Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
Dinamo Zagreb
Berichten: 44
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 17:01
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Dinamo Zagreb »

hoMer schreef:
Dinamo Zagreb schreef:
Juul schreef:
karlo schreef:en toch ben ik harstikke trots op nec.
Ik ook, omdat Dynamo Zagreb in vergelijking met NEC een mazzelploegje blijkt te zijn. Het Europa avontuur is niet meer dan een lakmoesproef om te analyseren in hoeverre NEC in de competitie ervoor staat. Conclusie: NEC volstaat de missie, slechts zenuwen en laksheid kan NEC nekken. Prima, weten we dat ook weer. Over and out.
Hoe vaak zie je fout van Carlos ?En keepersfout bij de tweede,als dat geen mazzel voor de tegenstander is.Babos pakte elke bal van ons
De eerste goal van Dinamo vond ik toch echt een keepersfout.
Is ook zo,fout van Babos,en wat te zeggen van onze keeper en dhr Carlos :schater:
Hoop dat jullie winnen van Ajax :sjaal:

zapper
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 14 apr 2008, 00:43
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door zapper »

Demtsjenko schreef:een groot gedeelte van de eerste helft speelde NEC erg angstig... met name degene van wie je dat niet zou verwachten: wisgerhof, babos, el-ak en sibum... positief vnd ik het spel van janssen. al zijn kaatsen waren goed, geen enkele keer balverlies geleden. helaas werd er na die kaats niets gedaan met steekballen op saidi en schöne...

jammer dat NEC te vaak de diepte zocht door het midden. dat was eigenlijk niet te doen.

toch heeft NEC over het algemeen een heel behoorlijke wedstrijd op de mat gelegd en gedeelten van de wedstrijd zelfs gedomineerd. als ik been was geweest had ik al eerder sibum vervangen door kivuvu en na de 2-1 zou ik zeker een extra stofzuiger op het middenveld hebben gezet, maar dat is achteraf...

wisgerhof en zomer gingen opzichtig in de fout bij de 2-2 en wisgerhof had bij de 3-2 natuurlijk veel dichter op die man moeten staan.

jammer, maar NEC heeft laten zien ook in europa mee te kunnen. zeker als ze de schroom van zich afgooien en dat gebeurde na de 1-1.
:huh: Is Sibum gewisseld? Heb ik iets gemist? Maar je hebt er wel kijk op! Trainer worden,lijkt me......

Dinamo Zagreb
Berichten: 44
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 17:01
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Dinamo Zagreb »

TheRealTricolores schreef:
Dinamo Zagreb schreef:
Fortaleza schreef:Ik heb forummer Dinamo Zagreb hier niet meer gehoord maar bij deze wil ik hem toch ook complimenteren met zijn clubje. Ze hebben toch een geweldig elftal met een aantal topspelers en spelen tactisch ook heel sterk. De positiewisselingen in het veld en de opkomende middenvelders zijn heel moeilijk te bespelen. Het feit dat ze het dan toch heel moeilijk hebben gehad tegen NEC, is zeker een compliment aan onze spelers waard. Ik hoop nog meer zulke wedstrijden te zien maar dan met een hopelijk betere afloop voor het rood, zwart en groen.
Danku :sjaal:
NEC speelde goede match,en toonde weeral hoe je met discipline en karakter altijd kans maakt


Gefeliciteerd, toch kan ik het nog steeds niet verkroppen dat we het in 10 minuten weggeven. Heb me bezat en zit hier met ongeloofelijke koppijn...

We hadden minstens een punt verdiend!

Hoe komt het trouwens dat je nederlands spreekt? Google translate? ;)

om eerlijk te zijn we waren ook zeker dat een winst niet meer komt,mss 1 puntje,maar de fans en de spirit van het team gaven ons de moed om toch nog te winnen,dankzij mooi goal van ervarene Balaban die bijna nooit speelt..pas derde verliespartij van NEC in 30 wedstrijden zegt ook iets
of jullie 1 punt hadden verdiend weet ik het niet, we scoorden 4 keer,jullie maar 1 keer :mrgreen:

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2388
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door TheRealTricolores »

Wat een hosanna

Het is toch gewoon zwaar dramatisch eigenlijk dat we binnen 10 minuten een 1-2 voorsprong weggeven? Ja wij zijn NEC en we moeten trots zijn blablabla

Gewoon amateuristisch hoe er verdedigd werd. We stonden met 1 been in de volgende ronde.

t was dus gewoon een dramatische kutavond.....
Laatst gewijzigd door TheRealTricolores op vr 24 okt 2008, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
El Chivo
Berichten: 782
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 12:09
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door El Chivo »

Demtsjenko schreef: als ik been was geweest had ik al eerder sibum vervangen door kivuvu en na de 2-1 zou ik zeker een extra stofzuiger op het middenveld hebben gezet, maar dat is achteraf...
Dit is veel te makkelijk geoordeeld. Toen we op 1-2 kwamen, was het 2 minuten later al 2-2. Hoe snel kun je dan een wissel inbrengen????

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4435
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Ron Delgado »

Demtsjenko schreef: als ik been was geweest ...
dan zaten we nu waarschijnlijk in de bus naar Ymuiden. :nut:
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef: De eerste helft speelden we gewoon erg matig. Hadden achter moeten staan, maar 1 echte kans gecreerd (Saidi) en bijna elke bal die we veroverden leverden we zenuwachtig gelijk weer in bij Dinamo. De 1-1 was gewoon puur geluk.
Dat laatste klopt. Dat we steeds elke bal weer inleverden, is complete onzin. DInamo joeg NEC op en had puike, vaardige spelers met een prima passing. Maar na 20 minuten had nEC het middenveld in handen om het niet meer weg te geven. NEC speelde goed en DInamo is een sterk elftal. Verliezen van zo'n goede ploeg is geen schande. En gelijkwaardig zijn aan zo'n sterke ploeg is een klasseprestatie.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Jomano »

De sfeer is in ieder geval nog goed bij de spelers:

Afbeelding
:mrgreen:

DR
Berichten: 4796
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door DR »

Jomano schreef:De sfeer is in ieder geval nog goed bij de spelers:

Afbeelding
:mrgreen:
Pothuizen heeft de hele vlucht op het toilet gezeten zo te zien.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 14997
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door necnmgn »

Jomano schreef:De sfeer is in ieder geval nog goed bij de spelers:

Afbeelding
:mrgreen:
:jestera: en dat moet ook, verdere verrassingen zijn ook nog niet uit te sluiten (achja wat zijn tegenwoordig nog verrassingen)

Marsman
Berichten: 17
Lid geworden op: di 02 sep 2008, 20:10
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Marsman »

Wat ik van de wedstrijd heb gezien (op het internet) vond ik het een leuke wedstrijd met een erg sterk spelende Shone, Radomski en Ntibazonkiza. Een gelijkspel was zeker verdiend geweest. Afgezien van wat iedereen van de wedstrijd vind ben ik blij dat ik het nog heb mogen meemaken, fantasties toch en nog drie wedstrijden meer! Das wat anders dan in de oude goffert in de regen tegen Helmond Sport voor 600 man. Ik kan me ook niet heugen dat NEC ooit een sterker en talentvoller team (ter verduidelijking, als team en trainer) heeft gehad. Met nog drie wedstrijden genieten voor de boog (winst of verlies) kan het jaar nou toch al niet meer stuk. Hulde aan iedereen die meegwerkt heeft aan dit succes, spelers, staf en supporters.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15759
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door pjottr »

Gisteravond de wedstrijd teruggezien.
TEleurstelling en trots, maar de trots overheerst. ;)

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12220
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door harold »

Kan ik de wedstrijd nog terug zien op internet?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Arjan van Hout »

harold schreef:Kan ik de wedstrijd nog terug zien op internet?
ik heb hem opgenomen !

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12220
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door harold »

Eniesee schreef:
harold schreef:Kan ik de wedstrijd nog terug zien op internet?
ik heb hem opgenomen !
Mooi zo :tu: Tot straks.

Gebruikersavatar
van Rijswijk
Berichten: 691
Lid geworden op: za 25 okt 2008, 14:19
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door van Rijswijk »

pjottr schreef:Gisteravond de wedstrijd teruggezien.
TEleurstelling en trots, maar de trots overheerst. ;)
Precies! volgende keer beter! Sorry dat ik je bril van je kop juichte bij de 1-2. :beer:
Gelukkig danste er niemand op je bril. :schater:
Held!

DR
Berichten: 4796
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door DR »

Dinamo Zagreb schreef:
TheRealTricolores schreef:
Dinamo Zagreb schreef:
Fortaleza schreef:Ik heb forummer Dinamo Zagreb hier niet meer gehoord maar bij deze wil ik hem toch ook complimenteren met zijn clubje. Ze hebben toch een geweldig elftal met een aantal topspelers en spelen tactisch ook heel sterk. De positiewisselingen in het veld en de opkomende middenvelders zijn heel moeilijk te bespelen. Het feit dat ze het dan toch heel moeilijk hebben gehad tegen NEC, is zeker een compliment aan onze spelers waard. Ik hoop nog meer zulke wedstrijden te zien maar dan met een hopelijk betere afloop voor het rood, zwart en groen.
Danku :sjaal:
NEC speelde goede match,en toonde weeral hoe je met discipline en karakter altijd kans maakt


Gefeliciteerd, toch kan ik het nog steeds niet verkroppen dat we het in 10 minuten weggeven. Heb me bezat en zit hier met ongeloofelijke koppijn...

We hadden minstens een punt verdiend!

Hoe komt het trouwens dat je nederlands spreekt? Google translate? ;)

om eerlijk te zijn we waren ook zeker dat een winst niet meer komt,mss 1 puntje,maar de fans en de spirit van het team gaven ons de moed om toch nog te winnen,dankzij mooi goal van ervarene Balaban die bijna nooit speelt..pas derde verliespartij van NEC in 30 wedstrijden zegt ook iets
of jullie 1 punt hadden verdiend weet ik het niet, we scoorden 4 keer,jullie maar 1 keer :mrgreen:
Hoe werd er in de Kroatische pers over de wedstrijd en NEC gesproken? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door mschr »

DR schreef:Hoe werd er in de Kroatische pers over de wedstrijd en NEC gesproken? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Hmm.... poveo NEC ubijen, evenals die Ivo Pukanic.

Dinamo Zagreb
Berichten: 44
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 17:01
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Dinamo Zagreb »

Dinamo-NEC

total shots
11-1
shots on target
8-1
shots wide
2-0
blocked shots
1-0
fouls commited
5-11
corners
13-6
BALBEZIT
52-48%

Knap dat we met 4 jongens van 19 a 20 jaar hebben gespeeld-Badelj,Kelava,Lovren,Ibáñez

succes vanmiddag tegen Ajax! :sjaal: :thumbsup:
Laatst gewijzigd door Dinamo Zagreb op zo 26 okt 2008, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12220
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door harold »

Deze statistieken kloppen niet. Saidi heeft sowieso 2 keer op goal geschoten (1 keer naast).

Dinamo Zagreb
Berichten: 44
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 17:01
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Dinamo Zagreb »

Fortaleza schreef:
Dinamo Zagreb schreef:
Juul schreef:
karlo schreef:en toch ben ik harstikke trots op nec.
Ik ook, omdat Dynamo Zagreb in vergelijking met NEC een mazzelploegje blijkt te zijn. Het Europa avontuur is niet meer dan een lakmoesproef om te analyseren in hoeverre NEC in de competitie ervoor staat. Conclusie: NEC volstaat de missie, slechts zenuwen en laksheid kan NEC nekken. Prima, weten we dat ook weer. Over and out.
Hoe vaak zie je fout van Carlos ?En keepersfout bij de tweede,als dat geen mazzel voor de tegenstander is.Babos pakte elke bal van ons
Nog bedankt voor het compliment maar die keepersfout waar je het betreffende het tweede doepunt over hebt, heb ik toch niet zo kunnen waarnemen. Qua kansen, denk ik dat er voor NEC over de hele wedstrijd genomen toch meer in had gezeten. Verder kreeg Babos een aantal lastige maar toch te pakken ballen. En dat je met een afstandsschot zo'n doelpunt maakt, dat zal toch ook niet vaak voorkomen. Neemt niet weg dat Dinamo goed speelde, met individuele klasse en een uitgekiende taktiek. Dat was echt top. Daarom vind ik het toch wel geweldig dat NEC zo'n weerstand wist te bieden. Ik denk ook niet dat Dinamo, zoals van sommige kanten gezegd is, een van de zwakkere clubs uit de poule is. Eerlijk gezegd schat ik ze zeker niet minder in dan Tottenham in de vorm van dit moment of Dinamo Moskou. Ik denk dan ook dat deze poule nog lang niet gespeeld is want iedereen kan nog punten van iedereen pakken.

Eerste keeper Butina zou nooit zo paniekerig lopen als Kelava bij de tweede doelpunt.Gevolg Kelava mag vandaag tegen Rijeka niet keepen,in zn plaats komt derde keeper Loncaric.Iemand noemde geluk ploeg Dinamo,wat onzin is,als iemand geen geluk in het verleden had waren wij.Tegen Newcastle 2-1 voor en in de 120.minuut 2-2.Tegen Heerenveen 2-0 voor 5 minuten voor tijd en dan 2-2,wat ons kwalificatie heeft gekost.Tegen Atalanta Bergamo 1-0 totdat duitse scheids cadeau penalty aan Canniggia gaf.Vorig seizoen tegen Basel 15 schoten ,paal ,lat en 0-0..Zo heb je nog velen voorbeelden.

Dinamo Zagreb
Berichten: 44
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 17:01
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Dinamo Zagreb »

DR schreef:
Dinamo Zagreb schreef:
TheRealTricolores schreef:
Dinamo Zagreb schreef:
Fortaleza schreef:Ik heb forummer Dinamo Zagreb hier niet meer gehoord maar bij deze wil ik hem toch ook complimenteren met zijn clubje. Ze hebben toch een geweldig elftal met een aantal topspelers en spelen tactisch ook heel sterk. De positiewisselingen in het veld en de opkomende middenvelders zijn heel moeilijk te bespelen. Het feit dat ze het dan toch heel moeilijk hebben gehad tegen NEC, is zeker een compliment aan onze spelers waard. Ik hoop nog meer zulke wedstrijden te zien maar dan met een hopelijk betere afloop voor het rood, zwart en groen.
Danku :sjaal:
NEC speelde goede match,en toonde weeral hoe je met discipline en karakter altijd kans maakt


Gefeliciteerd, toch kan ik het nog steeds niet verkroppen dat we het in 10 minuten weggeven. Heb me bezat en zit hier met ongeloofelijke koppijn...

We hadden minstens een punt verdiend!

Hoe komt het trouwens dat je nederlands spreekt? Google translate? ;)

om eerlijk te zijn we waren ook zeker dat een winst niet meer komt,mss 1 puntje,maar de fans en de spirit van het team gaven ons de moed om toch nog te winnen,dankzij mooi goal van ervarene Balaban die bijna nooit speelt..pas derde verliespartij van NEC in 30 wedstrijden zegt ook iets
of jullie 1 punt hadden verdiend weet ik het niet, we scoorden 4 keer,jullie maar 1 keer :mrgreen:
Hoe werd er in de Kroatische pers over de wedstrijd en NEC gesproken? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Coach zei over zware wedstrijd omdat je tegen een nederlandse team speelt die allemaal goed combineren,NEC deed ons op het middenveld met 1-2 combinaties pijn

Dinamo Zagreb
Berichten: 44
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 17:01
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Dinamo Zagreb »

Ivankovic stapt opnieuw op bij koploper Dinamo Zagreb

24/11/2008 23:06

Branko Ivankovic heeft zijn contract als trainer van Dinamo Zagreb ingeleverd. Voorlopig neemt zijn voormalig assistent Marijan Vlak de honneurs waar bij de regerend landskampioen.

Op het sportieve vlak gaat het prima bij Dinamo, de ploeg is na vijftien wedstrijden koploper in de Kroatische competitie. Ivankovic kan het echter niet goed vinden met het bestuur.

Toen de trainer in januari van dit jaar openlijk werd beledigd door vice-voorzitter Zdravko Mamic stapte Ivankovic op, maar later kwam hij terug op zijn beslissing.

Dinamo Zagreb is bij onder andere NEC ingedeeld in de groepsfase van het toenooir om de UEFA Cup. Op bezoek in Kroatië verloor de club uit Nijmegen met 3-2.



hij werd ontslagen dus..uiteindelijk,bakte er nix van :bye:

Gebruikersavatar
yeah
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 12 nov 2008, 17:28
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door yeah »

200.000€ boeten voor hun wangedrag tegen: nec, tottenham, udinese, en spartak..
Never Say Never

klomperman
Berichten: 96
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:00
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door klomperman »

heeft dinamo boete gekregen waarom??
Blom die weet de uitslag al!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten