AZ - NEC

sjabbah
Berichten: 1105
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 16:43
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door sjabbah »

videofragment gemist ? PM sjabbah.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door ronnyguitar »

sjabbah schreef:Het hoogtepunt alvast.

http://www.youtube.com/watch?v=yEhKPHlmNik

thx !!!!!
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: AZ - NEC

Bericht door jsentani »

mooie foto op de az site:
http://www.az.nl/index.php?id=27&newsid ... lderid=222
onze oud-held teleurgesteld met onze huidige helden juigend op de achtergrond
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door vak Oost »

jsentani schreef:mooie foto op de az site:
http://www.az.nl/index.php?id=27&newsid ... lderid=222
onze oud-held teleurgesteld met onze huidige helden juigend op de achtergrond
overigens een mooie quote van koeman tijdens de nababbel over deze match
"succes behalen en succes continueren - is is is - is behoorlijk wat moeilijker"
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door harold »

Haha, ik weet zelden geen uitslag van NEC dus dat was extra leuk om de samenvatting te kijken. Uiteraard ging ik er van uit dat het 0 punten op zou leveren, AZ was ook beter (tenminste, heb alleen aanvallen van AZ gezien en in de 2e helft anderhalve aanval van onze jongens), dus toch ff springen hier in de woonkamer toen Lorenzo scoorde!

3 BONUSPUNTEN!!!

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door BIESKE »

Lekker hoor..............thuis komen en dan 3 onverwachte punten bij kunnen schrijven. Ik kan rustig gaan slapen........thump up

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door bertje »

Schitterend dit zag ik niet aankomen. En al helemaal niet van de voet van Davids!! Laatste minuut was even billenknijpen maar een mooie overwinning!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

sjabbah
Berichten: 1105
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 16:43
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door sjabbah »

http://www.youtube.com/watch?v=S2WgpysRQwE

De eerste minuten van de samenvatting heb ik gemist, maar boeie... Het gaat over de laatste minuten.
videofragment gemist ? PM sjabbah.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door harold »

nu samenvatting op ned 1

sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door sanchez-torres »

Ben geweest, ff biertje gedaan in de stad daarna, vergeef me als ik ernaast zit; Vond NEC niet goed spelen, vond Zomer, Davids en Babos de absolute uitblinkers, Vond dat de achterhoede goed stond! Jammer dat er bij balbezit erg slordig werd gespeeld!! Jalalalalla klap klap

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door Harold Bastiaans »

Er zijn mijns inzien geen discussie punten als je drie punten pakt in Alkmaar....;)
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door ronnyguitar »

goeie morgen harold...

heb je gelijk, als je 3 punten haalt bij de kaasunie, heb je (het team, de leiding en de fans)het niet verkeerd gedaan, alleen jammer van de nos samenvatting, erg pro az, daar lijkt het wel of we afgezien van het doelpunt, niet op de helft van az zijn geweest....
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Lindenholt
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 07:17
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door Lindenholt »

ronnyguitar schreef:goeie morgen harold...

heb je gelijk, als je 3 punten haalt bij de kaasunie, heb je (het team, de leiding en de fans)het niet verkeerd gedaan, alleen jammer van de nos samenvatting, erg pro az, daar lijkt het wel of we afgezien van het doelpunt, niet op de helft van az zijn geweest....
En dat zijn ze zeker wel,er was een fase in de 2e helft dat NEC het doel van AZ ook regelmatig onder vuur nam,dat AZ de betere ploeg was klopt maar vooral dankzij Babos werd de nu nul gehouden,die 0-1 was een mooie verrassing

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: AZ - NEC

Bericht door jsentani »

Lindenholt schreef:
ronnyguitar schreef:goeie morgen harold...

heb je gelijk, als je 3 punten haalt bij de kaasunie, heb je (het team, de leiding en de fans)het niet verkeerd gedaan, alleen jammer van de nos samenvatting, erg pro az, daar lijkt het wel of we afgezien van het doelpunt, niet op de helft van az zijn geweest....
En dat zijn ze zeker wel,er was een fase in de 2e helft dat NEC het doel van AZ ook regelmatig onder vuur nam,dat AZ de betere ploeg was klopt maar vooral dankzij Babos werd de nu nul gehouden,die 0-1 was een mooie verrassing
Tijdens de periode van de tweede helft zei de NOS commentator wel dat AZ wankelde.

Ik zie trouwens een trend onstaan. Wedstrijden van NEC zijn met name leuk in de laatste 10 minuten :-)
Laatst gewijzigd door jsentani op zo 20 sep 2009, 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door Bernd »

Een diepe buiging is op z´n plaats. Vreemd: onze beste speler is voor lange tijd uitgeschakeld en gelijk na dat nieuws pakken we vier totaal niet ingecalculeerde punten. Leuk dat Davids scoort.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 1284
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 15:46
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door DJTEEF! »

BIESKE schreef:Lekker hoor..............thuis komen en dan 3 onverwachte punten bij kunnen schrijven. Ik kan rustig gaan slapen........thump up
Ik ben speciaal voor de gelegenheid nog harder gaan hakken.
Vuurwerk, trommel, megafoon... tijd voor meer sfeer!

paulus
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 21:33
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door paulus »

Ik heb alleen de samenvatting gezien en vanuit dat oogpunt moet ik zeggen dat we voorin wel tekort komen. Qua kansen zou je de wedstrijd dik moeten verliezen. Wel ben ik zeer tevreden over de inzet, mentaliteit en werklust, dat heeft ons de punten opgeleverd. Ik ben ervan overtuigd dat deze groep nog gaat groeien maar voorlopig missen we voorin nog daadkracht.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: AZ - NEC

Bericht door Wessel »

Inderdaad, qua kansen hadden we moeten verliezen. Als je ervan uitgaat dat gemiddeld zo'n 1 op de 3 kansen benut wordt, hadden we deze wedstrijd met 2-0 moeten verliezen. Anderzijds, de kansen van AZ ontstonden ook wel gelukkig. De kans dat een voorzet door de verdediging heengaat en bij een eigen speler terechtkomt, is vrij klein. Er zit altijd wel een tegenstander tussen. Toch had AZ dat geluk een keer of 5. Puur toeval. Zoiets gebeurt statistisch gezien eens op de zoveel keren. Op de "normale manier", dwz combinerend, wist AZ bijna geen gevaar te creeren. Dat mag Koeman zich aantrekken. AZ speelde eigenlijk niet sterk hoewl NEC verdedigend natuurlijk goed stond.

In feite vond ik NEC tegen Vitas beter spelen dan nu. Er werden toch wel erg veel onnodige fouten gemaakt en slordige passes gegeven. Dat zijn dan van die fases waarin teveel naar moeilijke oplossingen gezocht wordt en teveel risico in het spel wordt gelegd. Het verschil met AZ was soms groot. Die speelden simpele passjes over 3-4 meter naar een vrijstaande speler terwijl NEC vaak balverlies leed door te vlug de lange bal te spelen. Alleen Davids onttrok zich daaraan. Daarom in mijn ogen ook de Man Of The Field(MOF).

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door ronnyguitar »

reacties vleminckx, davids en lens

http://www.depers.nl/video/324528/Vlemi ... ebben.html#

(lens met stropdas,geen porum, lijkt wel een makelaar)
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: AZ - NEC

Bericht door jsentani »

11.45 eredivisielive 1, herhaling AZ-NEC, leuke opwarmer voor feyenoord-psv
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door bvg »

ronnyguitar schreef:goeie morgen harold...

heb je gelijk, als je 3 punten haalt bij de kaasunie, heb je (het team, de leiding en de fans)het niet verkeerd gedaan, alleen jammer van de nos samenvatting, erg pro az, daar lijkt het wel of we afgezien van het doelpunt, niet op de helft van az zijn geweest....
De NOS moet je niet serieus nemen. Kut omroep, erg jammer dat ze het voetbal weer hebben.

Natuurlijk was AZ wel iets beter, maar dat mag ook wel als je kijkt naar de spelers die ze in de selectie hebben. Zeer goed resultaat, 3 bonuspunten. En een klasseprestatie van het hele team!

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door benniewels »

Heeeeeeeeeel netjes en onverwachts !

Klasse !
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door CHEF »

Bernd schreef:Een diepe buiging is op z´n plaats. Vreemd: onze beste speler is voor lange tijd uitgeschakeld en gelijk na dat nieuws pakken we vier totaal niet ingecalculeerde punten. Leuk dat Davids scoort.
Ben jij er vanuit gegaan dat we in die glasbak gingen verliezen? Na 75 minuten dacht ik dat ook,maar vooraf had ik wel een 3tje verwacht.

Fritske NEC
Berichten: 505
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 19:46
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door Fritske NEC »

Lekkere overwinning! Laten we echter met beide benen op de grond blijven. Dit was een typische overwinning met de Neeskens' "verschroeide aarde" taktiek: Ruimtes klein houden, fel verdedigen, bij balbezit tempo uit de wedstrijd halen en op die manier de tegenstander "mentaal" afmatten om vervolgens toe te slaan. Als we straks tegen thuis tegen Heracles en Utrecht spelen dan zul je toch weer zelf het initiatief krijgen en dan denk ik dat we weer een groot probleem hebben.

Centrale duo en de keeper speelde een uitstekende pot evenals Davids. De rest was redelijk alleen Radomski maakte vaak de verkeerde keuzes. Laten we ook niet in het oog verliezen dat AZ eigenlijk totaal onherkenbaar was. Na 5 minuten was al duidelijk dat ze niet echt scherp waren. Traag, laag tempo. Die kansen in de laatste 10 minuten kwamen ook meer voort uit opportunisme en omdat NEC meer achteruit liep dan uit goed voetbal.

Duivelmann
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 05 aug 2009, 13:32
Contacteer:

Re: AZ - NEC

Bericht door Duivelmann »

Proficiat NEC!
Groeten uit mechelen (3-2 gewonnen, met 9 man)

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten