Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
Gebruikersavatar
dirkie67
Berichten: 593
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:06
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door dirkie67 »

Wat een baal gevoel heb ik zeg... Sjonge jonge wat een wedstrijd. Zat werkelijk alles in!
1e helft dacht ik echt dat we dik op ons broek zouden krijgen, maar na die afgekeurde goal waren ze opeens wakker.
En daarna heb ik iig strijd en inzet gezien. En alleen daarvoor al alle respect voor dit team! :sjaal:

En ja die scheids: echt songfestivalpraktijken. Als je deze wedstrijd door een italiaan of zo laat fluiten krijg je wel een hele andere wedstrijd. Zag 'm een paar keer die Zagreb spelers tikjes op hun schouders geven, zo van : alles komt goed....
Deze keer had Been een keer niet gelijk met zijn slogan :bigcry:
"There Can Be Only One"

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door arie1 »

jbnmgn schreef:
Bleum schreef:
arie1 schreef: voorhoede hield geen bal bij zich. Toch volgende keer maar Beuk opstellen?
Heb je wel gekeken? Als er iemand balvast was vandaag was het Tim Janssen wel. Vandaag heb ik de voetbalkwaliteiten van Beukering niet gemist in het veld
arie1 schreef:Vind het ook een fout van Been om na de 1-2 niet te wisselen.
Dat je het vooraf niet doet ok, maar na die 1-2 (zeker als je ziet dat nec ver onder niveau speelt) had je MOETEN wisselen. De bal vasthouden voorin was je beste optie geweest. Of je koos voor extra man achterin. Maar de enige die wisselde waren die kroaten. En wij brenegn boua en beuk erin op het moment da we in paar minuten van 1-2 op 3-2 achter komen.
Zoals eerder aangegeven daar was niet eens tijd voor. Binnen twee minuten stond de 2-2 op het bord en 3 minuten later de 3-2.
De 2 tegengoals vielen erg snel achter elkaar en dat was jammer. Helemaal balen was dat die K*T scheids die alles wat overtredingen van Zagreb doorliet en alles van NEC af floot. En het ergste: dat hij de wedstrijd afblies op het moment dat NEC aanviel. Dat gebeurt normaal gesproken niet gauw, dan laten ze die aanval nog ff doorgaan. Maar ja, niet blijven treuren en gewoon vooruit kijken. We hebben nog steeds 3 kansen.
qua scheids helemaal mee eens. Zeker eerste helft hebben we volgens mij 5 vrije trappen gehad.
en nogmaals nec heeft gestreden en beter gedaan dan menig nederlandse ploeg, alleen het is dan zo jammer dat je niet met minimaal 1 punt thuis komt.
twente en nec winst, rest verlies was toch heerlijk geweest als titel.
Vooraf tekende ik voor een punt, en achteraf zeg ik dat het ook had gekund. Helaas is dit geen knock out wedstrijd want dan waren we wel door.
nu is 3-2 net zoals 3-0. Gelukkkig heeft udinese gewonnen en gaan ze dat nog 2x doen..... Dan is winst tegen spurs een grote kans om door te gaan.
Maar vandaag had de eerste en tweede stap tegelijk gezet kunnen worden. Jammer, maar met opgeheven hoofd.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Juul »

karlo schreef:en toch ben ik harstikke trots op nec.
Ik ook, omdat Dynamo Zagreb in vergelijking met NEC een mazzelploegje blijkt te zijn. Het Europa avontuur is niet meer dan een lakmoesproef om te analyseren in hoeverre NEC in de competitie ervoor staat. Conclusie: NEC volstaat de missie, slechts zenuwen en laksheid kan NEC nekken. Prima, weten we dat ook weer. Over and out.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door vak Oost »

Juul schreef:
karlo schreef:en toch ben ik harstikke trots op nec.
Ik ook, omdat Dynamo Zagreb in vergelijking met NEC een mazzelploegje blijkt te zijn. Het Europa avontuur is niet meer dan een lakmoesproef om te analyseren in hoeverre NEC in de competitie ervoor staat. Conclusie: NEC volstaat de missie, slechts zenuwen en laksheid kan NEC nekken. Prima, weten we dat ook weer. Over and out.
en er as zondag er weer er voluit voor gaan ;) :sjaal: it aint over !
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door RwgT »

Dit is gewoon te zuur! :bigcry: Wat een onverdiende nederlaag. Momenteel overheerst een enorm kutgevoel maar anderzijds ben ik ook heel trots op ons NEC. 365 dagen geleden durfden we dit toch niet te dromen, uit tegen Dinamo Zagreb het grootste gedeelte van de wedstrijd domineren. Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat we de groepsfase gaan bereiken. Alles komt goed!
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Gebruikersavatar
VZH
Berichten: 554
Lid geworden op: vr 16 mei 2008, 16:45
Locatie: Ven-Zelderheide
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door VZH »

Roel schreef:Dit is gewoon te zuur! :bigcry: Wat een onverdiende nederlaag. Momenteel overheerst een enorm kutgevoel maar anderzijds ben ik ook heel trots op ons NEC. 365 dagen geleden durfden we dit toch niet te dromen, uit tegen Dinamo Zagreb het grootste gedeelte van de wedstrijd domineren. Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat we de groepsfase gaan bereiken. Alles komt goed!
je mag blij zijn dat je met rust niet met 3-0 achter staat!!!
2e helft ging het aardig gelijk op
zuur dat je na dat zondags schot die 3-2 zo makkelijk weg geeft

maar dan nog trots op NEC
in het bijzonder tim want was vaak aanspeler en kaatste goed etc.

Guti
Berichten: 318
Lid geworden op: di 24 jul 2007, 17:03
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Guti »

Nu ik wat kalmer ben, denk ik inderdaad terug aan het moment dat Tim Janssen gevloerd werd tegen FC Twente in de 89e minuut, dat er geen penalty gegeven werd door Haverkots en dat Engelaar de 2-2 maakt.

Op dat moment dacht ik dat we op 23 oktober 2008 uit tegen Den Bosch zouden moeten...
Nu klote, echt zuur, maar wel trots op :sjaal:
Nu maar via Tottenham en Spartak door...

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door arie1 »

die 2-2 valt helaas te snel anders trek je het over de streep.
nu is het met name zuur omdat je 1-2 voorkomt met nog maar 11 minuten te spelen. Ik dacht echt, degene die 2-1 of 1-2 maakt die wint. Ik had zeker niet verwacht dat je na 1-2 nog ging verliezen.
Nu hopen dat spurs wint van zagreb en udinese van moskou.
Maar ja dan moet je winnen van spurs om hoop te houden.
ik zie namelijk thuis tegen udinese op de een of andere manier wel 3 punten komen.
jammer dan was je er nu al geweest.......

verder fey, ajax drama
heerenveen was te verwachten
en twente had makkie maar speelde het slecht uit.

jammer helaas. maar op de een of andere manier verlies ik liever omdat we minder zijn en dan maar met 3-1 dan op deze manier.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Danish Dynamite »

arie1 schreef:die 2-2 valt helaas te snel anders trek je het over de streep.
nu is het met name zuur omdat je 1-2 voorkomt met nog maar 11 minuten te spelen. Ik dacht echt, degene die 2-1 of 1-2 maakt die wint. Ik had zeker niet verwacht dat je na 1-2 nog ging verliezen.
Nu hopen dat spurs wint van zagreb en udinese van moskou.
Maar ja dan moet je winnen van spurs om hoop te houden.
ik zie namelijk thuis tegen udinese op de een of andere manier wel 3 punten komen.
jammer dan was je er nu al geweest.......


verder fey, ajax drama
heerenveen was te verwachten
en twente had makkie maar speelde het slecht uit.

jammer helaas. maar op de een of andere manier verlies ik liever omdat we minder zijn en dan maar met 3-1 dan op deze manier.
Elk punt dat je haalt is een bonuspunt!!!!!!!!!!!!
Geniet nu gewoon van de poulefase, we zijn geen gevestigde topclub, dan wordt je ook niet zo gefrustreerd.
Die verwachtingen die jij hier constant uitspreekt....... :bigcry:

Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 966
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Daan »

Danish Dynamite schreef:
arie1 schreef:die 2-2 valt helaas te snel anders trek je het over de streep.
nu is het met name zuur omdat je 1-2 voorkomt met nog maar 11 minuten te spelen. Ik dacht echt, degene die 2-1 of 1-2 maakt die wint. Ik had zeker niet verwacht dat je na 1-2 nog ging verliezen.
Nu hopen dat spurs wint van zagreb en udinese van moskou.
Maar ja dan moet je winnen van spurs om hoop te houden.
ik zie namelijk thuis tegen udinese op de een of andere manier wel 3 punten komen.
jammer dan was je er nu al geweest.......


verder fey, ajax drama
heerenveen was te verwachten
en twente had makkie maar speelde het slecht uit.

jammer helaas. maar op de een of andere manier verlies ik liever omdat we minder zijn en dan maar met 3-1 dan op deze manier.
Elk punt dat je haalt is een bonuspunt!!!!!!!!!!!!
Geniet nu gewoon van de poulefase, we zijn geen gevestigde topclub, dan wordt je ook niet zo gefrustreerd.
Die verwachtingen die jij hier constant uitspreekt....... :bigcry:
:withstupid:

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Fortaleza »

Ik heb forummer Dinamo Zagreb hier niet meer gehoord maar bij deze wil ik hem toch ook complimenteren met zijn clubje. Ze hebben toch een geweldig elftal met een aantal topspelers en spelen tactisch ook heel sterk. De positiewisselingen in het veld en de opkomende middenvelders zijn heel moeilijk te bespelen. Het feit dat ze het dan toch heel moeilijk hebben gehad tegen NEC, is zeker een compliment aan onze spelers waard. Ik hoop nog meer zulke wedstrijden te zien maar dan met een hopelijk betere afloop voor het rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door vak Oost »

Fortaleza schreef:Ik heb forummer Dinamo Zagreb hier niet meer gehoord maar bij deze wil ik hem toch ook complimenteren met zijn clubje. Ze hebben toch een geweldig elftal met een aantal topspelers en spelen tactisch ook heel sterk. De positiewisselingen in het veld en de opkomende middenvelders zijn heel moeilijk te bespelen. Het feit dat ze het dan toch heel moeilijk hebben gehad tegen NEC, is zeker een compliment aan onze spelers waard. Ik hoop nog meer zulke wedstrijden te zien maar dan met een hopelijk betere afloop voor het rood, zwart en groen.
:withstupid:
Alles komt goed !!

Dinamo Zagreb
Berichten: 44
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 17:01
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Dinamo Zagreb »

Juul schreef:
karlo schreef:en toch ben ik harstikke trots op nec.
Ik ook, omdat Dynamo Zagreb in vergelijking met NEC een mazzelploegje blijkt te zijn. Het Europa avontuur is niet meer dan een lakmoesproef om te analyseren in hoeverre NEC in de competitie ervoor staat. Conclusie: NEC volstaat de missie, slechts zenuwen en laksheid kan NEC nekken. Prima, weten we dat ook weer. Over and out.
Hoe vaak zie je fout van Carlos ?En keepersfout bij de tweede,als dat geen mazzel voor de tegenstander is.Babos pakte elke bal van ons

Dinamo Zagreb
Berichten: 44
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 17:01
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Dinamo Zagreb »

Fortaleza schreef:Ik heb forummer Dinamo Zagreb hier niet meer gehoord maar bij deze wil ik hem toch ook complimenteren met zijn clubje. Ze hebben toch een geweldig elftal met een aantal topspelers en spelen tactisch ook heel sterk. De positiewisselingen in het veld en de opkomende middenvelders zijn heel moeilijk te bespelen. Het feit dat ze het dan toch heel moeilijk hebben gehad tegen NEC, is zeker een compliment aan onze spelers waard. Ik hoop nog meer zulke wedstrijden te zien maar dan met een hopelijk betere afloop voor het rood, zwart en groen.
Danku :sjaal:
NEC speelde goede match,en toonde weeral hoe je met discipline en karakter altijd kans maakt

DJTEEF!

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door DJTEEF! »

Ik ben harstikke trots op onze jongens. Ze hebben, na een vroege domper, een prima wedstrijd gespeeld en ogen als een volwassen ploeg!
Jammer dat de 2-2 te snel na de 1-2 viel; er zat meer in.

Nu gewoon lekker ballen in de Nederlandse competitie en gaan voor het linkerrijtje!

Gebruikersavatar
hoMer
Berichten: 835
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:23
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door hoMer »

Dinamo Zagreb schreef:
Juul schreef:
karlo schreef:en toch ben ik harstikke trots op nec.
Ik ook, omdat Dynamo Zagreb in vergelijking met NEC een mazzelploegje blijkt te zijn. Het Europa avontuur is niet meer dan een lakmoesproef om te analyseren in hoeverre NEC in de competitie ervoor staat. Conclusie: NEC volstaat de missie, slechts zenuwen en laksheid kan NEC nekken. Prima, weten we dat ook weer. Over and out.
Hoe vaak zie je fout van Carlos ?En keepersfout bij de tweede,als dat geen mazzel voor de tegenstander is.Babos pakte elke bal van ons
De eerste goal van Dinamo vond ik toch echt een keepersfout.
Daar doet hoMer dus niet aan mee

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2388
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door TheRealTricolores »

Dinamo Zagreb schreef:
Fortaleza schreef:Ik heb forummer Dinamo Zagreb hier niet meer gehoord maar bij deze wil ik hem toch ook complimenteren met zijn clubje. Ze hebben toch een geweldig elftal met een aantal topspelers en spelen tactisch ook heel sterk. De positiewisselingen in het veld en de opkomende middenvelders zijn heel moeilijk te bespelen. Het feit dat ze het dan toch heel moeilijk hebben gehad tegen NEC, is zeker een compliment aan onze spelers waard. Ik hoop nog meer zulke wedstrijden te zien maar dan met een hopelijk betere afloop voor het rood, zwart en groen.
Danku :sjaal:
NEC speelde goede match,en toonde weeral hoe je met discipline en karakter altijd kans maakt
Gefeliciteerd, toch kan ik het nog steeds niet verkroppen dat we het in 10 minuten weggeven. Heb me bezat en zit hier met ongeloofelijke koppijn...

We hadden minstens een punt verdiend!

Hoe komt het trouwens dat je nederlands spreekt? Google translate? ;)
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door BIESKE »

Ik heb er slecht van geslapen...........ik ging nergens vanuit......hoopte op misschien een puntje in deze poulefase, maar als je dan gister naar de wedstrijd kijkt, had je zomaar ineens 3 punten kunnen hebben. Balen, balen, balen. Nog ff over de scheids....hij gaf idd de vrije trappen wel aan Zagreb en niet aan NEC, maar ik zou willen dat we elke week zo'n scheids hadden. Dus niet zo flauw en de frustraties van de nederlaag niet op hem afschuiven.

Niels
Berichten: 137
Lid geworden op: do 10 jan 2008, 15:47
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Niels »

Jaar of 15 geleden was ik na een verloren wedstrijd altijd van slag, dat is de afgelopen jaren wat minder geworden, maar vanochtend was ik mezelf nog helemaal niet. Ik had nergens op gerekend, maar je hoopt zo... en na een aantal dagen hopen ga je er misschien toch stiekum op rekenen. We speelden ontzettend goed, echt naar ons vermogen. Komen we voor en in 10 minuten is het toch bekeken. "Toch een kwaliteit van Dinamo" praat ik mezelf dan maar moed in, maar het doet toch best pijn....

Maar ben vooral trots!

:sjaal:

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Bleum »

BIESKE schreef:Ik heb er slecht van geslapen...........ik ging nergens vanuit......hoopte op misschien een puntje in deze poulefase, maar als je dan gister naar de wedstrijd kijkt, had je zomaar ineens 3 punten kunnen hebben. Balen, balen, balen. Nog ff over de scheids....hij gaf idd de vrije trappen wel aan Zagreb en niet aan NEC, maar ik zou willen dat we elke week zo'n scheids hadden. Dus niet zo flauw en de frustraties van de nederlaag niet op hem afschuiven.
:withstupid: Alleen over de scheids. Ben het in de basis met je eens, maar het is juist in dit soort wedstrijden wel zo dat dergelijke beslissingen bepalend kunnen zijn. We hebben de wedstrijd niet door de scheids verloren, maar als hij wat consequenter was geweest hadden wij ook meer vrije trappen gehad op goede plaatsen en wie weet wat dat had opgeleverd.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door T.I.G.O. »

Scoreverloop is zuur maar objectief bekeken hadden we maximaal een punt verdient.
Als je verdedigend 2 van zulke fouten maakt moet je niet zeuren over pech en ongelukkig.

Gebruikersavatar
nmgnn
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 20:25
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door nmgnn »

T.I.G.O. schreef:Scoreverloop is zuur maar objectief bekeken hadden we maximaal een punt verdient.
Als je verdedigend 2 van zulke fouten maakt moet je niet zeuren over pech en ongelukkig.
:withstupid:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26812
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door De Kletskop »

nmgnn schreef:
T.I.G.O. schreef:Scoreverloop is zuur maar objectief bekeken hadden we maximaal een punt verdient.
Als je verdedigend 2 van zulke fouten maakt moet je niet zeuren over pech en ongelukkig.
:withstupid:
:withstupid:

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Ramona »

W.V.W.3 schreef:
nmgnn schreef:
T.I.G.O. schreef:Scoreverloop is zuur maar objectief bekeken hadden we maximaal een punt verdient.
Als je verdedigend 2 van zulke fouten maakt moet je niet zeuren over pech en ongelukkig.
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:


Maaaaaar...NEC heeft zich op de kaart gezet en laten zien dat plaatsje 3 echt wel te doen is... :hail: :sjaal:

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

Normaal ben ik naar een verloren wedstrijd van eniesee super chagie, maar nu totaal niet. Tuurlijk is het score verloop kut, maar hoe we tegen een redelijke topploeg gespeeld hebben, en ook nog uit. Is gewoon super knap! Ik zou het liefst de jongens vanmiddag bij het stadion onthalen, maar ik moet werken dus dat gaat niet door. FORZA NEC

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten