Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
Guti
Berichten: 318
Lid geworden op: di 24 jul 2007, 17:03
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Guti »

ik ben echt gesloopt...
wat was ik blij met die goal van janssen ongelooflijk stond te springen...

ik vond wisgerhof echt heel matig vandaag... Ik weet niet wat de opdrachten waren bij de corners, maar hij stond vaak zonder man.
Goal van Balaban mooi ingeschoten, maar wisgerhof had er wat feller op kunnen zitten...

Als we dit hadden gewonnen stonden we echt al met een been in de volgende ronde...
Was iedereen zó trots geweest op NEC, nu nogsteeds, maar niet in de zelfde orde van grootte...

Gebruikersavatar
Ayub
Berichten: 1564
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 00:18
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Ayub »

Mijn bed is helemaal doormidden omdat ik erop sprong, en het is ook nog eens voor niks geweest :bigcry:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door vak Oost »

Danish Dynamite schreef:
RZG schreef:
Bleum schreef:
Danish Dynamite schreef:
RZG schreef:Die scheids is trouwens echt goed :tu:
:huh: Ik wil niet zeggen dat hij slecht was, maar alle kleine overtredinkjes gaf hij aan Zagreb, NEC kreeg vrijwel helemaal niets mee en dan fluit hij ook nog eens voor het eindsignaal net voordat El Ak (misschien doeltreffend) uit wil halen, dit terwijl alleen al op basis van het aantal wissels er minimaal 3 minuten bijgeteld had moeten worden ipv de 2 die hij gaf!!!!!!

Dus dat hij echt goed was ben ik totaal niet met je eens.
:withstupid: Tim Janssen kreeg constant een elleboog in de nek of werd in de rug gelopen. Steeds gaf hij niks.
Vond het juist een verademing dat niet voor elke duw gefloten werd..
Maar dan had hij het wel 2 kanten op moeten doen, en dat deed hij niet.
Elke struikelpartij van die gasten rond de 16 van NEC leverde hun een vrije trap op, NEC kreeg ze alleen maar zolang ze nog niet over de middenlijn waren of er net overheen.
hij had ook een paar keer geel kunnen trekken tegen NEC ... dat gebeurde ook niet ... kom op heren, dinamo heeft gewonnen en dat is jammer genoeg
Alles komt goed !!

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Don Corleone »

Ayub schreef:Mijn bed is helemaal doormidden omdat ik erop sprong, en het is ook nog eens voor niks geweest :bigcry:

:schater: :jestera:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Danish Dynamite »

vak Oost schreef:
Danish Dynamite schreef:
RZG schreef:
Bleum schreef:
Danish Dynamite schreef:
RZG schreef:Die scheids is trouwens echt goed :tu:
:huh: Ik wil niet zeggen dat hij slecht was, maar alle kleine overtredinkjes gaf hij aan Zagreb, NEC kreeg vrijwel helemaal niets mee en dan fluit hij ook nog eens voor het eindsignaal net voordat El Ak (misschien doeltreffend) uit wil halen, dit terwijl alleen al op basis van het aantal wissels er minimaal 3 minuten bijgeteld had moeten worden ipv de 2 die hij gaf!!!!!!

Dus dat hij echt goed was ben ik totaal niet met je eens.
:withstupid: Tim Janssen kreeg constant een elleboog in de nek of werd in de rug gelopen. Steeds gaf hij niks.
Vond het juist een verademing dat niet voor elke duw gefloten werd..
Maar dan had hij het wel 2 kanten op moeten doen, en dat deed hij niet.
Elke struikelpartij van die gasten rond de 16 van NEC leverde hun een vrije trap op, NEC kreeg ze alleen maar zolang ze nog niet over de middenlijn waren of er net overheen.
hij had ook een paar keer geel kunnen trekken tegen NEC ... dat gebeurde ook niet ... kom op heren, dinamo heeft gewonnen en dat is jammer genoeg
Ik geef de scheids ook niet de schuld, ik reageer alleen op de uitspraak dat hij echt goed gefloten zou hebben.
Ik ben hardstikke trots op NEC, alleen dat kutgevoel zal voorlopig wel niet verdwijnen, je was zo dicht bij een fantastische stunt.....

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2388
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door TheRealTricolores »

JiaYo schreef:
TheRealTricolores schreef:WAT EEN ANTI-CLIMAX !

eerst helemaal uit de bol, we kunnen nu zeker niet meer verliezen !

EN DAN :bigcry: :bigcry: :bigcry:

En wat een vuile omgekochte corrupte kutscheids, hij gaf niets voor NEC en alles voor Dinamo! :2up:



Bah bah.... dit is echt zo zuur
Vooral dat schouderklopje van de scheids aan die Mandzukic aan het eind van de 1e helft bij die kopbal die net naast ging was vrij vreemd ook!
Nou inderdaad vreemd is mij niet opgevallen.
Het was toch zo duidelijk dat die voor Dinamo floot of ben ik nou gek?

En geeft die die gast nog een schouderklopje :roll:

Volgens mij zit hier een luchtje aan....
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Heseveld
Berichten: 136
Lid geworden op: wo 26 dec 2007, 14:40
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Heseveld »

NEC gewoon heel erg volwassen en goed gespeeld. Vooral de tweede helft. Jammer dat je dan net geen geluk hebt (al was de 1-1 dat natuurlijk wel).
Eer hoog gehouden wat mij betreft.

JasperNECfan
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 16:27
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door JasperNECfan »

NEC speelde 1e helft slordig, maar 2e helft was het al wat beter. Ze hebben zeker geknokt, vond davids erg gretig, sibum stukken minder. Helemaal uit me plaat bij de 1-2 en dan die 2 lullige tegen doelpunten. Wat een drama, erg jammer, balen maar wel een team om trots op te zijn. Vond die scheid wel een flap drol, wat een thuis fluiter. Maar goed, mag geen excuus zijn, de verdediging ging niet vrijuit bij die tegen doelpunten. Maar ja, nog een biertje en proosten op een goede afloop van de volgende wedstrijden. :sjaal:

ThomNec
Berichten: 800
Lid geworden op: do 02 okt 2008, 10:01
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door ThomNec »

godverdomme vieze thuisfluiter...

gaat el ak 2 man vorobij flui ie dan:@ fluit dan als die de bal net krijgt!

Maaarja verder goed gespeelt Nec

Ik ga nu maffe heb het ff helemaal gehad

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12453
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Stefannec »

Pff nu op naar zondag en daar maar de punten pakken tegen Ajax.
Met een fitte voorhoude Boua Beuk en Tshbamba, wat een luxe :nut:
Jippiekajee motherfucker!!!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Juul »

NEC heeft een doorsnee wedstrijd gespeeld, af en toe zelfs een bepaalde laksheid, zoals ze ook tegen Rijnsburgse Boys zouden spelen. Het kwartje viel dit keer verkeerd, dat krijg je nu eenmaal als je de wedstrijd in handen lijkt te hebben. Dan gaan de gedachten naar de volgende wedstrijd. Leuk voor de geplaagde Croatiërs, ook eens een keertje thuiskomen met een overwinning. Geboortegolf in het voormalige Joegoslavië zal periodiek toenemen. Gefeliciteerd ermee.



Prima generale repetitie voor Ajax. Maar dan wel bij de les blijven.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Arjan van Hout »

Juul schreef:NEC heeft een doorsnee wedstrijd gespeeld, af en toe zelfs een bepaalde laksheid , zoals ze ook tegen Rijnsburgse Boys zouden spelen. Het kwartje viel dit keer verkeerd, dat krijg je nu eenmaal als je de wedstrijd in handen lijkt te hebben. Dan gaan de gedachten naar de volgende wedstrijd. Leuk voor de geplaagde Croatiërs, ook eens een keertje thuiskomen met een overwinning. Geboortegolf in het voormalige Joegoslavië zal periodiek toenemen. Gefeliciteerd ermee.



Prima generale repetitie voor Ajax. Maar dan wel bij de les blijven.
:crazy:


heb je wel gekeken ?!

Gebruikersavatar
nijmegengirl
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 19 okt 2008, 12:49
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door nijmegengirl »

wat een klote scheids ..vet omgekocht sorry dat ik het moet zeggen ..sloeg echt nergens op ..verder ben ik trost op de jongens dat ze zich rustig hebben gehouden ik zo zo gefrustreerd worden met zo een scheids ..maar echt petje af ze hebben zich als grote jongens gedragen ..ik ben nog steeds trots op ze ook al ben ik echt ziek van de nederlaag :hail:

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Don Corleone »

omroepgelderland.nl
Schöne: dit komt heel hard aan


ZAGREB - "Dit komt heel hard aan", zei Lasse Schöne over de nederlaag van NEC tegen Dinamo Zagreb. "Acht minuten voor tijd staan we met 2-1 voor en dan gaan we met lege handen naar huis."

Schöne vervolgt: "We waren eigenlijk de betere ploeg vandaag. Ongelooflijk dat we toch verliezen. Aan ons spel lag het niet, maar we kregen in zo'n korte tijd twee goals tegen. Dan baal je ontzettend."

"Ik kreeg de eerste helft meer ballen dan in de tweede. Ik speelde wel een lekkere wedstrijd vandaag, maar ik baal wel heel erg, moet ik zeggen", treurt de Deense aanvaller
.
Radomski: een les die je niet wilt


ZAGREB - Bij NEC was Arek Radomski de uitblinker. Hij treurde na de 3-2 nederlaag. "Dit is de ergste manier om te verliezen", vindt de Pool.

NEC kreeg twee goals uit corners tegen. "We wisten dat ze lengte hadden en daar hebben ze goed gebruik van gemaakt. Maar we hebben de kansen gehad en op dit niveau moet je ze maken", benadrukt Radomski.

"Nu geven we het weg in zeven minuten tijd. Dat was niet nodig. Dit is een les die je eigenlijk niet wilt hebben, maar we moeten snel verder", verwijst de middenvelder naar de uitwedstrijd van NEC tegen Ajax, komende zondag.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door arie1 »

ik begrijp dat diverse het positief willen zien.
maar ik baal als een stekker.
maar natuurlijk is 3-2 vooraf niet slecht. Echter als je de wedstrijd ziet kan je toch niet anders oordelen dan:
minstens 8 man niet in normale doen bij nec.
met 11 minuten op de klok wonder boven wonder 1-2 voorkomen, dan moet je minimaal met 1 punt thuiskomen
achterhoede vandaag verre van stabiel
voorhoede hield geen bal bij zich. Toch volgende keer maar Beuk opstellen? Vind het ook een fout van Been om na de 1-2 niet te wisselen.
Dat je het vooraf niet doet ok, maar na die 1-2 (zeker als je ziet dat nec ver onder niveau speelt) had je MOETEN wisselen. De bal vasthouden voorin was je beste optie geweest. Of je koos voor extra man achterin. Maar de enige die wisselde waren die kroaten. En wij brenegn boua en beuk erin op het moment da we in paar minuten van 1-2 op 3-2 achter komen. Ik kan niet anders zeggen, dat het meer dan terecht was geweest om met 1 punt thuis te komen, 3 punten er in hadden gezeten als nec in normale doen was geweest (dan hadden we ook 1-2 vastgehouden), maar zet dit keer toch ook mijn twijfels neer bij wisselbeleid van Been. Ik zal nu waarschijnlijk wel weer tegengas krijgen van sommige hier, maar vind dat met name davids, saidi en achterhoede niet in de wedstrijd zaten. Als je dan toch op 1-2 weet te komen, dan moet je wisselen om die vast te houden!! Wat een giga k.. nederlaag. Bah bah bah
je had zo mooi met 1 of zelfs 3 punten kunnen beginnen. Dit is wel de zuurste manier om te verliezen.
De eerste 10 minuten werden we giga overlopen , maar daarna hadden we de kansen. Maar nogmaals 8 man zat niet in de wedstrijd. waarom? ik weet het niet, maar denk dat daar sowieso de basis ligt voor de 0 punten. Helaas.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door vak Oost »

Heseveld schreef:NEC gewoon heel erg volwassen en goed gespeeld. Vooral de tweede helft.
Jammer dat je dan net geen geluk hebt (al was de 1-1 dat natuurlijk wel).
Eer hoog gehouden wat mij betreft.
:withstupid:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7139
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door karlo »

en toch ben ik harstikke trots op nec.
achterkomen en dan ombuigen in een voorsprong in een europeese uitwedstrijd.
en dan ongelukkig verliezen.
maar toch overheerst een gevoel van trots. trots op nec.
wie had dit ooit verwacht van ons nec,europees gewoon meespelen met de grote jongens. klasse nec.
nec :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal: :sjaal:
Het blijft toch je club.

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

Nou ik ga ook maar slapen, wat baal ik er van. Maar een gevoel van trots komt ook wel naar boven. Het is niet anders, maar het is nog niet over! T. Hotspur wint niet in Nijmegen! FORZA ENIESEE!!! :sjaal:

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Don Corleone »

arie1 schreef:ik begrijp dat diverse het positief willen zien.
maar ik baal als een stekker.
maar natuurlijk is 3-2 vooraf niet slecht. Echter als je de wedstrijd ziet kan je toch niet anders oordelen dan:
minstens 8 man niet in normale doen bij nec.
met 11 minuten op de klok wonder boven wonder 1-2 voorkomen, dan moet je minimaal met 1 punt thuiskomen
achterhoede vandaag verre van stabiel
voorhoede hield geen bal bij zich. Toch volgende keer maar Beuk opstellen? Vind het ook een fout van Been om na de 1-2 niet te wisselen.
Dat je het vooraf niet doet ok, maar na die 1-2 (zeker als je ziet dat nec ver onder niveau speelt) had je MOETEN wisselen. De bal vasthouden voorin was je beste optie geweest. Of je koos voor extra man achterin. Maar de enige die wisselde waren die kroaten. En wij brenegn boua en beuk erin op het moment da we in paar minuten van 1-2 op 3-2 achter komen. Ik kan niet anders zeggen, dat het meer dan terecht was geweest om met 1 punt thuis te komen, 3 punten er in hadden gezeten als nec in normale doen was geweest (dan hadden we ook 1-2 vastgehouden), maar zet dit keer toch ook mijn twijfels neer bij wisselbeleid van Been. Ik zal nu waarschijnlijk wel weer tegengas krijgen van sommige hier, maar vind dat met name davids, saidi en achterhoede niet in de wedstrijd zaten. Als je dan toch op 1-2 weet te komen, dan moet je wisselen om die vast te houden!! Wat een giga k.. nederlaag. Bah bah bah
je had zo mooi met 1 of zelfs 3 punten kunnen beginnen. Dit is wel de zuurste manier om te verliezen.
De eerste 10 minuten werden we giga overlopen , maar daarna hadden we de kansen. Maar nogmaals 8 man zat niet in de wedstrijd. waarom? ik weet het niet, maar denk dat daar sowieso de basis ligt voor de 0 punten. Helaas.
\

tuurlijk moet je als NEC zijnde volwassen zijn en een 1-2 weglepen 10 minuten voor tijd, maar je speelt niet tegen veendam, en het wisselen, voordat de veters gestrikt waren stond het al 2-2.
davids en saidi niet goed? saidi was dreigend, davids veroverde net zo veel ballen als dat hin corners hebben gekregen, ontelbaar.
achterhoede was idd niet best vandaag, maar nogmaals je speelt niet tegen veendam, en als onze spelers zp goed zijn als dat wij willen, spelen ze niet niet voor NEC, maar voor real madrid.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Juul »

Eniesee schreef::crazy:


heb je wel gekeken ?!
De laatste 2 goals van Zagreb kwamen voort uit laksheid toch? Situaties waar normaal gesproken zwaarder gedekt wordt.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Bleum »

arie1 schreef: voorhoede hield geen bal bij zich. Toch volgende keer maar Beuk opstellen?
Heb je wel gekeken? Als er iemand balvast was vandaag was het Tim Janssen wel. Vandaag heb ik de voetbalkwaliteiten van Beukering niet gemist in het veld
arie1 schreef:Vind het ook een fout van Been om na de 1-2 niet te wisselen.
Dat je het vooraf niet doet ok, maar na die 1-2 (zeker als je ziet dat nec ver onder niveau speelt) had je MOETEN wisselen. De bal vasthouden voorin was je beste optie geweest. Of je koos voor extra man achterin. Maar de enige die wisselde waren die kroaten. En wij brenegn boua en beuk erin op het moment da we in paar minuten van 1-2 op 3-2 achter komen.
Zoals eerder aangegeven daar was niet eens tijd voor. Binnen twee minuten stond de 2-2 op het bord en 3 minuten later de 3-2.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door arie1 »

Don Corleone schreef:
arie1 schreef:ik begrijp dat diverse het positief willen zien.
maar ik baal als een stekker.
maar natuurlijk is 3-2 vooraf niet slecht. Echter als je de wedstrijd ziet kan je toch niet anders oordelen dan:
minstens 8 man niet in normale doen bij nec.
met 11 minuten op de klok wonder boven wonder 1-2 voorkomen, dan moet je minimaal met 1 punt thuiskomen
achterhoede vandaag verre van stabiel
voorhoede hield geen bal bij zich. Toch volgende keer maar Beuk opstellen? Vind het ook een fout van Been om na de 1-2 niet te wisselen.
Dat je het vooraf niet doet ok, maar na die 1-2 (zeker als je ziet dat nec ver onder niveau speelt) had je MOETEN wisselen. De bal vasthouden voorin was je beste optie geweest. Of je koos voor extra man achterin. Maar de enige die wisselde waren die kroaten. En wij brenegn boua en beuk erin op het moment da we in paar minuten van 1-2 op 3-2 achter komen. Ik kan niet anders zeggen, dat het meer dan terecht was geweest om met 1 punt thuis te komen, 3 punten er in hadden gezeten als nec in normale doen was geweest (dan hadden we ook 1-2 vastgehouden), maar zet dit keer toch ook mijn twijfels neer bij wisselbeleid van Been. Ik zal nu waarschijnlijk wel weer tegengas krijgen van sommige hier, maar vind dat met name davids, saidi en achterhoede niet in de wedstrijd zaten. Als je dan toch op 1-2 weet te komen, dan moet je wisselen om die vast te houden!! Wat een giga k.. nederlaag. Bah bah bah
je had zo mooi met 1 of zelfs 3 punten kunnen beginnen. Dit is wel de zuurste manier om te verliezen.
De eerste 10 minuten werden we giga overlopen , maar daarna hadden we de kansen. Maar nogmaals 8 man zat niet in de wedstrijd. waarom? ik weet het niet, maar denk dat daar sowieso de basis ligt voor de 0 punten. Helaas.
\

tuurlijk moet je als NEC zijnde volwassen zijn en een 1-2 weglepen 10 minuten voor tijd, maar je speelt niet tegen veendam, en het wisselen, voordat de veters gestrikt waren stond het al 2-2.
davids en saidi niet goed? saidi was dreigend, davids veroverde net zo veel ballen als dat hin corners hebben gekregen, ontelbaar.
achterhoede was idd niet best vandaag, maar nogmaals je speelt niet tegen veendam, en als onze spelers zp goed zijn als dat wij willen, spelen ze niet niet voor NEC, maar voor real madrid.
tuurlijk nec heeft zichzelf op kaart gezet. Kan je van feyenoord neit zeggen.
alleen het had niet gehoeven. En ja, ik vond davids drama (dat zeg ik dit seizoen nooit) en saidi is met name eerste helft geen enkele keer een spler voorbij gekomen. Enige keer in beeld was een super kans missen. Verder deed hij niet mee.
En sibum ook niet zoals hij kan. En wisgerhof bijv ook veel minder dan normaal.
Nogmaals, nec met name in 2e helft beter dan in 1e helft want toen was het niet veel. Maar als je zo dichtbij bent, dan moet je minimaal 1 punt overhouden, al speel je tegen real madrid of milan. Zeker als onze achterhoede en middenveld spelen zoals ze kunnen.
Daarnaast blijf ik erbij dat je een speler als beuk nodig had om ballen vast te houden voorin, want dat was vaak slordig balverlies.
Zeker na die 1-2 had dat gemoeten. En we hebben het aan babos te danken dat we uberhaupt nog meededen in 2e helft. Je kan lullen wat je wil, maar zo is het wel. Ook al maakte hij die blunder in 1e 4 minuten (al dacht ik dat die corner achter was)

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door vak Oost »

Juul schreef:
Eniesee schreef::crazy:


heb je wel gekeken ?!
De laatste 2 goals van Zagreb kwamen voort uit laksheid toch? Situaties waar normaal gesproken zwaarder gedekt wordt.
de gelijkmaker is helaas een wonder goal, dat kan je niemand aansmeren echter de 2-3 is idd een flinke blooper [net zoals de eerste overigens]
Alles komt goed !!

jbnmgn

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door jbnmgn »

Bleum schreef:
arie1 schreef: voorhoede hield geen bal bij zich. Toch volgende keer maar Beuk opstellen?
Heb je wel gekeken? Als er iemand balvast was vandaag was het Tim Janssen wel. Vandaag heb ik de voetbalkwaliteiten van Beukering niet gemist in het veld
arie1 schreef:Vind het ook een fout van Been om na de 1-2 niet te wisselen.
Dat je het vooraf niet doet ok, maar na die 1-2 (zeker als je ziet dat nec ver onder niveau speelt) had je MOETEN wisselen. De bal vasthouden voorin was je beste optie geweest. Of je koos voor extra man achterin. Maar de enige die wisselde waren die kroaten. En wij brenegn boua en beuk erin op het moment da we in paar minuten van 1-2 op 3-2 achter komen.
Zoals eerder aangegeven daar was niet eens tijd voor. Binnen twee minuten stond de 2-2 op het bord en 3 minuten later de 3-2.
De 2 tegengoals vielen erg snel achter elkaar en dat was jammer. Helemaal balen was dat die K*T scheids die alles wat overtredingen van Zagreb doorliet en alles van NEC af floot. En het ergste: dat hij de wedstrijd afblies op het moment dat NEC aanviel. Dat gebeurt normaal gesproken niet gauw, dan laten ze die aanval nog ff doorgaan. Maar ja, niet blijven treuren en gewoon vooruit kijken. We hebben nog steeds 3 kansen.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Dinamo Zagreb - N.E.C. (don. 23 oktober)

Bericht door Don Corleone »

alles bij elkaar een beetje doorgelezen,'

iedereen baalt, maar iedereen is ook trots, alleen is dat balende gevoel wat overheersender.

ik ga maffen, misschien zijn de 2 laatste goals een boze droom en lees ik morgen in de krant dat we een 1-2 hebben weggesleept daar.. :nut:

of is het de alcohol die nu bij me naar boven stijgt... :yes:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten