NEC & de groepsfase

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12220
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door harold »

Bleum schreef:
harold schreef:
Bleum schreef:voor de liefhebbers van rekensommen: http://www.detrouwehonden.nl/dbid=7625/ ... hortmenu=2
Maar ik ben geen liefhebber van rekensommen. Gewoon minimaal hetzelfde resultaat halen als Spartak en alles is :sjaal:
Maar dan niet alleen zelfde resultaat in toto, maar ook in doelsaldo. Als wij bijvoorbeeld 0-0 spelen en hun 2-2, dan liggen we er mooi uit.
Ik vrees dat de ledwall veel bekeken zal worden...

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door necmaniacs »

harold schreef:
Bleum schreef:
harold schreef:
Bleum schreef:voor de liefhebbers van rekensommen: http://www.detrouwehonden.nl/dbid=7625/ ... hortmenu=2
Maar ik ben geen liefhebber van rekensommen. Gewoon minimaal hetzelfde resultaat halen als Spartak en alles is :sjaal:
Maar dan niet alleen zelfde resultaat in toto, maar ook in doelsaldo. Als wij bijvoorbeeld 0-0 spelen en hun 2-2, dan liggen we er mooi uit.
Ik vrees dat de ledwall veel bekeken zal worden...
en niet vanwege de smsjes die erop verschijnen....

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4252
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door Napoleon »

Danish Dynamite schreef: Het is gewoon zo dat als je 10x tegen Spartak speelt, dat je dan 9x verliest. Vanavond was die ene keer dat je wint en dat is geweldig en fantastisch.
Daar ben ik niet met je eens. Als je de gehele wedstrijd hebt gedomineerd, je wint en speelt ook nog uit. Dan is dat echt geen toeval. NEC is gewoon een goede ploeg.

Tegen Udinese wordt het wat moeilijker. Maar we hebben wel 2 voordelen: We spelen thuis en Udinese hoeft niet te winnen.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door LT »

arie1 schreef:
BIESKE schreef:
arie1 schreef:wel lachen om te zien dat er nu meerdere zijn die er ingeloven...... :mrgreen: ;)
en spurs pakken echt wel punt thuis. De vraag is alleen wat doen wij dan.....
Als ik het goed begrijp, is er zelfs een kans op doorgaan, ook al zouden we verliezen van Udinese..........dan zou het raar zijn als je er nu niet in gelooft. :tong:
dat was vooraf ook bekend. Zelfs met 1 punt in moskou!!!!

Maar wat ik het leukste vind is dat diverse riepen dat we een klote poule hadden, liever al milan etc gekregen.
Nou ik had liever een poule waarin je kansen had en dat is gebleken. Dat milan kan nu namelijk als toetje ook nog steeds......
Geloof in eigen kracht en als het dan niet lukt .....jammer. Maar dat gezeur over maatje te klein........
Geld zegt niet alles.
Je kon nooit door met 1 punt in MOskou en een klein verlies tegen Udinese.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door ronnyguitar »

goeie morgen minsuh !

ik had dit al in een ander topic geplaatst, maar ik denk dat ik het ook nog maar hier doe :

er is in theorie bijna alle mogelijk :

Theoretically, even Zagreb still has a chance of reaching the group stages... (ok, only theoretically)

Udinese is qualified without a doubt (group winner OR 2nd place).

Tottenham needs:
- 1 point to secure 2nd spot
- 3 points and a loss of Udinese (and a better goal difference) to get 1st place
- 0 points gives them 2nd place to 4th place:
-- 2nd place: Spartak doesn't win by a 2 (or more) goal margin and NEC doesn't win by a margin big enough to have a better goal difference than Tottenham.
-- 3rd place: OR Spartak wins by a 2 (or more) goal margin OR NEC wins by a margin big enough to have a better goal difference than Tottenham.
-- 4th place: Spartak wins by a 2 (or more) goal margin AND NEC wins by a margin big enough to have a better goal difference than Tottenham.

NEC Nijmegen:
- 2nd place: if Tottenham loses to Spartak by a 2 (or more) goal margin and NEC Nijmegen wins and gets a better goal difference than Spartak AND Tottenham.
- 3rd place: OR
--- Tottenham loses to Spartak by a 2 (or more) goal margin and NEC Nijmegem wins and gets a better goal difference than Spartak OR Tottenham
--- Tottenham doesn't lose to Spartak AND NEC Nijmegen gets an better result than Spartak OR an even result but a better goal difference

Spartak Moscou
If:
- Spartak wins by a 2 goal margin or more, Spartak claims 2nd or 3rd plave
- Spartak wins by a 1 goal margin, Spartak claims 3rd or 4th place (3rd: when scoring at least more goals than NEC, 4th when scoring less goals than NEC)
- Spartak doesn't win, NEC Nijmeghen has to do worse to be sure of 3rd place, otherwise it will be the goal difference who decides...

Zagreb
Even Zagreb still has a chance, if 2 things happen:
- Spartak loses by 4-0 or a 5 goal margin or more
- NEC Nijmeghen loses by 5-0 or a 6 goal margin or more
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door arie1 »

LT schreef:
arie1 schreef:
BIESKE schreef:
arie1 schreef:wel lachen om te zien dat er nu meerdere zijn die er ingeloven...... :mrgreen: ;)
en spurs pakken echt wel punt thuis. De vraag is alleen wat doen wij dan.....
Als ik het goed begrijp, is er zelfs een kans op doorgaan, ook al zouden we verliezen van Udinese..........dan zou het raar zijn als je er nu niet in gelooft. :tong:
dat was vooraf ook bekend. Zelfs met 1 punt in moskou!!!!

Maar wat ik het leukste vind is dat diverse riepen dat we een klote poule hadden, liever al milan etc gekregen.
Nou ik had liever een poule waarin je kansen had en dat is gebleken. Dat milan kan nu namelijk als toetje ook nog steeds......
Geloof in eigen kracht en als het dan niet lukt .....jammer. Maar dat gezeur over maatje te klein........
Geld zegt niet alles.
Je kon nooit door met 1 punt in MOskou en een klein verlies tegen Udinese.
nee dat snap ik . Bedoelde het ook anders.
jij wel wel wat ik bedoelde :mrgreen:

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door Socio »

ronnyguitar schreef:
Zagreb
Even Zagreb still has a chance, if 2 things happen:
- Spartak loses by 4-0 or a 5 goal margin or more
- NEC Nijmeghen loses by 5-0 or a 6 goal margin or more
Ik heb even geen zin om alles na te rekenen, maar dit klopt in ieder geval al niet. Iedere nederlaag met 5 goals verschil betekent dat wij onder Zagreb komen.

Maar daar ga ik niet vanuit.....

D.G.O.
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 11 mei 2008, 11:00
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door D.G.O. »

Weet iemand hoeveel geld zo´n overwinning oplevert?
I am D.G.O. and I approve this message.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door vak Oost »

mocht het zijn dat ons :sjaal: de groepsfase overleeft en overwintert in europa, wat zijn dan de speeldata voor 2009 ?
Alles komt goed !!

MV
Berichten: 52
Lid geworden op: do 09 okt 2008, 14:14
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door MV »

Thuiswedstrijd 18 of 19 februari
Uitwedstrijd 26 februari

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2078
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door MarcoNMGN »

En dan lekker naar Oekraiene toe, naar Kiev vliegen en dan moet je nog 6 uur met de trein.
Ik heb er nu al weer zin in :hail:

Ik kan me niet voorstellen dat wij niet doorgaan, Tottenham wint gewoon met 2-0 of zo en dan mogen wij ook met 0-2 verliezen(wat overigens niet zal gebeuren) wat een heerlijk gevoel :thumbsup:
Bjorn

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12425
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door Curva »

niet de huid verkopen van die beer etc..... maar reisje oekraine (volgens mij geen visumplicht meer) zou mooi in het rijtje passen...(of zenit natuurlijk, kunnen we weer een visum aanvragen))

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door jpnec »

Curva schreef:niet de huid verkopen van die beer etc..... maar reisje oekraine (volgens mij geen visumplicht meer) zou mooi in het rijtje passen...(of zenit natuurlijk, kunnen we weer een visum aanvragen))
Een keer een normaal land zou ook leuk zijn

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door Don Corleone »

jpnec schreef:
Curva schreef:niet de huid verkopen van die beer etc..... maar reisje oekraine (volgens mij geen visumplicht meer) zou mooi in het rijtje passen...(of zenit natuurlijk, kunnen we weer een visum aanvragen))
Een keer een normaal land zou ook leuk zijn
spanje, italie, engeland.

ook mooi voor de mee reizende supporter!

ipv een "3e wereld" land qua infra structuur.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2078
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door MarcoNMGN »

Ik ben er van de zomer 2,5 week geweest, dat land is echt het paradijs op aarde (maar wel vrij corrupte agenten :mrgreen:)
Je hoeft inderdaad geen visum aan te vragen, maar je moet wel weer zo'n visumformuliertje invullen waarom je het land wilt bezoeken. Zoals we die ook voor Rusland hebben ingevuld en die moet je ten alle tijden bij hebben. Wil in elk geval niet naar AC Milan, Galataseray of CSKA Moskou toe maar goed eerst Udi pakken dan weer verder dromen :mrgreen:
Bjorn

Sanne
Berichten: 1485
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 13:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door Sanne »

Thuiswedstrijd 18 of 19 februari
Uitwedstrijd 26 februari
Shit hee, dan ben ik de thuiswedstrijd op wintersport!
Nijmegen... Stad naar m'n hart!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12425
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door Curva »

Sanne schreef:
Thuiswedstrijd 18 of 19 februari
Uitwedstrijd 26 februari
Shit hee, dan ben ik de thuiswedstrijd op wintersport!

hoe weet je zeker dat je eerst thuis speelt?

Necco
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door Necco »

Socio schreef:
ronnyguitar schreef:
Zagreb
Even Zagreb still has a chance, if 2 things happen:
- Spartak loses by 4-0 or a 5 goal margin or more
- NEC Nijmeghen loses by 5-0 or a 6 goal margin or more
Ik heb even geen zin om alles na te rekenen, maar dit klopt in ieder geval al niet. Iedere nederlaag met 5 goals verschil betekent dat wij onder Zagreb komen.

Maar daar ga ik niet vanuit.....
Dan klopt het toch wat er staat... Zagreb komt boven ons als we met 5-0 verliezen of meer. Maar als Zagreb door wilt, zullen ze ook nog boven Spartak moeten eindigen...
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1547
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door NEC4EVER »

MarcoNMGN schreef:En dan lekker naar Oekraiene toe, naar Kiev vliegen en dan moet je nog 6 uur met de trein.
Ik heb er nu al weer zin in :hail:

Ik kan me niet voorstellen dat wij niet doorgaan, Tottenham wint gewoon met 2-0 of zo en dan mogen wij ook met 0-2 verliezen(wat overigens niet zal gebeuren) wat een heerlijk gevoel :thumbsup:
:withstupid: jaaaaaaaaaaa Metalist Kharkiv-NEC, dat zou geweldig zijn! Ben je binnen 10 uur (3 uur naar Kiev/6 uur trein naar Kharkiv) of een rechtstreekse vlucht (wel duurder) binnen 4 uur. Maar goed eerst maar eens NEC-Udinese afwachten, oh ja en voor Curva... die data zijn allemaal al bekend en ook dat de nummer 1 van de poule het thuisvoordeel krijgt en dus eerst op bezoek mag bij de nummer 3.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12425
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door Curva »

zagreb ligt eruit, het gaat er gewoon om donderdag hetzelfde resultaat of beter dan spartak te behalen....
Laatst gewijzigd door Curva op do 11 dec 2008, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12425
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door Curva »

NEC4EVER schreef:
MarcoNMGN schreef:En dan lekker naar Oekraiene toe, naar Kiev vliegen en dan moet je nog 6 uur met de trein.
Ik heb er nu al weer zin in :hail:

Ik kan me niet voorstellen dat wij niet doorgaan, Tottenham wint gewoon met 2-0 of zo en dan mogen wij ook met 0-2 verliezen(wat overigens niet zal gebeuren) wat een heerlijk gevoel :thumbsup:
:withstupid: jaaaaaaaaaaa Metalist Kharkiv-NEC, dat zou geweldig zijn! Ben je binnen 10 uur (3 uur naar Kiev/6 uur trein naar Kharkiv) of een rechtstreekse vlucht (wel duurder) binnen 4 uur. Maar goed eerst maar eens NEC-Udinese afwachten, oh ja en voor Curva... die data zijn allemaal al bekend en ook dat de nummer 1 van de poule het thuisvoordeel krijgt en dus eerst op bezoek mag bij de nummer 3.
en de nr 2?

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door necmaniacs »

Dit zou wel een heel erg leipe stand en einduitslag opleveren, dan zou Spartak 2de worden door 2 uitoverwinningen en wij 3de door 4 uitdoelpunten?

Code: Selecteer alles

NEC	Udinese	2	0							
Tottenham Hotspurs	Spartak Moscow	  1	3			
				
Team	               Pld	W	G	V	V   T  DS  Ptn
Udinese	              4	3	0	0	6	2	4	9 
Spartak Moscow          4	2	0	2	6	5	1	6
NEC	                  4	2	0	2	6	5	1	6
Tottenham Hotspur    	4	2	0	2	6	5   1	6
Dinamo Zagreb	        4	1	0	3	4	9  -5	3

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1547
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door NEC4EVER »

Tegen de nrs3 van de Champions League... dit zijn de mogelijke tegenstanders voor NEC:

Onze mogelijke tegenstanders...
Poule A : Manchester City
Poule B : Galatasaray / Metalist Kharkiv
Poule C : Standard Luik / Sevilla
Poule E : Wolfsburg / AC Milan
Poule F : Hamburger SV / Aston Villa
Poule G : Saint Etienne / Valencia
Poule H : CSKA Moskou

Dus we zitten half februari in Engeland, Turkije, Oekraine, Belgie, Spanje, Italie, Duitsland, Frankrijk of wederom Rusland. :beer: :sjaal:
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Cup_2008–09

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door Michael »

Eigenlijk is het de goden verzoeken maar Van mij mag het 1 van deze clubs worden...
Poule A : Manchester City
Poule C : Standard Luik / Sevilla
Poule E : Wolfsburg / AC Milan
Poule F : Hamburger SV / Aston Villa
Poule G : Saint Etienne / Valencia

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4435
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: NEC & de groepsfase

Bericht door Ron Delgado »

Laten we die goden nog even verder verzoeken en eens kijken naar de gevolgen van een tweede plaats in de poule. Dan zouden we de volgende tegenstanders kunnen loten:

Bordeaux
Werder Bremen
Shakhtar Donetzk
Olymp. Marseille
Aalborg
Fiorentina
Dynamo Kiev
Zenit st P
Get up! Stay on the scene.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast