Spandoeken

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Mavage »

MarcoNMGN schreef: :lol:
Ik vind het overigens geen probleem dat er geel in het spandoek zit!
Het is een duidelijk NEC spandoek en hou wel van strip/tekenfilm figuurtjes
Wow, zelfs jij vindt het niet erg! ;)

Mensen, kom op, het is inmiddels wel duidelijk dat er een aantal (durf de verhouding niet te noemen) die er serieus niet blij mee zouden zijn. Als het dan zo erg is, dan houd ik hem wel gewoon thuis hoor. Als er gesproken moet worden over een 'traditie' en 'nog nooit gebeurd', dan ben ik niet degene die daar een einde aan gaat maken. Hoewel ik het eigenlijk zeikerig, hypocriet en kleinzielig vind, zal ik het niet ophangen.

De vraag waar The Simpsons vandaan komen, komt eigenlijk van het originele idee, wat inderdaad met Van Beukering was. De overeenkomsten tussen Homer & Beuk ga ik hier niet uitleggen, lijkt me overbodig. Toen ik die echter in lichte lijnen had uitgeprobeerd, bleek het redelijk onleesbaar (dan had het doek breder moeten zijn). Vandaar de switch.

Nou, einde discussie.
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4473
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Jeffry74 »

SamSam schreef:
Jeffry74 schreef:
SamSam schreef:Tiel schreef:
Omdat hij geel (zwart) is en het hele doek verpest. Werkelijk spuuglelijk doek met dat poppetje erop. Mag toch hopen dat hij voor de aftrap verwijderd wordt. . We zijn geen Willem 2 met stripfiguren (nog geel zwart ook) op spandoeken.


Dat heb ik dus wel Jeffry ;)
Waarom plaats je deze quote bij mij? zucht...

Ik heb die tekst niet getyped zoals je kunt zien. Nu weet ik zeker dat je niet goed genoeg gelezen hebt.
Nee, maar jou reacties vielen wel te vergelijken met die van Tiel. Ze waren misschien iets genuanceerder, maar kwam op hetzelfde neer.

Eigenlijk was mijn reactie ook iets meer tegen Tiel gericht ;)

:tu:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

tijnec
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 22 jun 2009, 15:31
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door tijnec »

Waar komt het Tshibamba doek nou eigelijk te hangen?

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Mavage »

tijnec schreef:Waar komt het Tshibamba doek nou eigelijk te hangen?
Thuis aan het balkon.
Energy and persistence conquer all things.

Gebruikersavatar
hoMer
Berichten: 860
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:23
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door hoMer »

Mavage schreef:
tijnec schreef:Waar komt het Tshibamba doek nou eigelijk te hangen?
Thuis aan het balkon.
Nee hoor, jij hant hem gewoon maar mooi in het stadion op. Als de mensen hier het er niet mee eens zijn maken ze maar mooi een eigen spandoek. Dan voel ik me altijd een beetje vertegenwoordigd in het stadion als ik er niet ben.
Daar doet hoMer dus niet aan mee

Gebruikersavatar
nectillidie
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:09
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door nectillidie »

Samnec schreef:
Mavage schreef:
Samnec schreef:Sorry maar ik kan de foto niet bekijken.
ligt dat aan mij of wat?
:sjaal:
Geen idee, hij leek goed gegaan te zijn. Even een andere optie:

Afbeelding

Ah, mijn voorliefde voor The Simpsons is groot. Ik bedacht me alleen in een later stadium pas, hoeveel geel/zwart er zo op zou staan. Maar goed, foutje, zal niet weer gebeuren. ;) Het Nijmegen-doek zal zodoende geen Simpsons bevatten.
Gezien.

Mooi spandoek!
Complimenten :thumbsup:
:sjaal:
:withstupid:

Goed bezig, mogen velen volgen met eigen doeken. Goffert mag lekker volhangen van mij!

Gebruikersavatar
nmgnn
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 20:25
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door nmgnn »

ik ga er ook een maken

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3171
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door denniesee »

nmgnn schreef:ik ga er ook een maken
met homer?? :mrgreen:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door BiT »

Gewoomn ophangen Mavage!

Laat die jankerds maar janken. :td:
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
yeah
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 12 nov 2008, 17:28
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door yeah »

BiT schreef:Gewoomn ophangen Mavage!

Laat die jankerds maar janken. :td:
idd, maakt toch geen zak uit dat beetje geel/zwart?

ik ga binnekort ook weer een spandoek maken :mrgreen:
Never Say Never

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door MarcoNMGN »

Goed bezig, want in het stadion komen steeds minder mogelijkheden aangezien NEC de reclame borden steeds verder uitbreid!
Bjorn

ernie

Re: Spandoeken

Bericht door ernie »

Mooi spandoek van tshibamba!

Gebruikersavatar
JiaYo
Berichten: 218
Lid geworden op: di 26 aug 2008, 12:20
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door JiaYo »

Leuk spandoek! Zeker ophangen in het stadion, Mavage!
Fuck it...Vroeger waren geel en zwart de kleuren van Nijmegen. Die antipathie tegen een kleurencombinatie getuigt enkel van bekrompenheid en is dus niks om je druk over te maken.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door bertje »

Zou het jammer vinden als je het spandoek door een paar mensen niet gaat ophangen.. Maarja eigen keus ik vind hem zeker mooi en is volgens mij ook de 1e voor Tshibamba..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

ernie

Re: Spandoeken

Bericht door ernie »

Nou het zusje van Joel Thsibamba is al helemaal gek van je spandoek Mavage.
Ik liet een foto zien en ze vond hem echt super super mooi.
Heb je je goede daad gedaan voor vandaag ;)

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Danish Dynamite »

denniesee schreef:
SamSam schreef:
denniesee schreef:vind ik ook niet kunnen, die traditie moet je gewoon in ere houden
anti-geelswert!!
Dus je kijkt ook nooit de simpsons, en hebt het nooit gekeken?
Als je ergens een poster van de simpsons ziet, verscheur je hem?
nee, en waarom zou ik er naar kijken, ik heb wel wat beters te doen met mijn leven als naar de simpsons kijken

ik heb in mijn hele leven nog nooit iets geelswert gezien op een spandoek bij NEC, hoewel dit niet echt zo op zou vallen...
Dan ben je dus nog niet zo oud..... ;)

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Harold Bastiaans »

Danish Dynamite schreef:
denniesee schreef:
SamSam schreef:
denniesee schreef:vind ik ook niet kunnen, die traditie moet je gewoon in ere houden
anti-geelswert!!
Dus je kijkt ook nooit de simpsons, en hebt het nooit gekeken?
Als je ergens een poster van de simpsons ziet, verscheur je hem?
nee, en waarom zou ik er naar kijken, ik heb wel wat beters te doen met mijn leven als naar de simpsons kijken

ik heb in mijn hele leven nog nooit iets geelswert gezien op een spandoek bij NEC, hoewel dit niet echt zo op zou vallen...
Dan ben je dus nog niet zo oud..... ;)
:withstupid:

Wat zullen vele het zwaar gehad hebben met die CSS bij, en in de jaren 80 met dat geel zwarte shirt...
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Bleum »

Daar had ik inderdaad veel moeite mee ;)
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Harold Bastiaans »

Bleum schreef:Daar had ik inderdaad veel moeite mee ;)
Moet je eigenlijk ook die smilies niet gebruiken..... :yes:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1558
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door NEC4EVER »

Gewoon de DTH smilies gebruiken voortaan
Afbeelding

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Bleum »

NEC4EVER schreef:Gewoon de DTH smilies gebruiken voortaan
Afbeelding
:withstupid: :mrgreen:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

fleuran

Re: Spandoeken

Bericht door fleuran »

Over inspraak gesproken: de leden van N.E.C. hebben destijds tijdens de Algemene ledenvergadering in grote meerderheid besloten om in dat gele shirt te gaan voetballen. Met een vriend hebben we tijdens die vergadering geprobeerd om de mede-leden te overtuigen niet voor dat shirt te kiezen, maar we kregen geen poot aan de grond. Overigens, ik heb een aantal jaren met plezier in dat shirt gevoetbald, zoals ik dat ook deed in het bekende balken-shirt (de breedte van de groene balk was wisselend en ook de kleur groen was niet steeds hetzelfde) en ook in het rode shirt (met embleem)/zwarte broek en groene kousen. Bij de wedstrijden in de A-selectie speelden we zo af en toe ook helemaal in het wit (met embleem). We vonden dat toch wel iets hebben! Ik vind het huidige shirt uitstekend; in ieder geval moet het rood, groen, zwart voor ALTIJD blijven. Echt een unieke kleurencombinatie in het voetbalwereldje (samen met W.A.V.V.).

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door LT »

fleuran schreef:Over inspraak gesproken: de leden van N.E.C. hebben destijds tijdens de Algemene ledenvergadering in grote meerderheid besloten om in dat gele shirt te gaan voetballen. Met een vriend hebben we tijdens die vergadering geprobeerd om de mede-leden te overtuigen niet voor dat shirt te kiezen, maar we kregen geen poot aan de grond. Overigens, ik heb een aantal jaren met plezier in dat shirt gevoetbald, zoals ik dat ook deed in het bekende balken-shirt (de breedte van de groene balk was wisselend en ook de kleur groen was niet steeds hetzelfde) en ook in het rode shirt (met embleem)/zwarte broek en groene kousen. Bij de wedstrijden in de A-selectie speelden we zo af en toe ook helemaal in het wit (met embleem). We vonden dat toch wel iets hebben! Ik vind het huidige shirt uitstekend; in ieder geval moet het rood, groen, zwart voor ALTIJD blijven. Echt een unieke kleurencombinatie in het voetbalwereldje (samen met W.A.V.V.).
En Glentoran en één of ander Oostenrijks clubje... ;)

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Spandoeken

Bericht door Harold Bastiaans »

LT schreef:
fleuran schreef:Over inspraak gesproken: de leden van N.E.C. hebben destijds tijdens de Algemene ledenvergadering in grote meerderheid besloten om in dat gele shirt te gaan voetballen. Met een vriend hebben we tijdens die vergadering geprobeerd om de mede-leden te overtuigen niet voor dat shirt te kiezen, maar we kregen geen poot aan de grond. Overigens, ik heb een aantal jaren met plezier in dat shirt gevoetbald, zoals ik dat ook deed in het bekende balken-shirt (de breedte van de groene balk was wisselend en ook de kleur groen was niet steeds hetzelfde) en ook in het rode shirt (met embleem)/zwarte broek en groene kousen. Bij de wedstrijden in de A-selectie speelden we zo af en toe ook helemaal in het wit (met embleem). We vonden dat toch wel iets hebben! Ik vind het huidige shirt uitstekend; in ieder geval moet het rood, groen, zwart voor ALTIJD blijven. Echt een unieke kleurencombinatie in het voetbalwereldje (samen met W.A.V.V.).
En Glentoran en één of ander Oostenrijks clubje... ;)
En een italiaans clubje Ternana oid

En heel afrika speelt in grz
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

jbnmgn

Re: Spandoeken

Bericht door jbnmgn »

MarcoNMGN schreef:Goed bezig, want in het stadion komen steeds minder mogelijkheden aangezien NEC de reclame borden steeds verder uitbreid!
Is er al eens op een supportersavond gesproken over die reclame borden? Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat ook daar de commercie het gaat winnen van de creativiteit van de supporters. Dan duurt het niet lang meer voordat wij geen enkele mogelijkheid meer overhouden om onze spandoeken te laten zien. Ik geloof ook niet dat er (veel) andere clubs zijn waar ze het de supporters zo onmogelijk maken om spandoeken te tonen als bij NEC.

Dus geacht bestuur: TOON EENS BALLEN, LAAT DIE RECLAME BORDEN VALLEN. :mrgreen:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten