Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
VHAG

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door VHAG »

Check de pagina van het Algemeen Dagblad, eerste topic! (http://www.ad.nl)
:hail: :sjaal: :cheer3: :cheer: :cheer2: :applause:

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door tweety »

JJJJJJAAAAAAAHHHHHHHHik ben 10 jaar ouder geworden , maar het was het waard :hail: :hail: :hail: :hail:
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

tbKers
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 15 jun 2008, 23:01
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door tbKers »

bertje schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Kans op volgende ronde is zelfs met een gelijkspel tegen Udinese heel goed mogelijk.
Zelfs met verlies, als hun dikker verliezen en wij niet met teveel verliezen!
daarnaast kan Tottenham nog theoretisch uitgeschakeld worden en Udinese niet :mrgreen: :sjaal: :beer:
We hebben nu een beter doelsaldo dan Spartak wat telt. Betekent dus inderdaad dat we minimaal hetzelfde resultaat moeten halen als Spartak op White Hart Lane doet.
Zij verliezen met 3-0, dan mogen wij het ook en zijn we doooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Afbeelding

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door Kanchelskis »

Wat een avond..Ik had er eerst een hard hoofd in toen de 1-0 viel..De gelijkmaker moest vallen op een gegeven moment wel vallen, maar bleef steeds uit. Ik was bang voor een klote 2-0 tegen, voorbeeld is de bal op de paal die er in kan. Ik lees en zie alleen maar respect voor wat NEC gedaan heeft vanavond. Machtig mooi!

Wat hebben de mensen in Moskou een zwaar mooie avond gehad!! :sjaal: :beer:

Undici
Berichten: 585
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door Undici »

Kanchelskis schreef:Wat een avond..Ik had er eerst een hard hoofd in toen de 1-0 viel..De gelijkmaker moest vallen op een gegeven moment wel vallen, maar bleef steeds uit. Ik was bang voor een klote 2-0 tegen, voorbeeld is de bal op de paal die er in kan. Ik lees en zie alleen maar respect voor wat NEC gedaan heeft vanavond. Machtig mooi!

Wat hebben de mensen in Moskou een zwaar mooie avond gehad!! :sjaal: :beer:
:withstupid: :withstupid: maar voor die lui in moskou begint de avond nu pas neem ik aan :beer: :beer: :beer: :beer:

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door rasputin »

eendracht explodeerde!!
#againstmodernfootball

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door Harold Bastiaans »

Ravanelli schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Ravanelli schreef:ongelovelijk diepe diepe buiging
Ik neem aan ook voor die spits die alleen goed is voor Volendam en De Graafschap???
Ja dat zie je toch een hele hele diepe buiging voor dit nec, ik werd gebeld door een utreg supporter die het kippenvel op zijn donder had staan van dit nec.
Diep diep respect kon ie nog uitbrengen tussen mijn geschreeuw door.
dan heb jij mijn respec weer :hail:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4435
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door Ron Delgado »

Als het de bedoeling was, dan is Been nu de beste trainer ooit. Ik ben ook blij dat het pas laat van 1-0 1-2 werd, want erg veel langer kan mijn hart zo'n voorsprong niet verdragen. Zeven minuten hardkloppingen... Ongelooflijk dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Laatst gewijzigd door Ron Delgado op wo 03 dec 2008, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Get up! Stay on the scene.

Nederasselt
Berichten: 68
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 22:52
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door Nederasselt »

Droom ik of ben ik dood? kan iemand het me vertellen? :roll:

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door Socio »

van Rijswijk schreef:
pjottr schreef:
van Rijswijk schreef:Mijn katten werden helemaal gek van mijn geschreeuw en gejuich!! Heb ineens minder griep nu ..... :jestera: :sjaal: :mrgreen:

Trokken de poesjes het niet Bertje :jestera:
We zijn nog steeds door het dolle heen lijkt wel apekooien hier ien de hut :nut:
Mijn poes heeft zojuist ook een hartaanval gehad. Ze lag rustig op me te slapen toen de 1-1 viel. :jestera:

Ik heb nu echt al zin in de 18e. Het klinkt simpeler dan het is: hetzelfde resultaat als Moskou halen, of minimaal met 2 doelpunten verschil winnen.

Sjezus
Berichten: 1493
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door Sjezus »

Nederasselt schreef:Droom ik of ben ik dood? kan iemand het me vertellen? :roll:
Als ik je naam zie vrees ik het tweede! ;)
"Alles komt goed."

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20466
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door Mark Ariaans »

Oh mensen, kippenvel, ik kan haast wel janken van geluk! Wat een fantastisch resultaat, een overwinning voor aanvalland voetbal. Zit ik in de 80e minuut nog tegen mijn vriendin te mopperen dat die Collins John alleen maar in de weg loopt voorin, geeft-ie een prachtige assist op Beukie en even later trekt hij ook nog de ruimte open voor het schot van Schone! Zelfs in overduidelijk niet geheel fitte conditie heeft hij toch wel een verdomd goed spelinzicht.

En waar tegen Tottenham alles net verkeerd viel en het tempo veel te laag lag, daar gingen we ditmaal echt helemaal tot het gaatje! Wat een team, wat een inzet, wat een absolute klasse :hail: We mogen dan wellicht qua kwaliteit nog niet helemaal klaar zijn voor Europa, met deze inzet en aanvalsdrift verdienen we een Europese overwintering. Net een jongensboek, dit!

Aaargh feesten!!! Forza N.E.C.!!!! :beer: :sjaal: :nut:

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door ronnyguitar »

er is in theorie bijna alle mogelijk :

Theoretically, even Zagreb still has a chance of reaching the group stages... (ok, only theoretically)

Udinese is qualified without a doubt (group winner OR 2nd place).

Tottenham needs:
- 1 point to secure 2nd spot
- 3 points and a loss of Udinese (and a better goal difference) to get 1st place
- 0 points gives them 2nd place to 4th place:
-- 2nd place: Spartak doesn't win by a 2 (or more) goal margin and NEC doesn't win by a margin big enough to have a better goal difference than Tottenham.
-- 3rd place: OR Spartak wins by a 2 (or more) goal margin OR NEC wins by a margin big enough to have a better goal difference than Tottenham.
-- 4th place: Spartak wins by a 2 (or more) goal margin AND NEC wins by a margin big enough to have a better goal difference than Tottenham.

NEC Nijmegen:
- 2nd place: if Tottenham loses to Spartak by a 2 (or more) goal margin and NEC Nijmegen wins and gets a better goal difference than Spartak AND Tottenham.
- 3rd place: OR
--- Tottenham loses to Spartak by a 2 (or more) goal margin and NEC Nijmegem wins and gets a better goal difference than Spartak OR Tottenham
--- Tottenham doesn't lose to Spartak AND NEC Nijmegen gets an better result than Spartak OR an even result but a better goal difference

Spartak Moscou
If:
- Spartak wins by a 2 goal margin or more, Spartak claims 2nd or 3rd plave
- Spartak wins by a 1 goal margin, Spartak claims 3rd or 4th place (3rd: when scoring at least more goals than NEC, 4th when scoring less goals than NEC)
- Spartak doesn't win, NEC Nijmeghen has to do worse to be sure of 3rd place, otherwise it will be the goal difference who decides...

Zagreb
Even Zagreb still has a chance, if 2 things happen:
- Spartak loses by 4-0 or a 5 goal margin or more
- NEC Nijmeghen loses by 5-0 or a 6 goal margin or more
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Noppes
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 20 jun 2007, 22:13
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door Noppes »

:cheer: :bigcry: :cheer2: :bigcry: :cheer3: :bigcry:

in 1 woord fantastisch!!!!!!!

Nederasselt
Berichten: 68
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 22:52
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door Nederasselt »

Sjezus schreef:
Nederasselt schreef:Droom ik of ben ik dood? kan iemand het me vertellen? :roll:
Als ik je naam zie vrees ik het tweede! ;)
Hee :P en bedankt: :mrgreen:

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door arie1 »

twente !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
thulsen
Berichten: 851
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:35
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door thulsen »

arie1 schreef:twente !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wielaert :cheer:
Stats: http://nec.eredivisiestats.nl
Headlinez: http://nec.headlinez.nl
Twitter: @nec_headlinez

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door arie1 »

nec ajax twente , hoop van voetbal nederland :mrgreen: :nut: :sjaal:

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door tweety »

ik had het idee dat in de eerste helft het zelfde probleem als tegen Tottenham opspeelde , teveel respect voor je tegenstander , toen de tweede helft het besef doordrong dat we uitgespeeld zouden zijn en ze alle schroom van zich afgooide en begonnen te peze gegon het te lopen :sjaal:
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Osididi
Berichten: 784
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 11:54
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door Osididi »

arie1 schreef:nec ajax twente , hoop van voetbal nederland :mrgreen: :nut: :sjaal:
Rot toch op me je pokke ajakes
Sjaak Polak en Patrick Pothuizen in één team..Godelijk...

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door tweety »

Osididi schreef:
arie1 schreef:nec ajax twente , hoop van voetbal nederland :mrgreen: :nut: :sjaal:
Rot toch op me je pokke ajakes
:withstupid: dit is onze avond , en nou niet dit topic vervuilen met ajax
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

VHAG

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door VHAG »

tweety schreef:
Osididi schreef:
arie1 schreef:nec ajax twente , hoop van voetbal nederland :mrgreen: :nut: :sjaal:
Rot toch op me je pokke ajakes
:withstupid: dit is onze avond , en nou niet dit topic vervuilen met ajax
:withstupid:

fuus
Berichten: 33
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 10:43
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door fuus »

Hahahaha De wereld op zun kop:

Op voetbalzone.nl

hunter15 - Woensdag, 3 december om 20:11

Misschien mag dit helemaaaaal niet... maar ik heb als Vitesse supporter gejuicht bij de doelpunten van Nec. Zo mooi vond ik het!
Nu ook hopen op Twente En ajax is ook al vrijwel zeker door! Dus het begint al ergens op te lijken.

sjabbah
Berichten: 1105
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door sjabbah »

Twee late goals bezorgen NEC knappe zege in Moskou
03/12/2008 19:57

NEC balanceerde tegen Spartak Moskou op de rand van uitschakeling in het UEFA Cup-toernooi. In de laatste minuten kreeg de Nijmeegse club echter de beloning voor het aanvallende spel en vertrok het met een terechte 2-1 overwinning.

In de 87ste minuut was het Lasse Schöne die met links uithaalde van buiten het strafschopgebied en doelman Stipe Pletikosa passeerde met een lage schuiver. Drie minuten eerder had invaller Jhon van Beukering voor de gelijkmaker gezorgd. De doelpunten waren het gevolg van een ware stormloop geweest, want NEC domineerde vrijwel de gehele wedstrijd.

Coach Mario Been had aanvankelijk verrassend genoeg Van Beukering buiten de basis gelaten. Joël Tshibamba kreeg de voorkeur boven de spits die tegen FC Volendam nog twee keer had gescoord. Met Rachid Bouaouzan en Moestafa El Kabir op de flanken gokte Been op de beweeglijkheid van zijn aanvallers.

Die tactiek kon al snel overboord. Na een hoekschop kon Serghei Covalciuc tussen vier NEC'ers geheel vrij binnenkoppen en stond het na twee minuten al 1-0. Spartak liet zich vervolgens inzakken en speelde nadrukkelijk op de counter.

Na mogelijkheden voor Lasse Schöne (schot voorlangs) en El Kabir (kopbal) in de eerste helft, zette NEC in de tweede helft aan voor een offensief. Van Beukering kwam alsnog in de ploeg en met hem als puntspeler slaagden de Nijmegenaren erin Spartak vast te zetten op eigen helft.

Ramon Zomer kreeg de eerste grote kans op de gelijkmaker. De verdediger kopte de bal uit een vrije trap van Youssef El-Akchaoui recht op de vuisten van doelman Pletikosa. Vervolgens liet Van Beukering een aantal kansjes onbenut, maar in de 84ste minuut was het toch raak voor de spits. Na doorkoppen van invaller Collins John gaf Van Beukering met zijn hoofd de bal het laatste zetje. De goal van Schöne zette de wedstrijd volledig op zijn kop.

Dat NEC op dat moment nog leefde hadden de gasten te danken aan doelman Gábor Babos. De Hongaar redde in de slotfase op schoten van Alexander Proednikov en Roman Sjisjkin, terwijl Ivan Saenko de paal raakte.

Het bleef bij 1-2 en daardoor behoudt NEC kans op het bereiken van de volgende ronde. De Nijmegenaren hebben drie punten uit drie wedstrijden, net als Spartak Moskou. In de laatste groepswedstrijd tegen het al geplaatste Udinese heeft NEC daardoor alles nog in eigen hand.

Van VI.nl
videofragment gemist ? PM sjabbah.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32346
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Spartak Moskou - N.E.C. (woe. 3 december)

Bericht door bertje »

VHAG schreef:
tweety schreef:
Osididi schreef:
arie1 schreef:nec ajax twente , hoop van voetbal nederland :mrgreen: :nut: :sjaal:
Rot toch op me je pokke ajakes
:withstupid: dit is onze avond , en nou niet dit topic vervuilen met ajax
:withstupid:
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten