Spandoeken

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Spandoeken

Bericht door Mavage »

Naarmate N.E.C. steeds populairder lijkt te worden, heb ik ook het idee gekregen dat steeds meer mensen er aandacht aan gaan geven: we hebben steeds meer spandoeken! Ideaal!

Wie de tijd neemt om op de site van Legio te kijken, ziet vele foto's van verschillende spandoeken, maar vele spandoeken van jaren geleden zijn (hoe mooi sommigen ook waren) verdwenen. Weet iemand hoe dat kan?

Spandoeken als onderwerp bedoelde ik eigenlijk om wat meer informatie te krijgen over de mensen die de doeken gemaakt hebben. Er hangen er zooo veel! Dus, bij deze mijn vraag: wie heeft er een doek hangen en welke?
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
Paranoia
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:13
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Paranoia »

Waar is het "HazenKamp Nijmegen" doek gebleven, dat geplastificeerde doek dat altijd voor vak H hing?

Jeffrey
Berichten: 129
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 07:55
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Jeffrey »

Is gejat.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Harold Bastiaans »

:bigcry: kosste klauwen met geld...
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

peetje
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 01 dec 2008, 16:19
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door peetje »

Wij zijn ook van die enthousiaste spandoek makers.
wij hebben sinds dit seisoen 2 seizoenskaarten voor vak E.
1 voor onze zoon en 1 voor mij of mijn man(wisselen af)
Nu is mijn man druk in de weer geweest met 2 spandoeken.
1 spandoek hangt er voor Youssef, die hangt er nu een paar weken.
De ander is voor onze zoon Dennis (9jaar) en zijn vriendje Jeroen om hun geliefde club te steunen.
Nu heeft mijn man die donderdag voor de wedstrijd opgehangen tegen Tottenham hotspur.
Hij is veel vuldig in beeld geweest op tv.
Dus super trots allemaal.
ALleen hing er een stok onderaan los na de wedstrijd,hij heeft geprobeert het te maken maardat ging toen niet.
Gisteren tegen Volendam spullen mee genomen om het spandoek te repareren.
is het hele spandoek weggehaalt!!!! :angryfire:
Natuurlijk lag er geen briefje bij.
Aan verschillende stewards gevraagd maar na rond bellen kon niemand ons verder helpen.
gelijk naar NEC gemaild en kregen vandaag antwoord dat het hangen van spandoeken op eigen risico is.
En dat ze na navragen niet konden zeggen wat er gebeurt is.
Waarschijnlijk weggehaald door een medesupporter :roll:
Wij zijn hier ontzetten kwaad over, heel veel uren werk zitten er in, alles is nml met stift geschreven en ingekleurd.
veel tijd en liefde in gestoken en nu willen ze beweren dat een supporter dat verwijderd heeft, mij lijkt dat sterk niemand heeftwat aan dat spandoek er staan namen op dus wat moet je ermee.
Als het door NEc verwijderd is prima maar zeg het dan eerlijk en gooi het niet weg, er zit zoveel tijd in dan bewaar je dat toch?
Hadden we hem weer mee naar huis genomen.
Het schijnt volgens NEC vaker voor te komen :angryfire:
Mijn zoontje is hier natuurlijk erg verdrietig over, heeft er 1 wedstrijd mogen hangen.
Oja Nec hoopt dat we toch weer een mooi spandoek gaan maken :roll: nou denk het niet als het zomaar zonder reden verdwijnt!!!!

groetjes Peetje
Laatst gewijzigd door peetje op ma 01 dec 2008, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door jpnec »

peetje schreef:Wij zijn ook van die enthousiaste spandoek makers.
wij hebben sinds dit seisoen 2 seizoenskaarten voor vak E.
1 voor onze zoon en 1 voor mij of mijn man(wisselen af)
Nu is mijn man druk in de weer geweest met 2 spandoeken.
1 spandoek hangt er voor Youssef, die hangt er nu een paar weken.
De ander is voor onze zoon Dennis (9jaar) en zijn vriendje Jeroen om hun geliefde club te steunen.
Nu heeft mijn man die donderdag voor de wedstrijd opgehangen tegen Tottenham hotspur.
Hij is veel vuldig in beeld geweest op tv.
Dus super trots allemaal.
ALleen hing er een stok onderaan los na de wedstrijd,hij heeft geprobeert het te maken maardat ging toen niet.
Gisteren tegen Volendam spullen mee genomen om het spandoek te repareren.
is het hele spandoek weggehaalt!!!! :angryfire:
Natuurlijk lag er geen briefje bij.
Aan verschillende stewards gevraagd maar na rond bellen kon niemand ons verder helpen.
gelijk naar NEC gemaild en kregen vandaag antwoord dat het hangen van spandoeken op eigen risico is.
En dat ze na navragen niet konden zeggen wat er gebeurt is.
Waarschijnlijk weggehaald door een medesupporter :roll:
Wij zijn hier ontzetten kwaad over, heel veel uren werk zitten er in, alles is nml met stift geschreven en ingekleurd.
veel tijd en liefde in gestoken en nu willen ze beweren dat een supporter dat verwijderd heeft, mij lijkt dat sterk niemand heeftwat aan dat spandoek er staan namen op dus wat moet je ermee.
Als het door NEc verwijderd is prima maar zeg het dan eerlijk en gooi het niet weg, er zit zoveel tijd in dan bewaar je dat toch?
Hadden we hem weer mee naar huis genomen.
Het schijnt volgens NEC vaker voor te komen :angryfire:
Mijn zoontje is hier natuurlijk erg verdrietig over, heeft er 1 wedstrijd mogen hangen.
Oja Nec hoopt dat we toch weer een mooi spandoek gaan maken :roll: nou denk het niet als het zomaar zonder reden verdwijnt!!!!

groetjes Peetje
Allemaal heel vervelend maar waarom gebruik je blauwe letters?

André J.
Berichten: 67
Lid geworden op: di 14 okt 2008, 14:39
Locatie: Ewijk
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door André J. »

peetje schreef:Wij zijn ook van die enthousiaste spandoek makers.
wij hebben sinds dit seisoen 2 seizoenskaarten voor vak E.
1 voor onze zoon en 1 voor mij of mijn man(wisselen af)
Nu is mijn man druk in de weer geweest met 2 spandoeken.
1 spandoek hangt er voor Youssef, die hangt er nu een paar weken.
De ander is voor onze zoon Dennis (9jaar) en zijn vriendje Jeroen om hun geliefde club te steunen.
Nu heeft mijn man die donderdag voor de wedstrijd opgehangen tegen Tottenham hotspur.
Hij is veel vuldig in beeld geweest op tv.
Dus super trots allemaal.
ALleen hing er een stok onderaan los na de wedstrijd,hij heeft geprobeert het te maken maardat ging toen niet.
Gisteren tegen Volendam spullen mee genomen om het spandoek te repareren.
is het hele spandoek weggehaalt!!!! :angryfire:
Natuurlijk lag er geen briefje bij.
Aan verschillende stewards gevraagd maar na rond bellen kon niemand ons verder helpen.
gelijk naar NEC gemaild en kregen vandaag antwoord dat het hangen van spandoeken op eigen risico is.
En dat ze na navragen niet konden zeggen wat er gebeurt is.
Waarschijnlijk weggehaald door een medesupporter :roll:
Wij zijn hier ontzetten kwaad over, heel veel uren werk zitten er in, alles is nml met stift geschreven en ingekleurd.
veel tijd en liefde in gestoken en nu willen ze beweren dat een supporter dat verwijderd heeft, mij lijkt dat sterk niemand heeftwat aan dat spandoek er staan namen op dus wat moet je ermee.
Als het door NEc verwijderd is prima maar zeg het dan eerlijk en gooi het niet weg, er zit zoveel tijd in dan bewaar je dat toch?
Hadden we hem weer mee naar huis genomen.
Het schijnt volgens NEC vaker voor te komen :angryfire:
Mijn zoontje is hier natuurlijk erg verdrietig over, heeft er 1 wedstrijd mogen hangen.
Oja Nec hoopt dat we toch weer een mooi spandoek gaan maken :roll: nou denk het niet als het zomaar zonder reden verdwijnt!!!!

groetjes Peetje
was bij ons in vak Z ook mensen naast ons hadden van eredevisie live een spandoek met GOAL er op en die ook weg gejat

peetje
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 01 dec 2008, 16:19
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door peetje »

Ik vind dit wel een vreemde zaak hoor, je gaat toch niet zomaar spandoeken verwijderen?

FabianNEC
Berichten: 636
Lid geworden op: di 21 aug 2007, 17:07
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door FabianNEC »

http://www.nec-nijmegen.nl/img/gallerie ... width=1024

Ik heb deze gemaakt. Het is op van die Eredivisie-Live doeken, een dunne vlaggenstof. We hebben het gespoten met sneldrogende graffiti, maar er gaat behoorlijk veel tijd in zitten om zo'n ding te maken.
Hij hangt bij de trap naar vak K, omdat verder de hele Gofferttribune al vol hangt...

Ik wist dat er spandoeken gestolen werden, dus ik neem hem na de wedstrijd weer mee naar huis ;)

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Mavage »

Was eigenlijk van plan hem op te hangen met staaldraad en een simpel hangslot om dat te voorkomen.. natuurlijk zal N.E.C. zeggen dat het niet mag etc, maar daar komen we dan wel weer uit;)
Energy and persistence conquer all things.

Sjezus
Berichten: 1496
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Sjezus »

peetje schreef:Ik vind dit wel een vreemde zaak hoor, je gaat toch niet zomaar spandoeken verwijderen?
Peetje, raar inderdaad. Ik ga hier even over nadenken.
"Alles komt goed."

Sjezus
Berichten: 1496
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Sjezus »

Zo, heb er even over nagedacht en ik heb hier geen mening over. Succes Peetje!
"Alles komt goed."

peetje
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 01 dec 2008, 16:19
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door peetje »

nou bedankt voor het nadenken :roll:

Gebruikersavatar
fr@nk
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:06
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door fr@nk »

Ik vind het misselijkmakend. Mensen nemen de moeite om een mooi
spandoek te maken en dan wordt hij gejat.

Het HKN doek mis ik toch wel in het stadion.
Misschien geld inzamelen voor een nieuwe?
Paar vakken langs, iedereen 1 eurotje :cheer:

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door eniesee-elst »

fr@nk schreef:Ik vind het misselijkmakend. Mensen nemen de moeite om een mooi
spandoek te maken en dan wordt hij gejat.

Het HKN doek mis ik toch wel in het stadion.
Misschien geld inzamelen voor een nieuwe?
Paar vakken langs, iedereen 1 eurotje :cheer:
spandoeken verdwijnen regelmatig. lijkt me sterk dat nec die verwijderd want waarom? Is het stadion dan zo slecht beveiligd dat ze er maarzo inkunnen?

tbKers
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 15 jun 2008, 23:01
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door tbKers »

eniesee-elst schreef:
fr@nk schreef:Ik vind het misselijkmakend. Mensen nemen de moeite om een mooi
spandoek te maken en dan wordt hij gejat.

Het HKN doek mis ik toch wel in het stadion.
Misschien geld inzamelen voor een nieuwe?
Paar vakken langs, iedereen 1 eurotje :cheer:
spandoeken verdwijnen regelmatig. lijkt me sterk dat nec die verwijderd want waarom? Is het stadion dan zo slecht beveiligd dat ze er maarzo inkunnen?
Ja, je wordt als het ware uitgenodigd zo het stadion in te kunnen. Ik ben al een paar keer langs de oude Hazenkamp-poort gelopen en kon zo de gracht in en zelfs de tribunes op als ik had gewild. Misschien verklaart dit een hoop?

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Spandoeken

Bericht door jsentani »

FabianNEC schreef:http://www.nec-nijmegen.nl/img/gallerie ... width=1024

Ik heb deze gemaakt. Het is op van die Eredivisie-Live doeken, een dunne vlaggenstof. We hebben het gespoten met sneldrogende graffiti, maar er gaat behoorlijk veel tijd in zitten om zo'n ding te maken.
Hij hangt bij de trap naar vak K, omdat verder de hele Gofferttribune al vol hangt...

Ik wist dat er spandoeken gestolen werden, dus ik neem hem na de wedstrijd weer mee naar huis ;)
Mijn kinderen willen ook nog een spandoek maken, waar koop je die graffiti?
En heb je die brug eerst getekend en afgeplakt?
Gaaaaaf spandoek trouwens!! :tu:
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Mavage »

Dan nog.. Die doeken horen niet weggehaald te worden, diefstal gebeurt niet aan de kant van de Waal..

Heb het idee dat de Goffert-tribune geen last heeft hiervan -> hangen al een tijdje dezelfde doeken? Belachelijk dat dingen verdwijnen.. Los van het feit dat er geld (verf/doek) in zit, kost het enorm veel tijd..
Energy and persistence conquer all things.

KoEn NmGn
Berichten: 50
Lid geworden op: do 28 jun 2007, 19:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door KoEn NmGn »

ons spandoek is ook gejat (NEC NBO) en daar baal ik een jaar na dato nog altijd goed van. en er zijn er nog veel en veel meer gejat. je kan blijkbaar zo het stadion in. zolang NEC het stadion niet fatsoenlijk beveiligd maak ik niks meer. ongelooflijk eigenlijk, iedereen kan zo zijn gang gaan. enige vreemde eraan vind ik dat je nooit doeken terugziet op internet of in uitvakken. anti-NEC-supporters willen die dingen dan toch showen? of NEC supporters die inmiddels een half museum aan vlaggen hebben liggen? tja, zou vreemd zijn, maar het kan. of zijn er partijen die er belang bij hebben dat er niet al teveel spandoeken hangen en ze daarom weghalen? bijvoorbeeld omdat die voor andere dingen hangen? ik vertrouw er maar op van niet.

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Mavage »

De helft van de Hazenkampzijde is door N.E.C. beschikbaar gesteld voor reclameborden..
Energy and persistence conquer all things.

FabianNEC
Berichten: 636
Lid geworden op: di 21 aug 2007, 17:07
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door FabianNEC »

jsentani schreef:
FabianNEC schreef:http://www.nec-nijmegen.nl/img/gallerie ... width=1024

Ik heb deze gemaakt. Het is op van die Eredivisie-Live doeken, een dunne vlaggenstof. We hebben het gespoten met sneldrogende graffiti, maar er gaat behoorlijk veel tijd in zitten om zo'n ding te maken.
Hij hangt bij de trap naar vak K, omdat verder de hele Gofferttribune al vol hangt...

Ik wist dat er spandoeken gestolen werden, dus ik neem hem na de wedstrijd weer mee naar huis ;)
Mijn kinderen willen ook nog een spandoek maken, waar koop je die graffiti?
En heb je die brug eerst getekend en afgeplakt?
Gaaaaaf spandoek trouwens!! :tu:
Bedankt. De graffiti was het merk Montana Cans. Ik heb het gekocht op vakantie in Belgie, maar bij een betere hobby/verfwinkel zal het vast ook wel te koop zijn. Eerst hebben we de hoekige delen afgeplakt, en daarna de boog ook afgeplakt. Omdat deze verf niet snel droogt, kruipt de verf niet onder de tape :tu:
Als ik nog kan helpen met verdere tips hoor ik het wel? ;)

peetje
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 01 dec 2008, 16:19
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door peetje »

Er zit inderdaad zoveel urenwerk in , en bij ons hing hij maar 1 wedstrijd echt heel erg.
En er stonden alleen maar 2 namen op van kinderen als er nu een mooi logo van NEC op zou staan, maar hier heeft gewoon niemand wat aan.
Het is toch triest gesteld dat je het aan een ketting moet leggen of elke wedstrijd weer mee naar huis moet nemen.
Maar dat je zo makkelijk in het stadion kunt komen wist ik niet dat is dan ook een zeer kwalijke zaak.

Gebruikersavatar
Jeroenmgn
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:23
Locatie: Nijmegen(NBO)
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Jeroenmgn »

Mavage schreef:De helft van de Hazenkampzijde is door N.E.C. beschikbaar gesteld voor reclameborden..
Het zet je toch aan het denken dit soort dingen idd..zou het een soort van beleid zijn om steeds de spandoeken weg te halen zodat er straks niks meer hangt en je dus reclameborden kan ophangen zonder gezeik.. kan me nml niet voorstellen dat er mensen zijn die een doekje met namen van kinderen zouden jatten.

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door NEC4EVER »

Van ons (Legio Noviomagum) zijn ook meerdere doeken gestolen/verdwenen.... en van mij persoonlijk (Doeluh = RIF) ook! Erg vreemd allemaal, maar goed... je kunt het stadion inderdaad zo in. Als je wil sta je binnen 10 min. op het veld. :bigcry:

Gebruikersavatar
Jeroenmgn
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:23
Locatie: Nijmegen(NBO)
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Jeroenmgn »

NEC4EVER schreef:Van ons (Legio Noviomagum) zijn ook meerdere doeken gestolen/verdwenen.... en van mij persoonlijk (Doeluh = RIF) ook! Erg vreemd allemaal, maar goed... je kunt het stadion inderdaad zo in. Als je wil sta je binnen 10 min. op het veld. :bigcry:
Maar hebben ze bij NEC geen beelden neem aan dat er wel beveiliging is in het stadion. Anders kunnen er ook andere dingen gedaan worden dan alleen maar een doekje jatten. Daarom denk ik ook dat er mensen binnen NEC zijn die het eigenlijk niet zo erg vinden dat er doeken verdwijnen volgens mij zien die liever alleen maar borden langs de zijkant.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten