NEC UEFA Cup 2008/2009 - Algemeen

Alles over het halen en mogen spelen in de UEFA Cup!
Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

NEC UEFA Cup 2008/2009 - Algemeen

Bericht door Jeroen »

Hier alles over NEC en de UEFA Cup.[img][/img]

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door NiMwEgUh »

We pakken nac gewoon thuis we geven ze een pak slaag.3-0 maken we zodat die gasten meteen moed in schoenen zakt.En als we uefa halen zou alleen maar voordelen hebben.Kwa nieuwe spelers/spelers die bij willen tekenen.En mischien uitbreiding van stadion.En dat mischien de inversteerders meer terug gaan komen.Wat een seizoen blijft het toch iedereen maar lachen over ons clubbie.En dan gewoon zover komen.WIJ LACHEN HET LAATST.

Gebruikersavatar
Yannick
Berichten: 666
Lid geworden op: wo 16 jan 2008, 19:27
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door Yannick »

Als we het voetbal van de laatste zoveel wedstrijden kunnen doorzetten dan zeg ik met zekerheid JA!
Denk dat we NAC thuis met 2-0 oprollen, als het niet meer is, en uit gelijk of een kleine winst!

Zoals Mario dan wel eens zei:

'Alles komt goed'

:sjaal:

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door Strooper »

Kan deze poll niet gewoon in het wedstrijd-topic?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

jbnmgn

Re: UEFA CUP

Bericht door jbnmgn »

nmgn23 schreef:We pakken nac gewoon thuis we geven ze een pak slaag.3-0 maken we zodat die gasten meteen moed in schoenen zakt.En als we uefa halen zou alleen maar voordelen hebben.Kwa nieuwe spelers/spelers die bij willen tekenen.En mischien uitbreiding van stadion.En dat mischien de inversteerders meer terug gaan komen.Wat een seizoen blijft het toch iedereen maar lachen over ons clubbie.En dan gewoon zover komen.WIJ LACHEN HET LAATST.
heb jij nu nee gestemd???

jbnmgn

Re: UEFA CUP

Bericht door jbnmgn »

Strooper schreef:Kan deze poll niet gewoon in het wedstrijd-topic?
Mag van mij, als jij weet hoe dat moet...maar welke dan?

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door Strooper »

jbnmgn schreef:
Strooper schreef:Kan deze poll niet gewoon in het wedstrijd-topic?
Mag van mij, als jij weet hoe dat moet...maar welke dan?
Moet je even aan het forumbeheer vragen of ze een poll willen toevoegen aan het NEC-NAC topic. Misschien lezen ze het hier al.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

jbnmgn

Re: UEFA CUP

Bericht door jbnmgn »

De poll op Tele 2 geeft aan dat 82% van de mensen die gestemd hebben vinden dat NEC UEFA cup voetbal verdiend heeft

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door NiMwEgUh »

jbnmgn schreef:
nmgn23 schreef:We pakken nac gewoon thuis we geven ze een pak slaag.3-0 maken we zodat die gasten meteen moed in schoenen zakt.En als we uefa halen zou alleen maar voordelen hebben.Kwa nieuwe spelers/spelers die bij willen tekenen.En mischien uitbreiding van stadion.En dat mischien de inversteerders meer terug gaan komen.Wat een seizoen blijft het toch iedereen maar lachen over ons clubbie.En dan gewoon zover komen.WIJ LACHEN HET LAATST.
heb jij nu nee gestemd???
Wat denk je nou zelf?

Fritske NEC
Berichten: 505
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 19:46
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door Fritske NEC »

Ik heb nee gestemd om het optimisme een beetje te tempereren hier..

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door BIESKE »

Fritske NEC schreef:Ik heb nee gestemd om het optimisme een beetje te tempereren hier..
Ben het met je eens, maar laat ons maar denken dat we er al zijn, als de spelers dat maar niet doen. Zelfvertrouwen zal groot zijn, maar onderschatting zal dodelijk zijn. Niet dat ik dat verwacht hoor. De spelers zullen er nu ook op gebrand zijn om de laatste horde ook te nemen.

Pr0ud Of Nijm3g3n
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 13 apr 2008, 11:56
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door Pr0ud Of Nijm3g3n »

Donderdag en Zondag nog, dat is een feit, Maar op Zondag 16:15 is EUROPA een formaliteit :sjaal:

Gebruikersavatar
Yannick
Berichten: 666
Lid geworden op: wo 16 jan 2008, 19:27
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door Yannick »

Ligt het aan mij of stemmen er nu ineens een aantal mensen nee.
Wie zijn de pesimisten en willen zij hen mening vertellen svp.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door arie1 »

sommige hier vinden intertoto niks. snap ik niet

1. intertoto is ook europese tegenstander
2. intertoto is 1 ronde en dan 1 voorronde uefa cup
3. je kan er ook na 1 ronde uit liggen in de uefa cup

4. een tegenstander in de intertoto, voorronde uefa cup of 1e ronde uefa cup kunnen allemaal hetzelfde kaliber hebben.

5. natuurlijk hoop ik op uefa cup is meer aanzien, maar ik vind intertoto al een zeer grootste prestatie van dit team. Wetende waar ze vandaan komen!!!
Maar ik geloof heilig in een overwinning tegen nac.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12220
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door harold »

Yannick schreef:Ligt het aan mij of stemmen er nu ineens een aantal mensen nee.
Wie zijn de pesimisten en willen zij hen mening vertellen svp.
Ik ben geen pessimist en heb ook nog niet eens gestemd. Maar moet ik in al onze euforie nu ineens gaan zeggen dat we zeker Europa ingaan? De meeste lijken hier te vergeten dat we met NAC een hele lastige tegenstander krijgen die een topseizoen niet met intertoto willen afsluiten.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door Jomano »

harold schreef:De meeste lijken hier te vergeten dat we met NAC een hele lastige tegenstander krijgen die een topseizoen niet met intertoto willen afsluiten.
Daar hadden ze in Breda dan maar eerder aan moeten denken. Nu ze tegen de, op dit moment, best voetballende ploeg moeten kunnen ze fluiten naar Uefa-cup voetbal.
Dat weet jij, dat weet ik, dat weten ze in Nijmegen en dat weten ze ook in Breda.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door arie1 »

harold schreef:
Yannick schreef:Ligt het aan mij of stemmen er nu ineens een aantal mensen nee.
Wie zijn de pesimisten en willen zij hen mening vertellen svp.
Ik ben geen pessimist en heb ook nog niet eens gestemd. Maar moet ik in al onze euforie nu ineens gaan zeggen dat we zeker Europa ingaan? De meeste lijken hier te vergeten dat we met NAC een hele lastige tegenstander krijgen die een topseizoen niet met intertoto willen afsluiten.

soory hoor MAAR WE GAAN EUROPA IN !!!!!!!!!!!!!!!!!
of moeten we voor evt intertoto naar friesland?? :nut:

Gebruikersavatar
Marcelinho04
Berichten: 372
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:03
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door Marcelinho04 »

Mocht NEC het tegen NAC Breda niet redden, dan speelt NEC op 19/20 en 26/27 juli in de derde ronde van de Intertoto tegen de winnaar van de confrontatie tussen een club uit Litouwen/Estland en Noorwegen. De mogelijke clubs zijn:

- Litouwen: Ekranas of Zalgiris
- Estland: TVMK Tallinn of Trans Narva
- Noorwegen: Rosenborg of Tromsø (als Rosenborg via de Fair Play Cup een UEFA Cup ticket verdient)

NEC-supporters hebben dus, mocht het zover komen, een flinke reis voor de boeg. Estland en Litouwen liggen respectievelijk 2000 en 1600 km van Nijmegen, Rosenborg zo''n 1800 km. Mocht het Tromsø worden, dan kan helemaal de borst nat gemaakt worden. Dat ligt in het noorden van Noorwegen, zo''n 3000 km vanaf Nijmegen, vlak bij de Noordpool....

Als deze ronde overleefd wordt dan kom je de tweede kwalificatieronde van de UEFA Cup binnen. Win je die ronde, dan stroom je de eerste ronde van de UEFA Cup in. Na de eerste ronde volgt de poulefase.

Dit las ik ergens, als reactie op het bericht "NEC verlengt huurcontract Fernández" op voetbalzone.nl


Marcelinho04

DR
Berichten: 4796
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door DR »

AWC 9 schreef:
harold schreef:De meeste lijken hier te vergeten dat we met NAC een hele lastige tegenstander krijgen die een topseizoen niet met intertoto willen afsluiten.
Daar hadden ze in Breda dan maar eerder aan moeten denken. Nu ze tegen de, op dit moment, best voetballende ploeg moeten kunnen ze fluiten naar Uefa-cup voetbal.
Dat weet jij, dat weet ik, dat weten ze in Nijmegen en dat weten ze ook in Breda.
Overmoed......

DR
Berichten: 4796
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door DR »

Marcelinho04 schreef:Mocht NEC het tegen NAC Breda niet redden, dan speelt NEC op 19/20 en 26/27 juli in de derde ronde van de Intertoto tegen de winnaar van de confrontatie tussen een club uit Litouwen/Estland en Noorwegen. De mogelijke clubs zijn:

- Litouwen: Ekranas of Zalgiris
- Estland: TVMK Tallinn of Trans Narva
- Noorwegen: Rosenborg of Tromsø (als Rosenborg via de Fair Play Cup een UEFA Cup ticket verdient)

NEC-supporters hebben dus, mocht het zover komen, een flinke reis voor de boeg. Estland en Litouwen liggen respectievelijk 2000 en 1600 km van Nijmegen, Rosenborg zo''n 1800 km. Mocht het Tromsø worden, dan kan helemaal de borst nat gemaakt worden. Dat ligt in het noorden van Noorwegen, zo''n 3000 km vanaf Nijmegen, vlak bij de Noordpool....

Als deze ronde overleefd wordt dan kom je de tweede kwalificatieronde van de UEFA Cup binnen. Win je die ronde, dan stroom je de eerste ronde van de UEFA Cup in. Na de eerste ronde volgt de poulefase.

Dit las ik ergens, als reactie op het bericht "NEC verlengt huurcontract Fernández" op voetbalzone.nl


Marcelinho04
Voor Estland is TVMK de ploeg, voor Litouwen Ekranes.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door Jomano »

DR schreef:
AWC 9 schreef:
harold schreef:De meeste lijken hier te vergeten dat we met NAC een hele lastige tegenstander krijgen die een topseizoen niet met intertoto willen afsluiten.
Daar hadden ze in Breda dan maar eerder aan moeten denken. Nu ze tegen de, op dit moment, best voetballende ploeg moeten kunnen ze fluiten naar Uefa-cup voetbal.
Dat weet jij, dat weet ik, dat weten ze in Nijmegen en dat weten ze ook in Breda.
Overmoed......
Nee hoor, realisme! :yes:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door burp »

Mocht NEC het tegen NAC Breda niet redden, dan speelt NEC op 19/20 en 26/27 juli in de derde ronde van de UEFA Cup tegen de winnaar van de confrontatie tussen een club uit Litouwen/Estland en Noorwegen. De mogelijke clubs zijn:

- Litouwen: Ekranas of Zalgiris
- Estland: TVMK Tallinn of Trans Narva
- Noorwegen: Rosenborg of Tromsø (als Rosenborg via de Fair Play Cup een UEFA Cup ticket verdient)

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door RwgT »

Ja, ik heb er vertrouwen in dat we het gaan redden. Maar we moeten NAC niet onderschatten. Ik denk wel dat Been daar op gaat letten bij de spelersgroep. :tu:
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

MG
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 12 mei 2008, 22:52
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door MG »

arie1 schreef:sommige hier vinden intertoto niks. snap ik niet

1. intertoto is ook europese tegenstander
2. intertoto is 1 ronde en dan 1 voorronde uefa cup
3. je kan er ook na 1 ronde uit liggen in de uefa cup
Ik ben het helemaal met je eens. De intertoto is anders dan een paar jaar geleden. En een Europees avontuur is mooi, maar als je er meteen uit ligt is het maar een kleine avontuurtje en zit je toch met een katertje. Liever een of twee weinig aansprekende tegenstanders uitschakelen en dan op de bek gaan, dan twee keer te worden afgedroogd door een Italiaanse subtopper.
arie1 schreef:4. een tegenstander in de intertoto, voorronde uefa cup of 1e ronde uefa cup kunnen allemaal hetzelfde kaliber hebben.
Da's dus niet waar. Het perverse lotingsysteem van de UEFA hanteert geplaatste en ongeplaatste ploegen, elk de helft. Als je naar de seedings van vorig jaar kijkt, zal NEC in intertoto en 1ste voorronde geplaatst zijn. NEC heeft zo'n 12 punten. In de eerste ronde van de UEFA cup zijn wij zeker niet geplaatst. Kijk hieronder voor de situatie van vorig jaar:

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uef ... c2007.html

Nederland speelt in de Northern Region. Dus in de voorronde kunnen we dan mindere clubs (geen kampioenen of bekerwinnaars) uit bijvoorbeeld Letland, Litouwen, Finland, Ierland, Luxemburg loten.

In de eerste ronde UEFA cup zal het iets als Bayer Leverkusen, Zaragoza, Sparta Praag, CSKA Sofia worden (vorig jaar tenminste). In zie in dat hele lijstje van 40 seeded teams geen kansen voor ons.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: UEFA CUP

Bericht door arie1 »

dus moeten we misschien wel blij zijn met intertoto :mrgreen: ;)

tuurlijk hoop ik uefa cup en wellicht stunt je tegen leverkusen. why not. Met dit team is alles mogelijk.
aan de andere kant om evt te beginnen met nec- rosenborg is ook een mooi affiche !!!!! EN EUROPEES !!!!!!!!!!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten