NEC-HSV

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4252
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Napoleon »

Ik vond Saidi goed spelen. Was erg balvast.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef:
Bleum schreef:En je vergeet nog: Steeds weer de actie naar binnen.
Maar verloor weinig duels, hield tegenstander bezig en kwam er een paar keer fraai langs.
Sorry Juul ,maar hij is er welgeteld niet 1 keer langsgekomen hoor.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door tweety »

Tim Janssen schreef:die mensen mogen van mij een stadion verbod van het leven krijgen
dat zijn geen supporters maar (mensen) die de club na de klote helpen.
verder vond ik ondanks het klasse verschil hsv ook niks maar vond koenders slecht.
radomski speelde aardig saidi heeft fysik tegen maar ik blijf trots op deze ploeg we moeten ook niet vergeten dat we 4 spelers misten :sjaal:
dan zal ik er wel geen verstand van hebben maar ik vond Koenders 1 van de betere
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Bleum »

Juul schreef:
Bleum schreef:En je vergeet nog: Steeds weer de actie naar binnen.
Maar verloor weinig duels, hield tegenstander bezig en kwam er een paar keer fraai langs.
Sorry op het "hij hield de tegenstander bezig" na, vond ik de rest juist tegenvallen. Hij verloor verreweg de meeste duels en kwam er juist amper langs, laat staan fraai. Moet wel zeggen dat de meeste dreiging wel vanaf zijn kant kwam, omdat hij steeds goed aanspeelbaar was. Het was duidelijk te zien dat we een linksbuiten mistte. Goede wissel dus om El Kabir erin te zetten. Alleen snap ik niet goed waarom dat ten kostte ging van Schone. Ik had er 1 controleur afgehaald en lasse op z'n eigen plek. Om aanvallend toch wat te forceren.
Laatst gewijzigd door Bleum op wo 18 feb 2009, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20466
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Mark Ariaans »

Leermomenten inderdaad. Saidi hield het veld niet breed genoeg, al kwam van hem wel de meeste dreiging in de eerste helft. El Kabir deed dat de 2e helft beter, al nam HSV toen ook wat gas terug. Persoonlijk had ik Radomski eruit gehaald en Schone centraal nar het middenveld verhuisd in de 2e helft, ik denk dat je dan meer mogelijkheden had gecreeerd. Ondanks dat Schone een ongelukkige eerste helft speelde, had ik na zijn wissel het gevoel dat de creativiteit er echt helemaal uit was en dat het op de individuele actie aan moest komen. Davids een grote domme fout, maar gelukkig niet afgestrafd, en verder heeft hij naar zijn kunnen gespeeld. Sibum was degelijk. Radomski vond ik onzichtbaar, en zoals gezegd had ik liever hem dan Schone gewisseld zien worden. Koenders was meermalen zeer ongelukkig op links en had ons zelfs nog een penalty kunnen kosten, daar mis je toch duidelijk Dani. Maar verder wel een goede technische voetballer, zeker voor een verdediger. Beuk is in het hele stuk niet voorgekomen, al had hij de scheidsrechter ook wel frustrerend veel tegen. Tsjibamba probeerde wat meer de breedte te zoeken, maar helaas betekende dat dat hij juist de ruimte voor El Kabir regelmatig afsloot. El Kabir sterk ingevallen, helaas niet erg effectief. El-Ak een van de besten van het veld, en probeerde bij tijd en wijle de ploeg nog op sleeptouw te nemen. Potje degelijk maar duidelijk toch te traag tegen aanvallers als Olic. Zomer redelijk, al ging hij niet helemaal vrijuit bij de 2e goal.

Zo.

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

Het was gewoon duidelijk, groot verschil tussen NEC en hsv. Ondanks het verlies heerlijke midddag/avond gehad. Heb nog steeds super zin in Hamburg, één voordeel nu haken de 'gloryhunters' af. De grootste smet is inderdaad dat een paar van die eppie's dingen gaan gooien, wordt een mooie boete. Laat ze het lekker zelf betalen. Maare inderdaad trots op NEC! :sjaal:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door De Kletskop »

Mark Ariaans schreef: Persoonlijk had ik Radomski eruit gehaald en Schone centraal nar het middenveld verhuisd in de 2e helft, ik denk dat je dan meer mogelijkheden had gecreeerd. Ondanks dat Schone een ongelukkige eerste helft speelde, had ik na zijn wissel het gevoel dat de creativiteit er echt helemaal uit was en dat het op de individuele actie aan moest komen. Davids een grote domme fout, maar gelukkig niet afgestrafd, en verder heeft hij naar zijn kunnen gespeeld. Sibum was degelijk. Radomski vond ik onzichtbaar, en zoals gezegd had ik liever hem dan Schone gewisseld zien worden. .
Ik had juist Davids gewisselt , voor El Kabir. En Schone centraal gezet met uitblinker Radomski en Sibum erachter.

Bas
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 09 mei 2008, 21:04
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Bas »

Waarom wordt onze beste voetballer Schone gewisseld, geblesseerd?? Niet dat hij goed speelde, maar je kunt hem ook ergens anders neerzetten. Zou ik dus nooit wisselen! Maar het was gewoon allemaal net niet, klasseverschil. Nu maar een leuk feestje maken daar in hamburg.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12220
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door harold »

Jammer, jammer en nog eens jammer. In 5 minuten verliezen we de westrijd, tenminste, als we de 0 kunnen houden tot de rust..... Ach, dan hadden we nog wel dik verloren, we zijn op dit moment niet bij machte om de wedstrijd naar onze hand te zetten. En dat de scheids wordt geraakt, kut ja, maar er wordt zo vaak wat op het veld gegooid. Niet goed te praten maarja, nu wordt er iemand geraakt en zijn de rapen gaar... :td:

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door mad dog »

We waren gewoon de mindere. 0-3 is wat overdreven, en ik heb me ook weer lopen ergeren aan de scheidsen, maar we hebben gewoon verdient verloren.
En die gasten op de Hazenkamp moeten zich kapot schamen om onze club zo te beschadigen, wat dachten ze daar nou helemaal mee te bereiken bij een 0-2 tussenstand. Kneuzen zijn het en anders niks.

Ondanks alles volgende week in Hamburg een leuk feestje maken. We hebben nu helemaaaaaaaal niks meer te verliezen.
einde van deze poging.....

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1634
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door LvB »

Na de 2e helft kan ik niet anders concluderen dat we gewoon trots moeten zijn op de jongens. Ze hebben gevochten voor wat ze waard waren. Helaas zat er niet meer in.

Wel erg jammer van de kneuzen op de Hazenkamp :td:

Ik hoor trouwens niemand over het buitenspel lopen van Olic bij de eerste goal. Dat werd in de rust nog duidelijker naar een aantal herhalingen. Toch jammer.
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat HSV simpelweg een maatje te groot was.

Kick
Berichten: 391
Lid geworden op: za 26 jan 2008, 11:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Kick »

Jammer, jammer van die twee onnodige doelpunten vlak voor rust. Ik vond HSV zeker niet onkwetsbaar. Zeker bij spelhervattingen waren er mogelijkheden. Maar ja, ons grootste probleem blijft dat we te weinig dreiging in de voorhoede hebben, dat is niet alleen Europees een probleem maar ook wekelijks in de eredivisie.
Swart als boegbeeld van NEC? Hij is niet eens een NEC'er!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 14997
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door necnmgn »

Bleum schreef:
W.V.W.3 schreef:
Juul schreef: Voorin vond ik opnieuw alleen Saïdi gevaar stichten. .
:shock: , ik neem aan dat je El Kabir bedoelt.
Want als er iemand geen pepernooit raakte vanavond was het Saiidi wel.
Saidi was steeds goed aanspeelbaar, dat is waar, maar hij deed er verder weinig goeds mee. Veel balverlies. Geen enkele voorzet, wel 3x goed gedraaid en een breedtepass gegeven, maar dat was het wel.
Ik vond Saidi wel sterk spelen, voorzetten hoef je van hem ook niet te verwachten... En voorin leed, op El-Kabir na, iedereen veel balverlies. Verder was het toch weer een mooie ervaring en is het jammer dat we kansloos waren. :sjaal:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20466
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Mark Ariaans »

Die vrije trap was sowieso al discutabel, want Koenders maakte verder geen slaande beweging richting de bal. Hij kan toch moeilijk zijn armen amputeren. Maar de scheids floot erg anaal bij tijden, vooral aangezien diverse malen een schouderduw van Beukie teruggefloten werd terwijl aan de andere kant een twee keer zo zware beuk gewoon toegelaten werd. Maar goed, HSV was gewoon beter.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4876
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Tim Janssen »

Bas schreef:Waarom wordt onze beste voetballer Schone gewisseld, geblesseerd?? Niet dat hij goed speelde, maar je kunt hem ook ergens anders neerzetten. Zou ik dus nooit wisselen! Maar het was gewoon allemaal net niet, klasseverschil. Nu maar een leuk feestje maken daar in hamburg.

ik denk dat bepaalde jongens gespaard worden voor utrecht

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Mavage »

We komen nog tekort voor een clubs als HSV. Ik heb mogen genieten van ons Europeesche avontuur, nu nog lekker de return, maar de kansen op verder doorkomen zijn vrijwel nihil maar..

Jongens, ik ben trots op jullie!
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3811
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door BiT »

Mavage schreef:We komen nog tekort voor een clubs als HSV. Ik heb mogen genieten van ons Europeesche avontuur, nu nog lekker de return, maar de kansen op verder doorkomen zijn vrijwel nihil maar..

Jongens, ik ben trots op jullie!
:withstupid:

Prima gevoetbald maar NEC is helaas gewoon niet goed genoeg. Iedere speler van HSV is sneller en sterker dan de beste speler van ons.
Helaas terecht verloren. Op naar Hamburg!

Come on Eniesee! :hail:
Ronnie, Bus 6!

bramns
Berichten: 157
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:15
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door bramns »

BiT schreef:
Mavage schreef:We komen nog tekort voor een clubs als HSV. Ik heb mogen genieten van ons Europeesche avontuur, nu nog lekker de return, maar de kansen op verder doorkomen zijn vrijwel nihil maar..

Jongens, ik ben trots op jullie!
:withstupid:

Prima gevoetbald maar NEC is helaas gewoon niet goed genoeg. Iedere speler van HSV is sneller en sterker dan de beste speler van ons.
Helaas terecht verloren. Op naar Hamburg!

Come on Eniesee! :hail:
Mee eens! Dapper gestreden maar verloren van een heel goed georganiseerd HSV. Mooi om te zien hoe die mannen spelen.
Ik heb genoten van de strijdlust van NEC en als Bouaouzan en John nou eens echte profs waren geweest dan hadden we vanavond nog een ECHT resultaat kunnen behalen!
Even een kritische noot:
De mannen op de Hazenkamp worden hoop ik gestraft en NEC heeft de boete voor het vuurwerk aan zichzelf te danken, misselijk lief zijn ze blijkbaar altijd weer als er europese supporters naar Nijmegen komen.

Al met al een heerlijk UEFA Cup avontuur, hopelijk snel weer!

T.B.
Berichten: 159
Lid geworden op: di 28 okt 2008, 11:53
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door T.B. »

we kunnen gewoon heel trots zijn op ons NEC :sjaal: ze hebben er hard voor gevochten maar waren gewoon een maatje te klein voor HSV
ik vond de man of the match Sibum en Radomski beiden hard gewerkt en redelijk in de opbouw
Koenders had juist een wat mindere dag vandaag die linksbuiten kwam er een paar keer goed langs
die gasten op de hazenkamp mogen wat mij betreft een stadionverbod op een gegeven moment zag ik zelfs een bierblikje voorbij vliegen :???: (helaas niet gezien wie het deed)

bramns
Berichten: 157
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:15
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door bramns »

De Nederlandse pers (VI, Teletekst) is weer behoorlijk negatief over NEC. Alleen voetbalzone heeft het wel goed gezien.
VI kopt zelfs met: "NEC komt er totaal niet aan te pas" maar dan heb je een andere wedstrijd gezien!

sjabbah
Berichten: 1105
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 16:43
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door sjabbah »

bramns schreef:De Nederlandse pers (VI, Teletekst) is weer behoorlijk negatief over NEC. Alleen voetbalzone heeft het wel goed gezien.
VI kopt zelfs met: "NEC komt er totaal niet aan te pas" maar dan heb je een andere wedstrijd gezien!
Doe toch normaal. In de eerste 20 minuten heeft NEC de middenlijn niet gehaald en had HSV 7 corners. Toen kreeg NEC 2 vage momenten om te scoren en de rest van de wedstrijd zijn we overklast op fysieke kwaliteit.
videofragment gemist ? PM sjabbah.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7140
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door karlo »

mad dog schreef:We waren gewoon de mindere. 0-3 is wat overdreven, en ik heb me ook weer lopen ergeren aan de scheidsen, maar we hebben gewoon verdient verloren.
En die gasten op de Hazenkamp moeten zich kapot schamen om onze club zo te beschadigen, wat dachten ze daar nou helemaal mee te bereiken bij een 0-2 tussenstand. Kneuzen zijn het en anders niks.

Ondanks alles volgende week in Hamburg een leuk feestje maken. We hebben nu helemaaaaaaaal niks meer te verliezen.
als er nog supporters mee mogen
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7140
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door karlo »

T.B. schreef:we kunnen gewoon heel trots zijn op ons NEC :sjaal: ze hebben er hard voor gevochten maar waren gewoon een maatje te klein voor HSV
ik vond de man of the match Sibum en Radomski beiden hard gewerkt en redelijk in de opbouw
Koenders had juist een wat mindere dag vandaag die linksbuiten kwam er een paar keer goed langs
die gasten op de hazenkamp mogen wat mij betreft een stadionverbod op een gegeven moment zag ik zelfs een bierblikje voorbij vliegen :???: (helaas niet gezien wie het deed)
koenders is geen rechtsback is een centrale verdediger
jammer dat aalbers geen back achter fernandez heeft gehaald.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3811
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door BiT »

karlo schreef:
mad dog schreef:We waren gewoon de mindere. 0-3 is wat overdreven, en ik heb me ook weer lopen ergeren aan de scheidsen, maar we hebben gewoon verdient verloren.
En die gasten op de Hazenkamp moeten zich kapot schamen om onze club zo te beschadigen, wat dachten ze daar nou helemaal mee te bereiken bij een 0-2 tussenstand. Kneuzen zijn het en anders niks.

Ondanks alles volgende week in Hamburg een leuk feestje maken. We hebben nu helemaaaaaaaal niks meer te verliezen.
als er nog supporters mee mogen
Tuurlijk!
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NEC-HSV

Bericht door Wessel »

Goh, wat was dat HSV toch geweldig! Drie kansen gehad , driemaal gescoord! Daarbij een scheidsrechterlijke fout bij het eerste doelpunt en twee fouten van Babos. Nee, echt Europese top, die ploeg van de Reeperbahn. Ik zal nooit al die vloeiende aanvallen van ze vergeten. En zoals ze zich in de 2e helft massaal terugtrokken. Taktisch heel sterk gespeeld. Ook nog een pluim voor de scheidsrechter, was als "buurlander" van de Duitsers echt heel objectief. Verder nog een compliment voor Saidi, El Kabir, Been en het hele elftal. Top, mannen maar helaas!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten