NEC-HSV

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4252
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Napoleon »

HSV was idd een maatje te groot. De doelpunten waren alleen niet nodig. Ik geloof dat het eerste doelpunt hinderlijk buitenspel was. Het 2e doelpunt kwam omdat NEC helemaal de weg kwijt was van het 1e doelpunt.
Tsja en dat 3e doelpunt... dat was bijna lachwekkend en had niets met de kwaliteit van HSV te maken.
Scoren gingen we toch al niet, want daar zijn ze gewoon te goed voor en aangezien de zwakste schakel bij NEC de voorhoede is.... Het was leuker geweest als ze met zonder tegengoals naar Hamburg gingen. Want dat zat er wel in.
Come on Wilfried Bony!

peccato
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 17 dec 2008, 17:19
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door peccato »

Ten eerste baal ik ook ontzettend dat de scheiuds is geraakt en keur het ook af. Ik zit zelf in vak h en zie soms hoe de frustraties en emoties te hoog oplopen. Deze jongens gaan gewoon niet goed met hun emoties om MAAR wat nergens op slaat is om deze jongens nu tot nepsupporter uit te maken en nog veel meer. Ik lees hier dat men bvind dat dit geen supporters zijn. Om ff een voorbeeld te noemen. Een gast die een rij onder mij zit was de hele wedstrijd heel fanatiek. Zong de hele tijd. Soms in zijn eentje maar steunde nec echt de hele wedstrijd door. Ik ken hem van gezicht en weet dat deze vent langer komt dan vele moraalridders die hier nu het hoogste van de toren blazen. Op een gegeven moment wordt er een doelpunt van nec afgekeurd........hij was al emotioneel vanwege andere beslissingen van de scheids......en dan trapt hij in een emotie als een soort wegwerpgebaar tegen het stoeltje voor hem(die stoeltjes zijn trouwens vergeleken met die van andere stadions echt heel breekbaar). Het was absoluut niet zijn intentie om het stoeltje kapot te trappen en schrok er ook zelf van. Dit zie ik wel eens vaker in het stadion gebeuren. Ook toen ik nog in vak l zat en een keurige vader dit deed.
Daarnaast zijn de jongens die met die dingen gooien ook nec supporters in hart en nieren. Ze zijn gewoon(niet alleen bij nec maar ook in het dagelijkse leven) veel emotioneler ingesteld. En kunnen deze emoties ook moeilijker in toom houden. Geloof mij maar: Ze doen het echt niet om stoer te doen/haantjesgedrag te tonen. Daarom is het ook goeddat er zo'n project is als overenthousiast. Overenthousiast is precies waar het hier om gaat.

Waar ik dan wel van baal zijn de dingen die zijn gebeurd in de stad. Ik stond gezellig met wat duitse supporters te praten en we hadden het er net over dat het zo mooi is dat dit ook kan en geen rare dingen gebeuren. Nou echt een minuut later zie ik een groep necers de aanval inzetten op deze duitsers waarop de ME charges uitvoerde in de aanval in de kiem smoorde. Ik heb diezelfde duitsers toen zien rennen voor die hooligans.

Gebruikersavatar
vakkieN
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 14 mei 2008, 14:48
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door vakkieN »

:withstupid: Helemaal mee eens. Wel vind ik dat de overenthousiaste supporter moet tonen dat hij een echte supporter is en moet aanbieden aan de club de veroorzaakte schade te vergoeden. Dit soort dingen kunnen gebeuren, maar je moet wel je verantwoordelijkheid nemen. Verder helemaal eens met je verhaal.

peccato
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 17 dec 2008, 17:19
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door peccato »

vakkieN schreef::withstupid: Helemaal mee eens. Wel vind ik dat de overenthousiaste supporter moet tonen dat hij een echte supporter is en moet aanbieden aan de club de veroorzaakte schade te vergoeden. Dit soort dingen kunnen gebeuren, maar je moet wel je verantwoordelijkheid nemen. Verder helemaal eens met je verhaal.
:withstupid:
Jep. de verantwoordelijkheid moet men dan ook als een man nemen. Misschien dat dan ook een les voor de volgende keer is en rede vormt om beter je emoties in bedwang te houden.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door burp »

gek genoeg eigenlijk best een goede wedstrijd gezien van NEC. Met deze inzet en dit spel win je van bijna alle Nederlandse ploegen!

Alleen zie je wel dat dat tegen een team als HSV gewoon niet genoeg is, die kunnen dat op het gemak aan en als ze dan echt aanzetten, gaan ze er vrij makkelijk overheen. Het verschil in fysiek viel me idd op, was tegen Tottenham ook al en toen ik in de rust el kabir, burgzorg en weiser met z'n drieen zag tikken, had ik wel zoiets van zit ik nou naar jongetjes A te kijken. Dat contrast was wel heel groot.

Toch overheerst bij mij wel een gevoel van trots, trots op de ploeg dat we zo ver gekomen zijn en ook nu de huid zo duur mogelijk verkocht hebben. Uitblinkers vind ik moeilijk, niemand zat er duidelijk onder alleen schone kwam niet uit de voeten op die halve linksbuiten plaats. Saidi en El Kabir vielen wel positief op.

Wel weer enorm klote van dat gegooi en omdat die scheids geraakt is, zal de boete wel zo hoog worden dat NEC per saldo niks aan dit Europese avontuur over zal houden.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12427
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Curva »

VHAG schreef:
Curva schreef:
Super-Simr schreef:
jpnec schreef:Ik zou zeggen spreek ze er op aan, je hebt praatjes genoeg dus dat moet het probleem niet zijn...
Zit in een totaal ander vak (Gofferttribune) en bovendien hoef ik naast figuurlijk pijn aan mijn hoofd door die domme acties van die zogenaamde supporters niet ook nog letterlijk pijn aan mijn kop te krijgen.... Ik kom voor het voetbal en mijn club en niet voor sfeerverziekers!
de grens tussen fanatieke voetbalsupporter en een sfeerverzieker kan soms enkele biertjes zijn (of andere fijne stofjes). Zat ook een geflipte goser of net iets te fantieke supporter in de buurt die een stoeltje eraf trapte na de 0-2....ik voelde me waarschijnlijk precies hetzelfde maar reageer dan net iets minder heftig...
Een stoeltje eraf trappen in je eigen stadion? Dan ben je een echte NEC'er in hart en nieren! :sjaal: :applause:
:bigcry:
triest maar waar, z'n vriendin zat er gewoon naast.....

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6974
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door jetipo »

Een schitterende ervaring rijker, maar wel een illusie armer. Het is een cliché, maar wel gebaseerd op feiten. Hopelijk hoeven we nu geen dertig jaar te wachten op zo'n vergelijkbaar Europees avontuur.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door bvg »

HSV niet 1 maar 3 maatjes te groot. NEC heeft zich helemaal leeg geknokt. Helaas gaven de goals iets wat makkelijk weg. Eerste goal zou buitenspel geweest zijn. In het stadion niet te zien. JAmmer als het zo zou zijn, maar dan nog had HSV wel doorgedrukt.

Uiteindelijk kan je alleen maar trots zijn op de jongens. :sjaal:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door De Kletskop »

bvg schreef:HSV niet 1 maar 3 maatjes te groot. NEC heeft zich helemaal leeg geknokt. Helaas gaven de goals iets wat makkelijk weg. Eerste goal zou buitenspel geweest zijn. In het stadion niet te zien. JAmmer als het zo zou zijn, maar dan nog had HSV wel doorgedrukt.

Uiteindelijk kan je alleen maar trots zijn op de jongens. :sjaal:
:withstupid:

Gebruikersavatar
tja
Berichten: 784
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Guadalajara, Mexico
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door tja »

jetipo schreef:Een schitterende ervaring rijker, maar wel een illusie armer. Het is een cliché, maar wel gebaseerd op feiten. Hopelijk hoeven we nu geen dertig jaar te wachten op zo'n vergelijkbaar Europees avontuur.
:withstupid:
En hopelijk kunnen we er bij een volgend avontuur bij zijn als supporters. Roma kreeg bij het raken van de scheidsrechter met een voorwerp een reglementaire nederlaag van 3-0 (zou in ons geval niet zo erg zijn) en de twee volgende Europese wedstrijden zonder publiek spelen. Verschil was wel dat die wedstrijd toen gestaakt werd.

Ik hoop dat het voor ons bij een boete blijft die betaald gaat worden door de figuren die hebben lopen gooien.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 14997
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door necnmgn »

tja schreef:
jetipo schreef:Een schitterende ervaring rijker, maar wel een illusie armer. Het is een cliché, maar wel gebaseerd op feiten. Hopelijk hoeven we nu geen dertig jaar te wachten op zo'n vergelijkbaar Europees avontuur.
:withstupid:
En hopelijk kunnen we er bij een volgend avontuur bij zijn als supporters. Roma kreeg bij het raken van de scheidsrechter met een voorwerp een reglementaire nederlaag van 3-0 (zou in ons geval niet zo erg zijn) en de twee volgende Europese wedstrijden zonder publiek spelen. Verschil was wel dat die wedstrijd toen gestaakt werd.

Ik hoop dat het voor ons bij een boete blijft die betaald gaat worden door de figuren die hebben lopen gooien.
Trouwens respect voor de scheidsrechter dat hij het niet staakte, dat was namelijk erg makkelijk geweest en bovendien terecht!

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1634
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door LvB »

:withstupid:
Toen ik heb weg zag lopen, was daar ook bang voor. Ondanks die ie niet sterk floot, respect hoe hij met die situatie omging.
Wat riep de speaker trouwens nog? Was op tv heel slecht te horen.

Gebruikersavatar
tja
Berichten: 784
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Guadalajara, Mexico
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door tja »

LvB schreef::withstupid:
Toen ik heb weg zag lopen, was daar ook bang voor. Ondanks die ie niet sterk floot, respect hoe hij met die situatie omging.
Wat riep de speaker trouwens nog? Was op tv heel slecht te horen.
Dat we moesten stoppen met dingen gooien.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Michael »

Is ook wel meteen het enige wat hij goed deed. Vond hem dramatisch fluiten...

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17534
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Demtsjenko »

peccato schreef:Ten eerste baal ik ook ontzettend dat de scheiuds is geraakt en keur het ook af. Ik zit zelf in vak h en zie soms hoe de frustraties en emoties te hoog oplopen. Deze jongens gaan gewoon niet goed met hun emoties om MAAR wat nergens op slaat is om deze jongens nu tot nepsupporter uit te maken en nog veel meer. Ik lees hier dat men bvind dat dit geen supporters zijn. Om ff een voorbeeld te noemen. Een gast die een rij onder mij zit was de hele wedstrijd heel fanatiek. Zong de hele tijd. Soms in zijn eentje maar steunde nec echt de hele wedstrijd door. Ik ken hem van gezicht en weet dat deze vent langer komt dan vele moraalridders die hier nu het hoogste van de toren blazen. Op een gegeven moment wordt er een doelpunt van nec afgekeurd........hij was al emotioneel vanwege andere beslissingen van de scheids......en dan trapt hij in een emotie als een soort wegwerpgebaar tegen het stoeltje voor hem(die stoeltjes zijn trouwens vergeleken met die van andere stadions echt heel breekbaar). Het was absoluut niet zijn intentie om het stoeltje kapot te trappen en schrok er ook zelf van. Dit zie ik wel eens vaker in het stadion gebeuren. Ook toen ik nog in vak l zat en een keurige vader dit deed.
Daarnaast zijn de jongens die met die dingen gooien ook nec supporters in hart en nieren. Ze zijn gewoon(niet alleen bij nec maar ook in het dagelijkse leven) veel emotioneler ingesteld. En kunnen deze emoties ook moeilijker in toom houden. Geloof mij maar: Ze doen het echt niet om stoer te doen/haantjesgedrag te tonen. Daarom is het ook goeddat er zo'n project is als overenthousiast. Overenthousiast is precies waar het hier om gaat.

Waar ik dan wel van baal zijn de dingen die zijn gebeurd in de stad. Ik stond gezellig met wat duitse supporters te praten en we hadden het er net over dat het zo mooi is dat dit ook kan en geen rare dingen gebeuren. Nou echt een minuut later zie ik een groep necers de aanval inzetten op deze duitsers waarop de ME charges uitvoerde in de aanval in de kiem smoorde. Ik heb diezelfde duitsers toen zien rennen voor die hooligans.
maakt geen fuck uit waarom die 'brave huisvaders' dit doen... na het incident kwam het vak goed en beeld en daar stonden toch aardig wat 'grootpupillen' vervelende gebaren te maken en klanken uit te stoten...
laat die eikel die dat ding tegen de scheids gooide maar de boete betalen en een stadionverbod voor het leven krijgen... helaas is het waarschijnlijk iemand die niet zomaar even een paar tienduizenden euro's ergens op een bank heeft staan...

wat betreft de wedstrijd... tja... eerste kwartier heel angstig, daarna herpakte NEC zich, maar na de twee kutgoals was het helemaal over en sluiten en was HSV duidelijk een paar maten te groot... jammer, maar realiteit...

pothuizen trouwens ijzersterk (afgezien van het opheffen van buitenspel bij de 0-3)...

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20466
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Mark Ariaans »

peccato schreef: Daarnaast zijn de jongens die met die dingen gooien ook nec supporters in hart en nieren. Ze zijn gewoon(niet alleen bij nec maar ook in het dagelijkse leven) veel emotioneler ingesteld. En kunnen deze emoties ook moeilijker in toom houden. Geloof mij maar: Ze doen het echt niet om stoer te doen/haantjesgedrag te tonen. Daarom is het ook goeddat er zo'n project is als overenthousiast. Overenthousiast is precies waar het hier om gaat.
Overenthousiast, leuke understatement. Feit blijft dat je de club hier grote schade mee berokkent, niet alleen financieel maar ook qua imago. Die Graafschap supporter die een paar weken geleden het veld op stormde was ongetwijfeld ook een hele trouwe supporter, maar zo'n prut-actie kan er wel voor zorgen dat de Graafschap flink mag gaan investeren in extra hekken en beveiliging. Er zijn clubs voor minder veroordeeld tot het spelen van wedstrijden zonder publiek. Als dit "akkefietje" bijvoorbeeld zou leiden tot het niet mogen meenemen van fans naar Hamburg, vind je het dan nog steeds een "overenthousiaste" reactie? Het is gewoon stompzinnig vandalisme, klaar. Ik geloof best dat die jongens N.E.C. fan in hart en nieren zijn en het zal me worst wezen of ze al jaren op de club komen, in voor- en tegenspoed, maar dan nog heb je je gewoon te gedragen. boete verhalen en levenslang stadionverbod, klaar.

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door necmaniacs »

bvg schreef:HSV niet 1 maar 3 maatjes te groot. NEC heeft zich helemaal leeg geknokt. Helaas gaven de goals iets wat makkelijk weg. Eerste goal zou buitenspel geweest zijn. In het stadion niet te zien. JAmmer als het zo zou zijn, maar dan nog had HSV wel doorgedrukt.

Uiteindelijk kan je alleen maar trots zijn op de jongens. :sjaal:
:withstupid:

TROTS! dat we zover zijn gekomen, NEC zo op de kaart hebben gezet, dat is gewoon heel erg mooi! :sjaal:

Btw ik vond die scheids eigenlijk best goed, beetje pietlut en te strak, maar hij had wel vaak gelijk, bovendien hoorde ik dat die schwalbe van een HSV-er in de tweede helft er absoluut geen was, werd zwaar vast gehouden...

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Ramona »

Pietlut en strak alleen naar de NECspelers toe, m.i.

DR
Berichten: 4796
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door DR »

Ramona schreef:Pietlut en strak alleen naar de NECspelers toe, m.i.
Hij floot inderdaad inconsequent en dan met name in het nadeel van ons. Overigens leg ik hier niet de reden van de nederlaag neer. Zij waren gewoon beter.

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Ramona »

DR schreef:
Ramona schreef:Pietlut en strak alleen naar de NECspelers toe, m.i.
Hij floot inderdaad inconsequent en dan met name in het nadeel van ons. Overigens leg ik hier niet de reden van de nederlaag neer. Zij waren gewoon beter.
Oh nee, dat was mijn insteek ook niet...meer dat inconsequente gedrag idd...

HSV was gewoon een flinke maat te groot...al zag ik het tot de 40e minuut redelijk zonnig in...en weeer die fokking dode spelmomenten...

Nijmegenleeft.nl
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 08 sep 2008, 10:31
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Nijmegenleeft.nl »

Iemand een foto van mij op de grote markt? toen we gingen lopen ontstak ik daar een fakkel en ging iedereen om mij heen staan iemand? :sjaal:

T.S.
Berichten: 1633
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door T.S. »

Nijmegenleeft.nl schreef:Iemand een foto van mij op de grote markt? toen we gingen lopen ontstak ik daar een fakkel en ging iedereen om mij heen staan iemand? :sjaal:
Ik niet helaas. je bedoelt toen iedereen ging springen?
Zag toen wel genoeg mensen filmen.
Meer positieve beleving in de Goffert!

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Mavage »

peccato schreef:Daarnaast zijn de jongens die met die dingen gooien ook nec supporters in hart en nieren. Ze zijn gewoon(niet alleen bij nec maar ook in het dagelijkse leven) veel emotioneler ingesteld. En kunnen deze emoties ook moeilijker in toom houden. Geloof mij maar: Ze doen het echt niet om stoer te doen/haantjesgedrag te tonen. Daarom is het ook goeddat er zo'n project is als overenthousiast. Overenthousiast is precies waar het hier om gaat.
Klinkt begrijpelijk en aannemelijk, maar enthousiasme & emotie zijn geen vrijbrief om maar dingen te slopen of anderen te verwonden. Als een scheidsrechter zijn best doet, maar het niet naar ons zin, hoeft hij nog niet met een bloedend hoofd naar de zijlijn te moeten! Enthousiasme & emotie zijn leuk, maar er is een magische grens die men moet respecteren.
Energy and persistence conquer all things.

Nijmegenleeft.nl
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 08 sep 2008, 10:31
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Nijmegenleeft.nl »

Ja dat bedoel ik, ik had er een op de grote markt aangemaakt en eentje bij de jamin / cool cat laten we maar zeggen.

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1634
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door LvB »

Die rommel ligt nog steeds voor m'n deur ;)

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten