Nieuwe spelers (12)

miutchell
Berichten: 37
Lid geworden op: ma 30 mar 2009, 18:46
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door miutchell »

is Javier Martina van ajx niks? voor de rechtbuiten, want aan saidi hebbe we nu ook niet veel

Gebruikersavatar
Nec en aankopen
Berichten: 456
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 21:03
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Nec en aankopen »

miutchell schreef:is Javier Martina van ajx niks? voor de rechtbuiten, want aan saidi hebbe we nu ook niet veel
Is ook een jongen wie zich nog moet bewijzen.
Hij heeft nog geen 10 wedstrijden gevoetbald in de eredivisie.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 1284
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 15:46
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door DJTEEF! »

Stefannec schreef:
DJTEEF! schreef:Waarom raakt iedereen in paniek wanneer er ook maar een beetje dreiging ontstaat dat Schone weg gaat? Schone is een mooie voetballer, maar hij is totaal niet effectief (in termen van assists of goals). Met Hersi of Worm op zijn plek verlies je wat voetballend vermogen, maar win je aan effectiviteit. Ik zeg Hersi en Denneboom terughalen. 2 voor de prijs van 1?

Mijn mond valt open van verbazing na het lezen van jou tekst zit jij altijd achterstevoren als Schöne de bal heeft.
Overigens Hersi is een garantie voor egoisme of ben je dat ook al vergeten.
Op dit soort aanstellerig ongefundeerd commentaar ga ik niet reageren. Huilie.
Vuurwerk, trommel, megafoon... tijd voor meer sfeer!

SamSam
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 18:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door SamSam »

Ik denk dat clubs na gister eerder voor Honda gaan, dan voor schöne..

Mooi dus :tu:
- Chuck Norris counted to infinity - twice.

Chuck Norris can tie his shoes with his feet.

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door jd »

DJTEEF! schreef:
Stefannec schreef:
DJTEEF! schreef:Waarom raakt iedereen in paniek wanneer er ook maar een beetje dreiging ontstaat dat Schone weg gaat? Schone is een mooie voetballer, maar hij is totaal niet effectief (in termen van assists of goals). Met Hersi of Worm op zijn plek verlies je wat voetballend vermogen, maar win je aan effectiviteit. Ik zeg Hersi en Denneboom terughalen. 2 voor de prijs van 1?

Mijn mond valt open van verbazing na het lezen van jou tekst zit jij altijd achterstevoren als Schöne de bal heeft.
Overigens Hersi is een garantie voor egoisme of ben je dat ook al vergeten.
Op dit soort aanstellerig ongefundeerd commentaar ga ik niet reageren. Huilie.
Ongefundeerd of niet, ik moet toch zeggen dat ik het redelijk met hem eens ben. En ik heb daar wel al eerder mijn redenen voor gegeven. Een nummer 10 hoort de spitsen te bedienen, en niet voor eigen succes te gaan. Hersi is wat dat betreft in het verleden best egoistisch geweest, al is het een goede voetballer. Dan heb ik toch echt liever een nummer 10 die de spitsen aan het scoren zet, dan een 10 die zelf weleens scoort maar ook genoeg om zeep helpt.

Kick
Berichten: 391
Lid geworden op: za 26 jan 2008, 11:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Kick »

Dat zei Aalbers niet. Saidi heeft niet ' een contract voor een aankoemnd talent' maar een voor een aankomend talent goed contract.
Mark Ariaans schreef:Saidi heeft een contract als aankomend talent (gelijk aan talentvolle jongens uit de eigen opleiding, aangezien hij een Nederlandse asiel-status heeft), met bonusclausules daarin waarmee hij extra geld kan krijgen naargelang speelminuten en doelpunten/assist etc. Dit is een zeer gebruikelijk contract voor opkomende talenten bij N.E.C. en is in januari dus al eens sterk verbeterd.

Dit vertelde Carlos Aalbers in het Eredivisie Live interview tijdens de rust afgelopen zondag.
Swart als boegbeeld van NEC? Hij is niet eens een NEC'er!

Gebruikersavatar
Stimpy
Berichten: 150
Lid geworden op: ma 22 jun 2009, 16:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Stimpy »

miutchell schreef:is Javier Martina van ajx niks? voor de rechtbuiten, want aan saidi hebbe we nu ook niet veel
Javier Martina wilt weg bij Ajax omdat hij daar onder Jol niet op veel speelminuten kan rekenen. Ik denk dat hij dat hier ook niet kan. El-Kabir, Vleminckx en Fejzullahu zullen de eerste keus van Lodeweges zijn, denk ik.

bvg
Berichten: 2008
Lid geworden op: vr 09 jan 2009, 10:57
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door bvg »

miutchell schreef:is Javier Martina van ajx niks? voor de rechtbuiten, want aan saidi hebbe we nu ook niet veel
Ik heb een beter idee. Laten we een linksbuiten zoeken. Erton is gehaald voor de rechtsbuitenplaats. Saidi zou links komen te staan. El Kabir is ook nog rechtsbenig....

Gebruikersavatar
Nec en aankopen
Berichten: 456
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 21:03
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Nec en aankopen »

bvg schreef:
miutchell schreef:is Javier Martina van ajx niks? voor de rechtbuiten, want aan saidi hebbe we nu ook niet veel
Ik heb een beter idee. Laten we een linksbuiten zoeken. Erton is gehaald voor de rechtsbuitenplaats. Saidi zou links komen te staan. El Kabir is ook nog rechtsbenig....
Op dit moment komt er niks bij heeft Carlos gezegd,maar mocht saidi vertrekken lijkt het mij een sterke zet.
Overigens met el kabir zijn snelheid kan hij naar binnen komen en toch hard schieten richting doel.

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door RwgT »

Wat mij betreft geen Denneboom. Iemand die zegt dat hij niet volledig zijn best heeft gedaan bij NEC, hoef ik niet meer terug. Ik ben al die ongemotiveerde spelers inmiddels wel zat.
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door DR »

Heeft NEC een speler van Feyenoord op het oog? Men zou het gaan denken, nu coach Dwight Lodeweges en technisch directeur Carlos Aalbers werden gesignaleerd bij de oefenwedstrijd tussen Jong Feyenoord/Excelsior en Jong Sparta. Bij de selectie van de Rotterdammers speelden diverse spelers mee die een versterking zouden kunnen zijn voor NEC, te weten Dwight Tiendalli, Kelvin Leerdam, Andwele Slory, Luigi Bruins en Tim Vincken. Ook bij Sparta speelden enkele bekende namen mee. (RTV Rijnmond)

Wedstrijd was gisteravond. Bron staat vermeld. Zal wel een buitenspeler zijn dan (Slory, Vincken)
Laatst gewijzigd door DR op di 04 aug 2009, 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door mschr »

Dat wordt Tim Vincken. Op zeker. Of Bruins. SLory wellicht?

Chris
Berichten: 800
Lid geworden op: vr 14 nov 2008, 15:46
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Chris »

Tim Vincken hebben ze al eens eerder bekeken als ik mij niet vergis, kans lijkt mij groot dat ze (o.a.) voor hem kwamen.
Adilson Ben David Dos Santos

Gebruikersavatar
Mavage
Berichten: 1843
Lid geworden op: di 18 nov 2008, 16:26
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Mavage »

Chris schreef:Tim Vincken hebben ze al eens eerder bekeken als ik mij niet vergis, kans lijkt mij groot dat ze (o.a.) voor hem kwamen.
Na het gepruts met Saïdi zou ik zeggen Slory. Vincken lijkt me een groot risico qua blessures.
Energy and persistence conquer all things.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door henkie1234 »

Mavage schreef:
Chris schreef:Tim Vincken hebben ze al eens eerder bekeken als ik mij niet vergis, kans lijkt mij groot dat ze (o.a.) voor hem kwamen.
Na het gepruts met Saïdi zou ik zeggen Slory. Vincken lijkt me een groot risico qua blessures.
slory sowieso beter. die manucharyn van ajax gaat trouwens naar haarlem.... :nut:

Rivelinho
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 08 aug 2008, 16:48
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Rivelinho »

toch nog iets erbij is mijns inziens logisch als je de ontwikkelingen
volgt in de voorhoede.

waren er te veel aanvallers.....
Beuk....... wil / gaat weg
Saïdi....... verhaal bekend
Tshibamba.........wellicht naar oss

vooruit
Berichten: 114
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 11:36
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door vooruit »

Roel schreef:Wat mij betreft geen Denneboom. Iemand die zegt dat hij niet volledig zijn best heeft gedaan bij NEC, hoef ik niet meer terug. Ik ben al die ongemotiveerde spelers inmiddels wel zat.
Deze diende wel netjes zijn contract uit.
En was met twee vingers in de neus, bijna altijd de beste, snelste en sterkste van het veld.
Ik zie Denneboom wel graag terug. Nu is de selectie beter en zijn de eisen die aan hem gesteld worden ook hoger.
Zo gemakkelijk zal het hem niet meer afgaan. Hij zal zijn best moeten doen. En is ie 'toch' veel beter dan de rest, prima.

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door DR »

mschr schreef:Dat wordt Tim Vincken. Op zeker. Of Bruins. SLory wellicht?
Bruins als vervanger Schone?

Gebruikersavatar
Wacken
Berichten: 194
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 17:08
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Wacken »

DR schreef:
mschr schreef:Dat wordt Tim Vincken. Op zeker. Of Bruins. SLory wellicht?
Bruins als vervanger Schone?

pffff waarom steeds als vervanger voor schone? of als opvolger van schone.. pas als die weg is ga dan dit soort dingen roepen

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Mark Ariaans »

mschr schreef:Dat wordt Tim Vincken. Op zeker. Of Bruins. SLory wellicht?
...

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4920
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Tim Janssen »

denk persoonlijk voor slory speelt vaak aan de linkerkant.
bruins is een middervelder en daar hebben we er genoeg van en denk dat feyenoord hem alleen verhuurt.
en vincken is te blessure gevoelig dus lijkt me reel dat ze voor slory kwamen aangezien dat hij ook nog dat akkefietje heeft gehad met el-hamani.
moet zeggen zou geen slechte speler voor ons zijn.

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door DR »

Maar was Slory ook niet een speler die eerder niet naar NEC wilde?

http://www.fcupdate.nl/nieuws/2008/08/0 ... af_101450/" onclick="window.open(this.href);return false;

We zijn nu wel een jaar en een dag verder natuurlijk.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Frans »

Mario is nogal gecharmeerd van Vincken, dus die zal ie er wel bij willen houden. Hetzelfde geldt voor Bruins.
Slory was ook zijn mannetje, maar door dat incident niet meer zo denk ik....
NECTheBest

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4461
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Jeffry74 »

DR schreef:Maar was Slory ook niet een speler die eerder niet naar NEC wilde?

http://www.fcupdate.nl/nieuws/2008/08/0 ... af_101450/" onclick="window.open(this.href);return false;

We zijn nu wel een jaar en een dag verder natuurlijk.
Klopt, hij vond NEC iets beneden zijn stand.
Niet geheel onterecht natuurlijk voor een potentiële international.

Nu zou NEC een mooie uitkomst kunnen bieden voor zijn uitzichtloze positie bij Feyenooit na dat handgemeen, want ook Slory heeft vanaf de tribune kunnen zien dat NEC niets minder is dan Feyenooit en er aan de linkerkant een basisplaats voor hem klaar ligt.

Zou het wel een stunt vinden en dan heb je een voorhoede om je vingers/hand/arm bij af te likken :mrgreen:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Nec en aankopen
Berichten: 456
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 21:03
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (12)

Bericht door Nec en aankopen »

DR schreef:Heeft NEC een speler van Feyenoord op het oog? Men zou het gaan denken, nu coach Dwight Lodeweges en technisch directeur Carlos Aalbers werden gesignaleerd bij de oefenwedstrijd tussen Jong Feyenoord/Excelsior en Jong Sparta. Bij de selectie van de Rotterdammers speelden diverse spelers mee die een versterking zouden kunnen zijn voor NEC, te weten Dwight Tiendalli, Kelvin Leerdam, Andwele Slory, Luigi Bruins en Tim Vincken. Ook bij Sparta speelden enkele bekende namen mee. (RTV Rijnmond)

Wedstrijd was gisteravond. Bron staat vermeld. Zal wel een buitenspeler zijn dan (Slory, Vincken)
Nec moet daar gezeten hebben voor slory.
Mario wil 100% zeker niet af van Bruins,hij heeft hem nog geprobeert mee naar nec te nemen zo een goeie voetballer vind hij het.
Ook heeft hij in de voorbereiding meerdere malen aangegeven zeer tevreden te zijn met vincken dat hij weer terug was want hij kon zeer nuttig zijn voor feyenoord.
Slory heeft op dit moment een niet zo een beste positie bij feyenoord.
En de reden dat Slory nec vorig seizoen afsloeg was omdat hij voor feyenoord nog vrij weinig had gevoetvald en hij zich graag bij feyenoord zou bewijzen.
Zou het wel mooi vinden als slory komt is toch wel een goede buitenspeler.
Vind het wel raar dat feyenoord deze jongen meestal af zit te kraken.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten