Scheidsrechter bekogeld

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3139
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door denniesee »

SamSam schreef:Gewoon inderdaad dat groepje bestraffen. En als ze niet willen betalen moeten ze diegene die raak gooide maar naaien. Zit niks anders op, als je zo'n held bent dat je het niet toe durft te geven.
en als diegene, die het gedaan heeft, nooit gaat naar NEC en alleen tegen HSV ging omdat het zo'n mooie wedstrijd is(was), dan ben je mooi genaaid dan als je toevallig daar ook zit :nut:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

wouternec
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:06
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door wouternec »

Zo'n aansteker gooien is gewoon kut voor de club en dat kan ook echt niet.

Maar we mogen juist blij zijn dat wij met supporters bij nooit meer negatief in het nieuws, in het verleden was dit nogal anders. Hooligans van nec dit weer gesloopt, daar weer vechtpartij. Laatste paar jaar niks. Altijd een negatieve weer... :pukeface:
Staat trouwens ook los van hooliganisme , was gewoon een zatte vent , of vrouw:P die da deed

Maargoed als we nou met zijn allen een paar euro lappen komt alles weer goed

Je betaalt niet voor die gooiers, je betaalt om NEC te helpen

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3139
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door denniesee »

wouternec schreef:Zo'n aansteker gooien is gewoon kut voor de club en dat kan ook echt niet.

Maar we mogen juist blij zijn dat wij met supporters bij nooit meer negatief in het nieuws, in het verleden was dit nogal anders. Hooligans van nec dit weer gesloopt, daar weer vechtpartij. Laatste paar jaar niks. Altijd een negatieve weer... :pukeface:
Staat trouwens ook los van hooliganisme , was gewoon een zatte vent , of vrouw:P die da deed

Maargoed als we nou met zijn allen een paar euro lappen komt alles weer goed

Je betaalt niet voor die gooiers, je betaalt om NEC te helpen
:withstupid: iemand die het gelukkig begrijpt
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
THE REAL EAST-SIDE
Berichten: 60
Lid geworden op: do 26 mar 2009, 14:14
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door THE REAL EAST-SIDE »

:jestera:
Hazenkamp Nijmegen is back!!

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door mad dog »

zucht...
einde van deze poging.....

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Mavage »

wouternec schreef:(..)

Je betaalt niet voor die gooiers, je betaalt om NEC te helpen
En waarom moet N.E.C. geholpen worden? Door die gooiers! Ipso facto komen we dus weer bij die gooiers uit.. Verwarrend!
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17534
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Demtsjenko »

inderdaad.. alleen die naam al...

Gebruikersavatar
Hatert NEC
Berichten: 1044
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 15:28
Locatie: Nijmegen, Hatert
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Hatert NEC »

maar gaan we nu iederekeer als er boete komt een collecte houden?
Pound for pound best hooligans in the world!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17534
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Demtsjenko »

jbnmgn schreef:
SamSam schreef:Legio haalde ook maar €2.500 op, en daar denkt iedereen: "Leuk initiatief, ik geef wat"
En ze denken hier meer op te halen? Terwijl iedereen denkt: "Ik ga een beetje voor iemand anders betalen"

Gaat natuurlijk niet lukken, als is het een mooi gebaar.
Als iedereen zo reageert dan komt er idd weinig binnen. We kunnen ook POSITIEF reageren en zeggen± kom op mensen, laten we met zijn allen ervoor zorgen dat de boete die NEC moet betalen zo klein mogelijk wordt en dat als gebaar van dank voor een geweldig jaar van de supporters. Maar dat is dan weer mijn mening. En voor Legio haalde men 2500 euro op, maar werd die niet verdubbeld door de supportersvereniging? Laten we nu dan ook de sponsors oproepen om het bedrag wat nu opgehaald wordt voor deze boete ook te verdubbelen!
als je iets als een gebaar van dank wilt doen, richt je je persoonlijk tot de technische staf en de spelers... het betalen van een boete vind ik TOTAAL ongepast als blijk van waardering. iets dat zo negatief is als bedankje uitleggen...??? ik vind het ook schokkend dat aan zo'n gebeurtenis een vorm van solidariteit gekoppeld wordt. ik wil me als supporter juist zo ver mogelijk distantiëren van dergelijk gedrag en de uitkomst daarvan.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Michael »

Dat kan je toch ook doen al je je euro's in de collectebus gooit? :huh: Ik denk dat 99,9% zich distantieert van deze gebeurtenis.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17534
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Demtsjenko »

nee, kan dergelijk gedrag op geen enkele wijze sponsorren...

Gebruikersavatar
Youri
Berichten: 462
Lid geworden op: do 04 sep 2008, 09:52
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Youri »

snap sowieso niet waar iedereen zich druk om maakt.. er gooiden zoveel en het gebeurt zo vaak, nooit hoor je er iemand over; media noch supporters.. wordt er iemand geraakt, meteen hele heisa.. ik betaal gewoon die 4 of 5 euro als steun aan de club en die gooier(s) neem ik verder niks kwalijk

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Mavage »

Youri schreef:snap sowieso niet waar iedereen zich druk om maakt.. er gooiden zoveel en het gebeurt zo vaak, nooit hoor je er iemand over; media noch supporters.. wordt er iemand geraakt, meteen hele heisa.. ik betaal gewoon die 4 of 5 euro als steun aan de club en die gooier(s) neem ik verder niks kwalijk
Haha en pas als het fout gaat verbaas je je erover dat er aandacht voor komt?

Hoe vaak rijd je met een auto wel niet rakelings langs dat paaltje dat bij je oprit staat, in de wetenschap dat het een keer fout kan gaan? Je baalt pas op het moment dat je het paaltje ook daadwerkelijk raakt. En hoevaak hebben omstanders wel niet gezegd dat je het beter anders kunt doen? Reken er maar op dat jij je ook niet druk zult maken, totdat je hem geraakt hebt.
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
Youri
Berichten: 462
Lid geworden op: do 04 sep 2008, 09:52
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Youri »

nee ik snap wel dat er aandacht voor komt, maar waarom wordt het zo opgeblazen.. ik heb idd al een keer langs het paaltje bij de oprit geschuurd, toen dacht ik klote net nieuwe auto van mijn ouders.. maar ik blies de boel niet zo op als nu gebeurt.. gebeurd is gebeurd, en dan kan iedereen wel over "de gooier(s)" gaan zitten zeiken maar maak je niks meer mee goed.. Kijk bijv. naar bouaouzan (als we toch voorbeelden gaan geven) hoe vaak worden er enorme doodschoppen uit gedeeld in het voetbal en wordt er niet eens een vrije trap voor gegeven.. boua doet het ook en raakt hem net verkeerd en meteen wordt het opgeblazen

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Bleum »

rasputin schreef:Afbeelding

Afbeelding
Wel jammer deze grap. Hoewel de actie goedbedoeld is laat dit en het nieuwsstuk vanmorgen op rtl nieuws zien dat dat de link met hooligans wordt gelegd. Het "wij helpen NEC" idee wordt totaal ondergesneeuwd. Het beeld ontstaat meer dat wij supporters de boete van de gooier gaan betalen, dan het beeld dat we NEC willen helpen. Nogmaals de actie is goedbedoeld, maar het is wel jammer dat het doel, ondergeschikt is aan de oorzaak.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4435
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Ron Delgado »

Het is een beetje het verhaal van de flitser. Veel chauffeurs vinden die flitsers maar onzin langs de weg. Lekker 80 km rijden en ff afremmen zodat je met 50 niet op de foto komt. Mooi hoor, totdat ze een keer het kind van de buurman doodrijden met die 80 km. Ik denk niet dat ze dan wegkomen met de opmerking: jamaar het ging altijd goed.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Mavage »

Youri schreef:nee ik snap wel dat er aandacht voor komt, maar waarom wordt het zo opgeblazen.. ik heb idd al een keer langs het paaltje bij de oprit geschuurd, toen dacht ik klote net nieuwe auto van mijn ouders.. maar ik blies de boel niet zo op als nu gebeurt.. gebeurd is gebeurd, en dan kan iedereen wel over "de gooier(s)" gaan zitten zeiken maar maak je niks meer mee goed.. Kijk bijv. naar bouaouzan (als we toch voorbeelden gaan geven) hoe vaak worden er enorme doodschoppen uit gedeeld in het voetbal en wordt er niet eens een vrije trap voor gegeven.. boua doet het ook en raakt hem net verkeerd en meteen wordt het opgeblazen
Precies (zo kwam ik ook bij het voorbeeld.. ik denk dat we dat paaltje allemaal wel kennen ;) ), maar ook het voorbeeld van Bouaouzan geeft aan dat áls het écht fout gaat (Boua maakte een einde aan een carriére) dat de media erbovenop duikt en daardoor ook de supporters. Als de media er niet opspringt (bij ons had de media het bij een shotje kunnen laten en weer iets anders filmen) voorkom je al deze ophef.

MAAR nu we de ophef toch al hebben, kun je niet verwachten dat het met een collecte weer 'over' is? En eigenlijk vind ik dat niet eens zo onterecht.. Ah, nog een weekje en niemand denkt er nog aan! Om het maar mooi te zeggen: 'Alles komt goed!'
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door tweety »

THE REAL EAST-SIDE schreef::jestera:
da's een flinke eerste bijdrage :yes:
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

jbnmgn

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door jbnmgn »

rasputin schreef:we moeten de landelijke aandacht die dit krijgt voor ons gebruiken. kunnen we voor volgende week geen sponsor vinden die zijn/haar naam wil binden aan onze aktie. ik denk aan een luciferfabrikant :lol: , valhelmenfirma :mrgreen: , gemeente nijmegen stichting Fair Play :jestera: , Dorethe met de stichting Tandem, :nut: pleisterfabrikant (da's trouwens wel een meesterljik idee voor de kidsclub juniors. nec-pleisters !! rood-groen-zwarte pleister, het wordt weer stoer om een pleister te hebben :yes:

creatievelingen sta mee op en draai het negatieve incident om naar een positief signaal!! :sjaal:


Afbeelding
Die landelijke aandacht hadden we vanochtend al bij RTL4, waar in het journaal melding werd gemaakt van deze aktie, en in de Gelderlander stond het ook al, dus aandacht genoeg denk ik.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door BasNijmegen »

Ik betaal liever mee aan een collecte als deze, dan aan een collecte zoals bij Feyenoord (voor club financiering en behoud).
Natuurlijk is het dubbel om te betalen voor een daad van een ander. Maar velen handen maken ligt werk en vele centjes misschien wel een pleister op de wonden. Als supporters collectief laten we op deze manier ook zien, dat wij niet akkoord gaan met die daad van de dader. Door er op deze manier aandacht aan te spenderen laten we zien hoe het ook kan.

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door rasputin »

BasNijmegen schreef:Ik betaal liever mee aan een collecte als deze, dan aan een collecte zoals bij Feyenoord (voor club financiering en behoud).
Natuurlijk is het dubbel om te betalen voor een daad van een ander. Maar velen handen maken ligt werk en vele centjes misschien wel een pleister op de wonden. Als supporters collectief laten we op deze manier ook zien, dat wij niet akkoord gaan met die daad van de dader. Door er op deze manier aandacht aan te spenderen laten we zien hoe het ook kan.
hulde! :yes:
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3811
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door BiT »

Ik betaal al genoeg.
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
waalkade
Berichten: 1668
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 19:52

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door waalkade »

Leg me een ding uit: als iemand een mosterdzakje gooit naar een leeg doel gooit staan er 3 steward binnen notime op de tribune om de "dader" mee te nemen en nu kwan de supersonische, parabole 360 graden draaiende camera geen aansteker ontdekken.
De Goffert, het hart van Nijmegen

Gebruikersavatar
Hatert NEC
Berichten: 1044
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 15:28
Locatie: Nijmegen, Hatert
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Hatert NEC »

is lastig te zien hoor
Pound for pound best hooligans in the world!

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3811
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door BiT »

waalkade schreef:Leg me een ding uit: als iemand een mosterdzakje gooit naar een leeg doel gooit staan er 3 steward binnen notime op de tribune om de "dader" mee te nemen en nu kwan de supersonische, parabole 360 graden draaiende camera geen aansteker ontdekken.
Je geeft zelf al aan waar het door komt.

Als EEN iemand wat gooit is dat natuurlijk makkelijk te zien.
Als bijvoorbeeld 50 mensen wat gooien is niet moeilijk te zien wie er gooit, maar onmogelijk om te zien wie er raakte.

In de toekomst een boete voor iedereen die iets op het veld gooit is dus een goed idee. Alleen zit je dan nog wel met het probleem wegwerpgebaar, wat ik zelf in dit geval ook gemaakt heb.
Ronnie, Bus 6!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten