spelersrapport is overigens nog aardig hoog bij bepaalde spelers, alleen Van Eijden en Foor verdienen hun cijfers.
En als je dan zo op de spelling bent; hier in Nederland geldt. Met dt dus. Persoonsvorm, tegenwoordige tijd, stam + t ;)SanderNEC schreef:Ik mag zeggen wat ik wil over elke site, hier in Nederland geld Vrijheid van Meningsuiting en daar mag ik gebruik van makenHarold, ForzaNEC.nl schreef:Hey slimmerik, ga jij hier nu commentaar leveren op een fan site? Idioot.!SanderNEC schreef:Pff ongelooflijk amateuristisch van ze om bij het spelersrapport niet Krisztian Vadocz maar 'Christztián Vadócz' te schrijven... Spelersrapport is overigens nog aardig hoog bij bepaalde spelers, alleen Van Eijden en Foor verdienen hun cijfers.
2 typefouten En over Will heb ik gewoon gelijk, de beste man kan niks... Maar dit is het verkeerde topic om het over Willie te hebben.JipKrul schreef:Niet op reageren Harold. SanderNEC is een vervelend mannetje. Als je kijkt hoe hij ook praat in het topic over Will. Die jongen is gewoon een beetje gefrustreerd. Als je al zo moeilijk gaat doen om een typefoutSanderNEC schreef:Ik mag zeggen wat ik wil over elke site, hier in Nederland geld Vrijheid van Meningsuiting en daar mag ik gebruik van makenHarold, ForzaNEC.nl schreef:Hey slimmerik, ga jij hier nu commentaar leveren op een fan site? Idioot.!SanderNEC schreef:Pff ongelooflijk amateuristisch van ze om bij het spelersrapport niet Krisztian Vadocz maar 'Christztián Vadócz' te schrijven... Spelersrapport is overigens nog aardig hoog bij bepaalde spelers, alleen Van Eijden en Foor verdienen hun cijfers.
ForzaNEC.nl
heb jij bonje thuis dat je het hier afreageerd?SanderNEC schreef:2 typefouten En over Will heb ik gewoon gelijk, de beste man kan niks... Maar dit is het verkeerde topic om het over Willie te hebben.JipKrul schreef:Niet op reageren Harold. SanderNEC is een vervelend mannetje. Als je kijkt hoe hij ook praat in het topic over Will. Die jongen is gewoon een beetje gefrustreerd. Als je al zo moeilijk gaat doen om een typefoutSanderNEC schreef:Ik mag zeggen wat ik wil over elke site, hier in Nederland geld Vrijheid van Meningsuiting en daar mag ik gebruik van makenHarold, ForzaNEC.nl schreef:Hey slimmerik, ga jij hier nu commentaar leveren op een fan site? Idioot.!SanderNEC schreef:Pff ongelooflijk amateuristisch van ze om bij het spelersrapport niet Krisztian Vadocz maar 'Christztián Vadócz' te schrijven... Spelersrapport is overigens nog aardig hoog bij bepaalde spelers, alleen Van Eijden en Foor verdienen hun cijfers.
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues
Jij weet helemaal niks over mijn privésituatie en als je het zo graag wilt weten, nee.tweety schreef:heb jij bonje thuis dat je het hier afreageerd?
ForzaNEC.nl
iid dat weet ik niet maar ben van jou niet gewend dat je ligt te zeiken en dat doe je vanavond welSanderNEC schreef:Jij weet helemaal niks over mijn privésituatie en als je het zo graag wilt weten, nee.tweety schreef:heb jij bonje thuis dat je het hier afreageerd?
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues
Ik zeg alleen maar dat het amateuristisch van nectoday is dat ze tot 2 keer toe Vadocz's voornaam verkeerd spellen en ik geef m'n mening over het spelersrapport...tweety schreef:iid dat weet ik niet maar ben van jou niet gewend dat je ligt te zeiken en dat doe je vanavond welSanderNEC schreef:Jij weet helemaal niks over mijn privésituatie en als je het zo graag wilt weten, nee.tweety schreef:heb jij bonje thuis dat je het hier afreageerd?
ForzaNEC.nl
Tuurlijk is het een foutje, maar dat kan toch altijd gebeuren? Jij maakt in je zin nu toch ook een spelfout. Vadocz's moet zonder s en alleen de '. Hoor je verder ook niemand 'amateuristisch' noemen.SanderNEC schreef:Ik zeg alleen maar dat het amateuristisch van nectoday is dat ze tot 2 keer toe Vadocz's voornaam verkeerd spellen en ik geef m'n mening over het spelersrapport...tweety schreef:iid dat weet ik niet maar ben van jou niet gewend dat je ligt te zeiken en dat doe je vanavond welSanderNEC schreef:Jij weet helemaal niks over mijn privésituatie en als je het zo graag wilt weten, nee.tweety schreef:heb jij bonje thuis dat je het hier afreageerd?
- Jackiegoal
- Contacteer:
Een hypocriete puber. Pleonasme?SanderNEC schreef:Pff ongelooflijk amateuristisch van ze om bij het spelersrapport niet Krisztian Vadocz maar 'Christztián Vadócz' te schrijven... Spelersrapport is overigens nog aardig hoog bij bepaalde spelers, alleen Van Eijden en Foor verdienen hun cijfers.
"I am Brian, and so is my wife!"
Een zeikende NEC-supporter, dat is pleonasmeJackiegoal schreef:Een hypocriete puber. Pleonasme?SanderNEC schreef:Pff ongelooflijk amateuristisch van ze om bij het spelersrapport niet Krisztian Vadocz maar 'Christztián Vadócz' te schrijven... Spelersrapport is overigens nog aardig hoog bij bepaalde spelers, alleen Van Eijden en Foor verdienen hun cijfers.
ForzaNEC.nl
En ik ben niet van een site, ik mag typefouten makenJipKrul schreef:Tuurlijk is het een foutje, maar dat kan toch altijd gebeuren? Jij maakt in je zin nu toch ook een spelfout. Vadocz's moet zonder s en alleen de '. Hoor je verder ook niemand 'amateuristisch' noemen.SanderNEC schreef:Ik zeg alleen maar dat het amateuristisch van nectoday is dat ze tot 2 keer toe Vadocz's voornaam verkeerd spellen en ik geef m'n mening over het spelersrapport...tweety schreef:iid dat weet ik niet maar ben van jou niet gewend dat je ligt te zeiken en dat doe je vanavond welSanderNEC schreef:Jij weet helemaal niks over mijn privésituatie en als je het zo graag wilt weten, nee.tweety schreef:heb jij bonje thuis dat je het hier afreageerd?
ForzaNEC.nl
- ApophisEire
- Contacteer:
Lijkt alsof ze aan het verhuizen Ijn van host.
Echter kan de host ook down zijn, maar lijkt alsof ze dus aan het verhuizen zijn.
Echter kan de host ook down zijn, maar lijkt alsof ze dus aan het verhuizen zijn.
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!
After me there will be none
I AM THE ONE!!!
-
- Contacteer:
Door problemen 'achter de schermen' is onze site tijdelijk offline. We zijn druk bezig om de problemen op te lossen en hopen de site in het weekend weer online te hebben. Excuses voor het ongemak,
Redactie NECToday.nl
Redactie NECToday.nl
Lijkt me een goede tijd om de site te vernieuwen! Niet negatief bedoeld overigens.
ForzaNEC.nl
-
- Contacteer:
De technische problemen zijn hopelijk voorbij. De site is in ieder geval weer te bezoeken.