ForzaNEC.nl

Alles over de fansites van NEC!
Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Mark Ariaans »

ernie schreef: Ik word er moe van als ik het lees, als je het niet genoeg vind zou je zelf eens een blik moeten werken op dat forum ;)

Lees het dan niet? Ik sla geregeld ook hele lappen discussie over. Maar soms staat er best wel wat nuttigs of interessants tussen. Of verwacht je dat elk forum-bericht een Ernie stamp-of-approval mee krijgt?

ernie

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door ernie »

Mark Ariaans schreef:
ernie schreef: Ik word er moe van als ik het lees, als je het niet genoeg vind zou je zelf eens een blik moeten werken op dat forum ;)

Lees het dan niet? Ik sla geregeld ook hele lappen discussie over. Maar soms staat er best wel wat nuttigs of interessants tussen. Of verwacht je dat elk forum-bericht een Ernie stamp-of-approval mee krijgt?
JA!

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door BiT »

Sorry hoor, maar gooi ALSJEBLIEFT die comments weer dicht.
Het lijkt elke week erger te worden, en het gaat onderhand helemaal nergens meer over.

Je wil als fansite en als supportersgroep toch niet op internet te kakken worden gezet door zo'n stelletje kortzichtige idioten?!
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Tim Janssen »

BiT schreef:Sorry hoor, maar gooi ALSJEBLIEFT die comments weer dicht.
Het lijkt elke week erger te worden, en het gaat onderhand helemaal nergens meer over.

Je wil als fansite en als supportersgroep toch niet op internet te kakken worden gezet door zo'n stelletje kortzichtige idioten?!
die laatste ook gelezen nu onderwerp Weinig nieuws op Supportersavond
het gaat nergens meer om daar die site gaat echt na de klote.
stelletje kleuters daar

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door bertje »

BiT schreef:Sorry hoor, maar gooi ALSJEBLIEFT die comments weer dicht.
Het lijkt elke week erger te worden, en het gaat onderhand helemaal nergens meer over.

Je wil als fansite en als supportersgroep toch niet op internet te kakken worden gezet door zo'n stelletje kortzichtige idioten?!
:withstupid: :bigcry:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Jota »

bertje schreef:
BiT schreef:Sorry hoor, maar gooi ALSJEBLIEFT die comments weer dicht.
Het lijkt elke week erger te worden, en het gaat onderhand helemaal nergens meer over.

Je wil als fansite en als supportersgroep toch niet op internet te kakken worden gezet door zo'n stelletje kortzichtige idioten?!
:withstupid: :bigcry:
misschien gewoon sneller bannen, dan filter je die mensen er toch snel genoeg uit.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Mark Ariaans »

Tja, het is geloof ik al meermalen geopperd om een paar duidelijke forum-regels neer te leggen en dan een paar moderators aanstellen om de boel in goede banen te leiden. Maar goed, het is ongetwijfeld gemakkelijker gezegd dan gedaan om even ergens een paar mods vandaan te toveren. Zulke dingen kosten toch tijd en aandacht, en het is natuurlijk maar de vraag of de Forza-redactie een reactie-optie belangrijk genoeg vindt om al die moeite te doen. Het lijkt me echter zeker geen overbodige luxe, gezien sommige commentaren.

Aan de andere kant, je hoeft het natuurlijk niet te lezen, en als het niet bevalt dan is het aan een ieder vrij om de reacties gewoon te negeren. We moeten het ook niet groter gaan maken dan het is.

ernie

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door ernie »

Gewoon dichtgooien... ben je van het gezeik af.
Jammer voor de mensen die wel normaal kunnen posten, maar de goede lijden weer eens onder de slechte.

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Jean Knipping »

Ik denk dat op dit forum de iets meer links georienteerde NEC èrs thee drinken en dat op Forza de rechtse elkaar met bier bestrooien. Dus iedereen in zijn waarde laten.

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Socio »

Jean Knipping schreef:Ik denk dat op dit forum de iets meer links georienteerde NEC èrs thee drinken en dat op Forza de rechtse elkaar met bier bestrooien. Dus iedereen in zijn waarde laten.
Suggereer jij hier nu dat rechts lomp en ongenuanceerd is?


Let wel: het is niet mijn mening dat Forza lomp en ongenuanceerd zou zijn, maar op basis van de voorgaande posters lijken de reacties dat soms wel te zijn. Maar om daarmee Forza in een rechtse hoek te drukken lijkt me ongepast Jean, ik heb Forza tot op heden nooit op enige politieke kleuring kunnen betrappen.


Persoonlijk noot: Het lijkt me wel lekker als jouw stelling klopt en jij je daarmee afficheert als de beschermheilige van rechts. Dan is voor mij persoonlijk weer eens bewezen dat rechtse mensen ijzersterk zijn in het roepen van loze dingen en deze vervolgens niet waar maken. (maar dit is eigenlijk te makkelijk scoren :mrgreen:)

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Jean Knipping »

socio, dus toch links????????? :yes: Ik sugereer helemaal niets, maar het valt wel een beetje op dat er verschillende wijze meningen worden geventileerd.

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Socio »

Jean Knipping schreef:socio, dus toch links????????? :yes: Ik sugereer helemaal niets, maar het valt wel een beetje op dat er verschillende wijze meningen worden geventileerd.
Ik ben links, maar kom ook gewoon op Forza, een prima fansite. Mag dat dan wel van jou?
Maar ik zie eigenlijk niet hoe je een spits liberaal, sociaal-democratisch, christen-democratisch of groen moet beoordelen.

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Jean Knipping »

Je kunt aan de manier van het juichen zien welke richting ze op staan. Ik meer van het midden met een flauwe tik naar rechts en ik kom gewoon op dit forum.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door bertje »

Jean Knipping schreef:Ik denk dat op dit forum de iets meer links georienteerde NEC èrs thee drinken en dat op Forza de rechtse elkaar met bier bestrooien. Dus iedereen in zijn waarde laten.
:huh: Wat is dit nou weeer voor lulkoek, wat heeft het in godsnaam met politieke keuze te maken?? We vinden het alleen zonde van de site dat er mensen zijn die mekaar bedrijgen enz. Dat haalt gewoon deze mooie site naar beneden!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door BIESKE »

bertje schreef:
Jean Knipping schreef:Ik denk dat op dit forum de iets meer links georienteerde NEC èrs thee drinken en dat op Forza de rechtse elkaar met bier bestrooien. Dus iedereen in zijn waarde laten.
:huh: Wat is dit nou weeer voor lulkoek, wat heeft het in godsnaam met politieke keuze te maken?? We vinden het alleen zonde van de site dat er mensen zijn die mekaar bedrijgen enz. Dat haalt gewoon deze mooie site naar beneden!
Zullen we de politieke prietpraat maar voor de desbetreffende topic houden. Zo vermoeiend, links of rechts.

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Jean Knipping »

Inderdaad :zzz:

rubinho
Berichten: 301
Lid geworden op: di 12 aug 2008, 22:22
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door rubinho »

Ik ga het toch maar weer naar boven halen:
Forza kick die sneaker aub. Want hij maakt iedereen die een argument tegen hem in brengt belachelijk met one-liners (ik zou maar niet op de wilders manier zeggen). En is volgens mij de aanstichter van het onrust op forza...

Jotim
Berichten: 279
Lid geworden op: do 27 nov 2008, 15:39
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Jotim »

rubinho schreef:Ik ga het toch maar weer naar boven halen:
Forza kick die sneaker aub. Want hij maakt iedereen die een argument tegen hem in brengt belachelijk met one-liners (ik zou maar niet op de wilders manier zeggen). En is volgens mij de aanstichter van het onrust op forza...
Vlgs mij heeft die sneaker een ban gekregen, :lol:

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:57
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Hans »

Misschien kan ForzaNEC een hoofdstuk 'in de wandelgangen' openen. Blijven de andere artikelen/reacties schoon van de geruchten.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door LT »

Hans schreef:Misschien kan ForzaNEC een hoofdstuk 'in de wandelgangen' openen. Blijven de andere artikelen/reacties schoon van de geruchten.
Die bestond/bestaat, is echter moeilijk om die hoog te houden, we zijn tenslotte geen forum.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door SamSam »

:pukeface: Die reacties onder het stukje van Tim Janssen ook weer.
Asteblieft zet die reactie mogelijkheid uit. Je kunt wel zeggen dat je er niet naar moet kijken. Maar uiteindelijk als er gezeik is met de supporters gaan ze je wel weer over 1 kam scheren. En ik wil NIET bij die minkukels horen!
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door Bleum »

Lees ze gewoon niet als je weet dat er onzin staat.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door NiMMA_024 »

Jean Knipping schreef:Je kunt aan de manier van het juichen zien welke richting ze op staan. Ik meer van het midden met een flauwe tik naar rechts en ik kom gewoon op dit forum.
Als ik jou op jouw eerdere woorden moet geloven ben jij volgens mij typisch een geval van een zwevende kiezer, aangezien je op beide fora (forza + hier) je onzin uitkraamt ;)
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door NiMMA_024 »

Is forza weer es traag?
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: ForzaNEC.nl

Bericht door rooie »

NiMMA_024 schreef:Is forza weer es traag?
Bij mij niet, ik denk dat het deze keer aan jou PC ligt :yes:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten