De Trouwe Honden
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Re: De Trouwe Honden
Premier, coach, beheerder. Rutte is van vele markten thuis.
Duidelijk artikel van Mark in De Trouwe Honden; goed van toon, empathisch. Met zijn slotconclusie ben ik het van harte eens!
Ik vind het zeer netjes van DTH en Forza dat er geen wedstrijdverslag geplaatst is vandaag uit respect voor Bas Dost. Ik hoop wel dat in de loop van de week dat verslag er wel komt. Want ik denk dat het team (inclusief Dost en zijn wereldgoal) en de staf dat wel verdient na deze wedstrijd. Uiteraard nadat we zeker weten dat alles goed komt met Bas.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Ik kon het echt even niet aan. Had het halve stuk al geschreven, maar meteen in de prullenbak geflikkerd toen Bas in elkaar klapte. Ik was van plan het weer op te pakken wanneer we de 5 minuten inhaal gingen doen. Maar als dat te lang duurt, dan rollen we het wellicht in een week van of zo.Polleke schreef: ↑zo 29 okt 2023, 23:00Ik vind het zeer netjes van DTH en Forza dat er geen wedstrijdverslag geplaatst is vandaag uit respect voor Bas Dost. Ik hoop wel dat in de loop van de week dat verslag er wel komt. Want ik denk dat het team (inclusief Dost en zijn wereldgoal) en de staf dat wel verdient na deze wedstrijd. Uiteraard nadat we zeker weten dat alles goed komt met Bas.
Mark Ariaans schreef: ↑ma 30 okt 2023, 10:48Ik kon het echt even niet aan. Had het halve stuk al geschreven, maar meteen in de prullenbak geflikkerd toen Bas in elkaar klapte. Ik was van plan het weer op te pakken wanneer we de 5 minuten inhaal gingen doen. Maar als dat te lang duurt, dan rollen we het wellicht in een week van of zo.Polleke schreef: ↑zo 29 okt 2023, 23:00Ik vind het zeer netjes van DTH en Forza dat er geen wedstrijdverslag geplaatst is vandaag uit respect voor Bas Dost. Ik hoop wel dat in de loop van de week dat verslag er wel komt. Want ik denk dat het team (inclusief Dost en zijn wereldgoal) en de staf dat wel verdient na deze wedstrijd. Uiteraard nadat we zeker weten dat alles goed komt met Bas.
Ik lees de stukken 'zo zagen wij het' vaak met veel plezier.
Zou het wel een optie zijn al die witregels eruit te laten. Dat maakt het niet geheel handig (tenzij ik enige kale gek ben die deze witregels ziet).
Zou het wel een optie zijn al die witregels eruit te laten. Dat maakt het niet geheel handig (tenzij ik enige kale gek ben die deze witregels ziet).
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Ligt een beetje aan Wordpress, denk ik. Die witregels zijn inderdaad wel erg breed. Ik kan ze er bij de volgende wedstrijd wel uitlaten en kijken hoe dat de leesbaarheid beinvloed
Geen wedstrijdverslagje?
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Morgenochtend, hopelijk.
Aah OK, normaliter ga ik na een wedstrijd ff poepen en lees ik erna meteen het wedstrijdverslag
Weet niet waar ik het plaatsen moet en of het wellicht al aangekaart is. Maar het item 'laatste forumreacties' op de site, werkt al weer een paar dagen niet, kan er nog wat aan gedaan worden?
Uitstekende column van Wichard in DTH! Duidelijk, veelzijdig en betrokken (bij onderwerp en club) geschreven!
Uitstekende column van Wichard in DTH! Duidelijk, veelzijdig en betrokken (bij onderwerp en club) geschreven!
-
- Contacteer:
volkomen eens met deze column .De bagger die NEC over zich heen gaat krijgen bij een eventuele verdere samenwerking zal enorm zijn.En ieder succes wat er uit voortvloeit overvleugelen.
Jarenlang hebben we hier,terecht,Vitesse bekritiseerd.
Namen Heracles en Vloet de maat.
Ik hoop dat we massaal net zo kritisch zullen zijn als straks blijkt dat het morele kompas van Boekhoorn en Aalbers ernstige gebreken vertoont.
Jarenlang hebben we hier,terecht,Vitesse bekritiseerd.
Namen Heracles en Vloet de maat.
Ik hoop dat we massaal net zo kritisch zullen zijn als straks blijkt dat het morele kompas van Boekhoorn en Aalbers ernstige gebreken vertoont.