Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Curva »

had helaas al een zeer sterk gevoel dat na de 2-2 de 3-2 eraan zou gaan komen....erg klote.

Na die snelle 1-0 was ik bang voor een afgang, die lui gingen erdoorheen alsof er geen tegenstander stond. Na de 1-1 was NEC zeker de betere ploeg (vooral de tweede helft) maar toch steeds het gevoel dat als die gasten aan zouden zetten ze heel gevaarlijk kunnen zijn.

Scheids was inderaad een complete hond en dat hoor je mij niet vaak zeggen maar of dat verschil had uitgemaakt weet ik ook niet.

Vooraf was een 3-2 een "aanvaardbare" uitslag, maar op deze manier niet echt. Vooral heel jammer omdat ik denk dat dinamo zagreb de zwakste uit deze poule is.
Valt de 2-0 snel, dan is de wedstrijd voorbij, scoort die goser geen wereldgoal als 2-2, dan win je misschien, het hangt allemaal af van details en gelukjes die de laatste tijd meezaten, nu een keertje tegen, kan gebeuren.
Vanaf nu dus maar juichen voor Dinamo en Udinese en thuis nog een keer vlammen zoals gisteren maar dan met wat meer geluk en iets betere organisatie met de corners (vraag maar vast een video op met 1000 corners van de volgende 3 tegenstanders of zo)

Het balen is er nog steeds maar trots mogen we zeker zijn op hoe ze teruggekomen zijn en hoe ze het grootste gedeelte vd tweede helft echt goed speelden!
:sjaal: :sjaal: :sjaal:

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Zittuh! »

Ik ben trots op onze jongens. Met een beetje geluk win je gewoon. Tweede helft was voor NEC, ik had ook niet het idee dat Zagreb nog zou scoren.
Siboem..Siboem..!!

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door jsentani »

Zittuh! schreef:Ik ben trots op onze jongens. Met een beetje geluk win je gewoon. Tweede helft was voor NEC, ik had ook niet het idee dat Zagreb nog zou scoren.
Wij kunnen trots zijn, je zult maar ajax of feyenoord supporter zijn.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Fortaleza »

Dinamo Zagreb schreef:
Juul schreef:
karlo schreef:en toch ben ik harstikke trots op nec.
Ik ook, omdat Dynamo Zagreb in vergelijking met NEC een mazzelploegje blijkt te zijn. Het Europa avontuur is niet meer dan een lakmoesproef om te analyseren in hoeverre NEC in de competitie ervoor staat. Conclusie: NEC volstaat de missie, slechts zenuwen en laksheid kan NEC nekken. Prima, weten we dat ook weer. Over and out.
Hoe vaak zie je fout van Carlos ?En keepersfout bij de tweede,als dat geen mazzel voor de tegenstander is.Babos pakte elke bal van ons
Nog bedankt voor het compliment maar die keepersfout waar je het betreffende het tweede doepunt over hebt, heb ik toch niet zo kunnen waarnemen. Qua kansen, denk ik dat er voor NEC over de hele wedstrijd genomen toch meer in had gezeten. Verder kreeg Babos een aantal lastige maar toch te pakken ballen. En dat je met een afstandsschot zo'n doelpunt maakt, dat zal toch ook niet vaak voorkomen. Neemt niet weg dat Dinamo goed speelde, met individuele klasse en een uitgekiende taktiek. Dat was echt top. Daarom vind ik het toch wel geweldig dat NEC zo'n weerstand wist te bieden. Ik denk ook niet dat Dinamo, zoals van sommige kanten gezegd is, een van de zwakkere clubs uit de poule is. Eerlijk gezegd schat ik ze zeker niet minder in dan Tottenham in de vorm van dit moment of Dinamo Moskou. Ik denk dan ook dat deze poule nog lang niet gespeeld is want iedereen kan nog punten van iedereen pakken.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door jsentani »

Fortaleza schreef:
Dinamo Zagreb schreef:
Juul schreef:
karlo schreef:en toch ben ik harstikke trots op nec.
Ik ook, omdat Dynamo Zagreb in vergelijking met NEC een mazzelploegje blijkt te zijn. Het Europa avontuur is niet meer dan een lakmoesproef om te analyseren in hoeverre NEC in de competitie ervoor staat. Conclusie: NEC volstaat de missie, slechts zenuwen en laksheid kan NEC nekken. Prima, weten we dat ook weer. Over and out.
Hoe vaak zie je fout van Carlos ?En keepersfout bij de tweede,als dat geen mazzel voor de tegenstander is.Babos pakte elke bal van ons
Nog bedankt voor het compliment maar die keepersfout waar je het betreffende het tweede doepunt over hebt, heb ik toch niet zo kunnen waarnemen. Qua kansen, denk ik dat er voor NEC over de hele wedstrijd genomen toch meer in had gezeten. Verder kreeg Babos een aantal lastige maar toch te pakken ballen. En dat je met een afstandsschot zo'n doelpunt maakt, dat zal toch ook niet vaak voorkomen. Neemt niet weg dat Dinamo goed speelde, met individuele klasse en een uitgekiende taktiek. Dat was echt top. Daarom vind ik het toch wel geweldig dat NEC zo'n weerstand wist te bieden. Ik denk ook niet dat Dinamo, zoals van sommige kanten gezegd is, een van de zwakkere clubs uit de poule is. Eerlijk gezegd schat ik ze zeker niet minder in dan Tottenham in de vorm van dit moment of Dinamo Moskou. Ik denk dan ook dat deze poule nog lang niet gespeeld is want iedereen kan nog punten van iedereen pakken.
Bij het tweede doelpunt moest Wisgerhof veel sneller instappen en de speler aanvallen, nu kreeg balalalalaban te veel ruimte om te schieten.
Dinamo speelde goed samen hadden soms technische hoogstandjes. Nee, we hebben kranig verweerd en weinig geluk gehad (ook weinig vrije trappen mee van die oost-blokker).
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

jbnmgn

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door jbnmgn »

Don Corleone schreef:alles bij elkaar een beetje doorgelezen,'

iedereen baalt, maar iedereen is ook trots, alleen is dat balende gevoel wat overheersender.

ik ga maffen, misschien zijn de 2 laatste goals een boze droom en lees ik morgen in de krant dat we een 1-2 hebben weggesleept daar.. :nut:

of is het de alcohol die nu bij me naar boven stijgt... :yes:
Wat denk je zelf???? :jestera: :mrgreen:

ThomNec
Berichten: 800
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 10:01
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door ThomNec »

IK dacht we hebben de overwinning binne maar nee :nut:

Nja op naar de vogledne wedstrijd :sjaal:

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Ron Delgado »

Die tweede tegengoal was onnodig. Waar NEC normaal heel compact speelt, lag er ineens een enorm gat tussen middenveld en verdediging. Blijkbaar (niet te zien op tv) zijn de verdedigers achteruit gerend en stonden ze nog verkeerd toen de pass kwam. Blijf je halverwege eigen helft staan, dan gebeurt er niks. Enige verwijt dat ik de ploeg kan maken, verder ben ik toch wel trots op NEC. Als je ziet hoe Feyenoord afgaat in Frankrijk...
Get up! Stay on the scene.

jbnmgn

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door jbnmgn »

Na een nachtje (goed) geslapen te hebben moet ook ik constateren dat ik super trots ben op de hele ploeg. Ok de een speelde een wat minder gelukkige wedstrijd dan de ander, maar als team hebben ze laten zien dat het goed zit. En vergeleken met de andere Nederlandse clubs hebben wij het zeker weten heel goed gedaan. Die 2 goals zo snel achter elkaar waren niet verdiend, maar zls ik al eerder zei: we hebben nog steeds 3 kansen.

NEC: :tu: :sjaal: :beer: :thumbsup:

Gebruikersavatar
vakkieN
Berichten: 605
Lid geworden op: wo 14 mei 2008, 14:48
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door vakkieN »

jbnmgn schreef:Na een nachtje (goed) geslapen te hebben moet ook ik constateren dat ik super trots ben op de hele ploeg. Ok de een speelde een wat minder gelukkige wedstrijd dan de ander, maar als team hebben ze laten zien dat het goed zit. En vergeleken met de andere Nederlandse clubs hebben wij het zeker weten heel goed gedaan. Die 2 goals zo snel achter elkaar waren niet verdiend, maar zls ik al eerder zei: we hebben nog steeds 3 kansen.

NEC: :tu: :sjaal: :beer: :thumbsup:
:withstupid: Ben ook supertrots! Wat een geweldige prestatie, jammer dat we er geen punt (of drie) aan overgehouden hebben. Ze hebben er echt voor gevochten en was er na de 1-2 eigenlijk al zeker van dat we die 3 punten mee zouden nemen, zo goed speelden ze de tweede helft. Toch jammer dat dan blijkt dat op Europees niveau kleine foutjes genadeloos afgestraft worden en individuele klasse het verschil kan maken. Als we met dezelfde instelling en beleving als de tweede helft tegen Tottenham spelen kunnen we nog een leuke wedstrijd tegemoet zien.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door arie1 »

Daan schreef:
Danish Dynamite schreef:
arie1 schreef:die 2-2 valt helaas te snel anders trek je het over de streep.
nu is het met name zuur omdat je 1-2 voorkomt met nog maar 11 minuten te spelen. Ik dacht echt, degene die 2-1 of 1-2 maakt die wint. Ik had zeker niet verwacht dat je na 1-2 nog ging verliezen.
Nu hopen dat spurs wint van zagreb en udinese van moskou.
Maar ja dan moet je winnen van spurs om hoop te houden.
ik zie namelijk thuis tegen udinese op de een of andere manier wel 3 punten komen.
jammer dan was je er nu al geweest.......


verder fey, ajax drama
heerenveen was te verwachten
en twente had makkie maar speelde het slecht uit.

jammer helaas. maar op de een of andere manier verlies ik liever omdat we minder zijn en dan maar met 3-1 dan op deze manier.
Elk punt dat je haalt is een bonuspunt!!!!!!!!!!!!
Geniet nu gewoon van de poulefase, we zijn geen gevestigde topclub, dan wordt je ook niet zo gefrustreerd.
Die verwachtingen die jij hier constant uitspreekt....... :bigcry:
:withstupid:
nee zoals diverse hier maar van te voren ervan uitgaan dat je verliest??
en je ziet dat ook gisteren gewonnen had kunnen worden. Dus waarom kunnen we niet 3e worden?
ik mag hoop houden en vind ook dat we een team hebben die dat aan kan. Gisteren ook weer gezien...
Helaas geven we het te makkelijk weg anders stonden we nu mede bovenaan!!Ik moet ook zeggen dat ik zelden wisgerhof zo in paniek heb zien voetballen.
En over davids: het is een fantastische ballenafpakker, maar opbouwend was het niet veel gisteren. Ze lieten hem niet voor niets lopen en volgens mij wist hij zich daar geen raad mee. De meeste passjes kwamen ook in handen van de keeper.
Wat ik jammer vond is dat we niet vaker vanuit 2e lijn konden schieten danwel schoten omdat die keeper echt hun zwakste schakel was.
Er zat wel veel verschil tussen 1e en 2e helft. En dan denk je; er had meer ingezeten.
Al met al zo klote dat je zo verliest maar nec is niet het lachertje geworden van de uefa cup wat sommige in nijmegen en met name daarbuiten dachten!!
Nu hopen dat koppies leeg zijn zondag en dat ze 3 punten mee naar huis nemen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Juul »

Enige verwijt dat ik Been kan maken is dat hij Schone te lang links heeft laten zwemmen. Hij heeft als middenvelder af en toe wel een aardige actie gehad, maar hij staat in de aanval. Ruimte had hij. In de 49 ste minuut kan hij vogelvrij het strafschopgebied inlopen. Had daar een echte aanvaller neergezet en de wedstrijd zag er anders uit.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Ron Delgado »

http://www.uefa.com/competitions/uefacu ... rt=rp.html

Wel jammer, voor Youssef. Blijft alleen wereldberoemd in Nijmegen.
Get up! Stay on the scene.

bramns
Berichten: 157
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:15
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door bramns »

Wat ben ik TROTS op dit NEC!
Ze begonnen kut en ik was bang voor een afstraffing maar ze hebben het heel volwassen gespeeld. 1 punt was zeker verdiend en misschien wel drie. NEC heeft laten zien dat ze Europees waardig zijn! Hopelijk hebben ze niet teveel lichamelijke last van deze wedstrijd want als je zondag precies zo speelt dan ga je met een 0 - 2 overwinning en dus 3 punten op zak naar huis vanuit Amsterdam!
TROTS!!!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Curva »

:withstupid:

hoe meer de teleurstelling wegebt hoe trotser ik ben op de inzet van gisteren!! klasse :thumbsup:

Nu eens kijken hoe snel de spelers zich over een teleurstelling heen kunnen zetten. minimaal een puntje bij de neuzen zou mooi zijn

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door rasputin »

Ron Delgado schreef:http://www.uefa.com/competitions/uefacu ... rt=rp.html

Wel jammer, voor Youssef. Blijft alleen wereldberoemd in Nijmegen.
En Rachid heet in de rest van de wereld Youssef :lol:
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15012
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door necnmgn »

rasputin schreef:
Ron Delgado schreef:http://www.uefa.com/competitions/uefacu ... rt=rp.html

Wel jammer, voor Youssef. Blijft alleen wereldberoemd in Nijmegen.
En Rachid heet in de rest van de wereld Youssef :lol:
denk dat Ron dat bedoelde... :mrgreen:

Gebruikersavatar
derk
Berichten: 211
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door derk »

Ik werd helemaal gek van de corners van die gasten. Hoeveel hebben ze er wel niet gehad? En stuk voor stuk levensgevaarlijk.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door pjottr »

een topwedstrijd van NEC kant, alleen het gebrek aan ervaring
op europees niveau breekt je op, net als tegen Krakow.
Doodzonde, want een punt was zeker verdiend geweest.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door T.I.G.O. »

Wisgerhof beseft nu hoop ik dat nec zijn ''topclub'' is want hij ging flink in de fout bij die laatste goal en de tweede goal daar had hij feller moeten doordekken in mijn ogen.
Peter is voor ons een topper maar hij moet nu stoppen met dromen over een transfer naar die top dat is voor hem te hoog gegrepen.








gelukkig maar. :sjaal:

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Gerard Lopez »

Nou vind ik wel dat mensen hier gaan overdrijven met "super gespeeld", "overwinning verdiend" etc.

De eerste helft speelden we gewoon erg matig. Hadden achter moeten staan, maar 1 echte kans gecreerd (Saidi) en bijna elke bal die we veroverden leverden we zenuwachtig gelijk weer in bij Dinamo. De 1-1 was gewoon puur geluk. De tweede helft was aardig, maar ook weer niet super. Het is knap dat je gelijkwaardig bent aan Dinamo Zagreb, al vind ik die ploeg iets minder dan bijv. Dinamo Boekarest. We hebben gewoon van de slechtste tegenstander in deze poule verloren in een matig tot redelijk gespeelde wedstrijd.

Die thuiswinst op Dinamo Boekarest, DAT was pas indrukwekkend en super. Dit is gewoon knap dat je voorkomt en jammer maar geen schande dat je het nog weggeeft, maar die superlatieven vond ik wat overdreven.
Ben wel trots op NEC dat ze in de poulefase van de UEFA Cup zitten en dat we 10 minuten voor tijd voorstonden bij Dinamo, maar nou niet specifiek op het vertoonde spel.....
When Wilco talks, people listen!

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Fortaleza »

T.I.G.O. schreef:Wisgerhof beseft nu hoop ik dat nec zijn ''topclub'' is want hij ging flink in de fout bij die laatste goal en de tweede goal daar had hij feller moeten doordekken in mijn ogen.
Peter is voor ons een topper maar hij moet nu stoppen met dromen over een transfer naar die top dat is voor hem te hoog gegrepen.



gelukkig maar. :sjaal:
Jammer van die dekkingsfout van Peter inderdaad. Zoiets overkomt hem zelden en dat dat dan juist in deze wedstrijd moet gebeuren! Voor de rest speelde hij een goede partij!


Wat betreft de opmerking van Ron Delgado:
Nou vind ik wel dat mensen hier gaan overdrijven met "super gespeeld", "overwinning verdiend" etc.

Ik vind dat je de beide Dinamo's niet kunt vergelijken. Dinamo Zagreb bezit veel meer individuele kwaliteit dan Dinamo Boekarest en tactisch spelen ze ook veel geslepener. De voordurende positiewisselingen in het veld en het loopvermogen van het middenveld maken het een ploeg die moeilijk te bestrijden is. In dat opzicht heeft NEC het er gewoon goed vanaf gebracht.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Ron Delgado »

Fortaleza schreef: Jammer van die dekkingsfout van Peter inderdaad. Zoiets overkomt hem zelden en dat dat dan juist in deze wedstrijd moet gebeuren! Voor de rest speelde hij een goede partij!

Wat betreft de opmerking van Ron Delgado:
Hoho, die opmerking komt van mijn landgenoot G. Lopez.

Verder was het niet zozeer een dekkingsfout van Peter alswel dat hij daarvoor al zijn verdediging een aantal meters naar voren had moeten sturen.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Demtsjenko »

een groot gedeelte van de eerste helft speelde NEC erg angstig... met name degene van wie je dat niet zou verwachten: wisgerhof, babos, el-ak en sibum... positief vnd ik het spel van janssen. al zijn kaatsen waren goed, geen enkele keer balverlies geleden. helaas werd er na die kaats niets gedaan met steekballen op saidi en schöne...

jammer dat NEC te vaak de diepte zocht door het midden. dat was eigenlijk niet te doen.

toch heeft NEC over het algemeen een heel behoorlijke wedstrijd op de mat gelegd en gedeelten van de wedstrijd zelfs gedomineerd. als ik been was geweest had ik al eerder sibum vervangen door kivuvu en na de 2-1 zou ik zeker een extra stofzuiger op het middenveld hebben gezet, maar dat is achteraf...

wisgerhof en zomer gingen opzichtig in de fout bij de 2-2 en wisgerhof had bij de 3-2 natuurlijk veel dichter op die man moeten staan.

jammer, maar NEC heeft laten zien ook in europa mee te kunnen. zeker als ze de schroom van zich afgooien en dat gebeurde na de 1-1.

Dinamo Zagreb
Berichten: 44
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 17:01
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Dinamo Zagreb »

dirkie67 schreef:Wat een baal gevoel heb ik zeg... Sjonge jonge wat een wedstrijd. Zat werkelijk alles in!
1e helft dacht ik echt dat we dik op ons broek zouden krijgen, maar na die afgekeurde goal waren ze opeens wakker.
En daarna heb ik iig strijd en inzet gezien. En alleen daarvoor al alle respect voor dit team! :sjaal:

En ja die scheids: echt songfestivalpraktijken. Als je deze wedstrijd door een italiaan of zo laat fluiten krijg je wel een hele andere wedstrijd. Zag 'm een paar keer die Zagreb spelers tikjes op hun schouders geven, zo van : alles komt goed....
Deze keer had Been een keer niet gelijk met zijn slogan :bigcry:

:lol:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten