Het wonder van Hamburg

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4962
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door Bernd »

Janssen schreef:
Bernd schreef:Zullen we't eerst eens over het wonder van Utrecht hebben?
Zo dat wonder is af....
Nu Hamburg dan maar he :hail: :beer:
Tja, 1-4 dan maar?

Ik gok op een 1-1 of 2-1.

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door bvg »

0-3 en dan winnen na penalties. De 0-3 valt in de 91ste minuut en blijkt later buitenspel te zijn. Lekker op zijn Duits dus :sjaal:

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 14997
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door necnmgn »

Dromende El-Akchaoui: 'Helden van Hamburg'
NEC Nijmegen staat voor de haast onmogelijke opgave een 0-3 achterstand weg te poetsen tegen Hamburger SV in de UEFA Cup-return. Toch weerhoudt het aanvoerder Youssef El-Akchaoui niet van een wonder in Hamburg te dromen.

"De spelersgroep wil niets liever dan bij HSV laten zien dat we een Europa-waardig team hebben. We hebben het Mirakel van Moskou meegemaakt en ook al is de kans maar superklein; het zou toch prachtig zijn als we nu terugkomen als de Helden van Hamburg", vertelde de optimistische linksachter op de website van zijn club.

Zijn trainer Mario Been is realistisch: "Het zal wel haast onmogelijk voor ons worden om de volgende ronde te bereiken. Natuurlijk is dat nog steeds ons doel, maar we moeten ook realistisch zijn. Wat voor mij belangrijk is in deze wedstrijd is te laten zien dat NEC terecht een plaats bij de laatste 32 heeft afgedwongen en dat wij niet misstaan in Europa."

"Met dat laatste bedoel ik overigens niet alleen op het veld, maar ook daarbuiten! Wat in Nijmegen is gebeurd met de scheidsrechter is NEC onwaardig", zo haalt de trainer het incident aan in de heenwedstrijd, waarbij de scheidsrechter werd geraakt door een voorwerp.

"We spelen er ook dit jaar in de competitie weer voor om met NEC een nieuw UEFA Cup ticket binnen te halen. Dan is niets frustrerender dan aan te hikken tegen een mogelijke straf zoals die NEC nu boven het hoofd hangt. Kortom, laten we er een mooi voetbalfeest van maken."

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4252
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door Napoleon »

Hamburger SV niet op volle sterkte tegen NEC
23/02/2009 18:04

Hamburger SV treedt naar verwachting niet op volle sterkte aan tijdens de UEFA Cup-return tegen NEC van donderdag. Guy Demel en Piotr Trochowski (foto) zijn er zeer waarschijnlijk niet bij. Michael Gravgaard kan ondanks een gebroken vinger wél gewoon spelen.

Demel kampt met een bovenbeenblessure en Trochowski heeft griep. Beiden stonden tijdens de heenwedstrijd in Nijmegen negentig minuten op het veld. Trochowski had een belangrijk aandeel in de 0-3 zege. De middenvelder nam uit een vrije trap de openingstreffer voor zijn rekening.

Hoewel trainer Martin Jol heeft aangegeven de terugwedstrijd ondanks de marge uit de heenwedstrijd serieus te nemen, lijkt het onwaarschijnlijk dat hij risico's gaat nemen met spelers die niet fit zijn. De verwachting is dan ook dat Demel en Trochowski donderdag niet zullen spelen.

Voor Gravgaard ruimt Jol waarschijnlijk wel een plaats in zijn basiselftal in. De Deense verdediger moest zich zondag tegen Bayer Leverkusen (2-1 zege) laten vervangen vanwege een gebroken vinger. Die kwetsuur staat een optreden tegen NEC echter niet in de weg.

Bron: VI.nl
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door vak Oost »

Napoleon schreef: Hamburger SV niet op volle sterkte tegen NEC
Bron: VI.nl
alsof dat iets zou uitmaken, het is en blijft daar mission unpossible
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door rasputin »

vak Oost schreef:
Napoleon schreef: Hamburger SV niet op volle sterkte tegen NEC
Bron: VI.nl
alsof dat iets zou uitmaken, het is en blijft daar mission unpossible
impossible. maar je hebt geen gelijk. moet willen winnen, daar gaat t om
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20466
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door Mark Ariaans »

Niks is onmogelijk, het is een wedstrijd op zichzelf! HSV een dagje aan de onderschatting, wij stijgen a la Moskou boven onszelf uit en BOEM!




Nou ja, ik ga er geen geld op zetten natuurlijk. Of een kratje pils.



Maar niks is onmogelijk!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12425
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door Curva »

de enige kans die we hebben is als de gehele selectie van HSV vanaf afgelopen woensdag tot a.s. donderdag een half uur voor de wedstrijd flink carnaval heeft zitten vieren.
Voor de rest is het een kwestie van eer en trots om er de best mogelijke uitslag mee te nemen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15759
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door pjottr »

Of 's middags broodjes kipfilet van eind januari :mrgreen:

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door Socio »

Misschien kunnen wij de selectie van HSV woensdagavond mee op stap nemen? Met 1500 man moet het toch lukken om 75 Hamburger zo zat te krijgen dat ze donderdagavond niet op hun benen kunnen staan. Dat is 20 supporters per speler. Díe twee biertjes per persoon kunnen we best missen...

Bas
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 09 mei 2008, 21:04
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door Bas »

Ik zou echt een B-elftal opstellen, beker en competitie is nu echt ff belangrijker dan proberen een 0-3 weg te poetsen. Maar dat is mijn mening, die niet veel anderen delen helaas!

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door rooie »

Bas schreef:Ik zou echt een B-elftal opstellen, beker en competitie is nu echt ff belangrijker dan proberen een 0-3 weg te poetsen. Maar dat is mijn mening, die niet veel anderen delen helaas!
jij gaat duidelijk niet naar hamburg ofwel ? :nut:

dit is NEC-historie! niks b-elftal opstellen! gewoon voetballen en genieten van ons moment :sjaal: :beer:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door Socio »

rooie schreef:
Bas schreef:Ik zou echt een B-elftal opstellen, beker en competitie is nu echt ff belangrijker dan proberen een 0-3 weg te poetsen. Maar dat is mijn mening, die niet veel anderen delen helaas!
jij gaat duidelijk niet naar hamburg ofwel ? :nut:

dit is NEC-historie! niks b-elftal opstellen! gewoon voetballen en genieten van ons moment :sjaal: :beer:
Het maakt niet uit of je al dan niet naar Hamburg gaat. Natuurlijk moet je gaan genieten, maar het is ook dom op risicos te nemen met spelers die al niet 100% fit zijn.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4435
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door Ron Delgado »

Eerste minuut: Rost haalt de doorgebroken Tsibamba neer. Rood en penalty 0-1.

Dan geloof ik er wel weer in. :mrgreen:
Get up! Stay on the scene.

Fritske NEC
Berichten: 505
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 19:46
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door Fritske NEC »

Ik stel voor de actie: een kaarsje voor NEC. Laat iedereen van het thuisfront een kaarsje opsteken. Mocht het wonder niet geschieden dan hebben we er toch alles aan gedaan. :nut:

Bas
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 09 mei 2008, 21:04
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door Bas »

rooie schreef:
Bas schreef:Ik zou echt een B-elftal opstellen, beker en competitie is nu echt ff belangrijker dan proberen een 0-3 weg te poetsen. Maar dat is mijn mening, die niet veel anderen delen helaas!
jij gaat duidelijk niet naar hamburg ofwel ? :nut:

dit is NEC-historie! niks b-elftal opstellen! gewoon voetballen en genieten van ons moment :sjaal: :beer:
Ik ga dus wel, maar genieten zul je toch niet(van de wedstrijd dan), dus of je dat nu met een B-elftal doet of niet. Historie blijft het, ook al zou je met 10-0 verliezen, maar ik denk gewoon wat verder en dan zie ik hele belangrijke wedstrijden.

Gebruikersavatar
Nijmegen 1
Berichten: 844
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 22:13

Re: het wonder van hamburg

Bericht door Nijmegen 1 »

Fritske NEC schreef:Ik stel voor de actie: een kaarsje voor NEC. Laat iedereen van het thuisfront een kaarsje opsteken. Mocht het wonder niet geschieden dan hebben we er toch alles aan gedaan. :nut:
En je zit niet in het donker! :beer:
Niemand is belangrijker dan je zelf!
Zelfs de koning en de koningin niet!

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3811
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door BiT »

Bas schreef:
rooie schreef:
Bas schreef:Ik zou echt een B-elftal opstellen, beker en competitie is nu echt ff belangrijker dan proberen een 0-3 weg te poetsen. Maar dat is mijn mening, die niet veel anderen delen helaas!
jij gaat duidelijk niet naar hamburg ofwel ? :nut:

dit is NEC-historie! niks b-elftal opstellen! gewoon voetballen en genieten van ons moment :sjaal: :beer:
maar genieten zul je toch niet(van de wedstrijd dan)
:???: :???: :???:
Ronnie, Bus 6!

T.B.
Berichten: 159
Lid geworden op: di 28 okt 2008, 11:53
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door T.B. »

dit zou het perfecte wonder zijn :sjaal:
http://www.nectoday.nl/nectoday/nieuws/691" onclick="window.open(this.href);return false;

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door bvg »

Socio schreef:
rooie schreef:
Bas schreef:Ik zou echt een B-elftal opstellen, beker en competitie is nu echt ff belangrijker dan proberen een 0-3 weg te poetsen. Maar dat is mijn mening, die niet veel anderen delen helaas!
jij gaat duidelijk niet naar hamburg ofwel ? :nut:

dit is NEC-historie! niks b-elftal opstellen! gewoon voetballen en genieten van ons moment :sjaal: :beer:
Het maakt niet uit of je al dan niet naar Hamburg gaat. Natuurlijk moet je gaan genieten, maar het is ook dom op risicos te nemen met spelers die al niet 100% fit zijn.
Is wel een verschil met een b-elftal. Ik zou ook alle niet fitte spelers sparen. Beker en competitie is nu belangrijker, HSV schakelen we toch niet meer uit

Gebruikersavatar
Larry NEC
Berichten: 2448
Lid geworden op: zo 30 nov 2008, 00:22
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door Larry NEC »

T.B. schreef:dit zou het perfecte wonder zijn :sjaal:
http://www.nectoday.nl/nectoday/nieuws/691" onclick="window.open(this.href);return false;
Indeed, As it shoul be. But it will probably not happen like this ;) Maar natuurlijk wel prachtig gemaakt :thumbsup:

T.S.
Berichten: 1633
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door T.S. »

Fritske NEC schreef:Ik stel voor de actie: een kaarsje voor NEC. Laat iedereen van het thuisfront een kaarsje opsteken. Mocht het wonder niet geschieden dan hebben we er toch alles aan gedaan. :nut:
hahaha :yes: :hail: I'm in.
Meer positieve beleving in de Goffert!

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2601
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door H-Zenkamp »

T.B. schreef:dit zou het perfecte wonder zijn :sjaal:
http://www.nectoday.nl/nectoday/nieuws/691" onclick="window.open(this.href);return false;
:mrgreen: grappig gedaan
★★

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door Socio »

T.B. schreef:dit zou het perfecte wonder zijn :sjaal:
http://www.nectoday.nl/nectoday/nieuws/691" onclick="window.open(this.href);return false;
Geweldig! Heb hier vannacht nog over gedroomd, maar de meeste dromen zijn bedrog.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: het wonder van hamburg

Bericht door BasNijmegen »

Ik had gedroomd dat het 1-7 werd :schater: Ik was zo gelukkig tot ik wakker werd :(

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten