Naar de stad voor NEC - HSV

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
Nijmegenleeft.nl
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 08 sep 2008, 10:31
Contacteer:

Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door Nijmegenleeft.nl »

Het supporterscollectief organiseert in samenwerking met café De Derde Kamer en CV De Duumkes een groot NEC feest voor de wedstrijd NEC-HSV. Op de Grote markt, naast het Waaggebouw en onder de St Stevenstoren zal eerder dan aanvankelijk de bedoeling was het ''Peeman dranken Mariken paleis'' opgebouwd worden. Deze prachtige grote spiegeltent die dit jaar voor het eerst tijdens de carnaval gebruikt wordt in Knotsenburg, gaat nu al op woensdag 18 februari het decor worden voor een prachtig feest.

Ongeveer 500 NEC fans kunnen gratis naar binnen om alvast in de stemming te komen voor één van de allerbelangrijkste wedstrijden uit de clubgeschiedenis. Er zal een mooi programma zijn die dag met veel muziek en diverse artiesten die hun (NEC) topnummers ten gehore zullen brengen. Het exacte programma wordt binnenkort bekend gemaakt, maar we laten jullie dit alvast weten, zodat jullie op tijd een vrije dag op kunnen nemen, mochten jullie dat niet al gedaan hebben. Het programma zal starten vanaf 13.00 uur. Tot dan!

Dit bericht is van het supporterscollectief!

Misschien een idee om net zoals de laatste 2 wedstrijden naar het stadion te lopen?
Tegen een uurtje of 7 zo iets? :sjaal: was vorige keer erg gezellig moet ik zeggen behalve dan dat de woute weer een drama moeten maken met 4 ME bussen.
(boot)Fakkels voor de tocht heb ik al in huis :sjaal:

Gebruikersavatar
AvdS
Berichten: 401
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door AvdS »

Klinkt gezellig :lol:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door Arjan van Hout »

mij lijkt het leuker als gewoon iedereen samen is en niet de helft in de tent en de helft buiten...........

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door Bleum »

Eniesee schreef:mij lijkt het leuker als gewoon iedereen samen is en niet de helft in de tent en de helft buiten...........
Er kunnen 500 man in de tent, denk dat derde kamer alleen als overdekt rookterras gebruikt gaat worden
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door Bleum »

AvdS schreef:Klinkt gezellig :lol:
:withstupid:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Youri
Berichten: 462
Lid geworden op: do 04 sep 2008, 09:52
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door Youri »

lijkt mij ook gezelliger als iedereen buiten staat.. maar moet deze keer toch mogelijk zijn om met een paar honderd man naar het stadion te lopen, iedereen doet daar moeilijk over (tuurlijk eigen keus).. maar met wat alcohol, goede zin en flink wat sfeer zou je bijna balen als je bij het stadion aan komt :nut:

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door Bleum »

Buiten? Ik denk dat je superveel geluk hebt dat zoiets binnen kan in een prachtige spiegeltent. Het is dan 18 febrauri, de kans op regen, sneeuw of kou is erg groot. Als het werkelijk hard regent staan er hooguit 10 man met paraplu voor een podium, de rest zoekt in de cafe's de droogte op. Nee een mooie tent, lekker droog, lekkere muziek en een drankje erbij lijkt mij toch een stuk beter.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3865
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door BasNijmegen »

Bleum schreef:Buiten? Ik denk dat je superveel geluk hebt dat zoiets binnen kan in een prachtige spiegeltent. Het is dan 18 febrauri, de kans op regen, sneeuw of kou is erg groot. Als het werkelijk hard regent staan er hooguit 10 man met paraplu voor een podium, de rest zoekt in de cafe's de droogte op. Nee een mooie tent, lekker droog, lekkere muziek en een drankje erbij lijkt mij toch een stuk beter.
:withstupid:

Prima initiatief. Ben er bij

Nijmegenleeft.nl
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 08 sep 2008, 10:31
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door Nijmegenleeft.nl »

Ik hoop ook inderdaad dat er dit keer nog veel meer mensen mee lopen naar het stadion is gewoon super gezellig.... en langs de route moet ik zeggen waren ook leuke reacties al blijf je altijd van die opa´s houden die bij hun auto gaan staan omdat ze bang zijn voor beschadiging dit is natuurlijk wel belachelijk als dat zou gebeuren. Maar vorige 2 keren was het hardstikke leuk. :sjaal: :beer:

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door jsentani »

kom je de tent alleen in als je een kaartje hebt of is iedereen welkom?
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door Strooper »

Lijkt me dat iedereen welkom is.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

ernie

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door ernie »

Tegen Udinese een mooie groep richting het stadion, overal door rood.. bv. bij het keizer karel plein. Op gegeven moment kwam er zels begeleiding van de politie omdat ze ook wel inzagen dat het geen zin had om ons allemaal aan te houden voor door rood "lopen". Super gezellig, hele wandeling gezongen, auto's toeteren en mensen bij het willemskwartier lachen achter de ramen ;)

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door Bleum »

Strooper schreef:Lijkt me dat iedereen welkom is.
Klopt, iedere NEC fan die zich normaal gedraagd is welkom.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

T.S.
Berichten: 1633
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door T.S. »

ernie schreef:Tegen Udinese een mooie groep richting het stadion, overal door rood.. bv. bij het keizer karel plein. Op gegeven moment kwam er zels begeleiding van de politie omdat ze ook wel inzagen dat het geen zin had om ons allemaal aan te houden voor door rood "lopen". Super gezellig, hele wandeling gezongen, auto's toeteren en mensen bij het willemskwartier lachen achter de ramen ;)
:withstupid:
Was de wedstrijd ervoor ook al met politie ;) . Maar die doen niks verkeerd. Ze konden toch niet ingrijpen toen iedereen dwars over het keizerkarelplein heen liep. En oja. Voor alle luie donders hier.. Dat lopen is zo gebeurd, ging echt zwaar snel. Kwou nog wel een blokje om eigenlijk. Wel jammer dat we maar met.. wat zal het zijn geweest.. rond de 80 man waren.
Tegen HSV wil ik een paar honderd man zien :cheer2:
Meer positieve beleving in de Goffert!

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door jpnec »

En wat is daar dan het nut van om te gaan lopen in die kutkou?

nijmegen1
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 15:47

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door nijmegen1 »

jpnec schreef:En wat is daar dan het nut van om te gaan lopen in die kutkou?
Wat is het nut van deze reactie?

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door jpnec »

nijmegen1 schreef:
jpnec schreef:En wat is daar dan het nut van om te gaan lopen in die kutkou?
Wat is het nut van deze reactie?
Is geen reactie maar een vraag.

jbnmgn

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door jbnmgn »

jpnec schreef:
nijmegen1 schreef:
jpnec schreef:En wat is daar dan het nut van om te gaan lopen in die kutkou?
Wat is het nut van deze reactie?
Is geen reactie maar een vraag.
Deze reactie is wel nutteloos omdat jij niet weet of het op die dag wel koud is. En wat verder het nut is om te gaan lopen? Gewoon: gezelligheid, laten zien dat NEC leeft, laten zien dat de supporters trots zijn op NEC en daar best een paar kilometer voor willen lopen.

jbnmgn

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door jbnmgn »

T.S. schreef:
ernie schreef:Tegen Udinese een mooie groep richting het stadion, overal door rood.. bv. bij het keizer karel plein. Op gegeven moment kwam er zels begeleiding van de politie omdat ze ook wel inzagen dat het geen zin had om ons allemaal aan te houden voor door rood "lopen". Super gezellig, hele wandeling gezongen, auto's toeteren en mensen bij het willemskwartier lachen achter de ramen ;)
:withstupid:
Was de wedstrijd ervoor ook al met politie ;) . Maar die doen niks verkeerd. Ze konden toch niet ingrijpen toen iedereen dwars over het keizerkarelplein heen liep. En oja. Voor alle luie donders hier.. Dat lopen is zo gebeurd, ging echt zwaar snel. Kwou nog wel een blokje om eigenlijk. Wel jammer dat we maar met.. wat zal het zijn geweest.. rond de 80 man waren.
Tegen HSV wil ik een paar honderd man zien :cheer2:
Dat zou werkelijk super zijn als er een paar honderd meelopen.

jbnmgn

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door jbnmgn »

Hoe lang loop je ongeveer vanaf de grote markt naar het stadion??

T.B.
Berichten: 159
Lid geworden op: di 28 okt 2008, 11:53
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door T.B. »

tegen udinese hebben we er denk ik een halfuur over gelopen mischien ietsje meer
was erg gezzelig zeker voor herhaling vatbaar

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door jpnec »

jbnmgn schreef:
jpnec schreef:
nijmegen1 schreef:
jpnec schreef:En wat is daar dan het nut van om te gaan lopen in die kutkou?
Wat is het nut van deze reactie?
Is geen reactie maar een vraag.
Deze reactie is wel nutteloos omdat jij niet weet of het op die dag wel koud is. En wat verder het nut is om te gaan lopen? Gewoon: gezelligheid, laten zien dat NEC leeft, laten zien dat de supporters trots zijn op NEC en daar best een paar kilometer voor willen lopen.
Nou veel plezier

nijmegen1
Berichten: 75
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 15:47

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door nijmegen1 »

jpnec schreef:
jbnmgn schreef:
jpnec schreef:
nijmegen1 schreef:
jpnec schreef:En wat is daar dan het nut van om te gaan lopen in die kutkou?
Wat is het nut van deze reactie?
Is geen reactie maar een vraag.
Deze reactie is wel nutteloos omdat jij niet weet of het op die dag wel koud is. En wat verder het nut is om te gaan lopen? Gewoon: gezelligheid, laten zien dat NEC leeft, laten zien dat de supporters trots zijn op NEC en daar best een paar kilometer voor willen lopen.
Nou veel plezier
:withstupid:

T.S.
Berichten: 1633
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door T.S. »

jpnec schreef:
jbnmgn schreef:
jpnec schreef:
nijmegen1 schreef:
jpnec schreef:En wat is daar dan het nut van om te gaan lopen in die kutkou?
Wat is het nut van deze reactie?
Is geen reactie maar een vraag.
Deze reactie is wel nutteloos omdat jij niet weet of het op die dag wel koud is. En wat verder het nut is om te gaan lopen? Gewoon: gezelligheid, laten zien dat NEC leeft, laten zien dat de supporters trots zijn op NEC en daar best een paar kilometer voor willen lopen.
Nou veel plezier

Dankje!
Meer positieve beleving in de Goffert!

kuulnec
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 22 dec 2008, 14:58
Contacteer:

Re: Naar de stad voor NEC - HSV

Bericht door kuulnec »

ga ook weer mee lopend naar stadion, vorige keer was zeker mooi.
heb fakkels al thuis. dus laat het maar snel de 18de worden.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast