HSV - NEC

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32346
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door bertje »

svnijmegena1 schreef:
N.E.C.-till-i-die schreef:
beekie eastside schreef:
CHEF schreef:
harold schreef:Dit is ook wel een leuke.

http://www.omroepgelderland.nl/index.ph ... edia=video" onclick="window.open(this.href);return false;
Fantastisch,een blaag dat net alleen kan schijten om het hardst hooligans loopt te bleren,ojee als zijn mammie dat ziet.
ach loop tog niet te janke! als je dit niet had opgemerkt had niemand dit gezien jankerd! :pukeface:
Ben jij dat? xD
ik ben de gene die riep nijmeguh
heb je daar wat op te nuilen dan?
Nee, ik vind het vooral erg stoer! :hail: :tu:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door tweety »

mijn zoon had bij de thuiswedstrijd tegen HSV kontakt gelegd met een HSV supporter , hij heeft hem in Hamburg ook weer opgezocht ,. die Duitser is tijdens de wedstrijd met mijn zoon alle vakken van het stadion afgeweest dus ook de vakken van de HSV supporters , hij heeft zo ook foto's kunnen nemen van ons vak vanaf de andere kant
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Paranoia
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:13
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door Paranoia »

tweety schreef:mijn zoon had bij de thuiswedstrijd tegen HSV kontakt gelegd met een HSV supporter , hij heeft hem in Hamburg ook weer opgezocht ,. die Duitser is tijdens de wedstrijd met mijn zoon alle vakken van het stadion afgeweest dus ook de vakken van de HSV supporters , hij heeft zo ook foto's kunnen nemen van ons vak vanaf de andere kant
En waar is het resultaat? ;)

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door NiMwEgUh »

Elke keer als je eraan terug denkt de wedstryd en de reis dan krijg ik toch wel de kriebels ervan.wat een beleving was het .EN was ook wel gezellig in busje 7

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door tweety »

Paranoia schreef:
tweety schreef:mijn zoon had bij de thuiswedstrijd tegen HSV kontakt gelegd met een HSV supporter , hij heeft hem in Hamburg ook weer opgezocht ,. die Duitser is tijdens de wedstrijd met mijn zoon alle vakken van het stadion afgeweest dus ook de vakken van de HSV supporters , hij heeft zo ook foto's kunnen nemen van ons vak vanaf de andere kant
En waar is het resultaat? ;)
op zijn telefoon maar zodra ik de kans krijg probeer ik ze te plaatsen
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

svnijmegena1
Berichten: 158
Lid geworden op: zo 09 nov 2008, 22:19
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door svnijmegena1 »

Reactie verwijderd door beheer. Hou eens op met dat stumperd hier, sukkel daar, wie is hier nou de slimste... Helemaal niet nodig die praat!

HSV-NEC!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door Bleum »

Hoorde van verschillende supporters dat Beckenbauer mooie woorden zei over de NEC fans op TV. Weet iemand daar meer van?
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

svnijmegena1
Berichten: 158
Lid geworden op: zo 09 nov 2008, 22:19
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door svnijmegena1 »

svnijmegena1 schreef:Reactie verwijderd door beheer. Hou eens op met dat stumperd hier, sukkel daar, wie is hier nou de slimste... Helemaal niet nodig die praat!

HSV-NEC!
trek je bek dan een keer open na die nuilerds altijd wat te zeiken nee maar dat doen ze niet he

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door BIESKE »

svnijmegena1 schreef:
svnijmegena1 schreef:Reactie verwijderd door beheer. Hou eens op met dat stumperd hier, sukkel daar, wie is hier nou de slimste... Helemaal niet nodig die praat!

HSV-NEC!
trek je bek dan een keer open na die nuilerds altijd wat te zeiken nee maar dat doen ze niet he
http://www.hardcorehooligan.nl

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door BIESKE »

Bleum schreef:Hoorde van verschillende supporters dat Beckenbauer mooie woorden zei over de NEC fans op TV. Weet iemand daar meer van?
Niks van gehoord, maar het zou alleen maar een bevestiging zijn van hoe ik het zelf ook al beleefde in Hamburg...............geweldig was het.

svnijmegena1
Berichten: 158
Lid geworden op: zo 09 nov 2008, 22:19
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door svnijmegena1 »

BIESKE schreef:
svnijmegena1 schreef:
svnijmegena1 schreef:Reactie verwijderd door beheer. Hou eens op met dat stumperd hier, sukkel daar, wie is hier nou de slimste... Helemaal niet nodig die praat!

HSV-NEC!
trek je bek dan een keer open na die nuilerds altijd wat te zeiken nee maar dat doen ze niet he
http://www.hardcorehooligan.nl
whaha zo zielig ben ik niet
om daar de hooligan uit te hangen hoor

Gebruikersavatar
Larry NEC
Berichten: 2448
Lid geworden op: zo 30 nov 2008, 00:22
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door Larry NEC »

BIESKE schreef:
svnijmegena1 schreef:
svnijmegena1 schreef:Reactie verwijderd door beheer. Hou eens op met dat stumperd hier, sukkel daar, wie is hier nou de slimste... Helemaal niet nodig die praat!

HSV-NEC!
trek je bek dan een keer open na die nuilerds altijd wat te zeiken nee maar dat doen ze niet he
http://www.hardcorehooligan.nl
Haha dat is by far de meest zielige site ooit. Ze vinden het gewoon leuk om een stad te verbouwen ipv sfeer te maken......

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door jd »

svnijmegena1 schreef:
LT schreef:
beekie eastside schreef:wat denk je nou dat ik dat kei stoer vind om te roepen op tv nou nee dankje!?
Waarom dan, ik begrijp je even niet... Je weet toch dat die camera's (meestal) bij de tv horen?
echt slim ben je niet he je moet goed lezen
hij zegt denk je dat ik dat kei stoer vind om te roepen op tv nou nee dankje
dan bedoeld die dus dat die dah niet was maarja komt misschien door hamburg haha
Ik ben niet "on-slim" en ik probeer oprecht goed te lezen, en nog kan ik niets van je post maken. Snap ook niet waarom die assertieve toon meteen gebruikt moet worden.
En om heel erg (bot) eerlijk te zijn. Ik ben zelf in staat om ook zo voor een camera te springen, maar als ik mezelf zo terug zou zien zou ik me toch een beetje schamen.

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

Bleum schreef:Hoorde van verschillende supporters dat Beckenbauer mooie woorden zei over de NEC fans op TV. Weet iemand daar meer van?
iemand meer info?

svnijmegena1
Berichten: 158
Lid geworden op: zo 09 nov 2008, 22:19
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door svnijmegena1 »

jd schreef:
svnijmegena1 schreef:
LT schreef:
beekie eastside schreef:wat denk je nou dat ik dat kei stoer vind om te roepen op tv nou nee dankje!?
Waarom dan, ik begrijp je even niet... Je weet toch dat die camera's (meestal) bij de tv horen?
echt slim ben je niet he je moet goed lezen
hij zegt denk je dat ik dat kei stoer vind om te roepen op tv nou nee dankje
dan bedoeld die dus dat die dah niet was maarja komt misschien door hamburg haha
Ik ben niet "on-slim" en ik probeer oprecht goed te lezen, en nog kan ik niets van je post maken. Snap ook niet waarom die assertieve toon meteen gebruikt moet worden.
En om heel erg (bot) eerlijk te zijn. Ik ben zelf in staat om ook zo voor een camera te springen, maar als ik mezelf zo terug zou zien zou ik me toch een beetje schamen.
ik schaam me voor niemand haha mentaliteit uit de buurt haha

svnijmegena1
Berichten: 158
Lid geworden op: zo 09 nov 2008, 22:19
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door svnijmegena1 »

en trouwens let maar lekker op nec
en bemoei je niet met mijn

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door NiMwEgUh »

ach jongens laat lekker allemaal zitten joh.moeten niet van mug een olifant maken.Laten we gewoon lekker over een van de mooiste dagen van nec praten. :cheer: :cheer2: :cheer3:

RobertNMGN
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 14 dec 2008, 14:38
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door RobertNMGN »

N.E.C.-till-i-die schreef:
Bleum schreef:Hoorde van verschillende supporters dat Beckenbauer mooie woorden zei over de NEC fans op TV. Weet iemand daar meer van?
iemand meer info?
Hij zei: ''Zulke uit supporters heb je in de Bundesliga niet''

Gebruikersavatar
Rick
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 19:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door Rick »

RobertNMGN schreef:
N.E.C.-till-i-die schreef:
Bleum schreef:Hoorde van verschillende supporters dat Beckenbauer mooie woorden zei over de NEC fans op TV. Weet iemand daar meer van?
iemand meer info?
Hij zei: ''Zulke uit supporters heb je in de Bundesliga niet''
Is dat ergens terug te zien??

Math-Ice
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 02 mar 2009, 12:05
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door Math-Ice »

Neem een kijkje op de hyves van Ronnie. Een eerbetoon aan Ronnie, buschauffeur van Bus 6 van de busreis naar Hamburg.

Ronniebus6.hyves.nl

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

who de fuck is ronny, en waarom is ie zo speciaal ?

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door OAFFERE »

N.E.C.-till-i-die schreef:who de fuck is ronny, en waarom is ie zo speciaal ?
dat is niet zo erg maar je zelf hiervoor laten registreren. :bigcry: en in meerdere topics op terug komen

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26812
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door De Kletskop »

Ik had nog wat aardige kiekjes , bovendien vroeg iemand hier nog om foto's van dat East Side Spandoek:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3811
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door BiT »

OAFFERE schreef:
N.E.C.-till-i-die schreef:who de fuck is ronny, en waarom is ie zo speciaal ?
dat is niet zo erg maar je zelf hiervoor laten registreren. :bigcry: en in meerdere topics op terug komen
Omdat jullie iets niet begrijpen is het meteen :2up: :slot: :bigcry: :pukeface:

Doe eens ff rustig.
Ronnie is geweldig.
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
rooie
Berichten: 4256
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: HSV - NEC

Bericht door rooie »

BiT schreef:
OAFFERE schreef:
N.E.C.-till-i-die schreef:who de fuck is ronny, en waarom is ie zo speciaal ?
dat is niet zo erg maar je zelf hiervoor laten registreren. :bigcry: en in meerdere topics op terug komen
Omdat jullie iets niet begrijpen is het meteen :2up: :slot: :bigcry: :pukeface:

Doe eens ff rustig.
Ronnie is geweldig.
ik weet wie ronnie is en ik snap dat die geweldig is maar dit is puur reclame maken, ik hoop dat je dat toch met me eens bent :nee:
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten