NEC-HSV

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
erikje3
Berichten: 162
Lid geworden op: vr 25 jan 2008, 09:58
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door erikje3 »

Ik heb ook een kaartje kunnen bemachtigen om 9.03. Hij lag de hele tijd eruit. Alleen ik had een vraagje. Ik heb een barcode opgegeven en toen ik een e-mail bevestiging kreeg stond er een heel ander barcode op. Is dit normaal?

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2615
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door H-Zenkamp »

Ja dat zijn je kaartjes barcodes. Zit je rij en stoelnummer in verwerkt.
★★

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Socio »

erikje3 schreef:Ik heb ook een kaartje kunnen bemachtigen om 9.03. Hij lag de hele tijd eruit. Alleen ik had een vraagje. Ik heb een barcode opgegeven en toen ik een e-mail bevestiging kreeg stond er een heel ander barcode op. Is dit normaal?
Ja, de barcode die je hebt opgegeven is van je seizoenskaart of clubcard. De barcode die op je bevestiging staat is de code van je kaartje.

erikje3
Berichten: 162
Lid geworden op: vr 25 jan 2008, 09:58
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door erikje3 »

Ok bedankt. Ik maakte me al zorgen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Tiel »

Curva schreef:
burp schreef:je ziet nu wat het gevolg is van die run op clubcards van de laatste maand
moet je dan gaan selecteren op oudheid van de clubkaart?

de seizoenkaarthouders hebben voorrang gehad en degene zonder seizoenkaart weten dat het lastiger wordt om aan kaarten te komen. Vind ik niet zo onterecht, ik heb zelf geen scc en wel een cc omdat ik niet altijd kan en daarmee loop ik inderdaad het risico dat ik dit soort mooie wedstrijden misloop.

Misschien hadden ze na het terugkopen van de eigen plaatsen de mensen die naar Hamburg gaan voorrang moeten geven of zo maar ik ben geen vooorstander een feyenoordsysteem met goldcardhouders etc.
Waarom hebben mensen die niet altijd kunnen geen SC. SC kaarten zijn er vanaf 125,00 die kun je er al binnen 6 tot 10 wedstrijden uit hebben (ligt aan wel geen topwedstrijden). Ik snap daar niets van.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Chiellini
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:29
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Chiellini »

Nog mensen die het gelukt zijn in het afgelopen kwartier kaarten te bestellen?

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Socio »

Tiel schreef:
Curva schreef:
burp schreef:je ziet nu wat het gevolg is van die run op clubcards van de laatste maand
moet je dan gaan selecteren op oudheid van de clubkaart?

de seizoenkaarthouders hebben voorrang gehad en degene zonder seizoenkaart weten dat het lastiger wordt om aan kaarten te komen. Vind ik niet zo onterecht, ik heb zelf geen scc en wel een cc omdat ik niet altijd kan en daarmee loop ik inderdaad het risico dat ik dit soort mooie wedstrijden misloop.

Misschien hadden ze na het terugkopen van de eigen plaatsen de mensen die naar Hamburg gaan voorrang moeten geven of zo maar ik ben geen vooorstander een feyenoordsysteem met goldcardhouders etc.
Waarom hebben mensen die niet altijd kunnen geen SC. SC kaarten zijn er vanaf 125,00 die kun je er al binnen 6 tot 10 wedstrijden uit hebben (ligt aan wel geen topwedstrijden). Ik snap daar niets van.
Omdat je geen zin hebt te zorgen voor lege plekken of omdat je geen 10 keer kunt gaan?

Ik vind persoonlijk dat cc-houders die af en toe naar een wedstrijd gaan misschien wel meer "recht" op een kaartje hebben dan een seizoenkaarthouder die voor wat toevallige vrienden 2 kaartjes mag kopen. (Ja, ik spreek nu tegen mijn eigen kaartjes)
Wat mij betreft is 1 kaartje per (s)cc altijd genoeg, net als 1 kaartje per persoon in de rij voor een uitwedstrijd.

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Socio »

Chiellini schreef:Nog mensen die het gelukt zijn in het afgelopen kwartier kaarten te bestellen?
De ticketshop is nog steeds overbelast. Ik ben benieuwd hoe het in de rij bij het stadion was. Als alles liep zoals het op papier hoorde te lopen dan hebben alleen de eerste 5 mensen in die rij een kaartje. Of zou NEC vast wat kaartjes achter de hand hebben gehouden voor de kassa-verkoop?

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16578
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door jackkreta »

Chiellini schreef:Nog mensen die het gelukt zijn in het afgelopen kwartier kaarten te bestellen?
Nee, kreeg tot 2x toe de melding dat er geen kaarten meer zijn, k*t!
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2615
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door H-Zenkamp »

Het is inderdaad uitverkocht via de shop nu lijkt het. (het staat er nog niet bij het eerste scherm).
★★

ThomNec
Berichten: 800
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 10:01
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door ThomNec »

Neeeeee eer zijn geen kaarte meer godverdomme ik mis een historische wedstrijd godverdommmeeee :angryfire: :angryfire: :angryfire:

beuk-r-in
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 14:06
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door beuk-r-in »

Uitverkocht?? welnee.
Heb net 2 kaarten gekocht voor vak N bij de ticketbox.

ThomNec
Berichten: 800
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 10:01
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door ThomNec »

Online ticketshop foutmelding
Het reserveringssysteem is op dit moment te druk. Probeer het later nog eens.


Dit doet die contstant bij mij.

Gebruikersavatar
Chiellini
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:29
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Chiellini »

ThomNec schreef:Online ticketshop foutmelding
Het reserveringssysteem is op dit moment te druk. Probeer het later nog eens.


Dit doet die contstant bij mij.
Bij mij ook. En als ik er een keertje door kom, geeft-ie weer een foutmelding na invoering van de barcode..

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2615
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door H-Zenkamp »

beuk-r-in schreef:Uitverkocht?? welnee.
Heb net 2 kaarten gekocht voor vak N bij de ticketbox.
via de shop zei ik :tong:
★★

ThomNec
Berichten: 800
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 10:01
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door ThomNec »

Vriend van mij net naar de primera gewweeest was niks meer te krijgen. Kwame nog 10 kaartjes uit rollen voor de mensen voor hem. er waren alleen nog kaartjes voor Vak E-N voor 52 euro maar dat is te duur voor ons

Gjuwdow
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 24 okt 2008, 22:07
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Gjuwdow »

Godverdomme ook geen kaarte kunnne krijgen, Mocht er iemand 1 kaart over of te veel hebben besteld, Hoor ik dat graag!!!

rubinho
Berichten: 303
Lid geworden op: di 12 aug 2008, 22:22
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door rubinho »

kut!!!!!!!!!!!!!
Ik was mijn mail aan het sorteren-weggooien is de laatste orderbevestiging van nec die van udinese ik dacht dat ik ze al besteld had :angryfire:

Gebruikersavatar
Chiellini
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:29
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door Chiellini »

N.E.C. - HSV binnen no time uitverkocht
Uitgegeven op 29 januari 2009 10:02

Vanochtend zijn alle vrije toegangskaarten nog in de verkoop gegaan en daar was een ware run op. Binnen het luttele tijdsbestek van 12 minuten waren alle 600 kaarten via online ticketshop, bij de stadion receptie en via de Primera-verkooppunten verkocht.
N.E.C. juicht de ondersteuning van harte toe en denkt dat wanneer het McDOS Goffertstadion voor deze wedstrijd een dubbele capaciteit had gehad, de wedstrijd ook uitverkocht zou zijn. Diegenen die helaas geen toegangskaart hebben weten te bemachtigen, adviseren wij de wedstrijd op de NOS te kijken. Studio Sport zal de UEFA Cup wedstrijd van woensdag 18 februari live gaan uitzenden.

Gebruikersavatar
VZH
Berichten: 555
Lid geworden op: vr 16 mei 2008, 16:45
Locatie: Ven-Zelderheide
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door VZH »

op internet kwam ik er nie door daarna na primaira geweest lukte het ook niet tering zooi!!!

ThomNec
Berichten: 800
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 10:01
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door ThomNec »

Neeee

Godverdomme zit ik hier dadelijk thuis voor die kut tv terwijl superveel mensen in het stadion zitte :bigcry: :bigcry:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16578
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door jackkreta »

Ook ik hou me aanbevolen voor een kaartje als je dat over hebt :yes:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

languhh
Berichten: 2
Lid geworden op: do 29 jan 2009, 10:12
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door languhh »

Chiellini schreef:
N.E.C. - HSV binnen no time uitverkocht
Uitgegeven op 29 januari 2009 10:02

Vanochtend zijn alle vrije toegangskaarten nog in de verkoop gegaan en daar was een ware run op. Binnen het luttele tijdsbestek van 12 minuten waren alle 600 kaarten via online ticketshop, bij de stadion receptie en via de Primera-verkooppunten verkocht.
N.E.C. juicht de ondersteuning van harte toe en denkt dat wanneer het McDOS Goffertstadion voor deze wedstrijd een dubbele capaciteit had gehad, de wedstrijd ook uitverkocht zou zijn. Diegenen die helaas geen toegangskaart hebben weten te bemachtigen, adviseren wij de wedstrijd op de NOS te kijken. Studio Sport zal de UEFA Cup wedstrijd van woensdag 18 februari live gaan uitzenden.

Beste Kerel, mag ik vragen welke van welke bron je dit bericht hebt. dat het uitverkocht is kan denk ik geen misverstand meer over bestaan!!!
maar dit bericht kan ik nergens vinden.

languhh
Berichten: 2
Lid geworden op: do 29 jan 2009, 10:12
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door languhh »

Ik blij dat het kaartje voor mijn eigen stoel al een maand ofzo in de la ligt !!!
:thumbsup: :jestera:

erikje3
Berichten: 162
Lid geworden op: vr 25 jan 2008, 09:58
Contacteer:

Re: NEC-HSV

Bericht door erikje3 »

Staat op nec-nijmegen.nl dat het uitverkocht is.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten