Naar de stad voor NEC - HSV

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door ronnyguitar »

op forza gelezen . :

In de wandelgangen van de Goffert wordt gefluisterd dat onze commercieel manager, alias Schele Daan, een nieuwe single aan het opnemen is. Wordt het de succesvolle opvolger van zijn cover van Al mot ik krupe? Mogelijke een Duitse kraker? Later meer!

----------------

beste daan !!!

as je nou je nieuwe single, ien die peeman tent veurstelt (zingen dus) en veur de wedstrijd ien het stadion nog een keer deur de miekerovoon blert (oek nog al mot ik kruupe zingen !!) dan vlieguh die cd tjes, as werme breutjes over de toonbank...

alaof en de groetjes uut het buutenland,ronny
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
guusnec
Berichten: 24
Lid geworden op: do 08 mei 2008, 11:32
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door guusnec »

na de huldiging vorig jaar naar het centrum lopen, dat was pas vet! Iedereen ging weliswaar verspreid, maar wij liepen met een groep van ongeveer 20 man, waarvan ik er misschien 4 kende, overal met de polonaise cafe's en restaurants inlopen en weer eruit dat was echt geweldig.., en onderweg allemaal autos toeteren enzo en inderdaad wat hier ook gezegd wordt over het keizerkarelplein lopen.. prachtig!
ENIESEE NR.1 van GELDERLAND

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door jpnec »

T.S. schreef:
jpnec schreef:
jbnmgn schreef:
jpnec schreef:
nijmegen1 schreef:
jpnec schreef:En wat is daar dan het nut van om te gaan lopen in die kutkou?
Wat is het nut van deze reactie?
Is geen reactie maar een vraag.
Deze reactie is wel nutteloos omdat jij niet weet of het op die dag wel koud is. En wat verder het nut is om te gaan lopen? Gewoon: gezelligheid, laten zien dat NEC leeft, laten zien dat de supporters trots zijn op NEC en daar best een paar kilometer voor willen lopen.
Nou veel plezier

Dankje!
Ik had het niet tegen jou :tong:

L-Eastend
Berichten: 878
Lid geworden op: za 30 jun 2007, 16:46
Locatie: Lauwe
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door L-Eastend »

die tent kan me gestolen worden, ga weer ff bij bar Life kijken
Welcome to the East End

T.S.
Berichten: 1633
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door T.S. »

L-Eastend schreef:die tent kan me gestolen worden, ga weer ff bij bar Life kijken
oke doei! :bye:
Meer positieve beleving in de Goffert!

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3139
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door denniesee »

L-Eastend schreef:die tent kan me gestolen worden, ga weer ff bij bar Life kijken
ik ga ook naar Live maar wel top dat er een tent is voor diegene die het nodig hebben
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door ronnyguitar »

zal oek wel naar life gaan,tussendoor effuh naar joop, en oek nog effehttjus ien die tent spinsen,,,,,,,,,,
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3139
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door denniesee »

ronnyguitar schreef:zal oek wel naar life gaan,tussendoor effuh naar joop, en oek nog effehttjus ien die tent spinsen,,,,,,,,,,
ff een toeter roken bij ome joop :jestera:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

VakkieK
Berichten: 199
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:48
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door VakkieK »

Programma feest Grote Markt Bekend!
don. 12 februari 2009


Aanstaande woensdag is het zo ver. Dan speelt NEC in ons mooie Nijmegen tegen HSV in de derde ronde van de UEFA-cup. Eerder lieten we al weten dat het supporterscollectief in samenwerking met café De Derde Kamer en CV De Duumkes voor de wedstrijd een groot NEC feest gaat organiseren. Dit alles gaat plaatsvinden op één van de allermooiste plekken in de stad, namelijk midden op de Grote markt, naast het Waaghgebouw en onder de St Stevenstoren in het "Peeman dranken Mariken paleis". In deze prachtige grote spiegeltent, die speciaal voor dit feest eerder opgebouwd wordt, zullen diverse artiesten belangeloos optreden. Het kan haast niet anders of de Europacupkoorts stijgt deze middag naar een absoluut hoogtepunt.

Echte Nimweegse toppers gaan het publiek vermaken. Zo treden vader en zoon Knipping beiden op. Jean Knipping Sr met de klassiekers "de club van mijn dromen" en "Wij gaan Europa in" en Jr met z'n nieuwe top 100 hit "naar de kroeg." Schele Daan gaat voor de eerste keer zijn tophit "Mit Daan neur de Reeperbahn" ten gehore brengen, de Jojo's komen met hun schitterende nieuwe NEC medley en ook de zangers van "NEC heeft ze alle drie" en "Jij bint mien stad", de Doe maar watjes, zijn van de partij!

Maar dat is nog niet alles. In 1983 speelde NEC een andere legendarische Europese wedstrijd. De bomvolle Goffert werd toen voor de wedstrijd tegen Barcelona opgewarmd met hits van een band die speciaal voor dit feest terug komt om die Europese cirkel rond te maken: De Havenzangers!

Naast diverse optredens van artiesten komen ook oud-spelers langs om hun analyse te geven voor deze wedstrijd. De muziek zal de hele middag verzorgd worden door NEC internetstation ROODZWARTGROEN.nl. Zij gaan met hun drive-in show zorgen voor een mooi voetbalsfeertje in de spiegeltent. Mocht je moeten werken die middag, wees dan niet getreurd: via de website roodzwartgroen.nl kun je de hele middag live meegenieten van het feest op de grote markt!

Het programma start om 13.00 uur en duurt tot rond de klok van 19.30 uur, waarna het top-dweilorkest "Al mo we kruupe" de supporters op weg blaast richting onze Goffert, natuurlijk met het nummer waar deze dweilers zichzelf naar vernoemd hebben! De toegang is gratis, wel is het zo dat er vanwege de veiligheid niet meer dan 500 mensen tegelijk in de tent mogen zijn. Tot woensdag!

Van detrouwehonden.nl

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door BasNijmegen »

heb er nu echt zin in!

Gebruikersavatar
Larry NEC
Berichten: 2448
Lid geworden op: zo 30 nov 2008, 00:22
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door Larry NEC »

BasNijmegen schreef:heb er nu echt zin in!
:withstupid:
Programma ziet er goed uit :thumbsup:

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door BasNijmegen »

pfff maar 13 uur is wel vroeg zeg!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door Bleum »

BasNijmegen schreef:pfff maar 13 uur is wel vroeg zeg!
Je kan ook om 13.05 komen ;)
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door Strooper »

Zal Jean Knipping op komen dagen?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door Socio »

Ik heb nu zelfs al het cdtje van Daan in de auto zitten. Het wordt een feestje!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door vak Oost »

Strooper schreef:Zal Jean Knipping op komen dagen?
ik zeker niet nu ik weet dat zijn naam op het affiche staat
Alles komt goed !!

jbnmgn

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door jbnmgn »

VakkieK schreef:Programma feest Grote Markt Bekend!
don. 12 februari 2009


Aanstaande woensdag is het zo ver. Dan speelt NEC in ons mooie Nijmegen tegen HSV in de derde ronde van de UEFA-cup. Eerder lieten we al weten dat het supporterscollectief in samenwerking met café De Derde Kamer en CV De Duumkes voor de wedstrijd een groot NEC feest gaat organiseren. Dit alles gaat plaatsvinden op één van de allermooiste plekken in de stad, namelijk midden op de Grote markt, naast het Waaghgebouw en onder de St Stevenstoren in het "Peeman dranken Mariken paleis". In deze prachtige grote spiegeltent, die speciaal voor dit feest eerder opgebouwd wordt, zullen diverse artiesten belangeloos optreden. Het kan haast niet anders of de Europacupkoorts stijgt deze middag naar een absoluut hoogtepunt.

Echte Nimweegse toppers gaan het publiek vermaken. Zo treden vader en zoon Knipping beiden op. Jean Knipping Sr met de klassiekers "de club van mijn dromen" en "Wij gaan Europa in" en Jr met z'n nieuwe top 100 hit "naar de kroeg." Schele Daan gaat voor de eerste keer zijn tophit "Mit Daan neur de Reeperbahn" ten gehore brengen, de Jojo's komen met hun schitterende nieuwe NEC medley en ook de zangers van "NEC heeft ze alle drie" en "Jij bint mien stad", de Doe maar watjes, zijn van de partij!

Maar dat is nog niet alles. In 1983 speelde NEC een andere legendarische Europese wedstrijd. De bomvolle Goffert werd toen voor de wedstrijd tegen Barcelona opgewarmd met hits van een band die speciaal voor dit feest terug komt om die Europese cirkel rond te maken: De Havenzangers!

Naast diverse optredens van artiesten komen ook oud-spelers langs om hun analyse te geven voor deze wedstrijd. De muziek zal de hele middag verzorgd worden door NEC internetstation ROODZWARTGROEN.nl. Zij gaan met hun drive-in show zorgen voor een mooi voetbalsfeertje in de spiegeltent. Mocht je moeten werken die middag, wees dan niet getreurd: via de website roodzwartgroen.nl kun je de hele middag live meegenieten van het feest op de grote markt!

Het programma start om 13.00 uur en duurt tot rond de klok van 19.30 uur, waarna het top-dweilorkest "Al mo we kruupe" de supporters op weg blaast richting onze Goffert, natuurlijk met het nummer waar deze dweilers zichzelf naar vernoemd hebben! De toegang is gratis, wel is het zo dat er vanwege de veiligheid niet meer dan 500 mensen tegelijk in de tent mogen zijn. Tot woensdag!

Van detrouwehonden.nl

Dit lijkt me geweldig om er bij te zijn. Alleen>>>>>>>moet ik nog ff vrij zien te krijgen 's middags. En>>>>>het lopen naar het stadion zal een probleem worden voor mij (knieproblemen), maar proberen wil ik het wel als ik vrij krijg. Kan altijd de krukken meenemen of een taxi of bus terug nemen. Weet niet hoe lang en ver het is maar als het ff wil ben ik van de partij!!

klomperman
Berichten: 96
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:00
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door klomperman »

hoe oud meot je zijn om die tent in te komen ik ben namelijk 15 dan?? komik er dan in ?
Blom die weet de uitslag al!

Fritske NEC
Berichten: 505
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 19:46
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door Fritske NEC »

vak Oost schreef:
Strooper schreef:Zal Jean Knipping op komen dagen?
ik zeker niet nu ik weet dat zijn naam op het affiche staat
Jean komt vast als slotact. ;)

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door vak Oost »

Fritske NEC schreef:
vak Oost schreef:
Strooper schreef:Zal Jean Knipping op komen dagen?
ik zeker niet nu ik weet dat zijn naam op het affiche staat
Jean komt vast als slotact. ;)
je kan er dan wel een geintje over maken maar dit persoon heeft door de jaren heen met zijn tokkie forum gedrag meer kapot gemaakt dan drank lief is
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Larry NEC
Berichten: 2448
Lid geworden op: zo 30 nov 2008, 00:22
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door Larry NEC »

500 plaatsen is wel weinig ;) Maar gelukkig ben ik al om 1200 klaar met school dus ik ben er om 1 uur bij :cheer2:

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door Strooper »

klomperman schreef:hoe oud meot je zijn om die tent in te komen ik ben namelijk 15 dan?? komik er dan in ?
Je zal er vast wel in komen, als je maar van de :beer: afblijft ;)
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3139
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door denniesee »

Strooper schreef:
klomperman schreef:hoe oud meot je zijn om die tent in te komen ik ben namelijk 15 dan?? komik er dan in ?
Je zal er vast wel in komen, als je maar van de :beer: afblijft ;)
:jestera:

dat moeten ze tegen mij niet zeggen die dag :mrgreen:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

T.S.
Berichten: 1633
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door T.S. »

En nou eens een keer met héél veel man lopen.
I'm in :cheer: :yes: (Net als vorige keren).
Meer positieve beleving in de Goffert!

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door Michael »

http://www.vierdaagse.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Schijnen veel mensen te lopen ergens in Juli ;)

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast