NEC-HSV

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
Kira
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:45
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Kira »

VAK H...... ik geloof dat er ook een hoop mensen eens langs een oogarts moeten net zoals de scheids van gister die was ookal zo éénkennig.....want volgens mij zitten vak F,G, & J naast vak H.....lekker makkelijk alles over één vak te gooien. :tong:

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door SamSam »

Kira schreef:VAK H...... ik geloof dat er ook een hoop mensen eens langs een oogarts moeten net zoals de scheids van gister die was ookal zo éénkennig.....want volgens mij zitten vak F,G, & J naast vak H.....lekker makkelijk alles over één vak te gooien. :tong:
Het kwam ook gewoon uit vak H :angryfire:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

ThomNec
Berichten: 800
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 10:01
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door ThomNec »

Ik zag het tog overduidelijk vanuit vak H komen..

Of de kidstribune kan wel heel ver gooie

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 1284
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 15:46
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door DJTEEF! »

Kira schreef:VAK H...... ik geloof dat er ook een hoop mensen eens langs een oogarts moeten net zoals de scheids van gister die was ookal zo éénkennig.....want volgens mij zitten vak F,G, & J naast vak H.....lekker makkelijk alles over één vak te gooien. :tong:
Lul niet zo dom. Als er iets fout gaat in het stadion zit de oorzaak altijd in vak H.
Vuurwerk, trommel, megafoon... tijd voor meer sfeer!

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door SamSam »

DJTEEF! schreef:
Kira schreef:VAK H...... ik geloof dat er ook een hoop mensen eens langs een oogarts moeten net zoals de scheids van gister die was ookal zo éénkennig.....want volgens mij zitten vak F,G, & J naast vak H.....lekker makkelijk alles over één vak te gooien. :tong:
Lul niet zo dom. Als er iets fout gaat in het stadion zit de oorzaak altijd in vak H.
nou, niet altijd..
G ook soms nog wel.
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

T.S.
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door T.S. »

Kira schreef:VAK H...... ik geloof dat er ook een hoop mensen eens langs een oogarts moeten net zoals de scheids van gister die was ookal zo éénkennig.....want volgens mij zitten vak F,G, & J naast vak H.....lekker makkelijk alles over één vak te gooien. :tong:
Praat eens niet zo stoer.
ik zit in vak J, tegen vak H aan... links van mij, vak J. Gooide niemand iets. Vak F geloof ik niks van. Vak G zullen er vast ook een aantal geweest zijn, maar het kwam gewoon bijna allemaal uit vak H.
Meer positieve beleving in de Goffert!

Kira
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:45
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Kira »

T.S. schreef:
Kira schreef:VAK H...... ik geloof dat er ook een hoop mensen eens langs een oogarts moeten net zoals de scheids van gister die was ookal zo éénkennig.....want volgens mij zitten vak F,G, & J naast vak H.....lekker makkelijk alles over één vak te gooien. :tong:
Praat eens niet zo stoer.
ik zit in vak J, tegen vak H aan... links van mij, vak J. Gooide niemand iets. Vak F geloof ik niks van. Vak G zullen er vast ook een aantal geweest zijn, maar het kwam gewoon bijna allemaal uit vak H.
Ik doe niet stoer zit zelf in Vak H en het gaat me er niet om dat er word gezegd dat er gegooid werd want dat zal vast wel maar ik heb om me heen meer gezien en dat kwam écht voor de 100% niet alleen uit vak H. Maar goed als jullie het allemaal zo goed weten dan zal het wel.

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door SamSam »

Kira schreef:VAK H...... ik geloof dat er ook een hoop mensen eens langs een oogarts moeten net zoals de scheids van gister die was ookal zo éénkennig.....want volgens mij zitten vak F,G, & J naast vak H.....lekker makkelijk alles over één vak te gooien. :tong:
Je wilt waarschijnlijk gewoon je eigen hachje redden.. Waar is dat voor nodig als jij het toch niet hebt gedaan?
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Kira
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:45
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Kira »

DJTEEF! schreef:
Kira schreef:VAK H...... ik geloof dat er ook een hoop mensen eens langs een oogarts moeten net zoals de scheids van gister die was ookal zo éénkennig.....want volgens mij zitten vak F,G, & J naast vak H.....lekker makkelijk alles over één vak te gooien. :tong:
Lul niet zo dom. Als er iets fout gaat in het stadion zit de oorzaak altijd in vak H.
Gelul maar jij zal het wel weten :bye:

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Demtsjenko »

Kira schreef:
T.S. schreef:
Kira schreef:VAK H...... ik geloof dat er ook een hoop mensen eens langs een oogarts moeten net zoals de scheids van gister die was ookal zo éénkennig.....want volgens mij zitten vak F,G, & J naast vak H.....lekker makkelijk alles over één vak te gooien. :tong:
Praat eens niet zo stoer.
ik zit in vak J, tegen vak H aan... links van mij, vak J. Gooide niemand iets. Vak F geloof ik niks van. Vak G zullen er vast ook een aantal geweest zijn, maar het kwam gewoon bijna allemaal uit vak H.
Ik doe niet stoer zit zelf in Vak H en het gaat me er niet om dat er word gezegd dat er gegooid werd want dat zal vast wel maar ik heb om me heen meer gezien en dat kwam écht voor de 100% niet alleen uit vak H. Maar goed als jullie het allemaal zo goed weten dan zal het wel.
interesseert toch niet waar die rotzooi vandaan kwam... daar gaat de discussie helemaal niet over...
het gaat om degene die het doet. dat zijn gewoon eikelige clubhufters die je helaas in elk stadion hebt...

Kira
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:45
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Kira »

Demtsjenko schreef:interesseert toch niet waar die rotzooi vandaan kwam... daar gaat de discussie helemaal niet over...
het gaat om degene die het doet. dat zijn gewoon eikelige clubhufters die je helaas in elk stadion hebt...
Daar heb je gelijk in...tis alleen wel triest dat omdat het aan de lange zijde gebeurde en er iemand geraakt word, gelijk een vak de boosdoener is. Met de corners werd er vanaf de korte zijde ook van alles gegooid maar dat vergeet men dan maar liever voor de makkelijkheid. Maar goed ik heb hier alweer teveel gezegd want schijnbaar is het intelligentie niveau hier beperkt tot vak H de grond in boren. :bye:

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door BiT »

Het blikje kwam volgens mij uit H.

De rest van de zooi kwam voor het meerendeel uit G. Recht voor m'n neus...
Ronnie, Bus 6!

Kira
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 16:45
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Kira »

BiT schreef:Het blikje kwam volgens mij uit H.

De rest van de zooi kwam voor het meerendeel uit G. Recht voor m'n neus...
Heb jij dan wel een goede bril op?! :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 1087
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 20:39
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Bert »

burp schreef:gek genoeg eigenlijk best een goede wedstrijd gezien van NEC. Met deze inzet en dit spel win je van bijna alle Nederlandse ploegen!

Alleen zie je wel dat dat tegen een team als HSV gewoon niet genoeg is, die kunnen dat op het gemak aan en als ze dan echt aanzetten, gaan ze er vrij makkelijk overheen. Het verschil in fysiek viel me idd op, was tegen Tottenham ook al en toen ik in de rust el kabir, burgzorg en weiser met z'n drieen zag tikken, had ik wel zoiets van zit ik nou naar jongetjes A te kijken. Dat contrast was wel heel groot.

Toch overheerst bij mij wel een gevoel van trots, trots op de ploeg dat we zo ver gekomen zijn en ook nu de huid zo duur mogelijk verkocht hebben. Uitblinkers vind ik moeilijk, niemand zat er duidelijk onder alleen schone kwam niet uit de voeten op die halve linksbuiten plaats. Saidi en El Kabir vielen wel positief op.

Wel weer enorm klote van dat gegooi en omdat die scheids geraakt is, zal de boete wel zo hoog worden dat NEC per saldo niks aan dit Europese avontuur over zal houden.
Helemaal mee eens en inderdaad Saidi en El Kabir toonden echt lef !

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door BiT »

Kira schreef:
BiT schreef:Het blikje kwam volgens mij uit H.

De rest van de zooi kwam voor het meerendeel uit G. Recht voor m'n neus...
Heb jij dan wel een goede bril op?! :mrgreen:
Ja. Een groep mensen die letterlijk recht voor m'n neus stonden te gooien. Vak G dus.
Ronnie, Bus 6!

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door SamSam »

Ik heb me gister wel echt kapot geërgerd aan de mensen die eerder gingen :bigcry: Hoe kan dat nou weer in zo'n wedstijd!

En die kale gozer met dat glazen oog in M ook, die helemaal begon te spacen toen er volgens hem te lang gestaan werd :angryfire:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

Nijmegenleeft.nl
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 08 sep 2008, 10:31
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Nijmegenleeft.nl »

Gevonden ;)

Afbeelding

Afbeelding

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door arie1 »

jammer dat nec weer (net als tegen spurs) met poep in de broek aan de wedstrijd begon.
Eerste 20 min waren echt van zeer slecht niveau.
Daarna kwamen ze beter in de wedstrijd en zat je eigenlijk te hopen op de 1-0 voor nec.
Totdat ene klote moment waarop de scheids je 2x benadeeld.
1. koenders krijgt via stuit bal tegen hand. Kan hij er wat aan doen
2. gozer in buitenspel positie gaat naar bal toe waardoor babos verrast wordt. Dat zo'n goal word toegekend.

Daarna is nec de kluts kwijt en krijgen we een simpele 2e goal tegen voor de rust. Einde wedstrijd, einde uefa cup.

Dat je daarna de scheids weer niet mee hebt met handsbal in hun strafschopgebied ( en zuiver hands, hand bewust naar bal toe).......
Scheids floot werkelijk alles tegen. Die aansteker is zeker niet goed te praten, maar de frustatie was wel wat te snappen.
Nu maar hopen dat je niet geschorst gaat worden of zo.

Verder heel jammer dat je 2x op nos zo'n pot speelt, terwijl de wedstrijden op tv geld beter waren. Voortaan maar weer op omroep gelderland haha

Hopelijk hebben de 4500 man toch een feest straks in Hamburg. Feit blijft wel dat we bij eerste 32 zijn geeindigd en dat is meer dan top.
Wel ben ik van mening dat we met het team van 2008, de vorm , deze wedstrijd hadden gewonnen. Zo goed was hsv niet. Maar we missen nu de vorm, de mensen, de power en de uitstraling.

Ik kon niet eerder reageren, dus vandaar nu alsnog

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door arie1 »

en saidi en el kabir :thumbsup: :thumbsup:
en schone toch maar niet meer linksbuiten zetten??

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Danish Dynamite »

arie1 schreef:jammer dat nec weer (net als tegen spurs) met poep in de broek aan de wedstrijd begon.
Eerste 20 min waren echt van zeer slecht niveau.

Daarna kwamen ze beter in de wedstrijd en zat je eigenlijk te hopen op de 1-0 voor nec.
Totdat ene klote moment waarop de scheids je 2x benadeeld.
1. koenders krijgt via stuit bal tegen hand. Kan hij er wat aan doen
2. gozer in buitenspel positie gaat naar bal toe waardoor babos verrast wordt. Dat zo'n goal word toegekend.

Daarna is nec de kluts kwijt en krijgen we een simpele 2e goal tegen voor de rust. Einde wedstrijd, einde uefa cup.

Dat je daarna de scheids weer niet mee hebt met handsbal in hun strafschopgebied ( en zuiver hands, hand bewust naar bal toe).......
Scheids floot werkelijk alles tegen. Die aansteker is zeker niet goed te praten, maar de frustatie was wel wat te snappen.
Nu maar hopen dat je niet geschorst gaat worden of zo.

Verder heel jammer dat je 2x op nos zo'n pot speelt, terwijl de wedstrijden op tv geld beter waren. Voortaan maar weer op omroep gelderland haha

Hopelijk hebben de 4500 man toch een feest straks in Hamburg. Feit blijft wel dat we bij eerste 32 zijn geeindigd en dat is meer dan top.
Wel ben ik van mening dat we met het team van 2008, de vorm , deze wedstrijd hadden gewonnen. Zo goed was hsv niet. Maar we missen nu de vorm, de mensen, de power en de uitstraling.

Ik kon niet eerder reageren, dus vandaar nu alsnog
:huh: Ze begonnen juist heel scherp en lekker fel, van enige angst was totaal geen sprake.
Het enige waar sprake van was was een kwaliteitsverschil, wat geen verrassing kan en mag zijn, en wat je gewoon moet accepteren. Als je met deze gegevens realistisch naar de wedstrijd kijkt hebben ze het gewoon heel goed gedaan en vandaar dat ze ook een terechte ovatie kregen van de supporters na afloop. :thumbsup:

Om nu te gaan zeggen dat HSV niet zo goed was..... :eek1:
Daar haal je deze geweldige prestatie van NEC ontzettend mee naar beneden. :td:

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door arie1 »

Danish Dynamite schreef:
arie1 schreef:jammer dat nec weer (net als tegen spurs) met poep in de broek aan de wedstrijd begon.
Eerste 20 min waren echt van zeer slecht niveau.

Daarna kwamen ze beter in de wedstrijd en zat je eigenlijk te hopen op de 1-0 voor nec.
Totdat ene klote moment waarop de scheids je 2x benadeeld.
1. koenders krijgt via stuit bal tegen hand. Kan hij er wat aan doen
2. gozer in buitenspel positie gaat naar bal toe waardoor babos verrast wordt. Dat zo'n goal word toegekend.

Daarna is nec de kluts kwijt en krijgen we een simpele 2e goal tegen voor de rust. Einde wedstrijd, einde uefa cup.

Dat je daarna de scheids weer niet mee hebt met handsbal in hun strafschopgebied ( en zuiver hands, hand bewust naar bal toe).......
Scheids floot werkelijk alles tegen. Die aansteker is zeker niet goed te praten, maar de frustatie was wel wat te snappen.
Nu maar hopen dat je niet geschorst gaat worden of zo.

Verder heel jammer dat je 2x op nos zo'n pot speelt, terwijl de wedstrijden op tv geld beter waren. Voortaan maar weer op omroep gelderland haha

Hopelijk hebben de 4500 man toch een feest straks in Hamburg. Feit blijft wel dat we bij eerste 32 zijn geeindigd en dat is meer dan top.
Wel ben ik van mening dat we met het team van 2008, de vorm , deze wedstrijd hadden gewonnen. Zo goed was hsv niet. Maar we missen nu de vorm, de mensen, de power en de uitstraling.

Ik kon niet eerder reageren, dus vandaar nu alsnog
:huh: Ze begonnen juist heel scherp en lekker fel, van enige angst was totaal geen sprake.
Het enige waar sprake van was was een kwaliteitsverschil, wat geen verrassing kan en mag zijn, en wat je gewoon moet accepteren. Als je met deze gegevens realistisch naar de wedstrijd kijkt hebben ze het gewoon heel goed gedaan en vandaar dat ze ook een terechte ovatie kregen van de supporters na afloop. :thumbsup:

Om nu te gaan zeggen dat HSV niet zo goed was..... :eek1:
Daar haal je deze geweldige prestatie van NEC ontzettend mee naar beneden. :td:
Sorry hoor. Maar de eerste 20 minuten waren volop met angst. Kan niet anders zeggen.
Zoals we vorig uitstraalde dat hier niets te halen viel, was het nu net als tegen spurs. Te veel op zien tegen....
En dat doet niets af van prestatie of wat dan ook. Na de eerste 20 min zag je een heel ander nec. Dat kan met hsv te maken hebben, maar volgens mij had dat veel meer met nec te maken. Ze geloofde er toen in en durfde naar voren te voetballen. Vb van wat ik bedoel is de branie waarmee el kabir in viel. Niet bang zijn maar laten zien dat jij de bal wil hebben.
En dat ze een terecht staande ovatie krijgen, gek he. Wat dacht je dan. het is en blijft een topprestatie.
Ik zeg alleen dat hsv beter kan dan wat ze nu lieten zien, en dat ik denk dat nec in de vorm van 2008 van dit hsv had gewonnen. Weet niet wat daar mis aan is.......

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Danish Dynamite »

Dat HSV met de handrem op speelde was al vrij snel duidelijk, gelukkig maar want anders was het waarschijnlijk een veel grotere nederlaag geworden. En dat heeft niks met tegen de tegenstander op zien te maken, maar heeft alles met het logische kwaliteitsverschil te maken.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Jomano »

Martin Jol is anders een andere mening toebedeeld:

Jol: "Compliment voor mijn spelers"

Op de officiële site van HSV steekt de Nederlandse trainer de loftrompet af voor zijn team. "Ik kan mijn spelers een groot compliment maken", zo zegt Jol. "We hebben werkelijk uitstekend gespeeld. Winnen van NEC in Nijmegen is niet veel ploegen gegund.

Kick
Berichten: 391
Lid geworden op: za 26 jan 2008, 11:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Kick »

Danish Dynamite schreef:Dat HSV met de handrem op speelde was al vrij snel duidelijk, gelukkig maar want anders was het waarschijnlijk een veel grotere nederlaag geworden. En dat heeft niks met tegen de tegenstander op zien te maken, maar heeft alles met het logische kwaliteitsverschil te maken.
HSV speelde alleen in de tweede helft met de handrem op.
Swart als boegbeeld van NEC? Hij is niet eens een NEC'er!

Fritske NEC
Berichten: 505
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 19:46
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Fritske NEC »

Kick schreef:
Danish Dynamite schreef:Dat HSV met de handrem op speelde was al vrij snel duidelijk, gelukkig maar want anders was het waarschijnlijk een veel grotere nederlaag geworden. En dat heeft niks met tegen de tegenstander op zien te maken, maar heeft alles met het logische kwaliteitsverschil te maken.
HSV speelde alleen in de tweede helft met de handrem op.
:withstupid: Geen enkele ploeg speelt 90 minuten lang voluit. Desalniettemin vond ik NEC echt een stuk beter dan tegen spurs hoor. Zeker voor de twee goals.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten