Scheidsrechter bekogeld

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door tweety »

beekie eastside schreef:
tweety schreef:
beekie eastside schreef:en waarschijnlijk ben je zelf zoeen pussy die ze wijf in elkaar slaat want in het egt durf je alleen tegen vrouwen!

egt de domste vergelijking die ik ooit heb gehoord! dus als je hooligan ben sla je je wijf in elkaar!!

en stoer een eigen mening hehe via internet held
wanneer ben je nou eigenlijk Hooligan Jeroen ? als je de boel sloopt , van alles gooit en de indruk wekt dat iedereen bang voor je is ? provoceert ? je meer voelt dan een andere supporter ? grow up joh
kerel lul tog niet zo slap!

hoor je mij zeggen dat als je hooligan bent dat je sloopt en gooit??

ik heb nog nooit wat gesloopt en gegooit ook niet en niemand hoeft bang voor mij te zijn hoor dus lul aub niet!

en ik ben hier niet de gene die zich meer voelt dan een ander supporter!

dag marcel
volgens mij staan er telkens vraagtekens tussen mijn vragen dus nogmaals vraag ik nogmaals wanneer ben je dan wel hooligan ?
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door RZG »

Wat een ophef :nut: In het heetst van de strijd vliegt er in 9 vd 10 voetbalwedstrijden van alles richting het veld, pech dat de scheids geraakt is. Laten we ons druk maken om belangrijkere dingen zoals de nieuwe trainer, hoe we de play-offs gaan halen etc..
Als je alles geeft, verlies je niets.

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Mavage »

:offtopic:
Energy and persistence conquer all things.

beekie eastside
Berichten: 342
Lid geworden op: ma 18 jun 2007, 16:36
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door beekie eastside »

tweety schreef:
beekie eastside schreef:
tweety schreef:
beekie eastside schreef:en waarschijnlijk ben je zelf zoeen pussy die ze wijf in elkaar slaat want in het egt durf je alleen tegen vrouwen!

egt de domste vergelijking die ik ooit heb gehoord! dus als je hooligan ben sla je je wijf in elkaar!!

en stoer een eigen mening hehe via internet held
wanneer ben je nou eigenlijk Hooligan Jeroen ? als je de boel sloopt , van alles gooit en de indruk wekt dat iedereen bang voor je is ? provoceert ? je meer voelt dan een andere supporter ? grow up joh
kerel lul tog niet zo slap!

hoor je mij zeggen dat als je hooligan bent dat je sloopt en gooit??

ik heb nog nooit wat gesloopt en gegooit ook niet en niemand hoeft bang voor mij te zijn hoor dus lul aub niet!

en ik ben hier niet de gene die zich meer voelt dan een ander supporter!

dag marcel
volgens mij staan er telkens vraagtekens tussen mijn vragen dus nogmaals vraag ik nogmaals wanneer ben je dan wel hooligan ?
hier hebben wij het wel vaker over gehad!

maar een hooligan heeft voor iedereen een andere betekenis!
dus wat wil je horen dan'?

ik vind dat slopen en gooie nix met hooligans heeft te maken maja de ander vind weer van wel!
en zo heb je nog 1000 dingen die de een wel vind en de ander niet!

en zoiezo waarschijnlijk is die gene die gegooit heeft niet eens een hooligan maar gewoon iemand die een waas voor de ogen kreeg.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door tweety »

beekie eastside schreef:
tweety schreef:
beekie eastside schreef:
tweety schreef:
beekie eastside schreef:en waarschijnlijk ben je zelf zoeen pussy die ze wijf in elkaar slaat want in het egt durf je alleen tegen vrouwen!

egt de domste vergelijking die ik ooit heb gehoord! dus als je hooligan ben sla je je wijf in elkaar!!

en stoer een eigen mening hehe via internet held
wanneer ben je nou eigenlijk Hooligan Jeroen ? als je de boel sloopt , van alles gooit en de indruk wekt dat iedereen bang voor je is ? provoceert ? je meer voelt dan een andere supporter ? grow up joh
kerel lul tog niet zo slap!

hoor je mij zeggen dat als je hooligan bent dat je sloopt en gooit??

ik heb nog nooit wat gesloopt en gegooit ook niet en niemand hoeft bang voor mij te zijn hoor dus lul aub niet!

en ik ben hier niet de gene die zich meer voelt dan een ander supporter!

dag marcel
volgens mij staan er telkens vraagtekens tussen mijn vragen dus nogmaals vraag ik nogmaals wanneer ben je dan wel hooligan ?
hier hebben wij het wel vaker over gehad!

maar een hooligan heeft voor iedereen een andere betekenis!
dus wat wil je horen dan'?

ik vind dat slopen en gooie nix met hooligans heeft te maken maja de ander vind weer van wel!
en zo heb je nog 1000 dingen die de een wel vind en de ander niet!

en zoiezo waarschijnlijk is die gene die gegooit heeft niet eens een hooligan maar gewoon iemand die een waas voor de ogen kreeg.
kijk en met dat laatste zijn we het eindelijk eens
:tu:
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Mavage »

tweety schreef: volgens mij staan er telkens vraagtekens tussen mijn vragen dus nogmaals vraag ik nogmaals wanneer ben je dan wel hooligan ?
hoo·li·gan [hoeliĝĝen] de; m,v -s gewelddadige jongere, met name gewelddadige voetbalsupporter
 ge·weld·da·dig bn, bw 1 geweld gebruikend 2 met of door geweld
 ge·weld het; o gebruik van wapens of lichamelijke kracht: ~ plegen; fysiek ~; het ~ vd zee onstuimigheid
Energy and persistence conquer all things.

ernie

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door ernie »

Mavage schreef:
tweety schreef: volgens mij staan er telkens vraagtekens tussen mijn vragen dus nogmaals vraag ik nogmaals wanneer ben je dan wel hooligan ?
hoo·li·gan [hoeliĝĝen] de; m,v -s gewelddadige jongere, met name gewelddadige voetbalsupporter
 ge·weld·da·dig bn, bw 1 geweld gebruikend 2 met of door geweld
 ge·weld het; o gebruik van wapens of lichamelijke kracht: ~ plegen; fysiek ~; het ~ vd zee onstuimigheid
Ik denk dat je volgens veel mensen een hooligan bent als je op een iets te fanatieke manier (en met soms wat geweld) je clubliefde uit en niet altijd nadenkt bij wat je doet, en dus iets te ver kan gaan.
Verder houd ik mijzelf buiten deze discussie ;)

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Mavage »

ernie schreef:
Mavage schreef:
tweety schreef: volgens mij staan er telkens vraagtekens tussen mijn vragen dus nogmaals vraag ik nogmaals wanneer ben je dan wel hooligan ?
hoo·li·gan [hoeliĝĝen] de; m,v -s gewelddadige jongere, met name gewelddadige voetbalsupporter
 ge·weld·da·dig bn, bw 1 geweld gebruikend 2 met of door geweld
 ge·weld het; o gebruik van wapens of lichamelijke kracht: ~ plegen; fysiek ~; het ~ vd zee onstuimigheid
Ik denk dat je volgens veel mensen een hooligan bent als je op een iets te fanatieke manier (en met soms wat geweld) je clubliefde uit en niet altijd nadenkt bij wat je doet, en dus iets te ver kan gaan.
Verder houd ik mijzelf buiten deze discussie ;)
Voetbalsupporter met gebruik van geweld -> hooligan. Volgens de Van Dale. En men weet: Als de Van Dale het zegt, IS dat zo!
Energy and persistence conquer all things.

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

Mavage schreef:
ernie schreef:
Mavage schreef:
tweety schreef: volgens mij staan er telkens vraagtekens tussen mijn vragen dus nogmaals vraag ik nogmaals wanneer ben je dan wel hooligan ?
hoo·li·gan [hoeliĝĝen] de; m,v -s gewelddadige jongere, met name gewelddadige voetbalsupporter
 ge·weld·da·dig bn, bw 1 geweld gebruikend 2 met of door geweld
 ge·weld het; o gebruik van wapens of lichamelijke kracht: ~ plegen; fysiek ~; het ~ vd zee onstuimigheid
Ik denk dat je volgens veel mensen een hooligan bent als je op een iets te fanatieke manier (en met soms wat geweld) je clubliefde uit en niet altijd nadenkt bij wat je doet, en dus iets te ver kan gaan.
Verder houd ik mijzelf buiten deze discussie ;)
Voetbalsupporter met gebruik van geweld -> hooligan. Volgens de Van Dale. En men weet: Als de Van Dale het zegt, IS dat zo!
:withstupid: Maar even over deze discussie. Ik vind niet dat je voor iemand zomaar mag bepalen of hij wel of geen supporter is. Iedereen heeft zijn of haar eigen invulling daarvan. Maar ik vind wel dat je je eigen club, waar we allemaal hier supporter van zijn, geen schade moet toedienen. of iemand een hoolie is moet hij ook zelf weten, ik ben het niet, andere zijn het wel. Zoals gezegt als ze de club maar niet schaden, van mij mogen ze best op een grasveldje gaan knokken, heb ik geen last van. Maar even voor beekie, wat vind jij voorjezelf een hoolie dan? Leg me dat eens uit, want als ik aan hoolies denk denk ik wel aan slopen etc.

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door rooie »

Mavage schreef:
ernie schreef:
Mavage schreef:
tweety schreef: volgens mij staan er telkens vraagtekens tussen mijn vragen dus nogmaals vraag ik nogmaals wanneer ben je dan wel hooligan ?
hoo·li·gan [hoeliĝĝen] de; m,v -s gewelddadige jongere, met name gewelddadige voetbalsupporter
 ge·weld·da·dig bn, bw 1 geweld gebruikend 2 met of door geweld
 ge·weld het; o gebruik van wapens of lichamelijke kracht: ~ plegen; fysiek ~; het ~ vd zee onstuimigheid
Ik denk dat je volgens veel mensen een hooligan bent als je op een iets te fanatieke manier (en met soms wat geweld) je clubliefde uit en niet altijd nadenkt bij wat je doet, en dus iets te ver kan gaan.
Verder houd ik mijzelf buiten deze discussie ;)
Voetbalsupporter met gebruik van geweld -> hooligan. Volgens de Van Dale. En men weet: Als de Van Dale het zegt, IS dat zo!
haha :jestera:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Mavage »

Nu de Van Dale 'flow' er toch lekker inzit:

 sup·por·ter [supporter] de; m,v -s iem die een sportclub aanmoedigt; aanhanger

Het feit dat men hier een account heeft, betekent al dat ze de club willen aanmoedigen. We zijn allemaal supporters!

Gezellig :beer:
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door RZG »

Mavage schreef: Het feit dat men hier een account heeft, betekent al dat ze de club willen aanmoedigen.
Als je sommige reacties op het forum leest vraag ik me dat af :mrgreen:
Als je alles geeft, verlies je niets.

ernie

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door ernie »

Het zal u niet ontgaan zijn dat NEC een boete van € 50.000,- heeft gekregen vanwege het gooien van een aansteker naar de scheidsrechter tijdens NEC-HSV. De torenhoge boete komt nu onterecht voor rekening van NEC. De Supportersvereniging NEC, HKN en ForzaNEC hebben de handen nu ineen geslagen om de club te helpen dit enorme bedrag op te hoesten.

Daarom wordt voorafgaand aan NEC-FC Twente op 3 april gecollecteerd en is een rekeningnummer beschikbaar gesteld om een bijdrage op te kunnen storten. Graag hopen we op uw bijdrage, want het geld verdient een veel betere bestemming!

Het gironummer is 2732329 t.n.v. Supportersvereniging NEC te Nijmegen. Uw bijdrage kunt u ook afgeven aan één van onze collectanten. Mocht u willen helpen met collecteren, dan is ook uw hulp van harte welkom. Stuurt u dan een e-mail naar sv@svnec.nl.

Namens de HKN, Supportersvereniging NEC en ForzaNEC.nl alvast hartelijk dank voor uw bijdrage.
ik reageer gewoon normaal.. kijk het is kut heb ik al 20x gezegt en wil best mee lappen het gaat inmiddels tog ook om mij club!
Nou Beekie, doneer maar ;)

Nee ff zonder gein... goede zaak!

beekie eastside
Berichten: 342
Lid geworden op: ma 18 jun 2007, 16:36
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door beekie eastside »

ernie schreef:Het zal u niet ontgaan zijn dat NEC een boete van € 50.000,- heeft gekregen vanwege het gooien van een aansteker naar de scheidsrechter tijdens NEC-HSV. De torenhoge boete komt nu onterecht voor rekening van NEC. De Supportersvereniging NEC, HKN en ForzaNEC hebben de handen nu ineen geslagen om de club te helpen dit enorme bedrag op te hoesten.

Daarom wordt voorafgaand aan NEC-FC Twente op 3 april gecollecteerd en is een rekeningnummer beschikbaar gesteld om een bijdrage op te kunnen storten. Graag hopen we op uw bijdrage, want het geld verdient een veel betere bestemming!

Het gironummer is 2732329 t.n.v. Supportersvereniging NEC te Nijmegen. Uw bijdrage kunt u ook afgeven aan één van onze collectanten. Mocht u willen helpen met collecteren, dan is ook uw hulp van harte welkom. Stuurt u dan een e-mail naar sv@svnec.nl.

Namens de HKN, Supportersvereniging NEC en ForzaNEC.nl alvast hartelijk dank voor uw bijdrage.
ik reageer gewoon normaal.. kijk het is kut heb ik al 20x gezegt en wil best mee lappen het gaat inmiddels tog ook om mij club!
Nou Beekie, doneer maar ;)

Nee ff zonder gein... goede zaak!
haha ;) maar komt wel goed hoor!

ik had het al gehoord van de hkn dat er inzameling zou komen! en inderdaad goede zaak

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Mavage »

RZG schreef:
Mavage schreef: Het feit dat men hier een account heeft, betekent al dat ze de club willen aanmoedigen.
Als je sommige reacties op het forum leest vraag ik me dat af :mrgreen:
Touché! :hail:
Energy and persistence conquer all things.

veurzetje
Berichten: 306
Lid geworden op: di 01 jul 2008, 20:26
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door veurzetje »

Wat een bak, ik moet gaan betalen in plaats van die mafkezen die allerlei rotzooi het veld opgooien en vrij uit gaan.
De omgekeerde wereld.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Ramona »

Ach, gedeelde smart is halve smart...

Vind het een prima initiatief en zal dan ook zeker wat in de bus doen voor NEC - Twente...

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Harold Bastiaans »

veurzetje schreef:Wat een bak, ik moet gaan betalen in plaats van die mafkezen die allerlei rotzooi het veld opgooien en vrij uit gaan.
De omgekeerde wereld.
Als je nu MAG schrijft in plaats van moet heb je het bij het rechte eind.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Jeffry74 »

Ik zou niet weten waarom ik 2x geld zou gaan geven voor een stukje plastic wat de huidbeschadiging van een bloeddruppel opleverde.
Als zijn halsslagader nu over het veld spoot zoals, de brandslang bij een bosbrand, dan vond ik het wat anders.... ;)

Nu doneren en volgend jaar een verhoogd seizoenskaartje van €5,-. Ik doe mee aan het laatste. :mrgreen:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 1087
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 20:39
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Bert »

Ik draag NEC al 40 jaar een warm hart toe maar ik vind het eigenlijk te gek dat ik ( lees wij ) moeten collecteren om voor
de kosten die ene loser heeft gemaakt op te draaien.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Danish Dynamite »

Bert schreef:Ik draag NEC al 40 jaar een warm hart toe maar ik vind het eigenlijk te gek dat ik ( lees wij ) moeten collecteren om voor
de kosten die ene loser heeft gemaakt op te draaien.
Nou volgens mij waren het er veel meer dan 1 hoor.....:roll:
En niet alleen bij deze wedstrijd en alleen vanuit dit vak van waaruit nu de scheidsrechter een keer geraakt werd.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Demtsjenko »

belachelijk initiatief!!!

de betreffende supporters doen straks een eurootje in het zakje en voelen zich gezuiverd van alle blaam, voor zover ze al blaam voelen...
de supportersvereniging krijgt van mij geen stuiver... laat ze maar proberen te achterhalen welke idioot/idioten verantwoordelijk is/zijn voor de boete...

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 1087
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 20:39
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Bert »

Danish Dynamite schreef:
Bert schreef:Ik draag NEC al 40 jaar een warm hart toe maar ik vind het eigenlijk te gek dat ik ( lees wij ) moeten collecteren om voor
de kosten die ene loser heeft gemaakt op te draaien.
Nou volgens mij waren het er veel meer dan 1 hoor.....:roll:
En niet alleen bij deze wedstrijd en alleen vanuit dit vak van waaruit nu de scheidsrechter een keer geraakt werd.
En ja die ene keer telt dus als 50.000 Euro.

En dat er meer dan 1 waren is juist maar des te triester..........

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door SamSam »

Waarschijnlijk betaalt diegene zelf niet eens mee..

Maar ik vind het een beetje een trieste discussie worden met je wel<--->niet supporter zijn. Iedereen is NEC supporter en is dat op zijn eigen manier. Ik hou ook niet van de mensen die dingen gooien, of geweld gebruiken. Maar het zijn wel gewoon supporters! Dus laten we daar maar gewoon mee ophouden :yes:

Dat was ff off-topic

Maar ik betaal echt geen cent mee aan die collecte. Ik ga een beetje iemand anders zijn shit wegruimen. Pas als ik weet dat die supporter die heeft gegooid er zelf ook een euro of 1.000( Of een ieder geval een flink bedrag, wat hem wel in de portemonnee raakt) bijlegt, dan wil ik graag meehelpen.
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 1087
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 20:39
Contacteer:

Re: Scheidsrechter bekogeld

Bericht door Bert »

SamSam schreef:Waarschijnlijk betaalt diegene zelf niet eens mee..

Maar ik vind het een beetje een trieste discussie worden met je wel<--->niet supporter zijn. Iedereen is NEC supporter en is dat op zijn eigen manier. Ik hou ook niet van de mensen die dingen gooien, of geweld gebruiken. Maar het zijn wel gewoon supporters! Dus laten we daar maar gewoon mee ophouden :yes:

Dat was ff off-topic

Maar ik betaal echt geen cent mee aan die collecte. Ik ga een beetje iemand anders zijn shit wegruimen. Pas als ik weet dat die supporter die heeft gegooid er zelf ook een euro of 1.000( Of een ieder geval een flink bedrag, wat hem wel in de portemonnee raakt) bijlegt, dan wil ik graag meehelpen.

Ik vind dat laatste best wel een idee.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten