ForzaNEC.nl

Alles over de fansites van NEC!
Gebruikersavatar
Tankmeister
Berichten: 128
Lid geworden op: di 03 feb 2009, 11:17
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Tankmeister »

Jomano schreef:
NECAnGeL schreef:Je gaat het nooit helemaal tegen houden maar het beleid hier is toch redelijk waardoor er al een hoop gasten geweerd worden.
Dus dat zal gehandhaafd blijven natuurlijk.
Ik help het je hopen. Er is er sinds kort al één over komen waaien (JK) en die ligt al met 3/4 van het forum overhoop.
Volgens mij is dat JK's hobby: met anderen overhoop liggen
“The only reason for time is so that everything doesn't happen at once”

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Arjan van Hout »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Eniesee schreef:
Jeroen schreef:
Strooper schreef:ForzaNEC.nl was al populair voor de opkomst van het reageren, dus dat dit de ondergang is, is wel erg dramatisch gesteld.
Wat me wel opvalt is dat ze de laatste tijd minder transfergeruchten/-scoops hebben dan voorheen. Of komt dit door het vertrek van Looyen ;)
Dat is niet zo heel moeilijk te verklaren. Door het als maar groeiende internet, vooral bij fansites of media bij de club waar de evt. nieuwe spelers onder contract staat, wordt door hun het gras voor de voeten weggemaaid. Tel daarbij op dat de wat traditionele media, zoals Omroep Gelderland, De Gelderlander en Elf, zich meer op internet zijn gaan richten en natuurlijk fulltime betaald worden, dan hebben zij ook een streepje voor. Wat voorbeelden: De eerste geruchten over Vlemickx kwamen uit België, bij Rens van Eijden was iedereen verrast en had geen enkel medium een gerucht daarvoor geplaatst, en Elf kwam als eerste met Ten Voorde met NEC-watcher Sander Berends. Verder is het ook zo dat heel veel zogenaamde primeurs niet uitkomen of kloppen.
en dat sommige medewerkers (of misschien maar een) met "iedereen" ruzie maken ;)
Of misschien wel omdat er afspraken met NEC zijn gemaakt, om NEC bij transfers niet in het vaarwater te zitten....En even voor jouw beeldvorming, er zijn geen conflicten met Forzanec en NEC, en al helemaal geen ruzie.

Jammer he. ;)
:mrgreen:

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Jota »

Ik heb begrepen dat Forza bezig is met een nieuwe site. Ik keek normaal gesproken eerst bij forza, maar merk dat andere sites vaak eerder zijn met nieuws. Ik denk dat Forza zich weer moet gaan onderscheiden. Sterke punten op dit moment zijn de interviews en de columns zijn vaak leuk.

En het is jammer voor de makers van Forza dat ze de discussie/reactiemogelijkheid hebben moeten stoppen.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Jeroen »

Jota schreef:Ik heb begrepen dat Forza bezig is met een nieuwe site. Ik keek normaal gesproken eerst bij forza, maar merk dat andere sites vaak eerder zijn met nieuws. Ik denk dat Forza zich weer moet gaan onderscheiden. Sterke punten op dit moment zijn de interviews en de columns zijn vaak leuk.

En het is jammer voor de makers van Forza dat ze de discussie/reactiemogelijkheid hebben moeten stoppen.
Tsja, eerder zijn met nieuws. Dat is allemaal gekopieerd nieuws van andere media. Daarin onderscheid je je niet.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Jota »

Jeroen schreef:
Jota schreef:Ik heb begrepen dat Forza bezig is met een nieuwe site. Ik keek normaal gesproken eerst bij forza, maar merk dat andere sites vaak eerder zijn met nieuws. Ik denk dat Forza zich weer moet gaan onderscheiden. Sterke punten op dit moment zijn de interviews en de columns zijn vaak leuk.

En het is jammer voor de makers van Forza dat ze de discussie/reactiemogelijkheid hebben moeten stoppen.
Tsja, eerder zijn met nieuws. Dat is allemaal gekopieerd nieuws van andere media. Daarin onderscheid je je niet.
Precies dat bedoel ik; in mijn ogen had Forza voorheen echte primeurs, maar dat lijkt verleden tijd.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door BiT »

Goed bezig Forza! :tu:
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3170
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door denniesee »

de reactie's van forummers van Forza gaan op DTH gewoon verder :pukeface:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

ernie

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door ernie »

:withstupid:

tijnec
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 22 jun 2009, 15:31
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door tijnec »

Waarom staat het nieuws van Andreas Granskov niet op de "voorpagina" van Forzanec. Ik vind het ook niet in het archief. Als ik Andreas Granskov in typ bij Google komt er wel een link van Forzanec. Kan iemand mij dit uitleggen?
Ook staat trouwens het nieuws over NEC-FC Utrecht er nog niet op, beetje jammer.

Wat vele mensen zeggen, dat Forza altijd met de primeurs kwam, ben ik het volledig mee eens, maar ook ik vind dat dat de laatste dagen tegen valt.

Nog steeds alle respect hoor naar Forza! :thumbsup: Het blijft, naar mijn zeggen, de meest overzichtelijke fansite van NEC!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door LT »

tijnec schreef:Waarom staat het nieuws van Andreas Granskov niet op de "voorpagina" van Forzanec. Ik vind het ook niet in het archief. Als ik Andreas Granskov in typ bij Google komt er wel een link van Forzanec. Kan iemand mij dit uitleggen?
Ook staat trouwens het nieuws over NEC-FC Utrecht er nog niet op, beetje jammer.

Wat vele mensen zeggen, dat Forza altijd met de primeurs kwam, ben ik het volledig mee eens, maar ook ik vind dat dat de laatste dagen tegen valt.

Nog steeds alle respect hoor naar Forza! :thumbsup: Het blijft, naar mijn zeggen, de meest overzichtelijke fansite van NEC!
Staat er nu wel op voor je. Iemand was hem vergeten te linken naar de hoofdpagina.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Bleum »

Eigenlijk best vreemd. We hebben kritiek op een fansite die werkt met vrijwilligers en zonder geld te ontvangen probeert om supporters van nieuws te voorzien. Nu komen er iets minder primeurs en worden ze daar op afgerekent door de supporters. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat een fansite met de laatste nieuwtjes komt.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3170
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door denniesee »

Bleum schreef:Eigenlijk best vreemd. We hebben kritiek op een fansite die werkt met vrijwilligers en zonder geld te ontvangen probeert om supporters van nieuws te voorzien. Nu komen er iets minder primeurs en worden ze daar op afgerekent door de supporters. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat een fansite met de laatste nieuwtjes komt.
die mensen moet je idd met respect behandelen want ik neem aan dat ze het toch met liefde en plezier de site maken
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door burp »

erg irritant van Forza dat ze stoppen met de reacties :td:

Daalt het niveau hier weer verder. Bij de vorige tijdelijke stop kregen we ook ineens die Knipping weer terug. :mrgreen:

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door BiT »

denniesee schreef:de reactie's van forummers van Forza gaan op DTH gewoon verder :pukeface:
Dan gooi je daar de comments ook dicht.

Als wij zulke kansloze KUT fans hebben dan moet dat maar.

Echt niet te geloven wat zogenaamde "supporters" op internet DURVEN te plaatsen.
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:57
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Hans »

Zou het misschien een oplossing kunnen zijn dat er ingelogd moet worden voor de reacties?

Lezers die er aan ergeren hoeven het niet te lezen en lezers die het leuk vinden kunnen alsnog reageren en lezen. Natuurlijk moet er nog altijd normaal en met respect worden gereageerd!

Gebruikersavatar
Tankmeister
Berichten: 128
Lid geworden op: di 03 feb 2009, 11:17
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Tankmeister »

Hans schreef:Zou het misschien een oplossing kunnen zijn dat er ingelogd moet worden voor de reacties?

Lezers die er aan ergeren hoeven het niet te lezen en lezers die het leuk vinden kunnen alsnog reageren en lezen. Natuurlijk moet er nog altijd normaal en met respect worden gereageerd!
Je dient nu al in te loggen, dat helpt dus niet...
“The only reason for time is so that everything doesn't happen at once”

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:57
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Hans »

Tankmeister schreef:
Hans schreef:Zou het misschien een oplossing kunnen zijn dat er ingelogd moet worden voor de reacties?

Lezers die er aan ergeren hoeven het niet te lezen en lezers die het leuk vinden kunnen alsnog reageren en lezen. Natuurlijk moet er nog altijd normaal en met respect worden gereageerd!
Je dient nu al in te loggen, dat helpt dus niet...
Ik bedoel natuurlijk om de reacties te kunnen lezen!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Harold Bastiaans »

Jota schreef:
Jeroen schreef:
Jota schreef:Ik heb begrepen dat Forza bezig is met een nieuwe site. Ik keek normaal gesproken eerst bij forza, maar merk dat andere sites vaak eerder zijn met nieuws. Ik denk dat Forza zich weer moet gaan onderscheiden. Sterke punten op dit moment zijn de interviews en de columns zijn vaak leuk.

En het is jammer voor de makers van Forza dat ze de discussie/reactiemogelijkheid hebben moeten stoppen.
Tsja, eerder zijn met nieuws. Dat is allemaal gekopieerd nieuws van andere media. Daarin onderscheid je je niet.
Precies dat bedoel ik; in mijn ogen had Forza voorheen echte primeurs, maar dat lijkt verleden tijd.
Vanaf maandag Jason Oost op training van NEC, by the way dat staat nog nergens.... ;)
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Jota »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Jota schreef:
Jeroen schreef:
Jota schreef:Ik heb begrepen dat Forza bezig is met een nieuwe site. Ik keek normaal gesproken eerst bij forza, maar merk dat andere sites vaak eerder zijn met nieuws. Ik denk dat Forza zich weer moet gaan onderscheiden. Sterke punten op dit moment zijn de interviews en de columns zijn vaak leuk.

En het is jammer voor de makers van Forza dat ze de discussie/reactiemogelijkheid hebben moeten stoppen.
Tsja, eerder zijn met nieuws. Dat is allemaal gekopieerd nieuws van andere media. Daarin onderscheid je je niet.
Precies dat bedoel ik; in mijn ogen had Forza voorheen echte primeurs, maar dat lijkt verleden tijd.
Vanaf maandag Jason Oost op training van NEC, by the way dat staat nog nergens.... ;)
:mrgreen: kijk zo ken ik jullie weer! :tu:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Mark Ariaans »

Bleum schreef:Eigenlijk best vreemd. We hebben kritiek op een fansite die werkt met vrijwilligers en zonder geld te ontvangen probeert om supporters van nieuws te voorzien. Nu komen er iets minder primeurs en worden ze daar op afgerekent door de supporters. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat een fansite met de laatste nieuwtjes komt.

Ik blijf het jammer vinden dat ForzaNEC nooit echt een serieuze poging heeft gewaagd om een paar moderators in te zetten. Ik kan me volledig voorstellen dat de huidige Forza staf daar vaak geen tijd voor heeft, maar dat hoeft ook niet. Ik ken zat sites waar het mod-team gewoon gerecruiteerd wordt uit vaste bezoekers. Die stellen in overleg met de redactie een paar gebruikersregels vast, vervolgens krijgen ze de mogelijkheid om posts te verwijderen of te censureren en een ban-optie voor gebruikers die het bij herhaling echt te bont maken. Dit zou de Forza redactie, afgezien van wat opstart-perikelen, verder toch nauwelijks tijd hoeven kosten.

Maar goed, zoals gezegd, het blijft een vrijwilligers-site, en het moet wel leuk blijven natuurlijk.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Jeroen »

Mark Ariaans schreef:
Bleum schreef:Eigenlijk best vreemd. We hebben kritiek op een fansite die werkt met vrijwilligers en zonder geld te ontvangen probeert om supporters van nieuws te voorzien. Nu komen er iets minder primeurs en worden ze daar op afgerekent door de supporters. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat een fansite met de laatste nieuwtjes komt.

Ik blijf het jammer vinden dat ForzaNEC nooit echt een serieuze poging heeft gewaagd om een paar moderators in te zetten. Ik kan me volledig voorstellen dat de huidige Forza staf daar vaak geen tijd voor heeft, maar dat hoeft ook niet. Ik ken zat sites waar het mod-team gewoon gerecruiteerd wordt uit vaste bezoekers. Die stellen in overleg met de redactie een paar gebruikersregels vast, vervolgens krijgen ze de mogelijkheid om posts te verwijderen of te censureren en een ban-optie voor gebruikers die het bij herhaling echt te bont maken. Dit zou de Forza redactie, afgezien van wat opstart-perikelen, verder toch nauwelijks tijd hoeven kosten.

Maar goed, zoals gezegd, het blijft een vrijwilligers-site, en het moet wel leuk blijven natuurlijk.
We hebben vanalles geprobeerd. Richting dat vlak aub geen verwijten maken.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door SamSam »

Ik kon net ineens weer reageren op het nieuws over Babos-->aanvoerder :???: :nut:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Mark Ariaans »

Jeroen schreef: We hebben vanalles geprobeerd. Richting dat vlak aub geen verwijten maken.
Het is geen verwijt hoor, ik was me er alleen niet van bewust dat jullie dit al geprobeerd hadden. Ik heb geen oproepjes of zoiets gezien op de Forza site om kandidaten te werven voor een moderator-schap of iets dergelijks, of andere indicaties dat dit al geprobeerd werd. Ik heb uiteraard wel gezien dat jullie aan het modereren waren na de eerste (tijdelijke) reactie-stop, maar ik kreeg de indruk dat dit werk voornamelijk vanuit de redactie zelf kwam. En ik kan me voorstellen dat je er dan snel de pee in gaat krijgen.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Jeroen »

Er is iemand bijgekomen als moderator. Die verwijderde 30 tot 50% van de reacties. Dweilen met de kraan open.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Mark Ariaans »

Ah, dat is inderdaad een trieste zaak dan. Ik had er geen idee van dat het zo erg geworden was. Dan is er inderdaad weinig aan te doen. Deden jullie ook IP bans en dergelijke?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten