Poeh, ik zou het nog bijna veiliger vinden om me door een arnepper in m'n reet te laten neuken, dus zullen we dat maar eens ff niet doen..DJTEEF! schreef: ↑ma 26 aug 2019, 15:42Of in elkaar.Kanchelskis schreef: ↑ma 26 aug 2019, 15:34Je zal ongetwijfeld geraakt zijn door zijn opmerking over 'je Poolse vrouw'. Maar ik ben het er persoonlijk niet mee eens dat Bertje nou zo bekend staat om het zeiken om het zeiken. Misschien een keer samen naar een massagesalon gaan en er ontspannen over praten, komen jullie wellicht nader tot elkaar?BennyT schreef: ↑ma 26 aug 2019, 15:13Daar had ie ook gewoon een punt. Niet alles wat Bertje zegt is onzin, maar wel veel is gezeik om te zeiken. Ook pakt hij dan vaak een pispaal en blijft daar dan eindeloos in hangen. Zoals met Wimke, de Meijhorst en Thaise mevrouwen van lichte zeden..Kanchelskis schreef: ↑ma 26 aug 2019, 13:34BennyT schreef: ↑ma 26 aug 2019, 13:18Hou toch eens op met dat eeuwige zeiken van je... vraag me af of je wel aan je trekken komt bij..je hebt in ieder geval hier wel een uitlaatklep gevonden voor al je frustraties!bertje schreef: ↑ma 26 aug 2019, 11:43
Blijkbaar heeft het wel impact gehad, maar zien die jongens zelf dan niet dat Saniez een rotte plek is in het elftal? Een verdediger die een momentenvoetballer is hebben we niet zo veel aan, doorgaans staat hij als een kelderklasseverdediger na een avondje stappen te verdedigen..
Braken een aanspeelpunt noemen na afgelopen 2 seizoenen is natuurlijk ook vrij lachwekkend, als hij iets niet kan is het namelijk ballen vasthouden..Je zit hem eerder nog een compliment te geven omdat je het zo scherp vond dat hij benoemd dat Larsson nooit voor Braken ingewisseld had moeten worden.
Ik begin bijna te denken dat we je Bonny moeten gaan noemen met je wispelturig gedrag.