BiT schreef:Wanneer komen godverdomme die busprijzen eens online
relax, de mensen van de sv hebben met kerst ook wel wat beters te doen dan dat 24/7 voor je in de gaten te gaan lopen houden. Als het maar bekend is op het moment van de voorinschrijving.
Regelt de SV de bussen?
Of snappen we elkaar niet helemaal
BIESKE schreef:Vervoer geregeld, hostel geregeld (A&O City Hauptbahnhof Hamburg)..............nu het kaartje nog.
wij gaan er ook heen met een man of 10.
nu nog het kaartje.
hoop wel dat we kaartje krijgen.
anders hotel voor niks.
je kan wel daar omheen ma is wel minder.
omdat het toch lastig was om een busje te regelen die aan al de eisen voldoet gaan wij met de trein. wie gaat er nog meer met de trein is ook veel leuker.
nmgnHENKnec schreef:omdat het toch lastig was om een busje te regelen die aan al de eisen voldoet gaan wij met de trein. wie gaat er nog meer met de trein is ook veel leuker.
Is gezellig,alleen je zit met verschillende vertrekdata.
nmgnHENKnec schreef:er zijn 2 vertrek tijden wij vertrekken om 7uur s,morgens ben je rond 12.00 in hamburg en je moet je wel van tevoren aanmelden voor de reis.
BiT schreef:En nog steeds geen busprijzen online...
Kantoren van NEC zaten dicht tussen de feestdagen, net als bijna alle andere bedrijven! Die wedstrijd is er pas over een kleine 2 maanden, en het lijkt me niet heel erg interessant of je nu weet dat 't € 59,- of € 69,- gaat kosten...
BiT schreef:En nog steeds geen busprijzen online...
Kantoren van NEC zaten dicht tussen de feestdagen, net als bijna alle andere bedrijven! Die wedstrijd is er pas over een kleine 2 maanden, en het lijkt me niet heel erg interessant of je nu weet dat 't € 59,- of € 69,- gaat kosten...
laat ze ook lekker genieten van een paar dagen rust, we hebben nog tijd zat.
nmgnHENKnec schreef:omdat het toch lastig was om een busje te regelen die aan al de eisen voldoet gaan wij met de trein. wie gaat er nog meer met de trein is ook veel leuker.
jep en ook veel duurder, als je het met de auto goed aanpakt, maar zeker niet verkeerd
Wat mij het meeste zorgen baart is dat er besloten is dat die supporters die naar een of meer uitwedstrijden zijn geweest de eerste kaarten ter beschikking krijgen. Aan de ene kant terecht want het veelal dezelfde mensen die steeds weer naar uitwedstrijden gaan, maar er zijn nu ook gasten naar een uitwedstrijd geweest die je normaal niet bij een eredivisie uitwedstrijd ziet. En die belemmeren de mogelijkheid van die mensen die om welke reden dan ook absoluut niet naar een buitenlandse uitwedstrijd konden gaan.
Voor mij maakt het in die zin niet uit dat ik er alles aan zal doen om te trachten een kaartje te bemachtigen en mocht dat onverhoopt niet lukken dan ga ik op de bonnevooi daarheen.
Maar toch moet je je afvragen of dit de juiste manier van kaarten toewijzen is.
Ik zou zeggen: eerst die mensen die altijd al meegaan naar uitwedstrijden. Dan de rest van de kaarten op inschrijving verloten als er meer aanvragen zijn dan dat er kaarten beschikbaar zijn. En iedereen zou persoonlijk zijn/haar kaart op moeten halen, waaromheb je anders een uitkaart nodig?
Wie weet er hoe het nu officieel geregeld is? Hoeveel kaarten zijn er nog te vergeven met buscombi (als je de voorinschrijvingen er af haalt)
Hoeveel losse kaarten dus zonder buscombi zijn er te vergeven? En hoe gaat de verkoop, iedereen voor zich, of kan ik iemand machtigen om voor mij een kaartje te halen?
Ik neem aan dat alles nog duidelijk kenbaar gemaakt wordt,maar ik wordt er wel een beetje berveus van. Ik heb nu na heel veel discussie's op mijn werk eindelijk voor elkaar dat ik de 26e en de 27e vrij krijg, en nu moet ik nog afwachten of ik nog een kaartje kan bemachtigen.
ach we krijgen geloof ik 2500 kaarten en er zijn mischien 1200 supporters naar de 3 uitwedstrijden geweest en ik gok dat ongeveer de helft van die 1200 dubbel is omdat ze naar 2 of 3 uitwedstrijden zijn geweest en daarvan zullen er ongetwijfeld ook weer een aantal niet naar Hamburg gaan. Blijven er zo'n 1900 kaarten over voor de rest. Je mag blij zijn als je alle kaarten uberhaupt al verkoopt denk ik.