Scheidsrechter bekogeld

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Scheidsrechter bekogeld

Bericht door vak Oost »

een bepaalde groepje heeft ons weer internationaal en nationaal de club weer flink benadeelt,
aanstekers, blikjes en wat al niet meer, stelletje frusties en dat onder de noemer "clubliefde"
:crazy: tokkie hoolies
Alles komt goed !!

Chuckie
Berichten: 663
Lid geworden op: vr 03 okt 2008, 08:20
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door Chuckie »

:eek1: dit gebaar van el-ak zei genoeg....... denk toch eens na mensen, wat een schade jullie de club brengen door dit gedrag.... dat dit soort mensen het woord clubliefde nog in de mond durven nemen...

wees gewoon eerlijk, ondanks dat de scheids alles tegen floot....HSV is gewoon drie maten te groot en je verliest kansloos.... verlies moet je ook kunnen accepteren.... :slot:
Toezichthouder Wwft en supporter NEC

degrut
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:50
Locatie: Beek
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door degrut »

Chuckie schreef::eek1: dit gebaar van el-ak zei genoeg....... denk toch eens na mensen, wat een schade jullie de club brengen door dit gedrag.... dat dit soort mensen het woord clubliefde nog in de mond durven nemen...

wees gewoon eerlijk, ondanks dat de scheids alles tegen floot....HSV is gewoon drie maten te groot en je verliest kansloos.... verlies moet je ook kunnen accepteren.... :slot:
:withstupid: ongelooflijk... :bigcry:

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 14997
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door necnmgn »

Wat een stelletje hersenlozen zeg bahbah! Schade verhalen op die lui! :angryfire:

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3811
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door BiT »

Het was wel terecht imho...
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 14997
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door necnmgn »

BiT schreef:Het was wel terecht imho...
zoiets valt niet goed te praten in mijn ogen...

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3811
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door BiT »

Nouja, ik ben even de boze menigte voor:

Dat de supporters pissig waren was terecht. Dat ze dan hun hele zakinhoud op het veld gaan smijten gaat inderdaad te ver.
Al was ik ook erg boos (zat er ook recht voor).
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door Phoenix »

Al geeft een scheids 3 onterechte rode kaarten om hem dan te bekogelen en te raken, dat schaad de club nog veel meer.

Maar ja, nadenken is niet voor iedereen weggelegd...

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door Veugel »

Dit is toch te schandalig voor woorden. Ik ben echt woest op die zogenaamde supporters. In de stad zag je het al, de duitsers dronken gewoon rustig een biertje niks aan de hand en dan komen er een stel nederlands die duitsers uit dagen zonder enige reden. Die maken het echt kapot voor mij. En dan zoveel dingen op het veld gooien OPROTTEN! Ik ben echt woedend hierover en hoop echt niet dat ik hier door bedadeeld wordt. iemand die gewoon een wedstrijdje kijkt en ook boos is over de beslissing :angryfire:

Gebruikersavatar
Lange
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:24
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door Lange »

Veugel schreef:Dit is toch te schandalig voor woorden. Ik ben echt woest op die zogenaamde supporters. In de stad zag je het al, de duitsers dronken gewoon rustig een biertje niks aan de hand en dan komen er een stel nederlands die duitsers uit dagen zonder enige reden. Die maken het echt kapot voor mij. En dan zoveel dingen op het veld gooien OPROTTEN! Ik ben echt woedend hierover en hoop echt niet dat ik hier door bedadeeld wordt. iemand die gewoon een wedstrijdje kijkt en ook boos is over de beslissing :angryfire:

:withstupid:

Het is gewoon van de zotte..Stadion verbod en de eventuele boete verhalen. Ik was ook woest op de scheids maar haal het gewoon niet in mijn botte harses om wat te gaan gooien. altijd weer een paar halve zolen die het moeten verpesten. Volgende week gaat het ook mis. Let op mijn woorden. Die duitsers kun je beter hebben dan die vage oostblokkers en zuid europeanen/turken. I

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door T.I.G.O. »

Phoenix schreef:Al geeft een scheids 3 onterechte rode kaarten om hem dan te bekogelen en te raken, dat schaad de club nog veel meer.

Maar ja, nadenken is niet voor iedereen weggelegd...
:withstupid:

DR
Berichten: 4796
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door DR »

Phoenix schreef:Al geeft een scheids 3 onterechte rode kaarten om hem dan te bekogelen en te raken, dat schaad de club nog veel meer.

Maar ja, nadenken is niet voor iedereen weggelegd...
Mee eens. Het was duidelijk geen overtreding en ja, de scheids floot inconsequent. Maar dan nog dien je te realiseren dat je dor spul op het veld te gooien je alleen je eigen club en je medesupporters dupeert. Natuurlijk baalde ik op dat moment ook. Dan nog is het onnodig om spul op het veld te gooien. Ik heb wel veel respect voor die supporters die na elk tegendoelpunt en na einde wedstrijd het team weer middels zangkoren probeerde op te peppen. Babos apprecieerde dat ook.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door Arjan van Hout »

T.I.G.O. schreef:
Phoenix schreef:Al geeft een scheids 3 onterechte rode kaarten om hem dan te bekogelen en te raken, dat schaad de club nog veel meer.

Maar ja, nadenken is niet voor iedereen weggelegd...
:withstupid:
watt een gelul, ik keur het helemaal niet goed maar om nou te beginnen met nadenken is niet voor iedereen weggelegd.. is echt dom.
iedereen ergerde zich aan de scheids en wilde iets doen, dat je beter niets kan doen klopt, maar dat je in je emotie iets gooit is heel goed te begrijpen, iedereen met een beetje clubliefde zal dat beamen

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12453
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door Stefannec »

Gooien was niet goed daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar de beste man floot als een natte krant en dan is een eventueel spreekkoor op zijn plaats maar gooien vind ik echt triest.

Je bereikt er namelijk niks mee behalve een grote boete.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door T.I.G.O. »

Eniesee schreef:
T.I.G.O. schreef:
Phoenix schreef:Al geeft een scheids 3 onterechte rode kaarten om hem dan te bekogelen en te raken, dat schaad de club nog veel meer.

Maar ja, nadenken is niet voor iedereen weggelegd...
:withstupid:
watt een gelul, ik keur het helemaal niet goed maar om nou te beginnen met nadenken is niet voor iedereen weggelegd.. is echt dom.
iedereen ergerde zich aan de scheids en wilde iets doen, dat je beter niets kan doen klopt, maar dat je in je emotie iets gooit is heel goed te begrijpen, iedereen met een beetje clubliefde zal dat beamen
Als je dat clubliefde noemt is elk argument tegen dat zinloos gooien van tafel.........tja
Ik reageer ook vanuit clubliefde en dat mag dan niet?

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2388
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door TheRealTricolores »

Kon het ook wel begrijpen. Het was dat die scheids niet in me buurt stond ......
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

marcnec
Berichten: 167
Lid geworden op: ma 28 apr 2008, 22:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door marcnec »

ofniet...iedereen liep te schelden op die schijts man!..en ja ok, er werd wat gegooid...maar dat gebeurd heeeel veel, in heel veel stadions en op heel veel voetbalvelden..Het enige verschil nu is, dat ie nu zijn rotkop raakt! Als die niet was geraakt hoorde je niemand...Ja klagen hoe slecht de schijTs wel nie was en wat voor klootzak die is, en grote bek dat ie klappen verdient en blabla....Weetje tis ook kut voor NEC qua boetes enz.....Maar kom op, ga geen supporters stadionverboden wensen en sjit man... moet je kijken hoe massaal er gereageerd word op de SUPPORTERS die door emotie iets over de grens zijn gegaan... Beter maken jullie je je nie zo druk erom en zie t als een klein incidentje... En kom nu ook aub niet massaal op mij als persoon zeiken, want dan moet je die frustaties gwn op de man face2face doen. Net zoals jullie dat allemaal bij die personen die gooiden zouden moeten doen...... Zo en nu naar de reeperbaan! :angryfire: :sjaal:

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door Mavage »

marcnec schreef:(..)Maar kom op, ga geen supporters stadionverboden wensen en sjit man... moet je kijken hoe massaal er gereageerd word op de SUPPORTERS die door emotie iets over de grens zijn gegaan... Beter maken jullie je je nie zo druk erom en zie t als een klein incidentje... En kom nu ook aub niet massaal op mij als persoon zeiken, want dan moet je die frustaties gwn op de man face2face doen. Net zoals jullie dat allemaal bij die personen die gooiden zouden moeten doen...... Zo en nu naar de reeperbaan! :angryfire: :sjaal:
Niet om te zeiken op jouw persoon, maar klein incidentje? Die vent had een beste wond! Ah weetje, met iets meer geluk gooi je langs die scheids heen.. maar het is dood en doodzonde dat we hier zo een boete voor krijgen.
Energy and persistence conquer all things.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door Don Corleone »

necnmgn schreef:Wat een stelletje hersenlozen zeg bahbah! Schade verhalen op die lui! :angryfire:
:withstupid:
stadionverbod hoeft van mij niet, maar de knaken die NEC strals kan overmaken aan de UEFA zou ik wel terug halen.

die camera's hangen er niet voor niets, gebruik ze ook maar, dat je boos en telleurgesteld bent snap ik, maar hier benadeel je alleen NEC mee.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door De Kletskop »

Dat sommige het hier nog begrijpelijk vinden dat er wat gegooit wordt :nut:

Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door Phoenix »

Eniesee schreef:
T.I.G.O. schreef:
Phoenix schreef:Al geeft een scheids 3 onterechte rode kaarten om hem dan te bekogelen en te raken, dat schaad de club nog veel meer.

Maar ja, nadenken is niet voor iedereen weggelegd...
:withstupid:
watt een gelul, ik keur het helemaal niet goed maar om nou te beginnen met nadenken is niet voor iedereen weggelegd.. is echt dom.
iedereen ergerde zich aan de scheids en wilde iets doen, dat je beter niets kan doen klopt, maar dat je in je emotie iets gooit is heel goed te begrijpen, iedereen met een beetje clubliefde zal dat beamen
Tuurlijk hoor. Nadenken is niet voor iedereen weggelegd, dat is gewoon een feit. Als je zoiets doet, denk je niet na en kun je dat dus niet. Punt.
El Ak gaf dat ook niet voor niets aan. In emoties denken mensen niet na over een lange termijn consequentie die mogelijk volgen. En dat schaadt de club en daar ben ik heel boos om, en daarom vind ik die gooiers dom. En die kunnen dus gewoon niet goed nadenken. Iemand met een beetje clubliefde snapt dit en zou zich, ook al is hij heel boos, toch inhouden om de scheids niet te willen raken :tong:
(overigens vind ik zelf die laatste zin ook onzin, maar als Eniesee met zulke argumenten komt, krijgt ie ze ook terug)

tonny
Berichten: 1
Lid geworden op: do 19 feb 2009, 07:57
Contacteer:

gooien met div dingen naar spelers en schijdsrechters

Bericht door tonny »

hallo beste n.e.c fans

het gaat hier mij om zoals gisteravond dat de schijds geraakt wordt met een voorwerp.
beste mensen doe dat als u blieft niet meer het geeft de club een grotr boete op en de kans dat we mischien wel niet meer de eerste paar jaar niet meer europees meer mogen.
dus mensen hou hier mee op aub.
het is ook zo dat nec een grote boete kan krijgen. en dat willen we toch niet?????
het is verstandig om gewoon van de wedstrijd tegen nieten en schelden mag.
dat doe ik ook zo vaak.
ik kom heel wat jaren bij nec.
dus beste mede fans van nec doe dit aub niet meer je brengt de club alleen maar zo in dis credit.

ik hoop dat die genen er van leert als ie dit leest.
mvr gr tonny z vak.
ps: ben vroeger ook lit geweest van de harde kern.
ik heb ook gekke dingen mee gemaakt.
dus mensen gedaag je in het stadion.
ten slote het clubje is toch van ons of nie dan.

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: gooien met div dingen naar spelers en schijdsrechters

Bericht door K03N »

schijdsrechters? :schater:

Lit? :schater:

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: gooien met div dingen naar spelers en schijdsrechters

Bericht door Ramona »

Hehe...

Waarom geen reactie gewoon over zijn insteek?
Je snapt de strekking toch wel?!

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Verwachtingen en manier van reageren door supporters

Bericht door Socio »

Laten we realistisch zijn: het was meer dan 1 gek. Er was er echter 1 die niet to dronken was of onder de dope zat dat hij nog wel kon mikken......

Maar daarmee is hij/zij niet de enige schuldige. Ik denk dat alle gooiers bij zichzelf te raden mogen gaan en áls ze clubliefde hebben (om me ook maar in die discussie te mengen), gaan ze vandaag naar de Goffert om zich te melden. Wat mij betreft dan geen levenslang stadionverbod, maar wel verhalen van de boete en wat mij betreft een meldingsplicht voor volgende week. NEC kan niet nog een "incidentje" gebruiken.

Voor de rest vind ik dat we het niet zwarter moeten maken dan het was. Bij welke club blijven de supporters er bij 0-3 toch achter staan en zingen ze hun helden toe als ware kampioenen? Ik denk dat de meerderheid zich realiseerde dat dit iets unieks was waar we trots op konden zijn.

Misschien verwachten we nu (terecht) niks meer en gaan we er vanaf woensdag een feest van maken in Hamburg.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast