Youssef El-Akchaoui

jazeker
Berichten: 1197
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 13:24
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door jazeker »

Eniesee schreef:
harold schreef:
Eniesee schreef:
Sanne schreef:Zou Twente nu El-Ak willen nu Braafheid waarschijnlijk naar Ajax gaat...
Ja dat weet ik zeker
Maar op vi.nl staat dat ze met Gercaliu van Salzburg bezig zijn...
kan zijn natuurlijk dat ze meerdere opties hebben (dat lijkt me heel waarschijnlijk) maar el ak staat ook zeker in de belangstelling
Klopt, El ak is zelfs hun eerste keus naar wat ik opgevangen heb... Met die andere gozer heeft twente nog geen contact gehad. Speelt dus ook nog niet concreet.

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door bvg »

jazeker schreef:
Eniesee schreef:
harold schreef:
Eniesee schreef:
Sanne schreef:Zou Twente nu El-Ak willen nu Braafheid waarschijnlijk naar Ajax gaat...
Ja dat weet ik zeker
Maar op vi.nl staat dat ze met Gercaliu van Salzburg bezig zijn...
kan zijn natuurlijk dat ze meerdere opties hebben (dat lijkt me heel waarschijnlijk) maar el ak staat ook zeker in de belangstelling
Klopt, El ak is zelfs hun eerste keus naar wat ik opgevangen heb... Met die andere gozer heeft twente nog geen contact gehad. Speelt dus ook nog niet concreet.
Mooi zo, verkopen voor een miljoen en een andere goede linksback transfervrij ophalen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door Juul »

jazeker schreef:
Klopt, El ak is zelfs hun eerste keus naar wat ik opgevangen heb...
Lijkt me logisch omdat El-Akch een betere speler is dan Braafheid. Net zoals Wisgerhof een betere speler is dan Wielaert. Die clausules komen NEC duur te staan. NEC is een makkelijke visvijver voor Twente.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door BIESKE »

Juul schreef:
jazeker schreef:
Klopt, El ak is zelfs hun eerste keus naar wat ik opgevangen heb...
Lijkt me logisch omdat El-Akch een betere speler is dan Braafheid. Net zoals Wisgerhof een betere speler is dan Wielaert. Die clausules komen NEC duur te staan. NEC is een makkelijke visvijver voor Twente.
Niet de hele tijd schoppen omdat er clausules in staan. Braafheid vertrekt om precies dezelfde reden nu bij Twente, dus dit is niet iets "des NEC's", om het maar in goed Nederlands te zeggen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door Juul »

BIESKE schreef:Niet de hele tijd schoppen
Volgens mij heb ik het keurig verwoord, dus als je dat al schoppen noemt?

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door BIESKE »

Juul schreef:
BIESKE schreef:Niet de hele tijd schoppen
Volgens mij heb ik het keurig verwoord, dus als je dat al schoppen noemt?
Zet het ff in de context in plaats van dat ene woordje eruit te halen. Ik zal het anders benoemen...........ageren. Nu tevreden.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door Juul »

BIESKE schreef:Ik zal het anders benoemen...........ageren. Nu tevreden.
Prima! Feit blijft dat NEC voor minder dan 2 miljoen zijn twee beste verdedigers uit zijn bestaan ziet vertrekken naar Twente, terwijl Twente zelf 4 miljoen onvangt voor een middelmatige inwisselbare speler als Wielaert.

Maar goed, het gedoe rond Van Zaanen maakt duidelijk dat Aalbers het ook gehad heeft met de clausules. Jij nu ook tevreden?

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door BIESKE »

Juul schreef:
BIESKE schreef:Ik zal het anders benoemen...........ageren. Nu tevreden.
Prima! Feit blijft dat NEC voor minder dan 2 miljoen zijn twee beste verdedigers uit hun bestaan ziet vertrekken naar Twente, terwijl Twente zelf 4 miljoen onvangt voor een middelmatige inwisselbare speler als Wielaert.

Maar goed, het gedoe rond Van Zaanen maakt duidelijk dat Aalbers het ook gehad heeft met de clausules. Jij nu ook tevreden?
Ik ben over het algemeen wat sneller tevreden met NEC dan jij ;) .
Ik bekijk het ook iets anders. Ik heb ook liever geen clausules, maar had je die niet gehad, dan had El-Ak en Wisgerhof gewoon niet bijgetekend en hadden ze nu helemaal gratis de deur uitgelopen. Dan pak ik die 2 miljoen toch liever ff mee.

fleuran

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door fleuran »

Carlos kon bij de onderhandelingen met van Zaanen het "spel" ook wat gemakkelijker harder spelen; immers, van Z. speelt hier nog niet; heeft zijn waarde voor NEC nog niet bewezen en er zijn nog allerlei alternatieven. Bij Wisgerhof en El Ak zat Aalbers in een veel moeilijkere, zwakkere positie (twee vaste, zeer waardevolle basisspelers); immers, als hij zou vasthouden aan het principe "geen clausule" , dan zouden de spelers enige tijd later transfervrij vertrekken. Aalbers kun je m.i. dus geen enkel verwijt maken. Ik ben het dus met Bieske eens.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door Mark Ariaans »

Balen, Braafheid gaat naar Bayern. El-Ak zijn we dus kwijt :angryfire:

Sjezus
Berichten: 1496
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 11:41
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door Sjezus »

Mark Ariaans schreef:Balen, Braafheid gaat naar Bayern. El-Ak zijn we dus kwijt :angryfire:
Vergeet niet dat Mtiliga transfervrij is en het laatste bod van nac afgewezen heeft.
"Alles komt goed."

Socio
Berichten: 1962
Lid geworden op: di 11 nov 2008, 12:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door Socio »

We zullen het merken, als Twente hem wil weten ze wat hij moet kosten en als ze dat willen betalen en El-Ak vindt Twente een mooie club, dan gaat hij daar heen.

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door bvg »

Juul schreef:Lijkt me logisch omdat El-Akch een betere speler is dan Braafheid.
Kan best zijn dat jou dat logisch lijkt, maar je zit er volkomen naast
Juul schreef:Net zoals Wisgerhof een betere speler is dan Wielaert. Die clausules komen NEC duur te staan. NEC is een makkelijke visvijver voor Twente.
Onder de noemer open deur inschoppen. Dit ziet zelfs Mschr.....

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1788
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door Keezer »

Sjezus schreef:
Mark Ariaans schreef:Balen, Braafheid gaat naar Bayern. El-Ak zijn we dus kwijt :angryfire:
Vergeet niet dat Mtiliga transfervrij is en het laatste bod van nac afgewezen heeft.
Mtiliga vind ik echt een zwaar, heel zwaar overschatte voetballer. Als die maar niet hier heen komt, goed zoeken dan maar als El-Ak mocht gaan...

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3171
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door denniesee »

Keezer schreef:
Sjezus schreef:
Mark Ariaans schreef:Balen, Braafheid gaat naar Bayern. El-Ak zijn we dus kwijt :angryfire:
Vergeet niet dat Mtiliga transfervrij is en het laatste bod van nac afgewezen heeft.
Mtiliga vind ik echt een zwaar, heel zwaar overschatte voetballer. Als die maar niet hier heen komt, goed zoeken dan maar als El-Ak mocht gaan...
laat el-ak maar lekker blijven dan...
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

fleuran

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door fleuran »

Mtiliga is transfervrij en hij heeft aangegeven, dat hij nog één keer een "klapper" wil maken. Dus ferme salariseisen; NEC kan het weinige geld dus maar beter anders besteden. Mocht El Ak vertrekken, dan is inderdaad Davids beschikbaar. Ik ben ook benieuwd hoe het er voor staat met Joey Brock. Is hij al zover, dat hij binnenkort bij de selectie kan aansluiten? Tot zijn blessure maakte hij een prima ontwikkeling door. Hij is, net als Burgzorg op rechts, wellicht een kandidaat. Bovendien denk ik, dat er voor beide plaatsen goede, transfervrije alternatieven zijn te vinden.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door Frans »

fleuran schreef:Mtiliga is transfervrij en hij heeft aangegeven, dat hij nog één keer een "klapper" wil maken. Dus ferme salariseisen; NEC kan het weinige geld dus maar beter anders besteden. Mocht El Ak vertrekken, dan is inderdaad Davids beschikbaar. Ik ben ook benieuwd hoe het er voor staat met Joey Brock. Is hij al zover, dat hij binnenkort bij de selectie kan aansluiten? Tot zijn blessure maakte hij een prima ontwikkeling door. Hij is, net als Burgzorg op rechts, wellicht een kandidaat. Bovendien denk ik, dat er voor beide plaatsen goede, transfervrije alternatieven zijn te vinden.
Eens, aan backs moet je niet teveel geld uitgeven!
NECTheBest

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door tweety »

fleuran schreef:Mtiliga is transfervrij en hij heeft aangegeven, dat hij nog één keer een "klapper" wil maken. Dus ferme salariseisen; NEC kan het weinige geld dus maar beter anders besteden. Mocht El Ak vertrekken, dan is inderdaad Davids beschikbaar. Ik ben ook benieuwd hoe het er voor staat met Joey Brock. Is hij al zover, dat hij binnenkort bij de selectie kan aansluiten? Tot zijn blessure maakte hij een prima ontwikkeling door. Hij is, net als Burgzorg op rechts, wellicht een kandidaat. Bovendien denk ik, dat er voor beide plaatsen goede, transfervrije alternatieven zijn te vinden.
jij zegt dat Joey Brock een prima ontwikkeling doormaakt maar ik heb hem bij jongNEC- Willem 2 een ketser zien maken :bigcry: waar een tegendoelpunt uitviel door een te korte terugspeelbal . en oke je mag hem niet op 1 moment afrekenen , maar dit was toevallig een wedstrijd van jongNEC die ik een keer ging kijken maar ik heb daardoor misschien een verkeerde indruk van hem
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door SamSam »

jazeker schreef:
Eniesee schreef:
harold schreef:
Eniesee schreef:
Sanne schreef:Zou Twente nu El-Ak willen nu Braafheid waarschijnlijk naar Ajax gaat...
Ja dat weet ik zeker
Maar op vi.nl staat dat ze met Gercaliu van Salzburg bezig zijn...
kan zijn natuurlijk dat ze meerdere opties hebben (dat lijkt me heel waarschijnlijk) maar el ak staat ook zeker in de belangstelling


Klopt, El ak is zelfs hun eerste keus naar wat ik opgevangen heb... Met die andere gozer heeft twente nog geen contact gehad. Speelt dus ook nog niet concreet.
Zo moeilijk is het niet op te vangen. We hebben Davids EN Goossens, daarachter gewoon de linksback van Jong NEC( Goderie geloof ik ), klaar.
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door bvg »

SamSam schreef:
jazeker schreef:
Eniesee schreef:
harold schreef:
Eniesee schreef:
Sanne schreef:Zou Twente nu El-Ak willen nu Braafheid waarschijnlijk naar Ajax gaat...
Ja dat weet ik zeker
Maar op vi.nl staat dat ze met Gercaliu van Salzburg bezig zijn...
kan zijn natuurlijk dat ze meerdere opties hebben (dat lijkt me heel waarschijnlijk) maar el ak staat ook zeker in de belangstelling


Klopt, El ak is zelfs hun eerste keus naar wat ik opgevangen heb... Met die andere gozer heeft twente nog geen contact gehad. Speelt dus ook nog niet concreet.
Zo moeilijk is het niet op te vangen. We hebben Davids EN Goossens, daarachter gewoon de linksback van Jong NEC( Goderie geloof ik ), klaar.
Davids een heel seizoen linksback zetten is geen goed idee en zal NEC dan ook nooit doen. Goossens zal wss wel de linksback worden als El-Ak weggaat

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door mschr »

bvg schreef:Davids een heel seizoen linksback zetten is geen goed idee en zal NEC dan ook nooit doen. Goossens zal wss wel de linksback worden als El-Ak weggaat
Davids blijft op het middenveld staan. Lodeweges is niet gek. En hij is ook niet zo gek om Goossens in de verdediging te zetten. Goossens kan niet verdedigen. Als El Akchaoui vertrekt, moet NEC een linksback halen. Drost ?

fleuran

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door fleuran »

Tweety, ik heb Joey Brock die "ketser" ook zien maken, maar ik heb hem ook zeer veel goede dingen van hem gezien. Mario Been heeft hem ook als beloning/als stimulans bij de selectie gevoegd bij een van de uitwedstrijden om de Eufa-cup (vlak voor zijn ernstige blessure). Ik hoop, dat hij zijn ontwikkeling kan doorzetten.

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:57
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door Hans »

mschr schreef:Davids blijft op het middenveld staan. Lodeweges is niet gek. En hij is ook niet zo gek om Goossens in de verdediging te zetten. Goossens kan niet verdedigen. Als El Akchaoui vertrekt, moet NEC een linksback halen. Drost ?
Vitesse en Jeroen Drost hebben overeenstemming bereikt over een contract voor 4 jaar.

Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 966
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door Daan »

Kan me niet voorstellen dat Twente El Ak wil hebben en al helemaal niet op basis van z'n laatste half jaar... Ik verwacht dat Twente het een niveautje hoger zoekt met halen van versterkingen...

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Youssef El-Akchaoui

Bericht door Mavage »

Hans schreef:
mschr schreef:Davids blijft op het middenveld staan. Lodeweges is niet gek. En hij is ook niet zo gek om Goossens in de verdediging te zetten. Goossens kan niet verdedigen. Als El Akchaoui vertrekt, moet NEC een linksback halen. Drost ?
Vitesse en Jeroen Drost hebben overeenstemming bereikt over een contract voor 4 jaar.
Alsof iemand Drost :pukeface: nog in Nijmegen wil zien voetballen..
Energy and persistence conquer all things.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten