Trainer seizoen 09/10

paulus grave
Berichten: 153
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door paulus grave »

Jeroen schreef:Dit is nou weer typisch de media en het moeilijk lezen van supporters. NEC verwacht de nieuwe trainer binnen twee weken te presenteren. Al die nieuwskoppen dat NEC binnen twee weken de trainer presenteert... misschien was het maar een korte quote uit een heel interview met Aalbert. Straks is het 2 april en moet je de supporters weer horen...
Onzin, NEC zelf wil binnen 2 weken een nieuwe trainer aanstellen. Wat betreft het kopen/huren van spelers heeft te maken gehad met een deadline (transfer stop). NEC wilde een aantal spelers die uiteindelijk niet voor NEC hebben gekozen. Daarna zijn vanwege de deadline een paar paniek aankopen gedaan en deze pakten helaas verkeerd uit.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door Jeroen »

Ik weet niet waar jij het over hebt. Ik heb het over de interpretatie van de media.

Sjezus
Berichten: 1495
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door Sjezus »

Zullen we afspreken de naam Eric Meijer niet mee in verband te brengen met ons aller NEC? Het voorhoofd wat Frank de Boer heeft, zo'n lip heeft Eric Meijer. Heel apart maar bekijk het maar eens.
"Alles komt goed."

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door Bleum »

NEC wekt toch zelf deze verwachtingen door te zeggen dat ze deze maand een trainer willen presenteren? Daar valt weinig anders aan te interpreteren voor de media en de supporters. Enige verschil is dat het een verwachting is en geen deadline, maar dat laatste zie ik de media ook niet schrijven.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door Kanchelskis »

Brückner gaat het ook niet worden.. ;)

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7186
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door karlo »

ik ben onderhand bang dat de beoogde nieuwe trainer zich nog wel eens kon bedenken.
met onze zeer gemotiveerde spelersgroep.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7186
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door karlo »

Bleum schreef:NEC wekt toch zelf deze verwachtingen door te zeggen dat ze deze maand een trainer willen presenteren? Daar valt weinig anders aan te interpreteren voor de media en de supporters. Enige verschil is dat het een verwachting is en geen deadline, maar dat laatste zie ik de media ook niet schrijven.
volgens vi beslist koster binnen 2 weken
volgens nec presenteren ze de nieuwe trainer binnen 2 weken

1 plus 1 is koster.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
rasputin
Berichten: 2592
Lid geworden op: zo 06 jan 2008, 16:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door rasputin »

karlo schreef:
Bleum schreef:NEC wekt toch zelf deze verwachtingen door te zeggen dat ze deze maand een trainer willen presenteren? Daar valt weinig anders aan te interpreteren voor de media en de supporters. Enige verschil is dat het een verwachting is en geen deadline, maar dat laatste zie ik de media ook niet schrijven.
volgens vi beslist koster binnen 2 weken
volgens nec presenteren ze de nieuwe trainer binnen 2 weken

1 plus 1 is koster.
Zaakwaarnemer van Koster meldde maandag dat hij deze week zou melden wie het niet zou worden (van parta, graafschap en ons alles NEC)
#againstmodernfootball

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door BIESKE »

Uit het AD..........
Club Brugge wil Adrie Koster als trainer
AMSTERDAM - Adrie Koster is de belangrijkste kandidaat om volgend seizoen trainer te worden bij Club Brugge.

De oefenmeester die nu Jong Ajax traint, staat bovenaan de lijst van kandidaten voor de post.

Op dit moment is Jacky Mathijssen hoofdcoach bij Club, maar hij ligt al sinds december onder vuur. Zijn positie kwam verder in het geding na de pijnlijke 4-1 nederlaag van afgelopen zondag tegen AA Gent. Het bestuur heeft na lang crisisberaad aangegeven dat men tot en met morgen zeker met Mathijssen verder gaat. Die dag speelt Club Brugge de beladen streekderby tegen KV Kortrijk. Op dit moment staat Club derde in de Belgische Eerste Klasse op elf punten van koploper Standard.

De leiding van Club Brugge wil voor volgend seizoen een coach die de komende jaren de vele jonge spelers in de A-selectie beter maakt. Kosters contract bij Ajax loopt eind dit seizoen af. De geboren Zeeuw is sinds kort in gesprek met Ajax, dat graag met hem verder wil als coach van het belofteteam. Eind deze week wil Ajax duidelijkheid.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15942
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door pjottr »

Streep Koster maar door dus.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door burp »

die nieuwe trainer zal wel een 1 april grap van aalbers zijn :nut:

Jean Knipping
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 12 mar 2009, 10:52
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door Jean Knipping »

Fleuran als ik toch aan het plakken ben, je praat en denkt als een grijze muis vergelijkbaar met met Swart en Aalbers. Ik ben van mening, als het mag van je, dat wat goed is snel moet komen. NEC zit in een flow en daar moet je op inspelen. Je kunt wel de weg der geleidelijk kiezen, maar dan mis je mijn inziens die trein die maar eens in de zoveel jaar voorbij komt. Maar die grijze muizen hebben inderdaad al voor een jaar terug de weg der geleidelijkheid gekozen en dan slapen ze ook in : zie contract El Kabir, aantrekken John, miskoop Bouaouzan, geen vertrouwen in Radomski, de kilo`s van van Beukering. Fleuran blijf lekker slapen net zoals het technisch apparaat. De uitraling van onze club rustig en kalm en absoluut geen risico`s nemen.of te wel het etiket van Stilstaan is ........... vul het zelf maar.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door De Kletskop »

Jean Knipping schreef: NEC zit in een flow en daar moet je op inspelen. Je kunt wel de weg der geleidelijk kiezen, maar dan mis je mijn inziens die trein die maar eens in de zoveel jaar voorbij komt. Maar die grijze muizen hebben inderdaad al voor een jaar terug de weg der geleidelijkheid gekozen en dan slapen ze ook in.
jamaar een kaartje voor die trein kost een zak geld. En die is er niet.
Of jij moet een investeerder vinden die bereid is die zak mee te nemen?

Er wordt gewoon gehandelt naar de huidige mogelijkheden. Simpel.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door Danish Dynamite »

Jean Knipping schreef:Fleuran als ik toch aan het plakken ben, je praat en denkt als een grijze muis vergelijkbaar met met Swart en Aalbers. Ik ben van mening, als het mag van je, dat wat goed is snel moet komen. NEC zit in een flow en daar moet je op inspelen. Je kunt wel de weg der geleidelijk kiezen, maar dan mis je mijn inziens die trein die maar eens in de zoveel jaar voorbij komt. Maar die grijze muizen hebben inderdaad al voor een jaar terug de weg der geleidelijkheid gekozen en dan slapen ze ook in : zie contract El Kabir, aantrekken John, miskoop Bouaouzan, geen vertrouwen in Radomski, de kilo`s van van Beukering. Fleuran blijf lekker slapen net zoals het technisch apparaat. De uitraling van onze club rustig en kalm en absoluut geen risico`s nemen.of te wel het etiket van Stilstaan is ........... vul het zelf maar.
Zo dachten ze een aantal jaren geleden in arnep ook.....

Kick
Berichten: 391
Lid geworden op: za 26 jan 2008, 11:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door Kick »

Danish Dynamite schreef:
Jean Knipping schreef:Fleuran als ik toch aan het plakken ben, je praat en denkt als een grijze muis vergelijkbaar met met Swart en Aalbers. Ik ben van mening, als het mag van je, dat wat goed is snel moet komen. NEC zit in een flow en daar moet je op inspelen. Je kunt wel de weg der geleidelijk kiezen, maar dan mis je mijn inziens die trein die maar eens in de zoveel jaar voorbij komt. Maar die grijze muizen hebben inderdaad al voor een jaar terug de weg der geleidelijkheid gekozen en dan slapen ze ook in : zie contract El Kabir, aantrekken John, miskoop Bouaouzan, geen vertrouwen in Radomski, de kilo`s van van Beukering. Fleuran blijf lekker slapen net zoals het technisch apparaat. De uitraling van onze club rustig en kalm en absoluut geen risico`s nemen.of te wel het etiket van Stilstaan is ........... vul het zelf maar.
Zo dachten ze een aantal jaren geleden in arnep ook.....
Niet alleen in Arnep. We kunnen ons stadion geen tweede keer verkopen.
Swart als boegbeeld van NEC? Hij is niet eens een NEC'er!

hupie
Berichten: 1674
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door hupie »

Ik geloof dat alleen NEC een zak geld nodig heeft om te kunnen groeien. Groningen , Twente en NAC hadden dat aan het begin van hun groei proces naar subtopper ook niet. Ze hebben wel een groter stadion, maar dat verklaart het verschil in begroting maar voor een gedeelte. Zeker als je dit afzet tegen de investeerders die bij NEC wel geinvesteerd hebben. Ik denk dat een goed commercieel beleid en een goede scouting (in bijv. Scandinavie) veel meer kan bijdragen tot een stabiele groei tot subtopper. Dit vereist wel een doortastend bestuur met een beleid gericht op groei, en ik denk dat het daar een beetje aan schort. Om even naar het onderwerp terug te keren, nu Koster (gelukkig) waarschijnlijk niet doorgaat, nog maar weer gaan voor Verbeek,Everse of Koning, denk ik.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door Demtsjenko »

Jean Knipping schreef:Fleuran als ik toch aan het plakken ben, je praat en denkt als een grijze muis vergelijkbaar met met Swart en Aalbers. Ik ben van mening, als het mag van je, dat wat goed is snel moet komen. NEC zit in een flow en daar moet je op inspelen. Je kunt wel de weg der geleidelijk kiezen, maar dan mis je mijn inziens die trein die maar eens in de zoveel jaar voorbij komt. Maar die grijze muizen hebben inderdaad al voor een jaar terug de weg der geleidelijkheid gekozen en dan slapen ze ook in : zie contract El Kabir, aantrekken John, miskoop Bouaouzan, geen vertrouwen in Radomski, de kilo`s van van Beukering. Fleuran blijf lekker slapen net zoals het technisch apparaat. De uitraling van onze club rustig en kalm en absoluut geen risico`s nemen.of te wel het etiket van Stilstaan is ........... vul het zelf maar.
te gemakkelijk... de afgelopen 10 jaar hebben bewezen dat de weg der geleidelijkheid wel degelijk resultaat oplevert... kijk naar: het stadion, het eerste en tweede elftal, de jeugdopleiding, het trainingscomplex, het imago, toeschouwersaantallen, het soort spelers dat naar NEC komt, de professionalisering in de organisatie...

hiermee zeg ik niet dat er niet nog flinke slagen te maken zijn, maar iedereen weet dat onverantwoord snelle stijging tot bikkelharde daling kan leiden...

denummer1
Berichten: 203
Lid geworden op: do 24 jul 2008, 15:34
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door denummer1 »

De enige reden dat Aalbers naar buiten brengt dat ze voor het einde van de maand een nieuwe trainer "willen" presenteren is om voor de achterban te verbloemen dat e.e.a. veel te laat in gang is gezet. NEC moet het vermoedelijk hebben van transfervrije buitenkansjes. De gesprekken met transfervrije versterkingen zullen pas starten als de nieuwe trainer alles op een rijtje heeft gezet (terwijl dit normaliter al veel eerder is). Dat betekend mijns inziens dus dat NEC veel te traag heeft gereageerd op het vertrek van Been. Het spelersmateriaal levert Aalbers een dikke pluim op afgezet tegen de financiële mogelijkheden, maar het uitblijven van een trainer is schandelijk voor een professionele organisatie met ambities als NEC.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door De Kletskop »

denummer1 schreef:De enige reden dat Aalbers naar buiten brengt dat ze voor het einde van de maand een nieuwe trainer "willen" presenteren is om voor de achterban te verbloemen dat e.e.a. veel te laat in gang is gezet. NEC moet het vermoedelijk hebben van transfervrije buitenkansjes. De gesprekken met transfervrije versterkingen zullen pas starten als de nieuwe trainer alles op een rijtje heeft gezet (terwijl dit normaliter al veel eerder is). Dat betekend mijns inziens dus dat NEC veel te traag heeft gereageerd op het vertrek van Been. Het spelersmateriaal levert Aalbers een dikke pluim op afgezet tegen de financiële mogelijkheden, maar het uitblijven van een trainer is schandelijk voor een professionele organisatie met ambities als NEC.
jonge jonge jonge jonge wat weten we het weer.
Een reactie gebasseerd op lucht.

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3709
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door Justian »

denummer1 schreef:De enige reden dat Aalbers naar buiten brengt dat ze voor het einde van de maand een nieuwe trainer "willen" presenteren is om voor de achterban te verbloemen dat e.e.a. veel te laat in gang is gezet. NEC moet het vermoedelijk hebben van transfervrije buitenkansjes. De gesprekken met transfervrije versterkingen zullen pas starten als de nieuwe trainer alles op een rijtje heeft gezet (terwijl dit normaliter al veel eerder is). Dat betekend mijns inziens dus dat NEC veel te traag heeft gereageerd op het vertrek van Been. Het spelersmateriaal levert Aalbers een dikke pluim op afgezet tegen de financiële mogelijkheden, maar het uitblijven van een trainer is schandelijk voor een professionele organisatie met ambities als NEC.
:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door mschr »

denummer1 schreef:maar het uitblijven van een trainer is schandelijk voor een professionele organisatie met ambities als NEC.
Hmm... dan ben ik benieuwd naar wat je van PSV vindt. Dat zoekt nog langer naar een trainer. Een derderangs plattelandsvereniging van huisvrouwen wellicht?

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door K03N »

denummer1 schreef:maar het uitblijven van een trainer is schandelijk voor een professionele organisatie met ambities als NEC.
NEC is op zoek naar de best mogelijke trainer, en dat heeft tijd nodig...

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door arie1 »

als koster ook in belangstelling staat van veel meer clubs en o.a. club B , dan moet het toch wel een goede trainer zijn.
Al heeft ie misschien geen uitstraling, denk ik toch dat we echt wel blij mogen zijn als ie voor nec kiest

fleuran

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door fleuran »

Beste Jean, jij kunt wel een bepaald beeld van Aalbers, Swart, mijn persoontje en diverse N.E.C.-zaken proberen te schetsen en vast te houden, maar dat is dan misschien jouw eigen valkuil: je stopt iemand in een hokje, ziet vervolgens niet, dat je een zeer eenzijdig beeld schept, hebt geen oog voor de andere kanten van de betreffende personen/zaken en blijft dan volharden in je eenzijdigheid. Dat mag, geen probleem, maar je zult toch moeten accepteren, dat we daar door heen prikken!
Je verwart een beleid dat de weg van de geleidelijkheid volgt met “inslapen”, “geen risico’s nemen”, “stilstaan”. Weg der geleidelijkheid volgen houdt ook in: alert zijn op ontwikkelingen, verantwoorde risico’s nemen, degelijk financieel beleid, betrouwbaarheid, enz. Er zijn talloze bedrijven die succesvol die weg der geleidelijkheid hebben bewandelen en nog bewandelen. In de financiele wereld wordt nu weer gesproken over die geleidelijkheid, degelijkheid, betrouwbaarheid, verantwoorde risico’s nemen. En om bij het voetbalwereldje te blijven: hebben Heerenveen (vanuit de kelder van de eerste divisie vele jaren geleden tot de huidige positie) en AZ (ook vanuit de eerste divisie, een keer degradatie uit de eredivisie; een slecht seizoen 07/08) ook niet die weg van de geleidelijkheid gevolgd??
En, beste Jean, is het niet zo, dat N.E.C. geleerd heeft van de les van enkele jaren geleden (mislukte investeringen; verschil van mening tussen club en enkele investeerders; en zeer grote financiële problemen); het beleid werd veranderd; goede samenwerking met investeerders; degelijk financieel beleid (nog altijd een kwetsbare situatie). En denk je nu echt, dat N.E.C. niet alle mogelijke moeite zal (blijven) doen om “alles uit die flow” te halen?? Natuurlijk wel, maar N.E.C. heeft dat geheel in eigen hand (o.a. afhankelijk van de gemeente i.v.m. de uitbreiding van het stadion; toch ook behoorlijk afhankelijk van de financiele inbreng van de investeerders; die investeerders zijn baas over hun geld en net N.E.C.).
Dat er nu wat perikelen zijn met Radomski, El Kabir e.a. is vervelend en jammer, maar het zijn m.i. toch normale perikelen in een menselijke voetbalorganisatie. De prima trainer Jans heeft zijn problemen gehad met Powel en Meerdink en zo zijn er veel meer voorbeelden te geven. En die zaken komen tegenwoordig uitgebreid in de pers en op allerlei web-sites. Zwaar overtrokken. Ze doen aan het goede imago, dat N.E.C. nu heeft, m.i. niet veel af.
Beste Jean, Peter Wisgerhof, merkt in een interview in VI op, dat a/ Twente een paar stappen voor ligt op N.E.C. (is bekend), en b/ dat N.E.C. ook een enorme ontwikkeling heeft doorgemaakt. N.E.C. heeft dus niet stilgezeten en zit nog steeds niet stil en kan vervolgens volgens de weg der geleidelijkeid die paar stappen richting Twente gaan zetten. Dat is precies de ambitie die N.E.C voor de lange termijn voor ogen heeft!
Tot slot, beste Jean, ik heb niet de pretentie je te overtuigen, integendeel; ik wil gewoon mijn bijdrage leveren aan het gesprek/de discussie!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Trainer seizoen 09/10

Bericht door mschr »

arie1 schreef:als koster ook in belangstelling staat van veel meer clubs en o.a. club B , dan moet het toch wel een goede trainer zijn.
Al heeft ie misschien geen uitstraling, denk ik toch dat we echt wel blij mogen zijn als ie voor nec kiest
Nee. Dit is een redenering van lik-me-vestje. Geen club wilde vorig seizoen Vadocz hebben. Vadocz was zo wanhopig dat ie bij NEC ging voetballen. Moesten we toen teleurgesteld geraakt zijn omdat een speler bij NEC ging spelen die niemand wilde hebben? Stefan Jansen en Tim Janssen stonden volop in de belangstelling toen zij bij NEC tekenden. Zijn dat spelers met wie we blij zouden moeten zijn?

Dat Koster gewild is bij vele clubs, bewijst alleen maar dat men bij die vele clubs weinig aan huiswerk doet. Koster is overal geflopt. Dat zou jij toch moeten weten.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten